Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

k9b skrev: tor sep 01, 2022 7:58 am Dette klarer neppe Gerrard å snu, så da skal han nok gå. Hvem håper dere kommer inn?
Poch
Potter
Rose

Hva som helst som ikke er Gerrard (t.o.m Steve Bruce er å foretrekke)

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 8:58 am
k9b skrev: tor sep 01, 2022 7:58 am Dette klarer neppe Gerrard å snu, så da skal han nok gå. Hvem håper dere kommer inn?
Poch
Potter
Rose

Hva som helst som ikke er Gerrard (t.o.m Steve Bruce er å foretrekke)
I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Jeg syns det var merkelig hvor mye de komprimerte banen ved å spille smalt når de hadde ballen. Det spilte rett inn i Arsenals hender som er ekstremt aktive i gjenvinningen rett etter ballmiss. De eneste gangene de så truende ut var da de fikk ballen til Bailey eller Cash ute på høyrekanten.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Det er generelt elendig stemning i laget for øyeblikket. Jeg mener oppriktig at laget på papiret er topp 10, men at alt blir elendig av total mangel på ledelse.

I går er første kampen der Digne og Cash ikke bombet oppover kantene, men vi var like elendige. Det er null samspill i midtbaneleddet og framover, posisjoneringen til spillerne er helt på jordet. Vi skaper ingenting, og vi slipper til alt for mye.

Som @Wellé sier, vi spiller alt for komprimert. Spillerne går oppå hverandre. Forsterket igår med at backene hadde fått tydelig beskjed om å ikke være for offensive.

Arsenal er gode (synes ikke dere var på deres beste igår), men vi gjør ALT for at Arsenal skal være enda bedre.

Dean Smith fikk sparken i fjor etter 5 tap på rad, og begrunnelse med manglende progresjon. Vi har hatt en regresjon under Gerrard, og nå har han mistet all støtte fra fansen vår. Forsterkes med at han heller ikke takker fansen etter kamp. Det virker som et prestisjeprosjekt fra Purslow angående Gerrard, og han bør også få sin stilling vurdert. Samtidig med at Gerrard får fyken.

Henter vi spillere til Gerrard nå er det bare å gi opp som Villa fans, da kjemper vi mot nedrykk denne sesongen. Han er "dead man walking".

MentalM

Legg inn av MentalM »

Tyreik Wright til Bradford City på lån ut sesongen.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:43 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Det er generelt elendig stemning i laget for øyeblikket. Jeg mener oppriktig at laget på papiret er topp 10, men at alt blir elendig av total mangel på ledelse.

I går er første kampen der Digne og Cash ikke bombet oppover kantene, men vi var like elendige. Det er null samspill i midtbaneleddet og framover, posisjoneringen til spillerne er helt på jordet. Vi skaper ingenting, og vi slipper til alt for mye.

Som @Wellé sier, vi spiller alt for komprimert. Spillerne går oppå hverandre. Forsterket igår med at backene hadde fått tydelig beskjed om å ikke være for offensive.

Arsenal er gode (synes ikke dere var på deres beste igår), men vi gjør ALT for at Arsenal skal være enda bedre.

Dean Smith fikk sparken i fjor etter 5 tap på rad, og begrunnelse med manglende progresjon. Vi har hatt en regresjon under Gerrard, og nå har han mistet all støtte fra fansen vår. Forsterkes med at han heller ikke takker fansen etter kamp. Det virker som et prestisjeprosjekt fra Purslow angående Gerrard, og han bør også få sin stilling vurdert. Samtidig med at Gerrard får fyken.

Henter vi spillere til Gerrard nå er det bare å gi opp som Villa fans, da kjemper vi mot nedrykk denne sesongen. Han er "dead man walking".
Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: tor sep 01, 2022 9:23 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 9:13 am I kampen i går virket både spillere og Gerrard resignerte. Ble mye oppgitte kommentarer til lagkamerater.

Jeg forstår det faktisk ikke helt. For laget i seg selv er langt i fra dårlig. Mange gode og talentfulle å bygge videre på.
Jeg syns det var merkelig hvor mye de komprimerte banen ved å spille smalt når de hadde ballen. Det spilte rett inn i Arsenals hender som er ekstremt aktive i gjenvinningen rett etter ballmiss. De eneste gangene de så truende ut var da de fikk ballen til Bailey eller Cash ute på høyrekanten.
Ja, det er skjelden en 1-0- ledelse føles så komfortabel. Og det er rart, med laget til Villa.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:26 am Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.
Får ta det som et kompliment til Arsenal at jeg mener dere er bedre enn det dere viste igår :mrgreen:

Til kampen og: Etter å ha sett reprisene fra igår enda en gang mener jeg at Saka ikke får straffe er greit, men Arsenal bør få straffe for det Martinez gjør på Jesus. Komplett idioti.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 10:39 am
Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:26 am Jeg synes vi var veldig gode i går, med unntak av avslutninger og de siste 15 minuttene. Men Villa-spillerne virket å ha gått sure. Dessverre gikk det ut over Ødegaard med en overtent kaptein.

Jeg håper for Villa sin del at Gerrard er ferdig. Med spillere som Mings, Digne, Cash, Martinez, Buendia, Kamara, Watkins og Ings, så skal dette være et lag rundt topp 10, som du sier.
Får ta det som et kompliment til Arsenal at jeg mener dere er bedre enn det dere viste igår :mrgreen:

Til kampen og: Etter å ha sett reprisene fra igår enda en gang mener jeg at Saka ikke får straffe er greit, men Arsenal bør få straffe for det Martinez gjør på Jesus. Komplett idioti.
Jada, tok det ikke negativt. Var mer at jeg synes vi kontrollerte godt før utligningen. Jeg mener Arsenal hadde en god del å gå på mtp. avslutninger, men spillet satt, særlig i 1. omgang.

Martinez virket preget av en shaky start, og gjorde en del rart. Men vartet også opp med klasseredning på Martinelli sitt skudd. Jeg mente vi slapp feil keeper når han dro og Leno ble, og det gjør jeg fortsatt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bone8 skrev: tor sep 01, 2022 10:46 am Jada, tok det ikke negativt. Var mer at jeg synes vi kontrollerte godt før utligningen. Jeg mener Arsenal hadde en god del å gå på mtp. avslutninger, men spillet satt, særlig i 1. omgang.

Martinez virket preget av en shaky start, og gjorde en del rart. Men vartet også opp med klasseredning på Martinelli sitt skudd. Jeg mente vi slapp feil keeper når han dro og Leno ble, og det gjør jeg fortsatt.
pdd er ikke det å kontrollere mot oss et tegn på om man er gode eller ikke :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MentalM

Legg inn av MentalM »

Brad Young til Ayr United på lån ut sesongen

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Oi, dere møter Haaland til helgen. Da frykter jeg faktisk for jobben til Gerrard. Villa har kommet litt i samme situasjon som det vi var i fjor. Dårlige resultater skaper dårlig selvtillit, som blir en nedovgående ond spiral. Tror likevel dere berger for det har dere mer enn godt nok mannskap til.

Rart hvor fort ting snur, siden jeg mener dere hadde en god avslutning på sesongen. Med samme mannskap.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Fernandovonarb skrev: tor sep 01, 2022 12:20 pm Rart hvor fort ting snur, siden jeg mener dere hadde en god avslutning på sesongen. Med samme mannskap.
Du mener den fantastisk avslutningen med 2 seiere på de 11 siste kampene? :mrgreen:

Gerrard hadde en god start, etter det har vi kun blitt dårligere og dårligere...

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 12:24 pm
Fernandovonarb skrev: tor sep 01, 2022 12:20 pm Rart hvor fort ting snur, siden jeg mener dere hadde en god avslutning på sesongen. Med samme mannskap.
Du mener den fantastisk avslutningen med 2 seiere på de 11 siste kampene? :mrgreen:

Gerrard hadde en god start, etter det har vi kun blitt dårligere og dårligere...
Da er minnet mitt litt annerledes og erkjenner at jeg tar feil. Stoler mer på deg her😁

MentalM

Legg inn av MentalM »

Fernandovonarb skrev: tor sep 01, 2022 12:28 pm Da er minnet mitt litt annerledes og erkjenner at jeg tar feil. Stoler mer på deg her😁
Vi har 3 seiere på de 16 (17 på lørdag) siste kampene i PL.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Forstår heller ingenting om Archer og Iroegbugnam ikke lånes ut idag siden de tydeligvis ikke er tiltenkt spilletid.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

leander dendoncker. Here we go

MentalM

Legg inn av MentalM »

Hayden Lindley til Newport på lån ut sesongen

MentalM

Legg inn av MentalM »

Iroegbugnam til QPR på lån ut sesongen

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dendoncker offisielt klar

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:04 pm Dendoncker offisielt klar
Alltid likt han. Syns han spiller bra mot oss hver gang.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tor sep 01, 2022 9:07 pm
MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:04 pm Dendoncker offisielt klar
Alltid likt han. Syns han spiller bra mot oss hver gang.
En kjedelig signering men sannsynligvis en meget god signering

Fortsatt apatisk pga Gerrard

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:10 pm
Dani_e skrev: tor sep 01, 2022 9:07 pm
MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:04 pm Dendoncker offisielt klar
Alltid likt han. Syns han spiller bra mot oss hver gang.
En kjedelig signering men sannsynligvis en meget god signering

Fortsatt apatisk pga Gerrard
Enig. Tror han blir viktig. Han er bare 27 år. Trodde han var eldre.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tor sep 01, 2022 9:13 pm
Enig. Tror han blir viktig. Han er bare 27 år. Trodde han var eldre.
Jeg trodde han var yngre 😁

Bednarek blir nok annonsert ila neste timen og

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: tor sep 01, 2022 9:14 pm
Dani_e skrev: tor sep 01, 2022 9:13 pm
Enig. Tror han blir viktig. Han er bare 27 år. Trodde han var eldre.
Jeg trodde han var yngre 😁

Bednarek blir nok annonsert ila neste timen og
Bra. Rykter om at West Ham har prøvd å kuppe han.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bednarek ble klar. Også en "kjedelig" signering som jeg tror er meget bra.

Venter på at Gerrard får fyken, så denne sesongen er uansett ødelagt

MentalM

Legg inn av MentalM »

Coutinho - £17m - logisk nok, sliter pga elendige taktisk setup.
Kamara - Free - fantastisk signering, helt vanvittig at ikke eksempelvis Liverpool eller United var på den ballen
Carlos - £26m - virket fantastisk, så røk han akillessenen og er ute i gud vet hvor lang tid
Olsen - £3m - god og lur signering
Augustinsson - Loan - hvem vet, fortsatt ikke sett han spille. Virker lurt på papiret til Chrisene blir klar for a-lagsspill
Dendoncker - £13m - kjedelig men god signering.
Bednarek- Loan - kjedelig, men også en god signering.

Virker som om Gerrard har lite støtte blant eierne mtp hvor "lite" som ble handlet.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: fre sep 02, 2022 10:17 am Coutinho - £17m - logisk nok, sliter pga elendige taktisk setup.
Kamara - Free - fantastisk signering, helt vanvittig at ikke eksempelvis Liverpool eller United var på den ballen
Carlos - £26m - virket fantastisk, så røk han akillessenen og er ute i gud vet hvor lang tid
Olsen - £3m - god og lur signering
Augustinsson - Loan - hvem vet, fortsatt ikke sett han spille. Virker lurt på papiret til Chrisene blir klar for a-lagsspill
Dendoncker - £13m - kjedelig men god signering.
Bednarek- Loan - kjedelig, men også en god signering.

Virker som om Gerrard har lite støtte blant eierne mtp hvor "lite" som ble handlet.
Enig med dette. Dendoncker og Bednarek burde gå rett inn på laget om mulig.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: fre sep 02, 2022 8:03 am Bednarek ble klar. Også en "kjedelig" signering som jeg tror er meget bra.

Venter på at Gerrard får fyken, så denne sesongen er uansett ødelagt
Tap mot Arsenal og City tror jeg ikke gjør noenting med situasjonen.
Taper vi mot Leicester tror jeg det brenner godt og mest sannsynlig blir sparken.

Det fine er at både Bednarek og Dendoncker er så generelle at det er spillere alle managere kan bruke. Begge er dønn solide.

emin

Legg inn av emin »

Skal vi ta dette som et godt tegn? Er ute og fisker og hadde som vanlig på min Villa-caps som jeg har hatt i over ti år. Rett før jeg kom fram til fiskeplassen var det plutselig mer vind og capsen blåste rett på havet. Snudde båten og manøvrerte som et helvete og hadde gode muligheter til å plukke den opp, men bommet i siste liten. Mistet den av syne og tenkte "det var det"... Men så plutselig oppdager jeg øverste del av bremmen før den går ned i dypet og klarer å plukke den opp med kleppen! 😁 Bør jo være verdt et poeng i dag!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»