Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

Ikke gult til Rice der? Hva faen er det til dømming.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Traore er i grunn også en ganske frustrerende spiller. La oss bare håpe han ikke lager en mega brøler som han kan gjøre.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

VillaForever skrev: søn mar 12, 2023 4:36 pm Traore er i grunn også en ganske frustrerende spiller. La oss bare håpe han ikke lager en mega brøler som han kan gjøre.
Haha ja, hadde tenkt å skrive det samme.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Burde åpne seg bakover hos West Ham snart. De bør eller må vinne. Trenger fler som kan løpe gjennom når sjansen byr seg nå.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Bowen løper Digne i senk og Benrahma alltid farlig.

Føler vi kan ta dette likevel. Ut med Watkins og inn med Chambers. Javel.

Og Duran selvsagt.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Oh damn. Duran kunne blitt matchvinner!

6 min tillegg.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Poengdeling. Hjelper flere lag i bunnstriden. Ikke så mye oss selv for å få napp på Europa spill. Men greit med poenget tross alt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Aldri i livet om den straffen burde stått når man ser hva VAR har grepet inn i ila sesongen.

Bittert å ikke få tre poeng selv om det kanskje er rettferdig etter den andre omgangen

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: søn mar 12, 2023 6:34 pm Aldri i livet om den straffen burde stått når man ser hva VAR har grepet inn i ila sesongen.

Bittert å ikke få tre poeng selv om det kanskje er rettferdig etter den andre omgangen
Jeg syns straffa er grei, men enig i at VAR har fucka opp tidligere

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: søn mar 12, 2023 6:57 pm
MentalM skrev: søn mar 12, 2023 6:34 pm Aldri i livet om den straffen burde stått når man ser hva VAR har grepet inn i ila sesongen.

Bittert å ikke få tre poeng selv om det kanskje er rettferdig etter den andre omgangen
Jeg syns straffa er grei, men enig i at VAR har fucka opp tidligere
Jo mer jeg ser på den jo billigere synes jeg den er. Bailey trekker seg fra duellen.

Hvis det er slik at det er straffe bør Buendia få en på motsatt side i andre omgang

Hadde det vært dømt på denne måten uten VAR ville det ikke vært så frustrerende. Problemet er at VAR er så tilfeldig...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man mar 13, 2023 10:39 am
Dani_e skrev: søn mar 12, 2023 6:57 pm
MentalM skrev: søn mar 12, 2023 6:34 pm Aldri i livet om den straffen burde stått når man ser hva VAR har grepet inn i ila sesongen.

Bittert å ikke få tre poeng selv om det kanskje er rettferdig etter den andre omgangen
Jeg syns straffa er grei, men enig i at VAR har fucka opp tidligere
Jo mer jeg ser på den jo billigere synes jeg den er. Bailey trekker seg fra duellen.

Hvis det er slik at det er straffe bør Buendia få en på motsatt side i andre omgang

Hadde det vært dømt på denne måten uten VAR ville det ikke vært så frustrerende. Problemet er at VAR er så tilfeldig...
Jeg syns også at Buendia burde fått straffe. Forskjellen er at dommeren blåser på første og ikke andre. VAR griper ikke inn fordi den ikke er 'clear and obvious'. Snu om på situasjonene og jeg tror VAR fortsatt ikke gjør noe. Der ligger problemet.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Brighton og Brentford spiller hengekamper i kveld og hvis begge avgir poeng så blir Bournemouth kampen lørdag desto viktigere i jakten på Europa cup spill. Fulham ser også svakere ut nå. Så er det Chelsea selvsagt. Uansett, 3 poeng lørdag gir spillerne noe å kjempe for i innspurten.

Håper vi snart ser noen transfer links med substans. I fjor sommer tok vi Kamara / Carlos tidlig, og håper vi ser noe lignende i år. 3, 4 nye spillere av høy kvalitet: Ving - spiss - sentral midtbane - midtstopper. Høyre back talent eventuelt i tillegg. En eller to spillere fra akademiet inn i førstelaget. Cameron, Tim og Aaron - alle på utlån - til ny vurdering om de skal tilbake.

emin

Legg inn av emin »

Tror statistikken viser 5 strake tap mot Bournemouth. Skal egentlig ikke gå an. Den må vi gjøre noe med i dag.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

emin skrev: lør mar 18, 2023 1:05 pm Tror statistikken viser 5 strake tap mot Bournemouth. Skal egentlig ikke gå an. Den må vi gjøre noe med i dag.
Herregud ja. Det der ser virkelig ikke bra ut. Kampen i fjor høst var under Gerrard dog, så her er det muligheter for forbedring. Det blir dog ingen enkel match. Ser at «Cherries» har spilt godt mot topp motstand i de siste to kampene.

Hva angår kampen om Europa plass, så begynner det se vanskelig ut nå, og helt ærlig synes jeg Brighton fortjener det etter den sesongen de har. At vi ikke skulle nå Conference League i år lever jeg fint med om vi fortsetter ha fremgang generelt. Å kunne nå Europa League neste sesong er mer interessant, spesielt med tanke på Emery sin historikk i turneringen. En god run i FA Cup / Liga Cup er uansett påkrevd neste sesong.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Krysser fingrene Bailey begynner å rettferdiggjøre at han får starte hver kamp snart...

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Greit lag. Antagelig vårt beste for øyeblikket + Kamara. Forutsigbart, men det er bra - det stabiliserer oss og får Emery sin oppstilling og taktikk en mulighet til å fungere optimalt. Alle skjønner at det vil bli endringer i spillerstallen i sommer.

Bailey er er merkelig spiller. Driver og dribler, forsøker runde motspillere og sirkler omkring 16 meteren konstant. Uten å komme til en eneste målsjanse. Bertrand Traore var omtrent like håpløs sist, så kanskje Duran i tospann med Watkins ville være å foretrekke.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Get in. 1 - 0 Villa. Luiz.

Bailey med forarbeid. Gjør mine og Mental sine kommentarer til skamme.

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: lør mar 18, 2023 4:08 pm Get in. 1 - 0 Villa. Luiz.

Bailey med forarbeid. Gjør mine og Mental sine kommentarer til skamme.
Og det elsker vi!

Foran Chelsea på tabellen og 😎

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Jeg er dessverre på jobb og får derfor ikke sett kampen. Oppdatering settes pris på

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 4:14 pm Jeg er dessverre på jobb og får derfor ikke sett kampen. Oppdatering settes pris på
Har vi lov å si vi liker det? 😅

Liker at Bailey spiller kant og Buendia på topp. Gir gode rom for bevegelser

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 4:14 pm Jeg er dessverre på jobb og får derfor ikke sett kampen. Oppdatering settes pris på
Relativt godt kontroll. Moreno ligger av og til for høyt på sin side og blir løpt opp, men Mings rydder fint unna.

McGinn holdt på å gjøre en mega brøler med pasning tilbake i egen 16 meter.

Våre eiere - Edens og Sawiris er begge observert på kampen i dag.

Kampen spilles i relativt lavt tempo nå. Vi har god bevegelighet foran.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Stor sjanse Villa. Watkins blir spilt gjennom av Buendia. Watkins skal bare chippe over, men keeper blokkerer.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: lør mar 18, 2023 4:17 pm
Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 4:14 pm Jeg er dessverre på jobb og får derfor ikke sett kampen. Oppdatering settes pris på
Har vi lov å si vi liker det? 😅

Liker at Bailey spiller kant og Buendia på topp. Gir gode rom for bevegelser
Haha ja, så lenge vi vinner

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Hadde en deilig corner variant nå, som Ramsey nesten satte. Bournemouth spiller tar faktisk i ballen med arm/ hånd som endrer retningen på skuddet. Blir kun corner, VAR sier no penalty.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Sjekk om denne skulle vært dømt straffe på:


Dani_e

Legg inn av Dani_e »

VillaForever skrev: lør mar 18, 2023 4:51 pm Sjekk om denne skulle vært dømt straffe på:

Med tanke på mange andre straffer er den er klink klar. Retning mål og forandrer total retning. Hånda er også noe ut fra kroppen

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Mener også det er straffe.
Føler vi trenger et mål til her før Bournemouth satser alt.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Strålende redning av Emi fra Billings frispark rett utenfor 16 meteren.

Villa har hatt flere gode sjanser. Luiz meget god.

Bournemouth spiller seg litt inn i kampen nå skal sies.

Bertrand Traore inn for Leon Bailey nå.

MentalM

Legg inn av MentalM »

For å si det slik: hadde vi vært i "big six" hadde vi hatt to straffer i denne kampen

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Tyrone Mings redder oss. Solanke alene med keeper, Mings får blokkert.

Så en frekkas fra Bertrand Traore, en slik scoring han kan finne på å lage, men går rett utenfor.

Åpner seg begge veier nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»