Steven Gerrard

Svar
TrondLFC
Innlegg: 2690

Re: Steven Gerrard

Legg inn av TrondLFC »

Kommer nok til å følge Villa litt tettere nå ja...og er åpen for å få min store skepsis motbevist.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gerrard v Klopp blir gøy.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: tor nov 11, 2021 11:21 am Kommer nok til å følge Villa litt tettere nå ja...og er åpen for å få min store skepsis motbevist.
Blir spennende å se hva StevieG står for som manager. Hvordan spiller lagene hans?
Skepsisen din er det umulig å forstå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Kontrakten til Gerrard utløper sommeren 2024.

Det samme gjør kontrakten til Klopp....

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

markantovertak skrev: tor nov 11, 2021 11:55 am
TrondLFC skrev: tor nov 11, 2021 11:21 am Kommer nok til å følge Villa litt tettere nå ja...og er åpen for å få min store skepsis motbevist.
Blir spennende å se hva StevieG står for som manager. Hvordan spiller lagene hans?
Skepsisen din er det umulig å forstå.
https://www.printfriendly.com/p/g/exAsKX

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det ble feil over her, dette er den riktige artikkelen.

https://www.printfriendly.com/p/g/KtdKPn

MentalM

Legg inn av MentalM »

Yesil skrev: tor nov 11, 2021 12:05 pm Kontrakten til Gerrard utløper sommeren 2024.

Det samme gjør kontrakten til Klopp....
Den går til 2025 ifølge Percy som aldri tar feil om Villa.

Yesil

Legg inn av Yesil »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 12:15 pm
Yesil skrev: tor nov 11, 2021 12:05 pm Kontrakten til Gerrard utløper sommeren 2024.

Det samme gjør kontrakten til Klopp....
Den går til 2025 ifølge Percy som aldri tar feil om Villa.
Ah, mulig det stemmer. Har ikke peiling på hvem som har kontroll på Villa, bare ser 2,5 år "alle" steder.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Yesil skrev: tor nov 11, 2021 1:21 pm
MentalM skrev: tor nov 11, 2021 12:15 pm
Yesil skrev: tor nov 11, 2021 12:05 pm Kontrakten til Gerrard utløper sommeren 2024.

Det samme gjør kontrakten til Klopp....
Den går til 2025 ifølge Percy som aldri tar feil om Villa.
Ah, mulig det stemmer. Har ikke peiling på hvem som har kontroll på Villa, bare ser 2,5 år "alle" steder.
Trodde også det var 2,5 år selv. Så sa mr JPercy fra Telegraph 3,5 år, og da vet jeg det er 3,5 :D

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

markantovertak skrev: tor nov 11, 2021 11:55 am
TrondLFC skrev: tor nov 11, 2021 11:21 am Kommer nok til å følge Villa litt tettere nå ja...og er åpen for å få min store skepsis motbevist.
Blir spennende å se hva StevieG står for som manager. Hvordan spiller lagene hans?
Skepsisen din er det umulig å forstå.
Ber ikke om noen forståelse, jeg tror dette er en tabbe av ham.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Han skal nok slite med å klare å vippe Villa over PV4 på klubblegende-som-har-blitt-manager-i-en-annen-PL-klubb tabellen!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Veldig spesielt av Liverpool og tweete om det her...


Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 2:43 pm Veldig spesielt av Liverpool og tweete om det her...

Hvorfor det? Han er kanskje den største Liverpool-legenden i PL-æraen. Helt naturlig at klubben tweeter om at han har fått seg en jobb i PL da.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Hva er spesielt med det?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm
Hvorfor det? Han er kanskje den største Liverpool-legenden i PL-æraen. Helt naturlig at klubben tweeter om at han har fått seg en jobb i PL da.
Ville vært veldig skuffet om egen klubb hadde tweetet om hva tidligere spillere gjør i andre klubber selv. Om du/dere synes det er innafor greit nok, i min bok er det veldig spesielt. Får se om Chelsea gjør det samme hvis Lampard får Norwich jobben, tipper de ikke gjør det altså...

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 3:04 pm
Wellé skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm
Hvorfor det? Han er kanskje den største Liverpool-legenden i PL-æraen. Helt naturlig at klubben tweeter om at han har fått seg en jobb i PL da.
Ville vært veldig skuffet om egen klubb hadde tweetet om hva tidligere spillere gjør i andre klubber selv. Om du/dere synes det er innafor greit nok, i min bok er det veldig spesielt. Får se om Chelsea gjør det samme hvis Lampard får Norwich jobben, tipper de ikke gjør det altså...
Får håpe at klubben din ikke skuffer deg i fremtiden da :lol: :lol:

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: tor nov 11, 2021 3:07 pm
MentalM skrev: tor nov 11, 2021 3:04 pm
Wellé skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm
Hvorfor det? Han er kanskje den største Liverpool-legenden i PL-æraen. Helt naturlig at klubben tweeter om at han har fått seg en jobb i PL da.
Ville vært veldig skuffet om egen klubb hadde tweetet om hva tidligere spillere gjør i andre klubber selv. Om du/dere synes det er innafor greit nok, i min bok er det veldig spesielt. Får se om Chelsea gjør det samme hvis Lampard får Norwich jobben, tipper de ikke gjør det altså...
Får håpe at klubben din ikke skuffer deg i fremtiden da :lol: :lol:
Gjør stort sett ingenting annet enn å skuffe meg, men får håpe de ikke skuffer med tweetsa sine :lol:

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 3:04 pm
Wellé skrev: tor nov 11, 2021 2:51 pm
Hvorfor det? Han er kanskje den største Liverpool-legenden i PL-æraen. Helt naturlig at klubben tweeter om at han har fått seg en jobb i PL da.
Ville vært veldig skuffet om egen klubb hadde tweetet om hva tidligere spillere gjør i andre klubber selv. Om du/dere synes det er innafor greit nok, i min bok er det veldig spesielt. Får se om Chelsea gjør det samme hvis Lampard får Norwich jobben, tipper de ikke gjør det altså...
Rimelig sikker på at Arsenal gjorde det samme da PV4 begynte i CP. Tror det er ganske standard praksis på twitter for fotballklubber nå til dags. Blir overrasket om ikke Chelsea gjør det samme for neste jobb for Fat Frank.

DennisB

Legg inn av DennisB »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 3:08 pm
TheOpiate skrev: tor nov 11, 2021 3:07 pm
MentalM skrev: tor nov 11, 2021 3:04 pm

Ville vært veldig skuffet om egen klubb hadde tweetet om hva tidligere spillere gjør i andre klubber selv. Om du/dere synes det er innafor greit nok, i min bok er det veldig spesielt. Får se om Chelsea gjør det samme hvis Lampard får Norwich jobben, tipper de ikke gjør det altså...
Får håpe at klubben din ikke skuffer deg i fremtiden da :lol: :lol:
Gjør stort sett ingenting annet enn å skuffe meg, men får håpe de ikke skuffer med tweetsa sine :lol:
Ser den, sålenge Aston Villa etter sigende har et bedre lag og bedre spillere enn Arsenal.. (Ja, jeg vet at du fortsatt vil mene det, at kun to spillere fra Arsenal muligens ville ha fått plass på Aston Villas lag..) :D

Vi får satse på at dere kommer nærmere Arsenal med Gerrard i hvertfall da. Lykke til.

MentalM

Legg inn av MentalM »

DennisB skrev: tor nov 11, 2021 3:25 pm Ser den, sålenge Aston Villa etter sigende har et bedre lag og bedre spillere enn Arsenal.. (Ja, jeg vet at du fortsatt vil mene det, at kun to spillere fra Arsenal muligens ville ha fått plass på Aston Villas lag..) :D

Vi får satse på at dere kommer nærmere Arsenal med Gerrard i hvertfall da. Lykke til.
Kun 10 poeng opp, og 27 kamper igjen! Er vi ikke nærmere drar jeg til Liverpool tråden og ber om refusjon!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Håper Villa rykker ned.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Saliph skrev: tor nov 11, 2021 4:59 pm Håper Villa rykker ned.
The hate is strong with this one

DennisB

Legg inn av DennisB »

MentalM skrev: tor nov 11, 2021 4:26 pm
DennisB skrev: tor nov 11, 2021 3:25 pm Ser den, sålenge Aston Villa etter sigende har et bedre lag og bedre spillere enn Arsenal.. (Ja, jeg vet at du fortsatt vil mene det, at kun to spillere fra Arsenal muligens ville ha fått plass på Aston Villas lag..) :D

Vi får satse på at dere kommer nærmere Arsenal med Gerrard i hvertfall da. Lykke til.
Kun 10 poeng opp, og 27 kamper igjen! Er vi ikke nærmere drar jeg til Liverpool tråden og ber om refusjon!
Den avstanden tror jeg vil ha økt etter 38 kamper, men du er hjertelig velkommen til å mene noe annet :D

Liverpool er i seg selv sikkert behjelpelige med refusjon. De er jo hyggelige der borte. Jeg husker godt hvor redelige og hyggelige de var da Arsenal gjorde framstøt mot denne Luis Alberto Suarez Diaz en gang i tiden.. ;)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hvor lenge sitter han?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: tor nov 11, 2021 5:09 pm Hvor lenge sitter han?
Vanskelig å si, eller mene noe om. Det han har gjort i Rangers virker veldig bra, men den skotske ligaen er jo, og har nesten alltid vært et tomannstog. Men Rangers gjør seg ikke bort i Europa heller, så han er sikkert en brukbar manager.

Og hans erfaring i PL er det få som matcher.

Gerrard kan være et godt manageremne, men han kan også virkelig få kjenne på kroppen hva det vil si å være manager i PL. Det er ingen dans på tulipaner.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Saliph skrev: tor nov 11, 2021 4:59 pm Håper Villa rykker ned.
Det var da voldsomt 😔

MentalM

Legg inn av MentalM »

DennisB skrev: tor nov 11, 2021 5:08 pm
Den avstanden tror jeg vil ha økt etter 38 kamper, men du er hjertelig velkommen til å mene noe annet :D

Liverpool er i seg selv sikkert behjelpelige med refusjon. De er jo hyggelige der borte. Jeg husker godt hvor redelige og hyggelige de var da Arsenal gjorde framstøt mot denne Luis Alberto Suarez Diaz en gang i tiden.. ;)
Vi kan vel i hvertfall enes om å gi Liverpool skylden uansett hvilken vei det går? 🤷🏼‍♂️😁

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

DennisB skrev: tor nov 11, 2021 5:18 pm
Vanskelig å si, eller mene noe om. Det han har gjort i Rangers virker veldig bra, men den skotske ligaen er jo, og har nesten alltid vært et tomannstog. Men Rangers gjør seg ikke bort i Europa heller, så han er sikkert en brukbar manager.
Når Gerrard tok over så var strengt tatt den skotske ligaen ett ettmannstog, og hadde vært det ganske lenge. Og så vidt jeg vet så hadde også Rangers vesentlig mindre å rutte med enn Celtic når han tok de tilbake til toppen. Dog, PL er uansett noe helt annet. Jeg har ikke veldig tro på at han blir noen stor manager, men fint steg videre uansett

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Steven Gerrard <3

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»