Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

VillaForever skrev: tor mai 04, 2023 11:04 pm Fader. Det straffemålet på overtid for Brighton kan koste oss Europa plassen. Ikke sikkert det holder med 9 poeng nå.
Var planen å havne over Brighton? Det tredje beste laget i ligaen? Eller mener du i form av at dette fører til at Tottenham og Liverpool tar flere poeng enn hvis det hadde blitt uavgjort i denne kampen?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: fre mai 05, 2023 7:26 am
VillaForever skrev: tor mai 04, 2023 11:04 pm Fader. Det straffemålet på overtid for Brighton kan koste oss Europa plassen. Ikke sikkert det holder med 9 poeng nå.
Var planen å havne over Brighton? Det tredje beste laget i ligaen? Eller mener du i form av at dette fører til at Tottenham og Liverpool tar flere poeng enn hvis det hadde blitt uavgjort i denne kampen?
Brighton skal møte Arsenal, Newcastle og oss. Så ja, planen var å havne over dem.

Ser ikke hvordan det er utenkelig? De er mulige å slå selvom de spiller meget bra.

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: tor mai 04, 2023 11:04 pm Fader. Det straffemålet på overtid for Brighton kan koste oss Europa plassen. Ikke sikkert det holder med 9 poeng nå.

Liverpool har en ørliten sjanse for CL plass og kunne ta igjen United, så de har alt å spille for når vi møter dem på Anfield. Brighton har riktignok Arsenal, Newcastle og Man City igjen, men tar helt sikkert også 6 poeng mot Soton og Everton tipper jeg.
Kan ikke gjøre noe annet enn å vinne kampene våre.

Mest redd for helgens kamp av de gjenværende, føler Wolves alltid er kjipe å møte mtp derby og det som følger med 🤷🏼‍♂️

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Jolla skrev: fre mai 05, 2023 7:26 am
VillaForever skrev: tor mai 04, 2023 11:04 pm Fader. Det straffemålet på overtid for Brighton kan koste oss Europa plassen. Ikke sikkert det holder med 9 poeng nå.
Var planen å havne over Brighton? Det tredje beste laget i ligaen? Eller mener du i form av at dette fører til at Tottenham og Liverpool tar flere poeng enn hvis det hadde blitt uavgjort i denne kampen?
Håpet var vel at de skulle falle for sin egen suksess, og miste poeng på oppløpet pga hardt kampprogram. Så all ære til dem om det står løpet ut. Er stor fan av hvordan Brighton har bygd laget sitt. Nå handler det ikke om hvem som er det beste laget rent spillemessig, men hvem som har mest krefter og nerver til å sanke nok poeng på slutten. Men Villa skal grave dypt her og vinne våre siste kamper, før vi snakker. Vi har Brighton hjemme i siste runde. Står vi likt poeng da, så har vi langt dårlige målforskjell. Håper at vi begge to har Spurs bak oss på tabellen, som kan sikre begge to Europa spill.

MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: fre mai 05, 2023 7:57 am
Jolla skrev: fre mai 05, 2023 7:26 am
VillaForever skrev: tor mai 04, 2023 11:04 pm Fader. Det straffemålet på overtid for Brighton kan koste oss Europa plassen. Ikke sikkert det holder med 9 poeng nå.
Var planen å havne over Brighton? Det tredje beste laget i ligaen? Eller mener du i form av at dette fører til at Tottenham og Liverpool tar flere poeng enn hvis det hadde blitt uavgjort i denne kampen?
Håpet var vel at de skulle falle for sin egen suksess, og miste poeng på oppløpet pga hardt kampprogram. Så all ære til dem om det står løpet ut. Er stor fan av hvordan Brighton har bygd laget sitt. Nå handler det ikke om hvem som er det beste laget rent spillemessig, men hvem som har mest krefter og nerver til å sanke nok poeng på slutten. Men Villa skal grave dypt her og vinne våre siste kamper, før vi snakker. Vi har Brighton hjemme i siste runde. Står vi likt poeng da, så har vi langt dårlige målforskjell. Håper at vi begge to har Spurs bak oss på tabellen, som kan sikre begge to Europa spill.
Kan jo og legge til at vi har tatt flere poeng enn Brighton siden Emery tok over, så skjønner ikke logikken i hvorfor vi ikke skulle tro det var mulig 😅

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Alle 4 kan utrolig nok være klar for match i morgen lørdag allerede. La oss håpe på 2 eller 3 av de på benken. Håper også at Diego Carlos snart får noen minutter. Men Konsa og Mings starter nok i morgen uansett.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Mitt hovedargument er dette: Heia Brighton! La det bli CL-spill på sørkysten! Så får heller Aston Villa havne foran Spurs, Liverpool og/eller Manchester United.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: fre mai 05, 2023 5:28 pm Mitt hovedargument er dette: Heia Brighton! La det bli CL-spill på sørkysten! Så får heller Aston Villa havne foran Spurs, Liverpool og/eller Manchester United.
RDZ kjetteri...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Kampdag!!!

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Vi har kun cupfinaler igjen. Nervøs.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Kampen samtidig med kroningen i England. La oss håpe vi er kongen av Birmingham i dag kl 18. Og ja, jeg vet at Wolverhampton teknisk sett ikke ligger i Birmingham. Det laget må jo få en reaksjon fra forrige 0-6 tap. Håper og tror at vi med impact innbyttere kan ha en sterk tropp i dag. Tipper 1-2 til Villa. Ruben Neves, Watkins og John McGinn scorer. UTV.

…og en ting til. Normalt bryr jeg meg lite om kongelige, men William og Louis er jo Villa fans, så ser frem til at Willy drar fram frem mobilen på slottsbalkongen og sjekker ca kl 1750 idag🥳

Dani_e

Legg inn av Dani_e »


MentalM

Legg inn av MentalM »

Der har vi til og med en benk det lukter krutt av.

Krysser fingrene for at det går veien idag

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

1-0 Wolves. Ukonsentrert av oss på corner dessverre. Nå får ulvene blod på tann her. Vi startet ok, men må få kontroll på midtbanen igjen.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Begynner spille oss inn i matchen igjen nå. Buendia i gang.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Utrolig støyete på Molineux.

Spilt bra mot slutten her og Wolves kun med to forsøk på mål. Hvor den ene gikk inn.
Men jeg synes vi mangler sting på midtbanen og pasningene til Buendia og Traore sitter ikke helt.

Vil ha inn Coutinho for Traore. Kamara inn for Ramsey, Flytte Luiz høyere opp. Og kanskje Digne for Moreno som har virket trøtt på å løpe i dag.
Sist redigert av VillaForever den lør mai 06, 2023 4:54 pm, redigert 1 gang totalt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Synes vi egentlig har spilt bra jeg...

Dødballmål imot skjer, men ellers har ikke ulvene gjort noe som helst. Vi har hatt nok sjanser og burde putta minst et her. Spesielt skuddet til Buendia hvor Sa har en meget god redning, og Watkins sin elendige heading (som han burde latt gå til Buendia).

Buendia og Bailey synes jeg har vært friske (sistnevnte har fortsatt sine uforklarlige valg til tider).

Watkins og Moreno virker litt off idag, men håper det kommer seg i andre omgang!

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja, vi har vært ganske ok. Synd om vi ødelegger Europa håpet ved å ikke score mot dette relativt ordinære Wolves laget.

Grunnen til byttene mine er at mange ser trette ut. Vi har hatt liten rullering på laget pga skader.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Jeg har selvfølgelig brudd i nettet så får ikke sett kampen

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

De Wolves supporterne bak målet til Martinez ville jeg nødig stått sammen med. Scum altså.

Inn med Diego Carlos for Young.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Moreno sliter her, digne inn ville nok være lurt

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Tyrone Mings 100% sjanse. Skulle stått 1-1

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Watkins er usynlig i dag. Duran inn for Buendia. Snodig.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Blir vanskelig å få Europa nå

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Kamara og Digne inn.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Tror Europa plassen ryker her...

Vi har spilt en ok kamp, men ikke noen marginer med idag dessverre.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Lagt til 3 min. Burde vært minst 6. Masse frispark og skaderavbrekk. Merkelig.

Der gikk nok toget til Europa League. En liten mulighet for Conference fortsatt.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Faen. Ikke vær giddaslaus mot Liverpool av den grunn.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Blir nok 8.plass (i beste fall, får håpe Liverpool slår Brentford) :(

Dr.I.Tidemann

Legg inn av Dr.I.Tidemann »

VillaForever skrev: lør mai 06, 2023 5:50 pm Lagt til 3 min. Burde vært minst 6. Masse frispark og skaderavbrekk. Merkelig.

Der gikk nok toget til Europa League. En liten mulighet for Conference fortsatt.
Bare på den simulerte "skaden" da Watkins fikk gult, gikk det to og et halvt minutt.
Wolves har en ganske så stor ansamling av ufordraglige spillere.
Ikke alltid det beste laget vinner. I dag var det en slik dag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»