Aston Villa - Klubbtråd

Svar
Dani_e

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av Dani_e »

Coutinho har vært uhyre svak

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Samme har Ramsey. Gjerne bytt begge i pausen

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Dødball igjen. Sjokkerende. Hva faen skjer med markeringa??

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ingen markering at all

Hater PL
Hater PL
Hater PL

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Samme pisset år etter år.
At McGinn er kaptein. Uff. Han er en likanes kar og mye innsats, men er det virkelig nok? Er han virkelig den som skal ta oss til Europa? Aldri i livet. Treg med ball. Super lett å lese kroppsspråket og så jævlig åpenbart hva han skal. Han er ikke god nok.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Denne fra en fyr på facebook fikk meg til å le:
"Villa are like a dysfunctional abusive family member that you’re in too deep to stop loving. They bring you a bit of joy every now and then and you keep telling yourself they can change."

Kamara ser i hvert fall ut som the real deal. Ut med Ramsey og McGinn til neste match så er jeg fornøyd, men det skjer aldri.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: lør aug 06, 2022 5:46 pm Samme pisset år etter år.
At McGinn er kaptein. Uff. Han er en likanes kar og mye innsats, men er det virkelig nok? Er han virkelig den som skal ta oss til Europa? Aldri i livet. Treg med ball. Super lett å lese kroppsspråket og så jævlig åpenbart hva han skal. Han er ikke god nok.
Merker man savner Mings i midtforsvaret. Ingen som dirigerte noe. Slipper inn to mål på null kommunikasjon på markeringer i feltet.

Kun Martinez og Bailey som stod til godkjent i dag i mine øyne.

Offensivt har vi ingen plan virker det som, kan skyldes at Mcginn og Ramsey var ekstremt svake...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: lør aug 06, 2022 11:49 pm
Dani_e skrev: lør aug 06, 2022 5:46 pm Samme pisset år etter år.
At McGinn er kaptein. Uff. Han er en likanes kar og mye innsats, men er det virkelig nok? Er han virkelig den som skal ta oss til Europa? Aldri i livet. Treg med ball. Super lett å lese kroppsspråket og så jævlig åpenbart hva han skal. Han er ikke god nok.
Merker man savner Mings i midtforsvaret. Ingen som dirigerte noe. Slipper inn to mål på null kommunikasjon på markeringer i feltet.

Kun Martinez og Bailey som stod til godkjent i dag i mine øyne.

Offensivt har vi ingen plan virker det som, kan skyldes at Mcginn og Ramsey var ekstremt svake...
Jeg syns Kamara også var god. Vant tilbake ballen høyt i banen flere ganger. Var også trygg med ball i beina. Utrolig at han valgte oss.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Helt kaos i SoMe siden kampslutt. Mings og Gerrard er offer for mye spekulasjoner om hva uttalelsene til Gerrard betydde.

Gledet meg voldsomt til seriestart, men merker allerede apatien komme...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: ons aug 10, 2022 7:36 am Helt kaos i SoMe siden kampslutt. Mings og Gerrard er offer for mye spekulasjoner om hva uttalelsene til Gerrard betydde.

Gledet meg voldsomt til seriestart, men merker allerede apatien komme...
Ikke så rart med de uttalelsene

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Hva har Gerrard sagt?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Fernandovonarb skrev: ons aug 10, 2022 12:34 pm Hva har Gerrard sagt?
"When Tyrone is back at his best and looks me in the eye and shows that he's ready to play, he'll get opportunities."

MentalM

Legg inn av MentalM »

Başakşehir har visstnok signert Traore

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

MentalM skrev: ons aug 10, 2022 12:51 pm
Fernandovonarb skrev: ons aug 10, 2022 12:34 pm Hva har Gerrard sagt?
"When Tyrone is back at his best and looks me in the eye and shows that he's ready to play, he'll get opportunities."
Ok. En viss uro i klubben altså. Mings kan uansett ikke lastes for tapet i helgen siden han var på benk. Tipper han er på banen relativt kjapt. Ser dere har Everton på neste, et lag som jeg antar vil slite mye i år.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: ons aug 10, 2022 12:55 pm Başakşehir har visstnok signert Traore
Hvor leser du dette? Vet du hvor mye vi får inn?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons aug 10, 2022 2:14 pm
MentalM skrev: ons aug 10, 2022 12:55 pm Başakşehir har visstnok signert Traore
Hvor leser du dette? Vet du hvor mye vi får inn?
Tyrkiske medier, derav visstnok 😁 rapporteres som lån eller kjøp, så hva som er riktig vet jeg ikke...
Om det er tyrkisk tipper jeg det beste man får er lån med opsjon

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: ons aug 10, 2022 3:21 pm
Dani_e skrev: ons aug 10, 2022 2:14 pm
MentalM skrev: ons aug 10, 2022 12:55 pm Başakşehir har visstnok signert Traore
Hvor leser du dette? Vet du hvor mye vi får inn?
Tyrkiske medier, derav visstnok 😁 rapporteres som lån eller kjøp, så hva som er riktig vet jeg ikke...
Om det er tyrkisk tipper jeg det beste man får er lån med opsjon
Tyrkisk media er som italiensk media. Må tas med enorm klype salt. Vet ikke hvor mange spillere Arsenal har blitt linket til eller som har blitt linket fra Arsenal til Tyrkia, men det er mange. De to eneste jeg kan huske som har tatt turen dit er Elneny (lån for to sesonger siden) og Torreira i år.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: ons aug 10, 2022 3:23 pm
MentalM skrev: ons aug 10, 2022 3:21 pm
Dani_e skrev: ons aug 10, 2022 2:14 pm

Hvor leser du dette? Vet du hvor mye vi får inn?
Tyrkiske medier, derav visstnok 😁 rapporteres som lån eller kjøp, så hva som er riktig vet jeg ikke...
Om det er tyrkisk tipper jeg det beste man får er lån med opsjon
Tyrkisk media er som italiensk media. Må tas med enorm klype salt. Vet ikke hvor mange spillere Arsenal har blitt linket til eller som har blitt linket fra Arsenal til Tyrkia, men det er mange. De to eneste jeg kan huske som har tatt turen dit er Elneny (lån for to sesonger siden) og Torreira i år.
Samme kilder som meldte trezeguet til Tyrkia og 🤷🏼‍♂️

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Rykter om isfront mellom Mings og Gerrard. Ryktes også at Mings skal selges.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Luiz nærmer seg en 3årskontrakt

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: ons aug 10, 2022 5:52 pm Rykter om isfront mellom Mings og Gerrard. Ryktes også at Mings skal selges.
Rene Se og Hør tilstander nå.

Bra med Luiz og kontrakt. Slipper å miste han for ingenting neste sommer i så fall

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

"His high standards and forthright attitude isn’t going down well among all of the players he inherited when he replaced Dean Smith last November.

"Some of whom were very comfortable and content just to be at a big club like Villa, with decent salaries and sell-out 42,000 home games.

"Yet that all ended when Gerrard breezed in to push the club forward with the backing of billionaire owners Nassef Sawiris and Wes Edens. Gerrard's demands for even more competition and commitment since from Villa’s squad has been a shock to several."

Ser for meg at både Mings og Watkins er med her.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: tor aug 11, 2022 12:22 pm "His high standards and forthright attitude isn’t going down well among all of the players he inherited when he replaced Dean Smith last November.

"Some of whom were very comfortable and content just to be at a big club like Villa, with decent salaries and sell-out 42,000 home games.

"Yet that all ended when Gerrard breezed in to push the club forward with the backing of billionaire owners Nassef Sawiris and Wes Edens. Gerrard's demands for even more competition and commitment since from Villa’s squad has been a shock to several."

Ser for meg at både Mings og Watkins er med her.
Håper og tror bedre om spillerne våre enn det.

Skulle jeg tippet noen der ville det vært Traore, Targett

Mings kan vel det ene problemet være noe ala Rashaford i United, han gjør veldig mye utenfor fotballen også, og det kan ta fokuset vekk.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Keinan Davis på medical i Watford, lån med opsjon på kjøp.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Kesler-Hayden virker klar for Huddersfield på lån (ikke offisielt enda)

MentalM

Legg inn av MentalM »

MentalM skrev: fre aug 12, 2022 11:28 am Kesler-Hayden virker klar for Huddersfield på lån (ikke offisielt enda)
Offisielt og!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Keinan Davis til Watford offisielt og. Lån ut sesongen

MentalM

Legg inn av MentalM »

10 min til vi får drama uansett hva mtp Mings <3

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: lør aug 13, 2022 12:19 pm 10 min til vi får drama uansett hva mtp Mings <3
Han har slitt med skade. Blir nok benken.

I stand corrected. Mings starter!

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Jeg ville heller starta Luiz, Bailey og Buendia for Ings/Watinks, Coutinho og Ramsey.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»