Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »



Yay, da får jeg endelig helgen ødelagt av Villa igjen

MentalM

Legg inn av MentalM »

elsker at alle Villa fans vet denne midtbanekonstellasjonen ikke fungerer.

Vi så hvor mye bedre det var mot City, så da går vi tilbake til det som ikke fungerer og suger...

Heia Slippy G

MentalM

Legg inn av MentalM »

Herregud vi er dårlige.

emin

Legg inn av emin »

Sjeldent kontrollert 1-0 seier i kveld. Ikke i nærheten av 4-0 som sist sesong, men Southampton skaper ingenting. Sitter på bygda alene i huset etter mine besteforeldre. Ikke nett her, så måtte se kampen på mobil som ikke er helt det samme. Coutinho og gamlefar (artig å si det siden jeg er eldre! ) Young våre beste i kveld. Har jo ikke mye erfaring som høyreback. Watkins gjør en enorm jobb defensivt, Berger oss som bakerste mann til og med. På 1-0 til pause og skade på Kamara gikk jeg over fra øl til brennevin! 😋

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Fikk ikke sett matchen. Merkelig hvordan man går tilbake til en helt jævlig sammensatt midtbane med både McGinn og Ramsey fra start.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Virker som Kamara er langtidsskadet... Tipper korsbåndet gikk i kampen.

Får ikke noe fred som Villa fan ihvertfall 🤷🏼‍♂️

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Det er jo helt utrolig uflaks at vi nå har mista 2 av de nye som skulle være bærebjelkene i laget. Det skal faen ikke gå an. Det er tydelig at Gerrard ønsker å spille en type fotball som ikke passer alle på laget.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Digne ute med ankelskade 🤷🏼‍♂️

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Aston Villa can confirm Boubacar Kamara suffered a knee ligament injury during last Friday’s victory over Southampton.

Fy faen, vi har ikke flaks med skader i år. Da blir det svensken og Dendoncker (håper jeg) inn

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Ryker om at Pochettino ønsker å ta over Villa om Gerrard får fyken.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tir sep 27, 2022 6:04 pm Ryker om at Pochettino ønsker å ta over Villa om Gerrard får fyken.
Ja, har gått rundt en god stund nå. Håper Gerrard evt ryker før vm i så fall...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Neste kamp tror jeg blir avgjørende. Ikke bare resultat, men også prestasjon.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tir sep 27, 2022 8:41 pm Neste kamp tror jeg blir avgjørende. Ikke bare resultat, men også prestasjon.
En god prestasjon er det en stund siden jeg har sett over tid... Enkeltkampen mot City er eneste jeg kan huske i 2022

MentalM

Legg inn av MentalM »

Gerrard går dedikert inn for å påta seg skyld om vi ikke vinner. Denne lagoppstillingen kan dra til helvete

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: søn okt 02, 2022 5:32 pm Gerrard går dedikert inn for å påta seg skyld om vi ikke vinner. Denne lagoppstillingen kan dra til helvete
Gøy å få se svensken da

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: søn okt 02, 2022 5:36 pm
MentalM skrev: søn okt 02, 2022 5:32 pm Gerrard går dedikert inn for å påta seg skyld om vi ikke vinner. Denne lagoppstillingen kan dra til helvete
Gøy å få se svensken da
Den er naturlig. Men den midtbane konstellasjonen der har ikke fungert en gang denne sesongen...

MentalM

Legg inn av MentalM »

Verdensmestere i dårlige valg når vi nærmer oss 16 meteren...

Augustinsson sliter med tempo

Og hvorfor drøyer vi tid...?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Kan si at Gerrard fortsetter med sitt sedvanlige...

Hvorfor er ikke Archer på vei inn? Vi skal ha mål

MentalM

Legg inn av MentalM »

Fuck off

Gerrard kan dra et visst sted.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Etter en natt på å fordøye kampen:

Gerrard kan dra et visst sted

- Nekter å spille Buendia(vår beste spiller) fra start for å gi kompisen Coutinho muligheten. Copy paster denne fra Twitter:

Last 19 games:

Buendia 730 minutes (6 starts). 8 goal contributions, so a goal contribution every 91.25 minutes.

Coutinho 1180 minutes (14 starts). 1 goal contribution, so a goal contribution every 1180 minutes

- Fortsetter å bruke en midtbanekonstellasjon som ikke fungerer. Den har aldri fungert, den kommer aldri til å fungere, men han fortsetter pga gud vet hvorfor...

- Nekter å gjøre offensive bytter i tide. Vi spiller en omgang med en mer mot Leeds, hvorfor tar det 16 minutter fra det røde kortet (48. minutt) til Buendia erstatter Bailey (64. minutt). Hvorfor kommer ikke Ings innpå før i det 83. minutt? Hvorfor kommer ikke Archer på?

I tillegg begynner han å angripe Ashley Preece (journalist i Birmingham Mail) som spør han om Archer etter kampen. Helt hinsides oppførsel fra Slippy G.

Få han ut av klubben vår, jo tidligere jo bedre.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Syns situasjonen ved det røde kortet er spesielt. Ser ut som dommern gir gult kort, ser på Luiz (som peker og sier rødt (antar jeg) før dommern snur seg og gir rødt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man okt 03, 2022 6:30 pm Syns situasjonen ved det røde kortet er spesielt. Ser ut som dommern gir gult kort, ser på Luiz (som peker og sier rødt (antar jeg) før dommern snur seg og gir rødt.
Så rart ut, men var jo gult. Bare det han hadde et gult fra før av :mrgreen:

MentalM

Legg inn av MentalM »


MentalM

Legg inn av MentalM »

Heia Gerrard


MentalM

Legg inn av MentalM »

Ingen plan whatsoever

Få han ut

startelver

Legg inn av startelver »

Det er den verste gampefotballen jeg har sett hittil i PL, dette er verre enn Championship-fotball .

To lag uten mål og mening.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Sovet på kampen igår:

Martinez, Young, Mings, Konsa, Luiz, Ramsey og Buendia får godkjent.

Cash, Mcginn, Coutinho og Watkins kan få seg en lang pause.

Gerrard kan ha seg ut, jo raskere jo bedre.

Vi har absolutt ingen offensiv plan, spillerne virker i tillegg blottet for selvtillit. Mcginn og Coutinho har klippekort selv om ingen av de har prestert i en eneste kamp i år.

Villa82

Legg inn av Villa82 »

Enig i det meste du skriver MentalM.

Må si jeg irriterer meg grønn på idiotiske frispark vi lager. Mings lager unødvendig frispark imot i forkant av baklengsmålet. Samme med Buendia helt på slutten av kampen. Går unødvendig hardt inn i ryggen på motspiller høyt oppe i banen. Forest får frispark og mulighet for å lempe ballen høyt opp, i steden for at vi kunne ha presset dem høyt og kanskje gjenvunnet ballen og fått en avslutning.Det burde være mulig å bruke hodet litt.

Archer må inn, ettersom Watkins og Ings er håpløse.

startelver

Legg inn av startelver »

Merkelig dette med Gerrard, geniforklart i Rangers som tok de opp til nye høyder. Gjorde det bra i Europa også.

Men dette ser veldig planløst ut.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Klokken tikker for Steven Gerrard og hans team. Forventer ingenting fra matchen mot Chelsea på søndag. Men, jeg ser heller ikke at dette laget hadde vært mer en en solid middelhavsfarer uansett.
Ser man på laget som startet mandag, var det også nærmest et rent Dean Smith lag. Gerrard signeringer Digne, Kamara, Carlos og en halv Coutinho - fint nok, de er alle skadet. En god manager skal uansett kunne gjøre et halvdårlig lag bedre, mener jeg. Og det har ikke Gerrard maktet å gjøre.
At han også scorer relativt lavt på karisma utenfor banen, er jeg mer overrasket over. Han mangler veldig mye av energien og idealismen til Conte eller Tuchel. Han mangler taktikken og match styringen til en Pep eller Arteta. Han er litt halvkald. Som en Lampard uten 3 poeng.

Er klar over at vi er ubeseiret i 4 kamper nå, og man skal være forsiktig med å ønske seg osv…

En ting er at vi trolig ikke kan bare velge og vrake en ny manager på øverste hylle. Tuchel, Poch. Lite realistisk, begge venter sikkert på Juve, Barca, Bayern ev top 6 PL.

Så da må man finne noen som er på vei opp, i en mindre klubb en Villa. Og som ikke har mange trofeer på sin CV. Som fortsatt er ung. En Eddie Howe type kanskje. Helt ærlig så er det få av dem i England. Og risikoen vokser seg større jo mer du ser til Spania og Portugal på det nivået. Eller en Kjetil Knutsen.

Unai Emery har vært nevnt ser jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»