Nissene i bingen

Svar
Centrist

Re: Nissene i bingen

Legg inn av Centrist »

PapaSmurf skrev: tor des 23, 2021 12:48 pm
MrPets skrev: tor des 23, 2021 9:55 am
PapaSmurf skrev: tor des 23, 2021 9:42 am Lurer på hva Oskar Sylte betalte for å få profilert Rudolf og nissens julebrus såpass mye som de har blitt. Det er jo ikke akkurat et kjempekonsern med et enormt markedsføringsbudsjett.
Jeg har ikke tenkt over hva de drikker, men kanskje jeg skulle ta en smak selv om det er verdt kronene.
Jeg er jo inhabil siden vi er stolte av brusfabrikken vår og at de som uavhengig brusfabrikk med egne merkevarer greier å drive i dagens stordriftssamfunn, men den vant TV2s test i år leste jeg i lokalavisa.

Jeg har kjøpt 18 flasker.
Drakk ca 1 liter om dagen i løpet av jula for noen år siden. Visstnok ikke så bra tennene ifølge tannlegen tidlig januar.

Håper Alexis kommer inn her og gir noen fine replikker på slutten, men virker som de har sagt seg fornøyd med han. Bent må da komme inn?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Her er mitt tips:

Asbjørn spiser en mandel og må ut, Bent kommer inn og og slipper julekula før noen rekker å reagere.

Men jeg regner med at det sikkert er en for enkel og rett frem gjetting.

TWU

Legg inn av TWU »

Har sett siste episode. Vil bare si det ble en verdig avslutning på en flott adventskalender!

kibby

Legg inn av kibby »

TWU skrev: fre des 24, 2021 2:03 am Har sett siste episode. Vil bare si det ble en verdig avslutning på en flott adventskalender!
Enig. Virker som trilogien er komplett.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Psyk avslutning.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Selv skal jeg kose meg med avslutningen når den går på lufta i kveld.

Sammen med svensk julmat, akevitt og juleøl blir det sikkert helt topp :D

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

► Show Spoiler

TWU

Legg inn av TWU »

Var bra han ikke var villig å bruke en hel million på den bobilen, det hadde vært et ran!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Synes de tre siste episodene var litt mindre artige enn de foregående, men elsket avslutningen

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

PapaSmurf skrev: fre des 24, 2021 1:11 pm
► Show Spoiler
Enig, og at de møter på forskjellige figurer fra serien på turen, mer Alexis Munthe trenger vi i alle fall.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Søt finale.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.

Minner meg om en tørr lærer jeg hadde på barneskolen. Han hadde en vits. "Du har hørt om han som siktet ved siden av, bommet med traff." :D

Håper det ikke blir 10 år til Eckbo kommer opp med en ny serie.

TWU

Legg inn av TWU »

InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.

Minner meg om en tørr lærer jeg hadde på barneskolen. Han hadde en vits. "Du har hørt om han som siktet ved siden av, bommet med traff." :D

Håper det ikke blir 10 år til Eckbo kommer opp med en ny serie.
Eckbo har sagt at dette var den siste adventskalenderen hans, så får vi se hva annet som evt kan dukke opp.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

TWU skrev: lør des 25, 2021 12:25 am
InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.

Minner meg om en tørr lærer jeg hadde på barneskolen. Han hadde en vits. "Du har hørt om han som siktet ved siden av, bommet med traff." :D

Håper det ikke blir 10 år til Eckbo kommer opp med en ny serie.
Eckbo har sagt at dette var den siste adventskalenderen hans, så får vi se hva annet som evt kan dukke opp.
Da trenger han ikke vente 10 år for en ny adventskalenderen , så krysser fingrene for at han kommer opp med noe nytt snart :)

Centrist

Legg inn av Centrist »

Alexis gjorde mer inntrykk i løpet av 6 dager enn hva Karita gjorde i løpet av 24. Eneste jeg kommer til å huske er den irriterende personligheten og stemmen.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Regner med vi ser endel av disse reality-kjendisene igjen i andre kjendisprogram som sksl vi danse, 71 nord, etc.

Har vært litt slapt fra Eckbo de siste årene, men denne var fulltreffer. Bedre enn Skog og hei.

kibby

Legg inn av kibby »

TWU skrev: fre des 24, 2021 9:18 pm Var bra han ikke var villig å bruke en hel million på den bobilen, det hadde vært et ran!
Han hadde jo ikke mer enn 997 700 ;)

kibby

Legg inn av kibby »

InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.
Samme som Asbjørn i fjor. Dermed har pengene fordelt seg slik:

Sesong 1: Bent Leikvoll (1 000 000)
Sesong 2: Bent Leikvoll (1 000 000) - men pengene gikk til Asbjørn Brekke grunnet filipine
Sesong 3: Karita (2 300) og Asbjørn Brekke (997 700), men Brekkes penger gikk til Bent for kjøp av bobil til han og Synne

Full circle :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Sulfat skrev: lør des 25, 2021 1:47 am Regner med vi ser endel av disse reality-kjendisene igjen i andre kjendisprogram som sksl vi danse, 71 nord, etc.
Reality-kjendiser? Mener du mange av disse godt etablerte skuespillerne?

Queenie

Legg inn av Queenie »

InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.

Minner meg om en tørr lærer jeg hadde på barneskolen. Han hadde en vits. "Du har hørt om han som siktet ved siden av, bommet med traff." :D

Håper det ikke blir 10 år til Eckbo kommer opp med en ny serie.
Nei, han bør slave for oss alle og produsere så mye han kan resten av sitt liv 😜 landets desidert beste

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

kibby skrev: lør des 25, 2021 2:10 am
InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.
Samme som Asbjørn i fjor. Dermed har pengene fordelt seg slik:

Sesong 1: Bent Leikvoll (1 000 000)
Sesong 2: Bent Leikvoll (1 000 000) - men pengene gikk til Asbjørn Brekke grunnet filipine
Sesong 3: Karita (2 300) og Asbjørn Brekke (997 700), men Brekkes penger gikk til Bent for kjøp av bobil til han og Synne

Full circle :lol:
kibby, kibby, kibby, kibbyyyy !!

Sirkelen er sluttet ja, nok en detalj i dette univers skapt av Eckbo.

Forventer at vi snart kan få nyheter om at Ove Hoff skriver særoppgave om seriene.



I fare for å jinxe det, men kan denne tråden være den første her(og det gamle forum vi ikke nevner ved navn) hvor ingen har skrevet noe negativt om TV programmet? Det sier litt.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Queenie skrev: lør des 25, 2021 7:43 am
InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am
Queenie skrev: lør des 25, 2021 12:02 amSøt finale.
Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.

Minner meg om en tørr lærer jeg hadde på barneskolen. Han hadde en vits. "Du har hørt om han som siktet ved siden av, bommet med traff." :D

Håper det ikke blir 10 år til Eckbo kommer opp med en ny serie.
Nei, han bør slave for oss alle og produsere så mye han kan resten av sitt liv 😜 landets desidert beste
Julen er en tid for tro og bønn, la oss alle be ;)

kibby

Legg inn av kibby »

InternalExile skrev: lør des 25, 2021 7:56 am
kibby skrev: lør des 25, 2021 2:10 am
InternalExile skrev: lør des 25, 2021 12:22 am

Herlig serie. Bent tapte men vant på en måte.
Samme som Asbjørn i fjor. Dermed har pengene fordelt seg slik:

Sesong 1: Bent Leikvoll (1 000 000)
Sesong 2: Bent Leikvoll (1 000 000) - men pengene gikk til Asbjørn Brekke grunnet filipine
Sesong 3: Karita (2 300) og Asbjørn Brekke (997 700), men Brekkes penger gikk til Bent for kjøp av bobil til han og Synne

Full circle :lol:
kibby, kibby, kibby, kibbyyyy !!

Sirkelen er sluttet ja, nok en detalj i dette univers skapt av Eckbo.

Forventer at vi snart kan få nyheter om at Ove Hoff skriver særoppgave om seriene.



I fare for å jinxe det, men kan denne tråden være den første her(og det gamle forum vi ikke nevner ved navn) hvor ingen har skrevet noe negativt om TV programmet? Det sier litt.
❤️🙏🏽

anbessa

Legg inn av anbessa »

En flott avslutning på en humorklassiker av en trilogi.
Man skjønte jo hvor hen det bar under finalen, likevel koste jeg meg max fra start til slutt.
Eckbo har i mange år vært blant mine favoritter, og han levde virkelig opp til forventningene med denne perlen.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Jeg fikk aldri med meg hva som foregikk under den der filten som vistes i slutten av hver episode :D

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

MacanT skrev: lør des 25, 2021 12:03 pm Jeg fikk aldri med meg hva som foregikk under den der filten som vistes i slutten av hver episode :D
Jeg tror det var Dennis som jukket på en sekk.

TWU

Legg inn av TWU »

Luna_mendax skrev: lør des 25, 2021 5:06 pm
MacanT skrev: lør des 25, 2021 12:03 pm Jeg fikk aldri med meg hva som foregikk under den der filten som vistes i slutten av hver episode :D
Jeg tror det var Dennis som jukket på en sekk.
Om jeg hørte og husker riktig var det en sekk med pepperkaker… Mao største gangbang noensinne sendt på norsk tv

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»