Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e
Innlegg: 1539

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

Aston Villa are open to discussing a future coaching role with Ashley Young when the time feels right.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Deulofeu utelukket pga kneskade

MentalM

Legg inn av MentalM »

Nå er Ounahi klar for Marseille ifølge Romano.

Virker jo veldig som det er erstatteren for Guendouzi...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Og Lyon kjøper spiss 🤔

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: fre jan 27, 2023 5:35 pm Nå er Ounahi klar for Marseille ifølge Romano.

Virker jo veldig som det er erstatteren for Guendouzi...
Det skal nok mye til at vi ikke kjøper han.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: fre jan 27, 2023 5:58 pm Og Lyon kjøper spiss 🤔
Går litt forskjellige rykter om at vi ikke ønsker å betale og heller vente til sommeren, men Dembele hadde vært herlig å få inn allerede nå.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: fre jan 27, 2023 6:14 pm
MentalM skrev: fre jan 27, 2023 5:58 pm Og Lyon kjøper spiss 🤔
Går litt forskjellige rykter om at vi ikke ønsker å betale og heller vente til sommeren, men Dembele hadde vært herlig å få inn allerede nå.
Tar hva som helst av rykter for tiden :mrgreen: Så må man selvfølgelig overdrive og dra totalt vanvitte konklusjoner som sikkert ikke er sannferdige pga det.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Det kjøpet av Ounahi hos Marseilles må jo passe som hånd i hanske for oss nå.

Tenk om det viser seg at det er Jordan Veretout som kommer og gjør comeback🤭

Marseilles er sikkert ikke veldig glad i oss etter at vi tok Kamara gratis, men Premier League`s overlegenhet på det økonomiske nå er ganske dramatisk, så jeg er ganske sikker på at det eneste som kan stoppe at MG signerer, er at han selv ikke ønsker overgangen.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Ikke akkurat spennende, meeeen


MentalM

Legg inn av MentalM »

Archer med først kamp fra start for Middlesbrough idag. Endte med en assist og ekstremt mye ros fra Middlesbrough fansen. Lover godt!

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Grusomt stille. Må skje noe snart.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: søn jan 29, 2023 1:47 pm Grusomt stille. Må skje noe snart.
Overlever uten noen inn. Stoler på Emery og hans valg.

Er spillere for dyre nå får det heller vente til sommeren (selv om jeg gjerne skulle ønske det kom noen så vi kan få Europaplass)

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: søn jan 29, 2023 1:57 pm
Dani_e skrev: søn jan 29, 2023 1:47 pm Grusomt stille. Må skje noe snart.
Overlever uten noen inn. Stoler på Emery og hans valg.

Er spillere for dyre nå får det heller vente til sommeren (selv om jeg gjerne skulle ønske det kom noen så vi kan få Europaplass)
Jeg er enig. Er bare kjedelig.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Det er jo en relativ stor risiko å kjøpe spillere i januar. Og de er som regel overpriset. Forrige januar kjøp var Coutinho og Digne. Uttellingen var litt så som så når man vet hva det kostet.

Dette er jo også underholdnings-bransjen, så en overraskende signering hadde vært…..underholdende nå! Ja.

Sikker på at Emery blir økonomisk støttet. Det hele står antagelig å faller på tilgjengelig av spillere som vil oppgradere laget vesentlig.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Sitter dere her og snakker som om dere ikke allerede har hentet Jhon Durán og Álex Moreno for €30 mill?

Det er ikke mange klubber i fotballeuropa som har gjort mer på overgangsvinduet i januar, men jeg kan forstå at det virker beskjedent i sammenligning med de villeste i PL - men det de driver på med er ikke standarden. Standarden er eksempelvis Real Betis som selger Álex Moreno og kjøpe Abner for å erstatte ham.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: man jan 30, 2023 2:02 pm Sitter dere her og snakker som om dere ikke allerede har hentet Jhon Durán og Álex Moreno for €30 mill?

Det er ikke mange klubber i fotballeuropa som har gjort mer på overgangsvinduet i januar, men jeg kan forstå at det virker beskjedent i sammenligning med de villeste i PL - men det de driver på med er ikke standarden. Standarden er eksempelvis Real Betis som selger Álex Moreno og kjøpe Abner for å erstatte ham.
Det handler mer om at vi nå har følgende spillere ut døra:

Archer og Sanson på lån.
Augustinsson og Bednarek avbrutt lån
Ings og Guilbert solgt (sistnevnte spilte dog ikke)
Nakamba på vei ut dørene
Chambers virker også som han kanskje forsvinner

Spesielt på topp er det tynt, og vi skriker etter en typisk kantspiller på høyresiden.

Vi overlever helt fint uten noen inn, samtidig drømmer vi om en Europaplass i år mtp hvor begredelige Liverpool og Chelsea er, og vi er innen skuddvidde. Kanskje derfor man ønsker forsterkningene mer?

Virker som vi er unisont enige om at vi klarer oss uansett fint her inne, men vi Villafans mener jo at vi er en toppklubb uansett hva tabellposisjonen tilsier...

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Jeg har ingen problem med at det ikke gjøres storkjøp nå i januar og at sommeren som kommer vil være tiden rett tid for en overhaling. Det positive er at Emery trolig ser på det at første 11eren nå har en veldig god vibe og som han har klart å kjøre inn i sitt system. Som funker allerede.

Problemet er at vi simpelthen har en for tynn stall nå. Benken ser syltynn ut. Det er halve sesongen igjen. Skader tilkommer. Vi har knapt noen på benken som kan komme inn og skape noe, om vi trenger en endring underveis i en match.

Duran og Moreno. Fine signeringer. Håpet på en eller to offensive spillere til.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Louie Barry hentes hjem fra lån hos MK Dons og sendes ut til Salford for resten av sesongen. Ikke et supert lovende tegn at han må ned en divisjon, men virker som problemet hans er det fysiske. Får håpe han evt legger på seg litt muskler snart hvis det er tilfelle

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja hva skjedde med Louie Barry egentlig. Etter den scoringen mot Liverpool og så har det gått nedover. Skal sies han er kun 19 fortsatt. Så alltid noe for veik ut. Men ung, så ting kan endres seg.

Nakamba på vei til West Brom. Godt valg for ham tror jeg.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Vi har ,20 spillere pdd 😎

MentalM

Legg inn av MentalM »

Keepere: Martinez, Olsen, Steer, Sinisalo
Forsvar: Mings, Konsa, Young, Digne, og Cash + Carlos (skadet) og Chambers (på vei ut?)
Midtbane: Ramsey, Buendia, Coutinho, Luiz, Kamara, Dendoncker, Bailey + McGinn (skadet) og Nakamba (på vei ut)
Spiss: Watkins og Duran

16 utespillere er jo ikke voldsomt for resten av sesongen? McGinn kommer kanskje tilbake snart, da er vi på 17. Carlos regner jeg ikke med før neste sesong.

Videre er Digne, Cash, Coutinho og Bailey kjent for å bli skadet ofte, så kan bli nervepirrende...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Nakamba på medical hos Luton

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Noen rykter her og der om Osorio - Milan dealen har kollapset. Og Gallagher - ikke overraskende.
Men det er mange Twitter kontoer som er umulig og verifisere. Så foreløpig er det ingenting med substans.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Lukter tynn suppe for oss i dag. Noe som er helt greit så lenge vi ikke får til en bra deal med spillere vi ønsker. Orker ikke noe 3-4 valg.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Trodde han var skadet, men av det jeg kan finne er han visst tilbake i februar. Så da kan vi glede oss til å se blandingen av Messi/Baston ila samme sekvens i siste halvdel av sesongen!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Gleder meg da forøvrig til å ha Bailey, Traore, Watkins og Buendia på banen samtidig. 4 stk som alle gjør de merkeligste valgene man kan gjøre på en fotballbane offensivt sett, legg til Coutinho inn i den mixen og vi har i det minste et interessant oppsett offensivt 😂

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Siden dette er fra John Percy tyder ting på at klubben har gitt en form for hint om hva status på transfer strategien er.



@MentalM Ja. Ser den. Egentlig et potensielt top 6 angrep der, men spillere som omtrent ikke klarer å finne hverandre med en pasning og løper i sirkler. Men har et håp om at Emery klarer å få disse spillerne til å fungere sammen.

Traore på benk er ikke så galt. Hadde også gitt mening og beholdt Sanson som innbytter på midtbanen. Men forstår at han har fått nok av Villa for en stund.

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

Marerittet nå er en skade på hvem som helst. Vi har jo nesten ikke backup

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tir jan 31, 2023 3:52 pm Marerittet nå er en skade på hvem som helst. Vi har jo nesten ikke backup
Heldigvis mye allsidige spillere i posisjoner. Så vi kan dekke opp det meste. En skade på Watkins er definitivt det verste pdd, da får vi håpe Duran tar nivået fort

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Var kanskje ikke akkurat det vi ville høre nå. Men gies det full gass til sommeren - hvilket gir mening på mange måter - så ser jeg optimistisk på det.

Interessant å høre hvilke spillere Emery hadde på listen. Han er jo mannen som kjøpte Neymar til PSG ( og Pepe til Arsenal), jeg regner med at han setter listen høyt. Og det, skal man. Vi er historisk sett en klubb som skal kunne matche i alle fall halvparten av top 6 klubbene økonomisk. Vårt rekordkjøp ( Buendia) er dog lovlig lavt. Wolves og West Ham har handlet spillere i 45/ 50 mill pund klassen.

Anwyay…vekk meg om det skjer noe i kveld!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»