Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Enzino »

MentalM skrev: søn jun 11, 2023 8:33 am
TheOpiate skrev: søn jun 11, 2023 12:55 am
Astonstian skrev: lør jun 10, 2023 11:53 pm Tielemans, DET er nydelig! Det viser at vi mener virkelig business!
United, Liverpool etc kunne blitt forsterket av han.
Basert på siste par år, nei....

Dog, jeg tror det er en glimrende signering for Villa nå. For alt vi vet så vil et miljøskifte gjøre underverker
For å være litt vrang er det kun denne sesongen som har vært "dårlig" hvis man ser på statistikken. Og selv denne har vært godkjent da man har spilt på et nedrykkslag.

Ikke det at jeg blir skikkelig gira av signeringen selv, siden av det jeg kjenner til tielemans mener jeg vi har bedre spillere fra før av, kan dog være han har noen spisskompetanser jeg ikke vet nok om. Samtidig trenger vi bredde, og han kommer gratis.

Venter i spenning på en høyreback 🙏
Jeg har hatt lyst på Tielemans til Arsenal siden vi ble linket første gangen og frem til sommeren 2021. Etter det har han vært svakere. Men som jeg skrev i egen transfertråd, er det mulig jeg har blitt lurt av at han har spilt de siste sesongene i et lag som overhode ikke har fungert.

Hvis miljøskiftet kan løfte ham tilbake dit han var frem til sommeren 2021, har Villa fått en kanon-forsterkning.

Hva tror du om Villas muligheter til å pushe for CL spot neste sesong nå? Kanskje for tidlig å si før man ser hele transfervinduet, men dere tok grymt med poeng under Emery forrige sesong.

Holder dere som klar favoritt i conference, og skal forsøke å få sett mange av kampene, særlig etter gruppespillet.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Tielemans er en tryggere spiller enn Asensio. Vet aldri hvordan spillere takler PL. Tielemans kjenner ligaen og har masse erfaring, selv om han bare er 26 år. Faktisk yngre enn Asensio. Jeg er kjempefornøyd. Midtbanen ser sterk ut nå. Vi trenger mer offensive spillere og forventer at vi kjøper 1-2 spillere som ving/spiss. Høyreback/midtstopper er også viktig.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: søn jun 11, 2023 9:23 am
Jeg har hatt lyst på Tielemans til Arsenal siden vi ble linket første gangen og frem til sommeren 2021. Etter det har han vært svakere. Men som jeg skrev i egen transfertråd, er det mulig jeg har blitt lurt av at han har spilt de siste sesongene i et lag som overhode ikke har fungert.

Hvis miljøskiftet kan løfte ham tilbake dit han var frem til sommeren 2021, har Villa fått en kanon-forsterkning.

Hva tror du om Villas muligheter til å pushe for CL spot neste sesong nå? Kanskje for tidlig å si før man ser hele transfervinduet, men dere tok grymt med poeng under Emery forrige sesong.

Holder dere som klar favoritt i conference, og skal forsøke å få sett mange av kampene, særlig etter gruppespillet.
Vi trenger bredde med ECL neste år, så jeg er absolutt ikke negativ til overgangen. Leicester fans er overrasket over at han ikke gikk til et CL lag, så han er sikkert bedre enn jeg forventer også. Den er bare ikke Kamara nivå av excitement. God bidragsyter framover fra en midtbane posisjon så at han får vist seg fram tror jeg på. Ser jeg på FBREF har han gode statistikker for å være på et lag som Leicester var i fjor, og sesongen før var de i toppsjiktet.

Litt tidlig å snakke om tabelltips før de viktigere overgangene har skjedd. Hovedsakelig gleder jeg meg som en unge til å se oss spille Europa igjen, videre for å se utviklingen framover under Mr Emery.

Kan vel uansett si at sjansen for å utfordre for CL er større neste sesong mtp hva Chelsea og Spurs driver på med. Vet ikke hvor mange lag med unntak av City er, så alt kan skje ♥️

Igjen, plz gi meg en høyreback snart 🙏

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: søn jun 11, 2023 10:34 am Tielemans er en tryggere spiller enn Asensio. Vet aldri hvordan spillere takler PL. Tielemans kjenner ligaen og har masse erfaring, selv om han bare er 26 år. Faktisk yngre enn Asensio. Jeg er kjempefornøyd. Midtbanen ser sterk ut nå. Vi trenger mer offensive spillere og forventer at vi kjøper 1-2 spillere som ving/spiss. Høyreback/midtstopper er også viktig.
Vi ville vel gjerne hatt Asensio og? ♥️

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: søn jun 11, 2023 11:38 am
Dani_e skrev: søn jun 11, 2023 10:34 am Tielemans er en tryggere spiller enn Asensio. Vet aldri hvordan spillere takler PL. Tielemans kjenner ligaen og har masse erfaring, selv om han bare er 26 år. Faktisk yngre enn Asensio. Jeg er kjempefornøyd. Midtbanen ser sterk ut nå. Vi trenger mer offensive spillere og forventer at vi kjøper 1-2 spillere som ving/spiss. Høyreback/midtstopper er også viktig.
Vi ville vel gjerne hatt Asensio og? ♥️
Joda, men tenker at det er et større sjansespill. Emery ville jo ha begge. Tenker da at han passer inn og at det er en plan. Skal innrømme at Asensio er mer "eksotisk" og spennende, men tror Tielemans kan gjøre en like god/bedre jobb. Bare se forvandlingen til McGinn fra Gerrard til Emery.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg ville blitt veldig glad av å få Tielemans gratis til Atlético, ettersom at jeg mener at Diego Simeone er en bedre trener enn de fleste, så dermed ville Tielemans ha gjort det bedre i Atlético enn i Leicester, kanskje fremstått mer som den spilleren som talentet tilsa da han spilte for Anderlecht.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Tielemans er en av de spillerne jeg ønsket meg mest til Villa for et par år siden. En dårlig sesong for et tannløst og uinspirert Leicester, betyr ikke all verden. Det som betyr noe er hva Emery kan få ut av hans potensiale, og det tror jeg fortsatt er skyhøyt om alt klaffer.

Ryktet om Oxlade ser heldigvis ut til ikke å stemme. Jeg kan se for meg at han ev er et slags 3/ 4 valg - som siste alternativ hvis feks vi ikke får tak i spillere som Nico Williams fra Bilbao eller Henrique fra Betis som vi har blitt linket til. Og en type som Nicolas Jackson fra Villareal er 2 valg. Bare sonderer litt her.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Kom vel ganske raskt ut av det blå Tielemans, eller kanskje ikke for de som har fulgt med ordentlig?

Kan vi håpe på flere plutselige overraskelser?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Astonstian skrev: man jun 12, 2023 7:47 am Kom vel ganske raskt ut av det blå Tielemans, eller kanskje ikke for de som har fulgt med ordentlig?

Kan vi håpe på flere plutselige overraskelser?
Har versert rykter i litt over en uke før det ble annonsert. Så helt ut av det blå ala Ings var det ikke.

Idag er det mulig vi får beskjed om Monchi blir nye sportsdirektøren vår. Ryktene fra Spania (som er lite troverdige som vanlig) hevder han skal ha møte med presidenten i Sevilla idag og at de har en pressekonferanse kl 17 🤷🏼‍♂️

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Christian Purslow is stepping down from his position as CEO and director.


Oiiii oi oi

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Direktører vil komme og gå. Det er tydelig at hans makt har vært innskrenket etter fiaskoen med Gerrard og Emery sin inntreden. Jeg antar at han også har vært overkjørt med tanke på en ny sportsdirektør fra Spania.


VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Og visstnok en ny ledelse modell også i Villa. Da ble vel også hans rolle overflødig.


MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: man jun 12, 2023 10:16 am Direktører vil komme og gå. Det er tydelig at hans makt har vært innskrenket etter fiaskoen med Gerrard og Emery sin inntreden. Jeg antar at han også har vært overkjørt med tanke på en ny sportsdirektør fra Spania.

Virker som man skal gå vekk fra en CEO slik Purslow har vært ifølge journalister.

Heck tar over markedsbiten, så håper vi at Monchi kommer inn og tar den sportslige. Endring av struktur er nok sunt for klubben.

Må takke Purslow for en meget god jobb totalt sett, selv om Gerrard fadesen sikkert er det man husker best. Han har vært med på å gjenopprette klubben under NSWE og fortjener honnør for det. Ønsker han lykke til videre

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja, det er ikke mye å slenge med leppa for egentlig. Han har dratt klubben gjennom en stor omstilling,, som selvsagt også var mulig med NSW sitt eierskap. Stabilitet og økonomisk trygghet. Et og annet feilskjær som gjorde at vi ikke fikk den sportslige suksessen vi ønsket tidligere, men det er glemt nå😘

MentalM

Legg inn av MentalM »



Saudiene henter søppel også tydeligvis...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ser også at Elvedi ikke vil forlenge utover 2024, så han kan være en kandidat som stopper/høyreback typen. Hvis man ikke vil splashe cash på eksempelvis Foyth altså

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja, det finnes mange fler alternativer der ute som stopper / høyre back, en Pau Torres, som vel spiller på venstresiden om jeg husker riktig, Og det kan tyde på at han avventer en CL klubb.

Både Foyth og Lo Celso er jeg sikker på at vil komme om Emery ønsker dem. Men tror ikke vi kjøper en midtbanespiller til nå som vi har fått kloa i Tielemans. En 10er og en ving burde være prioritet nå, i tillegg til stopper/ høyre back.

Spørsmålet er også hva vi gjør med spiss plassen. Vi kan ikke bare ha Watkins - hvis Archer og Dhuran lånes ut. Det går ikke når man spiller i 4 turneringer over 10 måneder. Synes Archer så veldig bra ut i fjor, men som sagt - i Championship.

startelver

Legg inn av startelver »

MentalM skrev: man jun 12, 2023 2:03 pm

Saudiene henter søppel også tydeligvis...
For en gjøk, lar seg lokke av lettjente penger fra regimet.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Ryktene om Nico Williams blusser opp igjen.

https://www.marca.com/futbol/athletic/2 ... b463d.html

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

startelver skrev: ons jun 14, 2023 10:04 am
MentalM skrev: man jun 12, 2023 2:03 pm

Saudiene henter søppel også tydeligvis...
For en gjøk, lar seg lokke av lettjente penger fra regimet.
Fint. Han kan ta med seg Coutinho for 30mill ;)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Borte mot Newcastle i første serierunde 12 august
Hjemme mot Everton 19 august

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Desember måned ser ganske slitsom ut med 7 PL kamper. Deriblant møter mot Man City, Man United og Arsenal.

Ellers verdt å tenke på at vi skal spille Conference League og dermed blir mange kamper flyttet til søndager. Dvs, vi håper jo å gå lengst mulig i Europa.

Ser ut som vi har bud inne på Nico Williams og at han er i tenkeboksen. Er vel med det spanske landslaget nå. Skal sies at Athletic Bilbao er notorisk vanskelig å kjøpe spillere fra, og at Nico spiller sammen med sin bror, og ikke har ytret ønske om å reise vekk. Ikke alltid penger som betyr mest. Emery er jo basker selv, så vi får håper han kan overtale spilleren til å velge Villa.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ser ut til at Villa selv ønsket bortekamp i første runde:
Villa Park trenger mer pleie etter konserter og motorshow i sommer.
Rebranding i form av ny Villa logo skal fikses.
Øvre «Holte End» skal tilpasses bla «rail seating».

Også grunn til at pre season kamp mot Lazio i august spilles på Bescot Stadium i Walsall.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Krysser fingrene.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ser også at Kyle Walker ryktes bort fra City, han er også en drøm på den høyrebacken slik vi spiller...

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Tenkte feil.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »



MentalM

Legg inn av MentalM »



Sexy

Krysser fingrene for Sevilla versjonen og ikke Roma utgaven av hva han får utrettet

MentalM

Legg inn av MentalM »

Oppsummert er vel

Emery - manager
Monchi - fotballpresident
Heck - business president
Lange - talent og utviklingsdirektør
Vidagany - fotballdirektør

Ikke helt lett å henge med i svingene med alle disse titlene

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»