Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

Eldon skrev: lør nov 27, 2021 5:57 pm Ingen årsak, villains.

❤️
Vi er sikkert kjeltringer i noens øyne, men vi foretrekker Villans ;)

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Dani_e skrev: lør nov 27, 2021 6:31 pmVi er sikkert kjeltringer i noens øyne, men vi foretrekker Villans ;)
Oops. Men så lenge SG er der er dere godklumper. :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

Eldon skrev: lør nov 27, 2021 5:57 pm Ingen årsak, villains.

❤️
Rangers fan?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

MentalM skrev: søn nov 28, 2021 11:16 am
Eldon skrev: lør nov 27, 2021 5:57 pm Ingen årsak, villains.

❤️
Rangers fan?
Var det du som var Villaks20 på VGD?

MentalM

Legg inn av MentalM »

LeSorcier skrev: søn nov 28, 2021 11:18 am
MentalM skrev: søn nov 28, 2021 11:16 am
Eldon skrev: lør nov 27, 2021 5:57 pm Ingen årsak, villains.

❤️
Rangers fan?
Var det du som var Villaks20 på VGD?
Var MikaelZ der :lol: antar det har vært åpenlyst med måten jeg skriver på for de som var inne i Villa tråden der

Villans20 er MIA, noe som kanskje er like greit... Han forsvant jo en stund før exiten der og. av oss Villa fans fra VGD er vel de fleste her?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Hei. Fikser noen av dere en kamptråd? Aktiviteten er lav hos City fansen her inne, så vi har sjelden kamptråder. Men dere Villa fans er jo en oppegående gjeng, så det hadde vært flott om det hadde blitt en tråd i dag. Siden Liverpool spiller samtidig, så slipper vi sikkert unna kvalme også.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Totalt sett gjør vi en bra match. Selv om City dominerer første omgang og scorer to mål syns jeg egentlig ikke at City er spesielt farlige fremover. Langskudd fra Dias og kontring/volley av en annen verden.
Jeg syns vi var best i andre omgang og kunne med litt flaks fått med oss 1 poeng.
Tydelig at Gerrard har satt sitt preg på laget. Både med og uten ball. Nå er det gøy å se Villa spille fotball igjen. Gleder meg til fortsettelsen.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enig Dani. Selv om City var klart best i første omgang hadde vi mange "nesten" muligheter, der Bailey var hovedsynderen i å ta dårlige avgjørelser. I andre omgang var vi best, og hadde ikke vært noe å si på om vi tok poeng her.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Har nå opprettet en egen tråd for kjekling, så slipper man å forurense diverse klubbtråder. Oppfordrer alle til å bruke det i fremtiden.

-mod

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Gerrard fortsetter å imponere

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Nakamba banens beste igjen? Han er faen meg en helt ny spiller etter Gerrard kom inn. Skal sies at laget spilte meget bra i dag. Buendia fortsetter å utvikle seg i systemet også.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Synes Nakamba og Ramsey skal få ekstra skryt idag (selv om Konsa scorer to).
Mange spillere som har løftet seg i det siste!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Gerrard sier jo alt det riktige for oss fans og. Merker jeg liker karen.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Dani_e skrev: tor des 02, 2021 7:54 am Totalt sett gjør vi en bra match. Selv om City dominerer første omgang og scorer to mål syns jeg egentlig ikke at City er spesielt farlige fremover. Langskudd fra Dias og kontring/volley av en annen verden.
Jeg syns vi var best i andre omgang og kunne med litt flaks fått med oss 1 poeng.
Tydelig at Gerrard har satt sitt preg på laget. Både med og uten ball. Nå er det gøy å se Villa spille fotball igjen. Gleder meg til fortsettelsen.

emin

Legg inn av emin »

Kjempeflaks med cup-trekningene denne sesongen... Chelsea borte i Ligacupen (1-1, tap på straffer). Og nå er det klart at det blir bortekamp på Old Trafford i FA Cupen.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Slått de før i år !

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Ryktes at Lucas Digne vil forlate Everton etter heftig krangling med Benitez. Det hadde vært en fantastisk signering for oss.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Stemmer nok at det er en isfront mellom Digne og Benitez.

Digne kom til Everton fra Barcelona etter at han ble vraket til VM-troppen og satt hjemme når lagkameratene tok VM-gull i 2018. Med overgangen til Everton ble det spilletid og han har stort sett vært i de franske landslagstroppene og har gjort det brukbart når han har fått muligheten.

Med Benitez sin ankomst til Everton kom det store begrensinger til hvor mye Digne får delta offensivt. Han spiller en helt annen rolle nå og får overhodet ikke spilt på styrkene sine. Med nytt VM om 12 måneder virker det klart at enten Benitez eller Digne må bort fra Everton om Digne skal slippe å oppleve nok et VM fra sofaen.

Men skal jeg gjette, så skjer det ikke noe før til sommeren.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons des 08, 2021 1:35 pm Ryktes at Lucas Digne vil forlate Everton etter heftig krangling med Benitez. Det hadde vært en fantastisk signering for oss.
Tenkte det samme da jeg så det.

Tror ikke vi henter han pga profil thou. 28 år er nok over det eierne ønsker inn. Større sjanse for Sosa hos Stuttgart tror jeg.

En venstreback forventer jeg uansett at vi henter i januar, hvem vet jeg ikke :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

Archer signert ny kontrakt fram til 2025. Får håpe han får et godt utlån nå i januar tror han trenger det på denne tiden i karrieren når vi har Watkins og Ings i stallen.

Satser på at chukwuemeka får signert snart og da

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Koronautbrudd i Villa også nå. Det brer om seg.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Nakamba ute med kneskade. To ikke-navngitte spillere ute med covid. Spennende hvem som spiller.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ryktes det er Konsa og Martinez 😔

MentalM

Legg inn av MentalM »

Men der posta Martinez sin vanlige tweet før kamp, så da antar jeg han er frisk.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Martinez hadde vært den verste å miste. Gerrard flytta opp Chrisene, så kanskje Targett eller Young?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tir des 14, 2021 5:10 pm Martinez hadde vært den verste å miste. Gerrard flytta opp Chrisene, så kanskje Targett eller Young?
Tror Young pga det selv. Chrisene er venstreback

Targett vil få det for andre gang hvis han får det, men igjen er mulig det og.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Håper Sanson er i form til å starte, om så han må byttes ut etter 50 min.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Steer, Sanson og El Ghazi ikke i kamptroppen. Så er ihvertfall to av dem som er ute med Corona.

Nakamba har fått en alvorlig kneskade og kan miste resten av sesongen... Typisk når han har vært så god

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Typisk for Sanson å få covid nå som han begynte å komme i form

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Herregud vi overkjører dem.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»