Førstegangstjenesten

Svar
kibby

Re: Førstegangstjenesten

Legg inn av kibby »

anbessa skrev: fre nov 12, 2021 8:39 pm Sesong 1: kjempebra
Sesong 2: grei underholdning
Sesong 3: zzzzZZZ

Edit - Ser nå at det er sesong 2 dette ja. Hvordan har jeg fått til 3? Jaja, gradvis nedgang kan vel være konklusjonen.
Enig.

Sesong 1 aka pilotepisodene: Knallbra
Sesong 2 aka sesong 1: Greit nok
Sesong 3 aka sesong 2: Ok, men bør ta seg opp

kibby

Legg inn av kibby »

sertono skrev: lør nov 13, 2021 8:35 am Ja, gir det en firer, egentlig litt skuffet denne gangen jeg også. Noen scener er morsomme men de kommer langt ifra like ofte som forrige sesong. Litt mye over the top. Brutal slosskamp mellom Noora og Tanja dog, og satan så flink Tanja er til å joike.
Enig. Slosskampen var bra. Herlig med Josefine Pettersen inn.

Jeg vakler mellom 3 og 4 (av 6) etter å ha sett de fire første episodene av sesong 2.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Da er siste 4 episodene unnagjort og øker fra 2 til en svak treer!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Fin avslutning på noe av det mest originale som er sendt på norsk tv på lang tid. Sjokkfølelsen fra pilotepisodene og delvis sesong 1 la seg fort, men fortsatt tidvis bra underholdning. Dog ikke noe tidløst akkurat.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Episode 5-8 tok seg noe opp etter en litt kjedelig start. Mineryddereksperten...))

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Gir det 4/6. Helt grei underholdning.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Siste halvdel en del hakk opp. Får gi det terning 4. Jevnt over bra gjennomført men litt enkel handling.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Terningkast 4

Queenie

Legg inn av Queenie »

Crazy Horse skrev: lør nov 20, 2021 12:43 am Episode 5-8 tok seg noe opp etter en litt kjedelig start. Mineryddereksperten...))
Haha ja. Var noen fine øyeblikk der. Kukkosaur

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Familien til Tanja-Laila Gaup, jeg sier ikke mer :shock:

lsklars

Legg inn av lsklars »

Justice 97 skrev: søn nov 21, 2021 6:12 pm Terningkast 4 etter å ha sett ferdig sesongen. Litt bedre de 4 siste episodene, enn de 4 første.
Helt enig i den vurderingen. Ble veldig mye Tanja i de 4 første.

qbah

Legg inn av qbah »

Vesentlig bedre de siste episodene. Lo flere ganger. Alt i alt passet det bra å gi seg nå. On to the next one, Flesvig.

Trehjulssykkel

Legg inn av Trehjulssykkel »

Han amerikaneren må være noe av det beste jeg har sett på TV i lang tid. Klarte ikke å slutte og le hver gang han var på skjermen. Har selv gått ut i skogen for å lære meg bæsj & carry.

Synes denne sesongen var den soleklart beste.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Trehjulssykkel skrev: lør nov 27, 2021 9:55 pm Han amerikaneren må være noe av det beste jeg har sett på TV i lang tid. Klarte ikke å slutte og le hver gang han var på skjermen. Har selv gått ut i skogen for å lære meg bæsj & carry.

Synes denne sesongen var den soleklart beste.
Shut the fuck up Sondrey!

Hehe, den fremvisningen av tungen som gikk inn og ut ang nr 2.. jeg lo mer enn jeg liker å innrømme.

kibby

Legg inn av kibby »

I motsetning til alle her likte jeg faktisk de fire første bedre enn de fire siste.

Så det blir en sterk 3 (av 6) av meg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Trehjulssykkel skrev: lør nov 27, 2021 9:55 pm Han amerikaneren må være noe av det beste jeg har sett på TV i lang tid. Klarte ikke å slutte og le hver gang han var på skjermen. Har selv gått ut i skogen for å lære meg bæsj & carry.

Synes denne sesongen var den soleklart beste.
Tror jeg har mistet tellingen på antall ganger «Birgit, din luremus» og «jeg trer av, det er tacobaguett i kantina» går daglig på arbeidsplassen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»