Aston Villa - Klubbtråd

Svar
VillaForever

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av VillaForever »

Direktører vil komme og gå. Det er tydelig at hans makt har vært innskrenket etter fiaskoen med Gerrard og Emery sin inntreden. Jeg antar at han også har vært overkjørt med tanke på en ny sportsdirektør fra Spania.


VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Og visstnok en ny ledelse modell også i Villa. Da ble vel også hans rolle overflødig.


MentalM

Legg inn av MentalM »

VillaForever skrev: man jun 12, 2023 10:16 am Direktører vil komme og gå. Det er tydelig at hans makt har vært innskrenket etter fiaskoen med Gerrard og Emery sin inntreden. Jeg antar at han også har vært overkjørt med tanke på en ny sportsdirektør fra Spania.

Virker som man skal gå vekk fra en CEO slik Purslow har vært ifølge journalister.

Heck tar over markedsbiten, så håper vi at Monchi kommer inn og tar den sportslige. Endring av struktur er nok sunt for klubben.

Må takke Purslow for en meget god jobb totalt sett, selv om Gerrard fadesen sikkert er det man husker best. Han har vært med på å gjenopprette klubben under NSWE og fortjener honnør for det. Ønsker han lykke til videre

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja, det er ikke mye å slenge med leppa for egentlig. Han har dratt klubben gjennom en stor omstilling,, som selvsagt også var mulig med NSW sitt eierskap. Stabilitet og økonomisk trygghet. Et og annet feilskjær som gjorde at vi ikke fikk den sportslige suksessen vi ønsket tidligere, men det er glemt nå😘

MentalM

Legg inn av MentalM »



Saudiene henter søppel også tydeligvis...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ser også at Elvedi ikke vil forlenge utover 2024, så han kan være en kandidat som stopper/høyreback typen. Hvis man ikke vil splashe cash på eksempelvis Foyth altså

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ja, det finnes mange fler alternativer der ute som stopper / høyre back, en Pau Torres, som vel spiller på venstresiden om jeg husker riktig, Og det kan tyde på at han avventer en CL klubb.

Både Foyth og Lo Celso er jeg sikker på at vil komme om Emery ønsker dem. Men tror ikke vi kjøper en midtbanespiller til nå som vi har fått kloa i Tielemans. En 10er og en ving burde være prioritet nå, i tillegg til stopper/ høyre back.

Spørsmålet er også hva vi gjør med spiss plassen. Vi kan ikke bare ha Watkins - hvis Archer og Dhuran lånes ut. Det går ikke når man spiller i 4 turneringer over 10 måneder. Synes Archer så veldig bra ut i fjor, men som sagt - i Championship.

startelver

Legg inn av startelver »

MentalM skrev: man jun 12, 2023 2:03 pm

Saudiene henter søppel også tydeligvis...
For en gjøk, lar seg lokke av lettjente penger fra regimet.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Ryktene om Nico Williams blusser opp igjen.

https://www.marca.com/futbol/athletic/2 ... b463d.html

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

startelver skrev: ons jun 14, 2023 10:04 am
MentalM skrev: man jun 12, 2023 2:03 pm

Saudiene henter søppel også tydeligvis...
For en gjøk, lar seg lokke av lettjente penger fra regimet.
Fint. Han kan ta med seg Coutinho for 30mill ;)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Borte mot Newcastle i første serierunde 12 august
Hjemme mot Everton 19 august

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Desember måned ser ganske slitsom ut med 7 PL kamper. Deriblant møter mot Man City, Man United og Arsenal.

Ellers verdt å tenke på at vi skal spille Conference League og dermed blir mange kamper flyttet til søndager. Dvs, vi håper jo å gå lengst mulig i Europa.

Ser ut som vi har bud inne på Nico Williams og at han er i tenkeboksen. Er vel med det spanske landslaget nå. Skal sies at Athletic Bilbao er notorisk vanskelig å kjøpe spillere fra, og at Nico spiller sammen med sin bror, og ikke har ytret ønske om å reise vekk. Ikke alltid penger som betyr mest. Emery er jo basker selv, så vi får håper han kan overtale spilleren til å velge Villa.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Ser ut til at Villa selv ønsket bortekamp i første runde:
Villa Park trenger mer pleie etter konserter og motorshow i sommer.
Rebranding i form av ny Villa logo skal fikses.
Øvre «Holte End» skal tilpasses bla «rail seating».

Også grunn til at pre season kamp mot Lazio i august spilles på Bescot Stadium i Walsall.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Krysser fingrene.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ser også at Kyle Walker ryktes bort fra City, han er også en drøm på den høyrebacken slik vi spiller...

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Tenkte feil.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »



MentalM

Legg inn av MentalM »



Sexy

Krysser fingrene for Sevilla versjonen og ikke Roma utgaven av hva han får utrettet

MentalM

Legg inn av MentalM »

Oppsummert er vel

Emery - manager
Monchi - fotballpresident
Heck - business president
Lange - talent og utviklingsdirektør
Vidagany - fotballdirektør

Ikke helt lett å henge med i svingene med alle disse titlene

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Hvordan funker dette? Monchi starter i juli, men kan han allerede snakke med spillere som Torres nå?

emin

Legg inn av emin »

Skulle gjerne vært på Villa Park i går:


Dani_e

Legg inn av Dani_e »

emin skrev: lør jun 17, 2023 11:24 am Skulle gjerne vært på Villa Park i går:

Får ta til takke med Voldsløkka 2 juli

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Love it.
Og de nye draktene er helt ok. Synd med sponsoren. Og en Villa logo som kanskje ikke overlever likevel.


mashadar

Legg inn av mashadar »

VillaForever skrev: tor jun 22, 2023 3:50 pm Love it.
Og de nye draktene er helt ok. Synd med sponsoren. Og en Villa logo som kanskje ikke overlever likevel.
Den nye logoen hadde vært kjempefin den, hadde bare løven vendt den riktige veien. Den er og forblir speilvendt i mine øyne.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

mashadar skrev: tor jun 22, 2023 6:33 pm
VillaForever skrev: tor jun 22, 2023 3:50 pm Love it.
Og de nye draktene er helt ok. Synd med sponsoren. Og en Villa logo som kanskje ikke overlever likevel.
Logoen hadde vært kjempefin den, hadde bare løven vendt den riktige veien. Den nye logoen er og forblir speilvendt i mine øyne.
Mange meninger om den. Nå blir det altså slik at man kjører med to ulike logoer gjennom neste sesong. Den «nye» 1982 vibe logoen på drakter og trenings gear, mens den gamle med den gule løven fortsatt skal brukes i sosiale medier og på stadion.

Lest litt Twitter spekulasjoner om at vår nye CEO, som er amerikansk, kommer inn med nye egne ( og amerikaniserte?) tanker om hvordan Villa skal promoteres visuelt på globalt plan. Og at den nye logoen minner for mye om andre ( Chelsea feks) og ikke skiller seg nok ut.

Villa fyller 150 år neste år, så en eller annen form for visuell strategi overfor både fans og andre - blir viktig.

Hedning

Legg inn av Hedning »

We got McGinn. Super John McGinn...

Og nå har vi ham enda lenger. Ny kontrakt frem til 2027


Dani_e

Legg inn av Dani_e »


Astonstian

Legg inn av Astonstian »

En av de få spillerene jeg fant helt elendig når jeg fulgte med Haaland i Dortmund, men om Emery vil ha Meunier, så stoler jeg på han.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Astonstian skrev: søn jun 25, 2023 1:15 pm En av de få spillerene jeg fant helt elendig når jeg fulgte med Haaland i Dortmund, men om Emery vil ha Meunier, så stoler jeg på han.
Og alderen er heller ikke helt der jeg skulle ønske spillere vi kjøpte er. Men som du sier,vil Emery ha ham,så la gå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»