Erfaringer med Xpel folie?

Svar
Hillebillys

Erfaringer med Xpel folie?

Legg inn av Hillebillys »

Har time for Xpel foliering av lykter litt ut i desember.

Er det noen her som har erfaring med dette?

Dette skal jo beskytte både mot UV og steinsprut (Innen visse grenser). Og dagen plastløkter er ikke akkurat like imponerende på holdbarhet som prisen tilsier.
Og siden plastglasset ikke kan byttes, så blir det fort 14 k med led innmat.

Der jeg setter bilen, så vil dem og gi meg prisoverslag på resten av bilen.
Dem mente dem kunne fylle igjen steinsprut, altså fikse steinsprut og beskytte for det også. Regner med det er xpel folie på hele fronten han siktet til.

Men fylle igjen steinsprut, fikk inntrykk av att det ikke var snakk om lakkering. Noe jeg trudde var beste løsning.
Altså lakkere skader, og så eventuelt beskyte.

Uansett det får jeg selvsagt svar på.

Pris for foliering av lykter med polering 2 750 - 3000 (claying og rask polering)
selve foliering koster 1 750,- og er inkludert i overnevnte pris anslag.
Begge lykter.

Noen som har gjort dette?

henlie

Legg inn av henlie »

Ikke prøvd, men vurderer selv. Kiropraktoren måtte bytte begge frontlyktene på sin MB E-klasse til den nette sum av kr 97.000, heldigvis på garanti denne gangen...

Hillebillys

Legg inn av Hillebillys »

henlie skrev: tir nov 09, 2021 11:51 am Ikke prøvd, men vurderer selv. Kiropraktoren måtte bytte begge frontlyktene på sin MB E-klasse til den nette sum av kr 97.000, heldigvis på garanti denne gangen...
Ouch, 1750 for foliering og antatt ca 1000 i polering for ekstra beskyttelse av løktene blir ikke så gærlig i forhold til det nei

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»