Jens Stoltenberg som sentralbanksjef?

Svar
fargeblind

Re: Jens Stoltenberg som sentralbanksjef?

Legg inn av fargeblind »

Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 3:28 pm
fargeblind skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Usikker.
Det er like greit at de som har riktig innsikt allerede nå lager en liste over jobber Jens IKKE skal ha.
Like greit det, i stedet for å rasle med sablene hver gang han nevnes som kandidat.
Så....hvilke jobber er uaktuelle for Jens?
Vi kan starte med sentralbanksjef, fastlege, prosessingeniør, dommer, kjørelærer, pilot, forsvarssjef og professor i nevrologi. Listen kan helt sikkert bli lenger, generelt kan du forholde deg til at han er uaktuell for jobber han ikke har den rette bakgrunnen til å inneha. Har du virkelig så dårlig fantasi at du ser for deg at Stoltenberg ender opp som han tullingen som sitter i parken og drikker pils mens han mater og snakker med duene, om han ikke får bli akkurat sentralbanksjef?
Jeg har da allerede skrevet at han sannsynligvis er ettertraktet nok til å kunne velge og vrake mellom jobber både i Norge og i det meste av vestlige land.
Tips: Han får antagelig ikke jobbtilbud fra Putin.
Litt av en liste du ramset opp, forresten.
Usaklig.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

fargeblind skrev: man jan 10, 2022 3:43 pm
Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 3:28 pm
fargeblind skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Usikker.
Det er like greit at de som har riktig innsikt allerede nå lager en liste over jobber Jens IKKE skal ha.
Like greit det, i stedet for å rasle med sablene hver gang han nevnes som kandidat.
Så....hvilke jobber er uaktuelle for Jens?
Vi kan starte med sentralbanksjef, fastlege, prosessingeniør, dommer, kjørelærer, pilot, forsvarssjef og professor i nevrologi. Listen kan helt sikkert bli lenger, generelt kan du forholde deg til at han er uaktuell for jobber han ikke har den rette bakgrunnen til å inneha. Har du virkelig så dårlig fantasi at du ser for deg at Stoltenberg ender opp som han tullingen som sitter i parken og drikker pils mens han mater og snakker med duene, om han ikke får bli akkurat sentralbanksjef?
Jeg har da allerede skrevet at han sannsynligvis er ettertraktet nok til å kunne velge og vrake mellom jobber både i Norge og i det meste av vestlige land.
Tips: Han får antagelig ikke jobbtilbud fra Putin.
Litt av en liste du ramset opp, forresten.
Usaklig.
Du etterspør en liste over hvilke jobber Stoltenberg er uaktuell for, jeg gir deg en liten smakebit av en slik liste. I stedet for å takke pent sier du den er usaklig. Jeg begynner nesten å lure på om du egentlig er i stand til å tenke at det finnes noe Jens Stoltenberg peker på som Jens Stoltenberg ikke bør få.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 5:03 pm
fargeblind skrev: man jan 10, 2022 3:43 pm
Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 3:28 pm

Vi kan starte med sentralbanksjef, fastlege, prosessingeniør, dommer, kjørelærer, pilot, forsvarssjef og professor i nevrologi. Listen kan helt sikkert bli lenger, generelt kan du forholde deg til at han er uaktuell for jobber han ikke har den rette bakgrunnen til å inneha. Har du virkelig så dårlig fantasi at du ser for deg at Stoltenberg ender opp som han tullingen som sitter i parken og drikker pils mens han mater og snakker med duene, om han ikke får bli akkurat sentralbanksjef?
Jeg har da allerede skrevet at han sannsynligvis er ettertraktet nok til å kunne velge og vrake mellom jobber både i Norge og i det meste av vestlige land.
Tips: Han får antagelig ikke jobbtilbud fra Putin.
Litt av en liste du ramset opp, forresten.
Usaklig.
Du etterspør en liste over hvilke jobber Stoltenberg er uaktuell for, jeg gir deg en liten smakebit av en slik liste. I stedet for å takke pent sier du den er usaklig. Jeg begynner nesten å lure på om du egentlig er i stand til å tenke at det finnes noe Jens Stoltenberg peker på som Jens Stoltenberg ikke bør få.
Ærlig talt.
Fastlege, kjørelærer, pilot?????
Hva skulle være politisk betent om Jens utdannet seg til lege eller pilot????
Og hva skulle problemet være for landet dersom han tilfeldigvis var professor i nevrologi?
Trolling frabes.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

fargeblind skrev: man jan 10, 2022 5:10 pm
Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 5:03 pm
fargeblind skrev: man jan 10, 2022 3:43 pm
Jeg har da allerede skrevet at han sannsynligvis er ettertraktet nok til å kunne velge og vrake mellom jobber både i Norge og i det meste av vestlige land.
Tips: Han får antagelig ikke jobbtilbud fra Putin.
Litt av en liste du ramset opp, forresten.
Usaklig.
Du etterspør en liste over hvilke jobber Stoltenberg er uaktuell for, jeg gir deg en liten smakebit av en slik liste. I stedet for å takke pent sier du den er usaklig. Jeg begynner nesten å lure på om du egentlig er i stand til å tenke at det finnes noe Jens Stoltenberg peker på som Jens Stoltenberg ikke bør få.
Ærlig talt.
Fastlege, kjørelærer, pilot?????
Hva skulle være politisk betent om Jens utdannet seg til lege eller pilot????
Og hva skulle problemet være for landet dersom han tilfeldigvis var professor i nevrologi?
Trolling frabes.
Problemet for landet hvis Stoltenberg var professor i nevrologi ville nok først og fremst vært at han ikke har fletta peiling på nevrologi. Han har altså en bakgrunn som harmonerer (ekstremt) dårlig med professor-jobben, på samme måte som han har en bakgrunn som harmonerer dårlig med kravet/forventningen om at sentralbanksjefen skal være partipolitisk uavhengig.

Hva gjelder trolling så kan jeg bare si at som du roper i skogen får du svar.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Da er habilitetsvurderingen av Jens Stoltenberg i forhold til sentralbanksjefstillingen gjennomført av lovavdelingen og sendt over til finansdepartementet.

Link

All fornuft tilsier at dette burde være problematisk og at det vil være en rekke situasjoner der en kan stille spørsmål om Stoltenbergs habilitet, men blir ikke overrasket dersom dette ikke akkurat blåses opp...

Corvus

Legg inn av Corvus »

fargeblind skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Usikker.
Det er like greit at de som har riktig innsikt allerede nå lager en liste over jobber Jens IKKE skal ha.
Like greit det, i stedet for å rasle med sablene hver gang han nevnes som kandidat.
Så....hvilke jobber er uaktuelle for Jens?
Kan vel begynne med jobber han ikke er kvalifisert for, tror neppe han får jobb som hjernekirurg med det første, basert på utdannelsen og erfaringen han har. Deretter yrker hvor man helst skal være partipolitisk nøytral, uten sterke bindinger til et bestemt parti. Slike yrker kan f.eks være sentralbanksjef.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

fargeblind skrev: man jan 10, 2022 3:43 pm
Brezjnev skrev: man jan 10, 2022 3:28 pm
fargeblind skrev: man jan 10, 2022 2:38 pm Usikker.
Det er like greit at de som har riktig innsikt allerede nå lager en liste over jobber Jens IKKE skal ha.
Like greit det, i stedet for å rasle med sablene hver gang han nevnes som kandidat.
Så....hvilke jobber er uaktuelle for Jens?
Jeg har da allerede skrevet at han sannsynligvis er ettertraktet nok til å kunne velge og vrake mellom jobber både i Norge og i det meste av vestlige land.
Tips: Han får antagelig ikke jobbtilbud fra Putin.
Er det ditt ramme alvor at du tror Putin ikke hadde engasjert og gasjert høyt en tidligere NATO-sjef om muligheten falt seg?

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Denne tråden burde vært på politikk.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Når selv Marie Simonsen i Dagbladet skjønner at Stoltenberg ikke må bli sentralbanksjef så burde det få alarmklokkene til å ringe langt inn i regjeringspartiene.

" Heller ikke Støre er tjent med å få Stoltenberg som sentralbanksjef med alle de spørsmålene som vil stilles ved forbindelsen, og det er rart om han ikke selv har hatt betenkninger. Protestene er ikke forbigående støy. Det er lyden av en boble som sprekker, og det er det siste de vil høre i Norges Bank."

Link

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

newsflash skrev: man jan 10, 2022 5:43 pm Da er habilitetsvurderingen av Jens Stoltenberg i forhold til sentralbanksjefstillingen gjennomført av lovavdelingen og sendt over til finansdepartementet.

Link

All fornuft tilsier at dette burde være problematisk og at det vil være en rekke situasjoner der en kan stille spørsmål om Stoltenbergs habilitet, men blir ikke overrasket dersom dette ikke akkurat blåses opp...
Nedstemte ass. helsedirektør Nakstad fikk gjort en habilitetsvurdering på om det er OK for ham å tjene store beløp ved å være aksjonær i et selskap som profiterer på strenge smittevernregler - som når de fastsettes har ham som en sentral premissleverandør. Den fant ingen problemer med dette, så jeg har ikke så høye forventninger til det som kommer i morgen.

hauge23

Legg inn av hauge23 »

newsflash skrev: man jan 10, 2022 5:43 pm Da er habilitetsvurderingen av Jens Stoltenberg i forhold til sentralbanksjefstillingen gjennomført av lovavdelingen og sendt over til finansdepartementet.

Link

All fornuft tilsier at dette burde være problematisk og at det vil være en rekke situasjoner der en kan stille spørsmål om Stoltenbergs habilitet, men blir ikke overrasket dersom dette ikke akkurat blåses opp...
Det vil være usedvanlig oppsiktsvekkende dersom lovavdelingen i justisdepartementet vil sette kjepper i hjulene for Europabevegelsen for å få den suverent beste kandidaten i den viktige stillingen som sentralbanksjef.
Det ville være det største nederlaget for bevegelsen siden den konstituerte stortingsgruppen i 1969.

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

GoingKronos skrev: man jan 10, 2022 12:20 pm .....Sentralbanken sin uavhengig er dog spesiell........
Sier du det. Hvorfor har da alle sentralbanksjefer listet nedenfor hatt partipolitisk tilknytning.

Karl Gether Bomhoff (1893–1920)
Nicolai Rygg (1920–1946)
Gunnar Jahn (1946–1954)
Erik Brofoss (1954–1970)
Knut Getz Wold (1970–1985)
Hermod Skånland (1985–1993)
Torstein Moland (1994–1995)
Kjell Storvik (1996–1998)
Svein Gjedrem (1999–-2010)
Øystein Olsen (2011–)

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

virrvarr skrev: man jan 10, 2022 11:13 pm
GoingKronos skrev: man jan 10, 2022 12:20 pm .....Sentralbanken sin uavhengig er dog spesiell........
Sier du det. Hvorfor har da alle sentralbanksjefer listet nedenfor hatt partipolitisk tilknytning.

Karl Gether Bomhoff (1893–1920)
Nicolai Rygg (1920–1946)
Gunnar Jahn (1946–1954)
Erik Brofoss (1954–1970)
Knut Getz Wold (1970–1985)
Hermod Skånland (1985–1993)
Torstein Moland (1994–1995)
Kjell Storvik (1996–1998)
Svein Gjedrem (1999–-2010)
Øystein Olsen (2011–)
Det er visst ikke så nøye med det, så lenge det ikke er Stoltenberg det dreier seg om..

Hvilke andre kandidater er det til stillingen? Spør pga at jeg ikke har fulgt med så mye på denne "vriene" saken :)

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

pfrog567 skrev: man jan 10, 2022 11:23 pm
Det er visst ikke så nøye med det, så lenge det ikke er Stoltenberg det dreier seg om..
Det er nok essensen i kritikken her.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

virrvarr skrev: man jan 10, 2022 11:34 pm
pfrog567 skrev: man jan 10, 2022 11:23 pm
Det er visst ikke så nøye med det, så lenge det ikke er Stoltenberg det dreier seg om..
Det er nok essensen i kritikken her.
Ja, det virker sånn. Blir noe hysterisk over det.

Ljot

Legg inn av Ljot »

Stoltenberg blir 63 år til våren og han ser nok på dette som hans siste store post i landets og verdens tjeneste. Da har han i tilfelle vært statsminister, generalsekretær i NATO og sentralbanksjef når han til slutt velger å nyte sitt otium. Man kan vel da forsiktig si at han går inn i historien som en av de mest meritterte og innflytelsesrike nordmenn noensinne. Selvsagt fristes han av dette. I tillegg er det et fagfelt han har både personlig og akademisk interesse av. Og han er kvalifisert.

Likevel kan han ikke bli sentralbanksjef. Det er for mye historie, for mange mulige bindinger, for mange spørsmål om habilitet og motiver for veivalg som kan diskuteres. Legger man dette til den nær sagt sedvanlige Gutteklubben Grei-manøvreringen som nå brettes ut i media ser vi at dette ikke kan gå. Middagsselskaper bak gardiner som er trukket for. Halvkvedede viser hvor noen har snakket sammen. Over et år med forsiktig manøvrering i det skjulte for å komme i posisjon.

Nei, det går ikke. Ikke i en stilling som krever det ytterste av gjennomsiktighet, uavhengighet og habilitet. Ikke bare for Stoltenberg selv men også for de andre aktørene rundt han. Dessuten finnes det en kandidat som etter all sannsynlighet er faglig sterkere og bedre kvalifisert. Visesentralbanksjefen. Dersom hun blir veid og funnet for lett av de som skal ansette bør stillingen lyses ut på nytt. Stoltenberg kan ikke få den.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

virrvarr skrev: man jan 10, 2022 11:13 pm
Sier du det. Hvorfor har da alle sentralbanksjefer listet nedenfor hatt partipolitisk tilknytning.
Du forstår tydeligvis ikke politisk uavhengighet, det vil si at man ikke har partipolitiske bindinger som sår tvil om avgjørelsene som tas. Og det er en grunn til at listen din ikke inneholder noen topp-politikere og at det som står øverst på CV'en deres er nettopp jobben som sentralbanksjef som betyr at det er som fagfolk de har sitt rykte.

Og i all debatten om at uavhengigheten til sentralbanken står i fare, så skal man også huske på at Stoltenberg ikke har jobbet fag siden 80-tallet og hans CV er tynn når det kommer til ikke politiske stillinger og bravader. Så det er ingen selvfølge at han er den beste kandidaten, men for meg er det det prinsipielle og jeg hadde ment det samme om det var Bondevik eller Solberg som søkte jobben (til tross for at det endrer seg noe om regjeringen ikke utgår fra samme partier som tidligere statsminister har bindinger til)

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

virrvarr skrev: man jan 10, 2022 11:13 pm
Sier du det. Hvorfor har da alle sentralbanksjefer listet nedenfor hatt partipolitisk tilknytning.

Karl Gether Bomhoff (1893–1920)
Nicolai Rygg (1920–1946)
Gunnar Jahn (1946–1954)
Erik Brofoss (1954–1970)
Knut Getz Wold (1970–1985)
Hermod Skånland (1985–1993)
Torstein Moland (1994–1995)
Kjell Storvik (1996–1998)
Svein Gjedrem (1999–-2010)
Øystein Olsen (2011–)
Og ingen av de har vært tidligere statsminister med så tette bånd til dagens statsminister at han er inhabil i behandlingen av ansettelsen...

guru

Legg inn av guru »

Håper Stoltenberg har vett nok til å trekke sitt kandidatur før det blir verre. Dette blir bare mer og mer pinlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/dnpyLq/stoe ... b-intervju

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

guru skrev: tir jan 11, 2022 10:28 am Håper Stoltenberg har vett nok til å trekke sitt kandidatur før det blir verre. Dette blir bare mer og mer pinlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/dnpyLq/stoe ... b-intervju
Det som står der forandrer iallefall ingenting.

Downlight

Legg inn av Downlight »

guru skrev: tir jan 11, 2022 10:28 am Håper Stoltenberg har vett nok til å trekke sitt kandidatur før det blir verre. Dette blir bare mer og mer pinlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/dnpyLq/stoe ... b-intervju
I intervjuet på VG står det at Stoltenberg nevnte at han kunne være interessert i jobben som sentralbanksjef da han var på tur med Støre, men at Støre avsluttet temaet.
Temmelig spesielt av Stoltenberg å ta dette opp på en vennskapstur med Støre. Viser at det ikke er bare været de diskuterer.
Sist redigert av Downlight den tir jan 11, 2022 10:44 am, redigert 1 gang totalt.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Folk_flesk skrev: tir jan 11, 2022 10:35 am
guru skrev: tir jan 11, 2022 10:28 am Håper Stoltenberg har vett nok til å trekke sitt kandidatur før det blir verre. Dette blir bare mer og mer pinlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/dnpyLq/stoe ... b-intervju
Det som står der forandrer iallefall ingenting.
Det viser jo bare hvor absurd dekningen er, når skandalen er "jeg kan ikke snakke med deg om dette"....

Uansett, jeg anser at Stoltenberg faglig sett er best kvalifisert der hans erfaring som finansminister veier tungt. Han har også bred ledererfaring, og vi må huske på at dette er en lederstilling. Det som trekker godt ned er at han er altfor profilert for en slik stilling, samt at han har politiske knytninger.

Samlet sett mener jeg at man trolig er best tjent ved å la stillingen gå til Ida Wolden Bache, som faglig sett også er kvalifisert. Det forutsetter at man anser at Stoltenbergs politiske knytninger binder ham, selv om man kan faktisk si at det er såpass lenge siden at han nå må anses å være tilnærmet uavhengig.

Uansett, det er et vanskelig valg, og et valg av Stoltenberg vil trekkes i tvil. Det i seg selv peker bort fra Stoltenberg.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Rhabagatz skrev: tir jan 11, 2022 10:44 am
Folk_flesk skrev: tir jan 11, 2022 10:35 am
guru skrev: tir jan 11, 2022 10:28 am Håper Stoltenberg har vett nok til å trekke sitt kandidatur før det blir verre. Dette blir bare mer og mer pinlig.

https://www.vg.no/nyheter/i/dnpyLq/stoe ... b-intervju
Det som står der forandrer iallefall ingenting.
Det viser jo bare hvor absurd dekningen er, når skandalen er "jeg kan ikke snakke med deg om dette"....

Uansett, jeg anser at Stoltenberg faglig sett er best kvalifisert der hans erfaring som finansminister veier tungt. Han har også bred ledererfaring, og vi må huske på at dette er en lederstilling. Det som trekker godt ned er at han er altfor profilert for en slik stilling, samt at han har politiske knytninger.

Samlet sett mener jeg at man trolig er best tjent ved å la stillingen gå til Ida Wolden Bache, som faglig sett også er kvalifisert. Det forutsetter at man anser at Stoltenbergs politiske knytninger binder ham, selv om man kan faktisk si at det er såpass lenge siden at han nå må anses å være tilnærmet uavhengig.

Uansett, det er et vanskelig valg, og et valg av Stoltenberg vil trekkes i tvil. Det i seg selv peker bort fra Stoltenberg.
Det er vel det folk her ikke skjønner. Stoltenberg ville sannsynligvis hatt en bedre sjanse til å få jobben om ikke Støre var statsminister. Denne personlige bindingen er jo i grunnen det eneste tunge argumentet mot Stoltenberg i jobben.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Folk_flesk skrev: tir jan 11, 2022 10:46 am
Rhabagatz skrev: tir jan 11, 2022 10:44 am
Folk_flesk skrev: tir jan 11, 2022 10:35 am

Det som står der forandrer iallefall ingenting.
Det viser jo bare hvor absurd dekningen er, når skandalen er "jeg kan ikke snakke med deg om dette"....

Uansett, jeg anser at Stoltenberg faglig sett er best kvalifisert der hans erfaring som finansminister veier tungt. Han har også bred ledererfaring, og vi må huske på at dette er en lederstilling. Det som trekker godt ned er at han er altfor profilert for en slik stilling, samt at han har politiske knytninger.

Samlet sett mener jeg at man trolig er best tjent ved å la stillingen gå til Ida Wolden Bache, som faglig sett også er kvalifisert. Det forutsetter at man anser at Stoltenbergs politiske knytninger binder ham, selv om man kan faktisk si at det er såpass lenge siden at han nå må anses å være tilnærmet uavhengig.

Uansett, det er et vanskelig valg, og et valg av Stoltenberg vil trekkes i tvil. Det i seg selv peker bort fra Stoltenberg.
Det er vel det folk her ikke skjønner. Stoltenberg ville sannsynligvis hatt en bedre sjanse til å få jobben om ikke Støre var statsminister. Denne personlige bindingen er jo i grunnen det eneste tunge argumentet mot Stoltenberg i jobben.
Hadde Erna&Co fremdeles styrt landet, ville det vært helt OK dersom Jens fikk jobben.
Tror ingen ville diskutert det i det hele tatt.
Personlig mener jeg fremdeles det samme som jeg skrev i mitt første innlegg i tråden. I november i fjor.

Ljot

Legg inn av Ljot »

@fargeblind: Jeg synes ikke det. Stoltenberg er rett og slett for politisk belastet. Uansett hvem som sitter i regjering kan man spørre seg hvilke motiver Stoltenberg ville ha i sitt arbeide. Når det er sagt så tror jeg faktisk Stoltenberg selv ville være klar nok over dette til å unngå de mest åpenbare fallgruvene. Men det vil hele tiden ligge der som en usikkerhet. Det er heller ikke helt greit å komme rett fra posisjonen som generalsekretær i NATO til det å skulle lede en sentralbank. Det blir rett og slett for mye makt og påvirkningskraft samlet på ett sted.

Norges Bank trenger ikke en politisk operatør av Stoltenberg sitt kaliber. De trenger noen som forstår seg på samfunnet men som ellers fremstår som en knusktørr regnestav av et menneske. Og jeg kan ikke forstå at dette i det hele tatt er en diskusjon når det finnes mennesker på søkerlisten som for alle praktiske formål må ansees å være bedre kvalifisert og hvis eventuelle ansettelse vil medføre betydelig mindre støy og usikkerhet.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Knut Bruntland, for en "edderkopp" og bakspiller.
Først middag med Jens og Tangen.
Deretter middag med Jonas og Tangen.
På begge middagen ble stillingen som sentralbanksjef diskutert.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Bilde

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Downlight skrev: tir jan 11, 2022 2:35 pm Knut Bruntland, for en "edderkopp" og bakspiller.
Først middag med Jens og Tangen.
Deretter middag med Jonas og Tangen.
På begge middagen ble stillingen som sentralbanksjef diskutert.
Du må da vel forstå at Jens, Jonas og Nicolai inne snakker om stillingen som sentralbanksjef når de møtes i middager :D
Jeg er helt sikker på at de bare snakket om skismørning og kvaliteten på piggdekk :lol:
Disse tre husker neppe at de har truffet hverandre noen gang.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Det begynner å bli mer enn pinlig dette her. Støre vet ikke engang hva en samtale er.

Stoltenberg og Støre nektet for Norges Bank-samtale. Nå snur begge to.
Både Nato-sjef Jens Stoltenberg og statsminister Jonas Gahr Støre har nektet blankt for at de to hadde snakket sammen om stillingen som sentralbanksjef. Støre mener samtalen ikke var en samtale.

https://www.tv2.no/a/14484080

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

nometalhorse skrev: tir jan 11, 2022 4:38 pm Det begynner å bli mer enn pinlig dette her. Støre vet ikke engang hva en samtale er.
Var vel noe lignende når det gjaldt samtalene med Hamas-lederen, da han var utenriksminister. Kanskje han har sin egen definisjon av ordet? :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»