Steven Gerrard

Svar
Knaxern

Steven Gerrard

Legg inn av Knaxern »

Vi trenger en tråd for tidenes beste engelske midtbanespiller.

Har nå bedt Rangers om å forlate klubben for å ta over Aston Villa. Dette går nok i orden i løpet av uka. Blir spennende å se hvordan han gjør det med Aston Villa. Et riktig steg for han, Rangers og skotsk liga kan man ikke holde på med for lenge.

Kjør tråd!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Aldri hørt om fyren, men ut fra bildene på google å dømme så slår han meg som en fyr som kan finne på å lage bråk på et utested dersom DJen nekter å spiller Phil Collins for ham.

Jack

Legg inn av Jack »

Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.

Jack

Legg inn av Jack »


VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
Men tenk på hans passion og character! Han bare puster og lever Liverpool, liksom.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:20 pm
:lol:

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
--- Tidenes beste engelske keeper vant heller aldri en ligatittel!

lsklars

Legg inn av lsklars »

SlippyG!

Jack

Legg inn av Jack »

TerryMcDermott skrev: tir nov 09, 2021 6:26 pm
Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
--- Tidenes beste engelske keeper vant heller aldri en ligatittel!
Det er enda noen år til Jordan Pickford er ferdig med karrieren sin.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Gordon Banks sin VM-tittel veier nok greit opp for mangelen på liga-titler

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:20 pm
Ganske sykt å tenke på at han hadde vunnet ligaen hvis han bare hadde sett "the Secret" og brukt litt andre ord. Her må vel det engelske skolesystemet kunne klandres i ettertid? :lol:

For øvrig en fantastisk spiller.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
Det argumentet blir strengt tatt litt tynt. Man kan ikke bruke klubb-lojalitet mot en spiller i diskusjonen om hvor god han var. Hadde da også tilbud (eller i hvert fall konkret interesse) fra Chelsea og Real som med aller største sannsynlighet ville gitt ham titler.

Men det er vel omtrent det eneste argumentet som finnes mot ham, så da blir det vel sånn.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Enzino skrev: tir nov 09, 2021 6:53 pm
Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
Det argumentet blir strengt tatt litt tynt. Man kan ikke bruke klubb-lojalitet mot en spiller i diskusjonen om hvor god han var. Hadde da også tilbud (eller i hvert fall konkret interesse) fra Chelsea og Real som med aller største sannsynlighet ville gitt ham titler.

Men det er vel omtrent det eneste argumentet som finnes mot ham, så da blir det vel sånn.
Jeg tror, men er ikke helt sikker, på at det er ett forsøk på humoristisk stikk.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Chromeback skrev: tir nov 09, 2021 6:55 pm
Jeg tror, men er ikke helt sikker, på at det er ett forsøk på humoristisk stikk.
Det har blitt gjentatt mange ganger, og jeg aner ikke hvem som tøyser og hvem som faktisk mener det.

Så kanskje jeg rett og slett ikke forstår humoren... haha.... :lol:

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Det var mye snakk om Pogba sitt innhopp i United - Liverpool tidligere i sesongen, men det når fortsatt ikke dette innhoppet til anklene engang.


markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
Nummer to, Matt Le Tissier, har også null.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Jack_Daniels skrev: tir nov 09, 2021 6:12 pm Tidenes beste engelske midtbanespiller med hele 0 -null- PL-titler. Sterkt.
Jøss, fant du ut at fotball er en lagsport akkurat nå?

Edit: Jaja, han klarte ihvertfall å irritere oss alle sammen.. :cry:

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »


Yesil

Legg inn av Yesil »

Veldig spennende. Gjør han det bra med Villa, føler jeg meg sikker på at han tar over når Klopp gir seg i Liverpool.

Tenk det, vår helt egen Solskjær/Lampard/Arteta :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

Minuset deres er at om han gjør det bra hos oss forlater han oss ikke ;)

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: ons nov 10, 2021 2:41 pm Minuset deres er at om han gjør det bra hos oss forlater han oss ikke ;)
Selv ikke du tror vel på det? Uavhengig av ligaposisjon for de to klubbene dropper han Villa på dagen for Liverpool.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yesil skrev: ons nov 10, 2021 2:31 pm Veldig spennende. Gjør han det bra med Villa, føler jeg meg sikker på at han tar over når Klopp gir seg i Liverpool.

Tenk det, vår helt egen Solskjær/Lampard/Arteta :D
Hei, ikke bland Arteta sammen med Solskjær vær så snill. Vi hopper kanskje ikke taket over han, men det får være grenser da. Man skjønner i det minste at Arteta har en plan bak hvordan det skal spilles. Det er kanskje ikke alltid den beste planen, men det er en plan

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Da kan det bli et særdeles merkelig møte med Vila om fire uker,men det er et helt riktig karrieresteg for Stevie etter min mening.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Ganske enkel matte dette. Gerrard var den klart beste spilleren og er derfor blitt den beste manageren, Lampard den nest beste så han tar en solid andreplass på managerfronten, Scholes var mer på et Mark Noble-nivå og kan derfor fortsette å spise tånegler og drite seg ut på tv.

Tenk at det finnes de som mener at Scholes var på samme nivå som Gerrard og Lampard. Tviler på at de tør å vise seg ute om dagen.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Wellé skrev: ons nov 10, 2021 3:25 pm
Yesil skrev: ons nov 10, 2021 2:31 pm Veldig spennende. Gjør han det bra med Villa, føler jeg meg sikker på at han tar over når Klopp gir seg i Liverpool.

Tenk det, vår helt egen Solskjær/Lampard/Arteta :D
Hei, ikke bland Arteta sammen med Solskjær vær så snill. Vi hopper kanskje ikke taket over han, men det får være grenser da. Man skjønner i det minste at Arteta har en plan bak hvordan det skal spilles. Det er kanskje ikke alltid den beste planen, men det er en plan
Beklager, aldri meningen å sammenligne nivået på disse 3. Solskjær er helt åpenbart i en helt egen, elendig, liga.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Paul Scholes er et geni, så hvis han synes det er en god idé å smatte på tåneglene til dattera si så er det nok en grunn til det.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Saliph skrev: ons nov 10, 2021 6:11 pm Paul Scholes er et geni, så hvis han synes det er en god idé å smatte på tåneglene til dattera si så er det nok en grunn til det.
:lol:

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Blir hvertfall mye Aston Villa-kamper å se fremover.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Knaxern skrev: ons nov 10, 2021 10:22 pm Blir hvertfall mye Aston Villa-kamper å se fremover.
Kondolerer

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»