Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons okt 26, 2022 1:39 pm Det hadde vært spennende. Men har han noen som helst form for trenerutdanning?
No clue, men han har sagt han vil være trener...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Det er visstnok Pako Ayesteran

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Sier meg veldig lite, men hurray

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Faen for en kødd Wilson er. Hva er poenget med å dytte Mings der? Gjør at Mings kneer Martinez i hodet.

emin

Legg inn av emin »

Hands av Young og vi slipper inn straffen...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Er det ikke offside på Almiron før corneren?

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Og er ikke det offside på corneren? Kan UMULIG si at han ikke påvirker spillet når han må markeres

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Får vi ikke se frispark situasjonen til Buendia? Mista all tiltro til VAR

emin

Legg inn av emin »

Fy faen for en elendig omgang. Og det er lenge igjen.

MentalM

Legg inn av MentalM »

40 gode minutter der vi burde scora. Resten av kampen er bare å glemme. Nå blir det Emery ball

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Bra første omgang. Pinlig andre omgang.

EMERYYYYY

MentalM

Legg inn av MentalM »

Og der ble vi med i den ekle gjengen som skal trene i Dubai under VM...

Liker det ikke

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: man okt 31, 2022 2:21 pm Og der ble vi med i den ekle gjengen som skal trene i Dubai under VM...

Liker det ikke
Ja, det er noe drit. Mener at Arsenal skal til Dubai. Jeg syns det er jævlig kjipt at klubben ikke tar mer sosialt ansvar, og skjuler seg bak at alle andre gjør det og at VM blir arrangert i Qatar.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Wellé skrev: man okt 31, 2022 2:40 pm
MentalM skrev: man okt 31, 2022 2:21 pm Og der ble vi med i den ekle gjengen som skal trene i Dubai under VM...

Liker det ikke
Ja, det er noe drit. Mener at Arsenal skal til Dubai. Jeg syns det er jævlig kjipt at klubben ikke tar mer sosialt ansvar, og skjuler seg bak at alle andre gjør det og at VM blir arrangert i Qatar.
Samme med Liverpool, en helvetes uting.

startelver

Legg inn av startelver »

Dubai er vel egentlig ikke sett på som så ille i utlandet, stort sett bare sett på som feriedestinasjon.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Cutler forlater klubben, Danks er ute av førstelagsapparatet.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Danks vurderer en ny stilling i klubben. MacPhee klorer seg fast.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: lør okt 29, 2022 6:15 pm 40 gode minutter der vi burde scora. Resten av kampen er bare å glemme. Nå blir det Emery ball
Klarer ikke la være å helle litt mere is i blodet til dere Villans :D

https://soundcloud.com/user-721285592/p ... al_sharing

Lars Sivertsen sine tanker rundt Emery

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: tir nov 01, 2022 12:20 am
MentalM skrev: lør okt 29, 2022 6:15 pm 40 gode minutter der vi burde scora. Resten av kampen er bare å glemme. Nå blir det Emery ball
Klarer ikke la være å helle litt mere is i blodet til dere Villans :D

https://soundcloud.com/user-721285592/p ... al_sharing

Lars Sivertsen sine tanker rundt Emery
Må bruke en annen kilde for det ass 😎 vinner CL 23/24 vi nå

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hørte nå også på han, for å se om jeg kunne ta noe ut av det.

Merket jeg bare ble "ah, enda en".

De som mener en fotballklubb har et begrenset potensiale har jeg ikke samme syn på fotball som.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Emery is understood to have agreed a lucrative deal at least four-and-a-half years in length, the longest the club has ever handed out to a manager.

Unai Emery is bringing in up to eight new backroom staff members.

@JPercyTelegraph

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Noen løse rykter om Eden Hazard i dag. Den ser jeg ikke komme nå med Emery ved roret. Bs.
Nicolas Jackson fra Villareal derimot, det kan jeg gå med på. Stort potensiale, riktig alder.

Er enig i at å dra til Dubai på treningsleir er noe drit. Og det samtidig som det spilles VM i et annet drittland. Drillo skal forøvrig kommentere VM på NRK Radio ser jeg, hadde ventet mer fra den kanten hva angår politisk standpunkt. Orker ikke høre Olav Traaen uansett så.

Det er jo nok av spillere, også fra Villa dessverre, som har flashet ferie luksus på Instagram fra Dubai tidligere. Det er latskap. De kan dra hvor som helst i verden hvor det er varmt og 5 stjerners hoteller. Men så velger de indirekte å reklamere for regimer som Dubai. Blæ.

Venter på Emery nå.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: tir nov 01, 2022 9:13 am Hørte nå også på han, for å se om jeg kunne ta noe ut av det.

Merket jeg bare ble "ah, enda en".

De som mener en fotballklubb har et begrenset potensiale har jeg ikke samme syn på fotball som.
Enda en?

Jeg synes folk har vært overraskende positive jeg. Og han har jo unektelig noen poeng. Det blir ikke spennende å se Villa-kamper under Emery(foruten cup-kamper). Uansett blir det nok bedre enn under Stevie G, og det er da i det minste noe.

I utgangspunktet enig med deg angående potensialet til klubber, men sånn som City driver og Newcastle på vei inn i samme gate så tror jeg at alle klubber uten tilsvarende midler/driftsmåte vil på en måte få ett "makspotensiale" som ligger under disse to klubbene, og at det generelt blir lite titler på andre klubber. Så lenge ikke noe skjer i forhold til eierskapet til disse klubbene, så tror jeg de vil stikke av med mer eller mindre alt av domestiske titler i uoverskuelig fremtid. PL som i utgangspunktet har vært dørgende kjedelig i lang tid allerede, vil på ingen måte bli mer spennende for noen andre enn City og Newcastle-supportere

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: tir nov 01, 2022 5:24 pm
MentalM skrev: tir nov 01, 2022 9:13 am Hørte nå også på han, for å se om jeg kunne ta noe ut av det.

Merket jeg bare ble "ah, enda en".

De som mener en fotballklubb har et begrenset potensiale har jeg ikke samme syn på fotball som.
Enda en?

Jeg synes folk har vært overraskende positive jeg. Og han har jo unektelig noen poeng. Det blir ikke spennende å se Villa-kamper under Emery(foruten cup-kamper). Uansett blir det nok bedre enn under Stevie G, og det er da i det minste noe.

I utgangspunktet enig med deg angående potensialet til klubber, men sånn som City driver og Newcastle på vei inn i samme gate så tror jeg at alle klubber uten tilsvarende midler/driftsmåte vil på en måte få ett "makspotensiale" som ligger under disse to klubbene, og at det generelt blir lite titler på andre klubber. Så lenge ikke noe skjer i forhold til eierskapet til disse klubbene, så tror jeg de vil stikke av med mer eller mindre alt av domestiske titler i uoverskuelig fremtid. PL som i utgangspunktet har vært dørgende kjedelig i lang tid allerede, vil på ingen måte bli mer spennende for noen andre enn City og Newcastle-supportere
Enda en som repeterer det andre har sagt. Enda en ekspert som skal fortelle hvor folk "hører" hjemme i hierarkiet. Uansett om du er fan av Liverpool eller Brackley Town skal du få mene din egen klubb er best, og drømme om at de vinner PL og CL. Jeg har ikke noe til overs for de som skal formidle det på den måten.
Selvfølgelig har lag forskjellige forutsetninger, men jeg kommer aldri til å akseptere at drømmene ikke kan eksistere. Da slutter jeg å se på fotball.

Emery til Villa er blandet drops av det jeg har sett fra pundits, så kommer jeg til å mene han er verdens beste til jeg mot alle odds blir motbevist det 8-)

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: tir nov 01, 2022 5:45 pm

Enda en som repeterer det andre har sagt. Enda en ekspert som skal fortelle hvor folk "hører" hjemme i hierarkiet. Uansett om du er fan av Liverpool eller Brackley Town skal du få mene din egen klubb er best, og drømme om at de vinner PL og CL. Jeg har ikke noe til overs for de som skal formidle det på den måten.
Selvfølgelig har lag forskjellige forutsetninger, men jeg kommer aldri til å akseptere at drømmene ikke kan eksistere. Da slutter jeg å se på fotball.

Emery til Villa er blandet drops av det jeg har sett fra pundits, så kommer jeg til å mene han er verdens beste til jeg mot alle odds blir motbevist det 8-)
Ser den, men selv har jeg på mine "eldre" dager blitt en blodhard realist. Helt overveldet over det min klubb har fått til de siste årene, men belager meg på at det med stor sannsynlighet er den siste virkelig gode perioden på veldig mange år. Koser meg nesten like mye med å se bundesliga som forholdsvis nøytral fotballfan, som å se PL om dagen :D

MentalM

Legg inn av MentalM »

TheOpiate skrev: tir nov 01, 2022 8:35 pm
MentalM skrev: tir nov 01, 2022 5:45 pm

Enda en som repeterer det andre har sagt. Enda en ekspert som skal fortelle hvor folk "hører" hjemme i hierarkiet. Uansett om du er fan av Liverpool eller Brackley Town skal du få mene din egen klubb er best, og drømme om at de vinner PL og CL. Jeg har ikke noe til overs for de som skal formidle det på den måten.
Selvfølgelig har lag forskjellige forutsetninger, men jeg kommer aldri til å akseptere at drømmene ikke kan eksistere. Da slutter jeg å se på fotball.

Emery til Villa er blandet drops av det jeg har sett fra pundits, så kommer jeg til å mene han er verdens beste til jeg mot alle odds blir motbevist det 8-)
Ser den, men selv har jeg på mine "eldre" dager blitt en blodhard realist. Helt overveldet over det min klubb har fått til de siste årene, men belager meg på at det med stor sannsynlighet er den siste virkelig gode perioden på veldig mange år. Koser meg nesten like mye med å se bundesliga som forholdsvis nøytral fotballfan, som å se PL om dagen :D
Tar du livsløgnen fra en person tar du livsgleden samtidig mener jeg å huske vi ble sitert i norsken på videregående

♥️

MentalM

Legg inn av MentalM »



😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

MentalM

Legg inn av MentalM »



😏😏😏😏😏😏😏😏

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Så hvilke spillere vil antagelig forsvinne som følge av en Emery oppvask?

Tror midtforsvar og høyre back blir prioritert.
Konsa - blir veid og funnet for lett. Har ikke roen og teknikken for å bli en topp CB.
Mings - muligens solgt neste sommer når man fortsatt kan få en god pris. Ikke en Emery spiller.

Matty Cash blir, men får en ny utfordrer, nytt høyre back kjøp.

John McGinn - blir solgt til Celtic eller Rangers, for en grei sum.

Bertrand Traore - selges, har ikke det siste lille for å bli en toppspiller, og for lat.
Morgan Sanson - lånes ut tenker jeg, selges til neste sommer.

Ollie Watkins - blir solgt til en mid PL klubb eller nyopprykket til PL.

Philippe Coutinho - leies ut til Ligue 1 eller Serie A. Har et lite håp om at han finner tilbake til seg selv.

Nakamba - selges til Frankrike eller Championship klubb. Holder ikke nivået dessverre.

Ut går også Bednarek og Augustinsson.

Enklere å se hva man trenger når man fjerner / selger spillere.

Spillere som må heve nivået og levere bedre over lengre tid:
Leon Bailey
Danny Ings

MentalM

Legg inn av MentalM »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»