Aston Villa - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Aston Villa - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

Carlos må ha MRI av ankelen. Fryktes han er ute resten av sesongen

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Når kommer PSG for Kamara?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: lør aug 13, 2022 10:45 pm Når kommer PSG for Kamara?
Skal sies man kan undre mye på hvorfor eksempelvis United ikke gjorde alt for å hente han... Han er helt enorm.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: søn aug 14, 2022 9:48 am
Dani_e skrev: lør aug 13, 2022 10:45 pm Når kommer PSG for Kamara?
Skal sies man kan undre mye på hvorfor eksempelvis United ikke gjorde alt for å hente han... Han er helt enorm.
Skjønner det ikke, men veldig glad for at han valgte oss. Var jo flere CL klubber som også prøvde seg

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

MentalM skrev: søn aug 14, 2022 9:48 am
Skal sies man kan undre mye på hvorfor eksempelvis United ikke gjorde alt for å hente han... Han er helt enorm.
Ser ikke ut som at Man Utd har ett speiderapparat i stand til å finne noe som helst. Alt av spillere som kjøpes er spillere med tilknytning til personer i klubben eller navn hele fotballverden kjenner til

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

TheOpiate skrev: søn aug 14, 2022 11:55 am
MentalM skrev: søn aug 14, 2022 9:48 am
Skal sies man kan undre mye på hvorfor eksempelvis United ikke gjorde alt for å hente han... Han er helt enorm.
Ser ikke ut som at Man Utd har ett speiderapparat i stand til å finne noe som helst. Alt av spillere som kjøpes er spillere med tilknytning til personer i klubben eller navn hele fotballverden kjenner til
Dette er et meget godt poeng og veldig interessant.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Må vi ut og shoppe midtstopper igjen? Vi har ikke brukt mye penger dette vinduet, så det burde være midler tilgjengelig. Lønnsnivået er nok det største problemet med Sanson, El Ghazi, Traore og Guilbert i stallen.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man aug 15, 2022 9:21 am Må vi ut og shoppe midtstopper igjen? Vi har ikke brukt mye penger dette vinduet, så det burde være midler tilgjengelig. Lønnsnivået er nok det største problemet med Sanson, El Ghazi, Traore og Guilbert i stallen.
Yup... Hvem er et større spørsmål. Bør være venstre midtstopper, og det finnes det ikke så mange av.

Nelsson har vært linka, men høyresiden han er på.

Typisk oss at Carlos har vært skadefri så og si hele karrieren, kommer til oss og i kamp nr 2 ryker akillesen og setter han ut i beste fall til januar.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bekreftet røket akilless, til sammenligning var Hudson-Odoi ute i 141 dager med samme skade i 2019.

80% av de som får skaden er tilbake etter 6 måneder. Krysser fingrene for at han kan komme tilbake til nivået han har vist sålangt

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: man aug 15, 2022 10:44 am Bekreftet røket akilless, til sammenligning var Hudson-Odoi ute i 141 dager med samme skade i 2019.

80% av de som får skaden er tilbake etter 6 måneder. Krysser fingrene for at han kan komme tilbake til nivået han har vist sålangt
Det er nettopp dette som er problemet med denne typen skader. Svært få kommer raskt tilbake til samme nivå, og og for eksplosive spillere så er dette en mye mer farlig skade enn f.eks korsbånd. "Heldigvis" så er det ikke så mye eksplosivitet Carlos kan miste :lol:

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Aston Villa can confirm Diego Carlos has ruptured his Achilles’ tendon.
Vi har vært jævlig uheldige med alvorlige skader på nye signeringer. Nilis, Wesley, Carlos og sikkert fler.
Nå må det shoppes, men det blir komplisert.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: man aug 15, 2022 11:08 am Aston Villa can confirm Diego Carlos has ruptured his Achilles’ tendon.
Vi har vært jævlig uheldige med alvorlige skader på nye signeringer. Nilis, Wesley, Carlos og sikkert fler.
Nå må det shoppes, men det blir komplisert.
Amavi, Kozak...

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

MentalM skrev: man aug 15, 2022 11:17 am
Dani_e skrev: man aug 15, 2022 11:08 am Aston Villa can confirm Diego Carlos has ruptured his Achilles’ tendon.
Vi har vært jævlig uheldige med alvorlige skader på nye signeringer. Nilis, Wesley, Carlos og sikkert fler.
Nå må det shoppes, men det blir komplisert.
Amavi, Kozak...
Sanson... Uff, det er mange og det er så kjedelig. Håper Carlos er en av få som kommer tilbake i toppform

Wellé

Legg inn av Wellé »

Har dere crazy boys noe mer insight i dette? Fant ikke noe mer i min TL og orker ikke å skulle navigere rundt på en britisk nettavis. Det er et sort hull jeg helst vil være foruten.

Hvis det skulle vært noe i det så håper jeg for deres del at dere enten spiller med en trebackslinje eller at han skal gå inn som defensivt cover. Han hadde vært utmerket som førstevalg i et lag som forsvarer seg dypt, men tror ikke helt at det er det AV gjør. Han passer ikke godt inn i et lag som skal spille seg ut og å stå høyt i banen.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: ons aug 17, 2022 7:22 am Har dere crazy boys noe mer insight i dette? Fant ikke noe mer i min TL og orker ikke å skulle navigere rundt på en britisk nettavis. Det er et sort hull jeg helst vil være foruten.

Hvis det skulle vært noe i det så håper jeg for deres del at dere enten spiller med en trebackslinje eller at han skal gå inn som defensivt cover. Han hadde vært utmerket som førstevalg i et lag som forsvarer seg dypt, men tror ikke helt at det er det AV gjør. Han passer ikke godt inn i et lag som skal spille seg ut og å stå høyt i banen.
Vet ikke.

Er som regel ganske tyst på overganger med unntak av Coutinho signeringen.

Vi trenger på papiret en stopper, men tipper det blir på lån eller en meget liten sum. Er dog usikker på om Holding passer profilen vi leter etter 🤷🏼‍♂️ du nevner det selv, vi ønsker fart i en stopper. Holding er ikke kjent for det 😁

det er virkelig en nøderstatning vi er ute etter, og da tenker jeg like gjerne Feeney kan få spille litt som fjerdevalg bak Mings, Konsa og Chambers. Ble litt kjipt med Carlos skaden 😔

MentalM

Legg inn av MentalM »

En ting jeg lærte nå er at Holding kun er 25 år, trodde han var 30 🤷‍♀️

Wellé

Legg inn av Wellé »

MentalM skrev: ons aug 17, 2022 9:30 am En ting jeg lærte nå er at Holding kun er 25 år, trodde han var 30 🤷‍♀️
Jepp, og han har i hvert fall 2 år igjen på kontrakten så kan ikke se for meg at Arsenal er interessert i et billigsalg her. Hvis man selger han så må man hente en erstatter og det tror jeg man kun er villig til hvis man får et tilbud som overskrider vår evaluering av han.

Med våre da kombinerte ekspertiser så kommer vi vel til konklusjonen om at dette er et lite sannsynlig rykte? ;)

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: ons aug 17, 2022 9:45 am Jepp, og han har i hvert fall 2 år igjen på kontrakten så kan ikke se for meg at Arsenal er interessert i et billigsalg her. Hvis man selger han så må man hente en erstatter og det tror jeg man kun er villig til hvis man får et tilbud som overskrider vår evaluering av han.

Med våre da kombinerte ekspertiser så kommer vi vel til konklusjonen om at dette er et lite sannsynlig rykte? ;)
Riktig.

Siden det er oss vet man ikke hva som foregår med overganger, nesten alle overgangene kommer utifra det blå etter at Lange kom inn. Ings, Chambers, Bailey, Sanson, Digne kom alle nesten ut fra ingenting (var litt støy om Bailey og Digne). Kamara, Buendia, og Carlos var det små hint om, kun Coutinho det var veldig mye rundt.

Lange var på Birmingham - Watford kampen igår, vet ikke om det var noe spesielt han så på.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Enten bruker vi mye penger på en stopper som er tiltenkt videre med Carlos eller så bruker vi lite penger (evt. lån) for en nødløsning ut sesongen. Vi må uansett få inn en stopper som er bedre enn Konsa og Chambers. Får vi mange billige varianter som er bedre enn dem? Tviler. Gerrard er heller ikke typen som ønsker noen nødløsning. Han vil ha vinnere som forbedrer førstelaget. En høyre stopper ved siden av Mings er nok aktuelt. Dette passer også med at Carlos i utgangspunktet har spilt venstre stopper. Så neste år kan være Carlos - ny stopper som par.

MentalM

Legg inn av MentalM »



Bailey fra start hadde jeg ikke forventet

MentalM

Legg inn av MentalM »

Ville vurdert å bytte ut Konsa etter den pasningen der. Herregud

MentalM

Legg inn av MentalM »

Oi, vi tok ledelsen tidlig for en gangs skyld. Palace neppe fornøyd med det forsvarsspllet

MentalM

Legg inn av MentalM »

Og det var like dårlig av oss

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Fint om vi klarer å holde på en ledelse i mer enn 2 min

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: lør aug 20, 2022 4:12 pm Fint om vi klarer å holde på en ledelse i mer enn 2 min
Liker hvordan alle prøver å la Zaha gjør det samme som lot Liverpool, og blir overrasket at han gjør akkurat det samme

MentalM

Legg inn av MentalM »

Kan bytte av mcginn etter det der. Visstnok offside, men han sover verre

MentalM

Legg inn av MentalM »

Med de taktiske valgene og komplett manglende evne til å se hvor problemene på banen er håper jeg at han ikke er den som leder oss veldig lenge

Helt katastrofe det Gerrard driver på med på sidelinjen.

Midtbanen vår blir utspilt pga taktiske posisjoneringen Gerrard tydeligvis ønsker. Et valg som innebærer at mcginn og Ramsey er så langt ute mot kantene at hele midten er tom. Valgene om i tillegg å la de to spille der når vi ikke får spilt ball pga dem. Ramsey er en venstrekant, mcginnn er en offensiv midtbane...

Gerrard kan faktisk forsvinne for min del

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Samme problem som vanlig i Villa. Manager vet ikke hvem som skal spille og vet ikke hvilken formasjon som passer best. Vi har for mange middelmådige spillere som får starte kamp etter kamp.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Dani_e skrev: lør aug 20, 2022 5:56 pm Samme problem som vanlig i Villa. Manager vet ikke hvem som skal spille og vet ikke hvilken formasjon som passer best. Vi har for mange middelmådige spillere som får starte kamp etter kamp.
Pdd er ikke spillerne problemet. 100% taktiske valg.

Vi har en stall som er god nok for topp 8

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Jeg syns midtbanen er for svak.
McGinn er ikke god nok. Ramsey er for ujevn. Jeg tror faktisk vi har svarene med Luiz og Sanson, men det skjer aldri.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»