Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: ons apr 26, 2023 11:49 pm Jeg har blitt informert om at alle spillere hvis de er gitt et valg mellom alle store klubber - det være seg Barcelona eller Chelsea - kommer til å velge å gå til Chelsea, ettersom at de har fremtiden foran seg og slikt. Hvis en spiller velger en annen klubb så er det på grunn av at den klubben ga mer lønn og spilleren var grådig og gikk etter pengene.
Er da allmennkunnskap at Chelsea har større tiltrekningskraft enn Barcelona? Spesielt på sør-amerikanske spillere. Real har heller ingen sjanse mot Chelsea der i gården.

Kanskje vi kan ta opp kampen siden Dibu sier han vil få sine argentinske venner til Villa?

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: ons apr 26, 2023 11:58 pm Fulgte City - Arsenal matchen, og har ikke sett de andre kampene. Brighton tap var perfekt, synd med Liverpool, men ikke direkte uventet at de løfter seg nå. Ubrukelige Chelsea lar Brentford få hale på topp 7 igjen, men det er likevel god avstand opp til Villa. Vi må vinne minst 3 av resterende 5 matcher tror jeg og samtidig helst sørge for at hverken Tottenham eller Man United vinner mot oss. Spurs tror jeg vi slår.
Greiest å vinne alle 5 tenker jeg. :mrgreen:

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

MentalM skrev: ons apr 26, 2023 11:59 pm
VillaForever skrev: ons apr 26, 2023 11:58 pm Fulgte City - Arsenal matchen, og har ikke sett de andre kampene. Brighton tap var perfekt, synd med Liverpool, men ikke direkte uventet at de løfter seg nå. Ubrukelige Chelsea lar Brentford få hale på topp 7 igjen, men det er likevel god avstand opp til Villa. Vi må vinne minst 3 av resterende 5 matcher tror jeg og samtidig helst sørge for at hverken Tottenham eller Man United vinner mot oss. Spurs tror jeg vi slår.
Greiest å vinne alle 5 tenker jeg. :mrgreen:
Ja jøss. Siden vi har Spurs, Liverpool og Brighton igjen så har vi det i egne hender om vi vinner samtlige ( gitt at Brighton taper to til av sine hengekamper), men det jeg vil ikke si det er realistisk å ta 15 poeng til. Men skyt meg om det skjer, og jeg vil elske det om det så gjør!

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: tor apr 27, 2023 12:01 am Ja jøss. Siden vi har Spurs, Liverpool og Brighton igjen så har vi det i egne hender om vi vinner samtlige ( gitt at Brighton taper to til av sine hengekamper), men det jeg vil ikke si det er realistisk å ta 15 poeng til. Men skyt meg om det skjer, og jeg vil elske det om det så gjør!
Med Emery bak rattet avskriver jeg ingenting som utenkelig 😏

Drømmer om EL neste sesong, la oss få midtukekamper vær så snill 🙌

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hvem heier vi på idag av Spurs og United?

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: tor apr 27, 2023 8:38 am Hvem heier vi på idag av Spurs og United?
United. Uavgjort er også ok.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Dani_e skrev: tor apr 27, 2023 9:55 am
MentalM skrev: tor apr 27, 2023 8:38 am Hvem heier vi på idag av Spurs og United?
United. Uavgjort er også ok.
Må vel nesten si United seier. Da holder vi Tottenham bak oss. Og de får ytterligere en mental knekk.
Spent på hvem Liverpool fansen vil heie på når det gjelder vår søndags kamp mot United.

Men et uavgjort resultat i kveld er også ganske ok ja.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

VillaForever skrev: tor apr 27, 2023 10:00 am
Dani_e skrev: tor apr 27, 2023 9:55 am
MentalM skrev: tor apr 27, 2023 8:38 am Hvem heier vi på idag av Spurs og United?
United. Uavgjort er også ok.
Må vel nesten si United seier. Da holder vi Tottenham bak oss. Og de får ytterligere en mental knekk.
Spent på hvem Liverpool fansen vil heie på når det gjelder vår søndags kamp mot United.

Men et uavgjort resultat i kveld er også ganske ok ja.
Det beste er vel en kamp med høyt tempo gjennom hele kampen med slite-seier til United. Slitne United bein til søndag

MentalM

Legg inn av MentalM »

Vinner United tar det vel siste håpet om CL, selv om den er minimal fra før av.

Aim for the stars? 😏

Uavgjort er kanskje best? Vinner vi mot Tottenham er vi foran dem uansett 😎

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

VillaForever skrev: tor apr 27, 2023 10:00 am Spent på hvem Liverpool fansen vil heie på når det gjelder vår søndags kamp mot United.
Naturligvis Villa. For å holde liv i vårt mikroskopiske håp om CL-plass må United eller Saudi tape en god del. Om vi kvaler til EL foran eller bak dere er ikke så viktig.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Da er CL plassene så og si klare. Synd for spenningen skyld. Også rart og se Everton på vei ned til Championship. Blir småkvalm av den grønnfargen på draktene til Newcastle.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Kampdag!!!

Jeg er gira

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Etter gårsdagens resultater så ser det ut til å vi må bare fortsette å vinne selv. Brighton har Man City 4 dager før vi møter dem hjemme i siste runde. Slik det ser ut nå, kan det bli slik at vi må vinne mot Brighton for å ta Europa League plass.

Forventer at laget spiller jevnt mot Man United i dag. Watkins har hatt noen off kamper, avhengig av at han og Buendia leverer toppnivået igjen - om vi skal vinne i dag.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Nitrist første omgang ødelegger for oss idag.

Martinez burde gjort bedre på scoring imot, Buendia helt borte hele kampen omtrent.

Meget skuffet, for det kan ha vært EL plassen som røk idag.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Da endte den rekka med 11 uten tap. 4 kamper igjen. Overtydelig at vi ikke hadde bredde på benken i dag, ingen som kunne komme inn og endre kampbildet. Hadde vi hatt det og satt inn et høyere gir i andre, så var det muligheter for poeng her. 1 omgang var ganske dårlig, Buendia helt usynlig. Midtbanen ble løpt over.

Tre seiere og 1 uavgjort på de 4 siste kan holde. Siden vi også hindrer 3 direkte rivaler. Må nesten slå Wolves neste helg.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Tror laget har meget godt av en ukes hvil.

Dendoncker er en god spiller, men han er definitivt ikke Kamara god mtp spillestilen vår. Dessverre

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Vi trenger mer bredde, men det har vi visst lenge. Emery vet også dette. At vi i det hele tatt er i europa-samtalen er utrolig. Ender vi opp utenfor er det skuffende, men samtidig ikke.
Er vel greit fortjent at vi taper i dag, men vi hadde mulighet til å få med oss poeng. Målet vi slapp inn var også utrolig ræv. Burde ikke blitt mål.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Ser dere ikke hadde tapt på 10 kamper og scoret i alle de siste 20 kampene før i dag. Dæven, her hadde jeg aldri trodd på CS og seier.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Tottenham er laget vi må slå. Pool kommer nok foran oss. Brighton virker også sterke.

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen fare med Spurs, dere vil ihvertfall få 2-3 måls forsprang før pause.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Fotball / teknisk direktør i Barcelona. Usikker på hva som ligger i dette.
Edit: Nettop sett at han forlater Barcelona stillingen 30 juni.


MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: tir mai 02, 2023 10:33 pm Fotball / teknisk direktør i Barcelona. Usikker på hva som ligger i dette.
Edit: Nettop sett at han forlater Barcelona stillingen 30 juni.

Absolutt null kjennskap til han. Kan ha noe med å gjøre at utover managere og spillere er det begrenset med kunnskap her i gården.

Er dette bra? Eller blir vi Barcelona v2 mtp økonomi nå?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Bekreftet av Romano nå at Villa har gitt han et tilbud.

Jeg følger ikke Barcelona spesielt utenom det man får fra mainstream media kanaler. Klubbens økonomiske uføre er vel sammensatt og ligger langt unna den virkeligheten Villa befinner seg i. Økonomisk vel og merke.

OmarLittle

Legg inn av OmarLittle »

Mateu Alemany har et veldig godt rykte i Spania, kjent for å forhandle frem gode avtaler, finne gode løsninger og har blant annet vært president i Mallorca samt sportsdirektør i Valencia, før Barcelona.

Av mange ansett som en mirakelmannen, og nei, han har ingen innblanding i det økonomiske rotet Barcelona befinner seg i. Han ble hentet inn av Laporta som ble president i 2021, etter at det tidligere fiasko styre under Bartomeu trakk seg etter skandaler og økonomisk ruin.

Som ny sportsdirektør i klubben har han hatt lite spillerom, men hentet inn spillere som både midlertidig og langsiktig har løftet nivået på laget. Med andre ord en knallsignering av Villa.
MentalM skrev: tir mai 02, 2023 10:40 pm
VillaForever skrev: tir mai 02, 2023 10:33 pm Fotball / teknisk direktør i Barcelona. Usikker på hva som ligger i dette.
Edit: Nettop sett at han forlater Barcelona stillingen 30 juni.
Absolutt null kjennskap til han. Kan ha noe med å gjøre at utover managere og spillere er det begrenset med kunnskap her i gården.

Er dette bra? Eller blir vi Barcelona v2 mtp økonomi nå?
MentalM skrev: tir mai 02, 2023 10:40 pm
VillaForever skrev: tir mai 02, 2023 10:33 pm Fotball / teknisk direktør i Barcelona. Usikker på hva som ligger i dette.
Edit: Nettop sett at han forlater Barcelona stillingen 30 juni.

Absolutt null kjennskap til han. Kan ha noe med å gjøre at utover managere og spillere er det begrenset med kunnskap her i gården.

Er dette bra? Eller blir vi Barcelona v2 mtp økonomi nå?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »


Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Hva faen skjer nå? Helt sinnsykt... Positivt altså. Håper jeg.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Der snakker man en prinsippfast mann.

Ikke gjort så veldig mye i Barcelona etter han kom etter min mening, men det står respekt av den jobben han gjorde i Valencia i 2017-2019, og at han tok sin hatt og gikk i solidaritet når Peter Lim sparket Marcelino (horribel avgjørelse forøvrig.)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tir mai 02, 2023 11:24 pm Hva faen skjer nå? Helt sinnsykt... Positivt altså. Håper jeg.
Heier på at det er positivt siden Barca fansen på Twitter ikke liker det :mrgreen:

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ser nå rapporter på Twitter om at dette er done deal og bare detaljer som gjenstår. Ser noen rapportere at Alemany vill bli gitt «full power and unlimited budget». Så vi får Emperor Palpatine som ny sportsdirektør 😝 Om dette er en Emery mann, hvilket det jo helt klart er - så kan det være et ytterligere bud om at Purslow har mindre styring på det sportslige, at Emery og nå Alemany får full myndighet direkte fra eier Sawiris/ Edens. Og hva skjer med Johan Lange.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Virker mer eller mindre klar nå. Marca og Romano melder dette, så kjøøøøøør

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»