Kvinners verdi på sjekkemarkedet

Svar
12dd

Re: Kvinners verdi på sjekkemarkedet

Legg inn av 12dd »

Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Du har jo ikke skjønt noe som helst av debatten. Det er bare så enkelt at om du er en femogfemti år gammel kjerring, og kanskje ser ut som Mama G, så trenger du ikke se etter Brad Pitt som har en milliard på konto. Da får du finne en på ditt eget nivå, for din "markedsverdi" tilsvarer en fyr av din egen klasse og nivå. Uttrykket romantisk verdi kan også brukes. Det er da ikke ofte at stygge gutter får dritfine jenter heller, eller omvendt. Skjønner ikke at det er så vanskelig å skjønne dette.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Psykolgoene snakker om om samfunnet og slik det er på et samfunnsnivå. Selvsagt kan en dame på 50 finne seg en mann på både 48 og 52. Men det er ikke like mange som er interessert i henne som det var for 15 år siden... Er det så jævlig vanskelig å forstå??? Det virker om som om det er relativt oppegående, intelligente og utdannede personer som stiller opp her.

Det samme gjelder selvsagt for menn, men ikke i full så stor grad.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Dama som starter opp det hele, mener "det er feil" det psykologene sier. Herregud... det er jo fakta. Men tøft å stille opp. Holder seg bra for å være i den alderen, for øvrig.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 10:47 pm Dama som starter opp det hele, mener "det er feil" det psykologene sier. Herregud... det er jo fakta. Men tøft å stille opp. Holder seg bra for å være i den alderen, for øvrig.
Klassisk eksempel på føleri og anekdotiske bevis. «Jeg syns de tar feil fordi jeg har vært på date med ganske mange.»

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Er dette et symptom på den bommulsverden vi ser? At man ikke skal si det som er sant. Alt skal pakkes inn. Og er man litt nedfor en dag eller føler seg litt ensom - så er man plutselig psykisk syk???!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

VG-debattant med "patriakalsk" system. Hjelpes og trøstes. Det er jo kvinnene selv som tar opp dette "problemet". Har ikke hørt en eneste mann som har kommentert halsen på en dame på 53.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hahah - "du er patriark" - "Nei, jeg er FEMINIST" :-D

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 10:56 pm Hahah - "du er patriark" - "Nei, jeg er FEMINIST" :-D
Milde moses. Dette høres ikke ut som et program jeg orker å se på.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

SlimWhitman skrev: tir nov 16, 2021 11:13 pm
DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 10:56 pm Hahah - "du er patriark" - "Nei, jeg er FEMINIST" :-D
Milde moses. Dette høres ikke ut som et program jeg orker å se på.
Det var veldig underholdende. Det var VG-journalisten med utenlandsk bagrunn som begynte å trekke inn sin bakgrunn og "patriarkatet"... Og hun var så opphisset at hun kalte finnedama for "patriarkat". Hun skriver jo under byline "feminist" i VG, forresten, så det var litt ekstra artig.

Ellers er jo det utrolig hvor mange fornærma damer det var er da. Psykologen brukte eksempel på Di Caprio, skuespilleren, som hentete en haug med damer fra Victoria Secreets-catwalken, og så kommer hun der Objekt-dama og sier at nå har de begynt med tykke modelle der også. Mener hun virkelig å tro at Di Caprio da vil foretrekke disse?

Det er så utpå viddene. Dessuten - som psykologen sa, de er jo det motsatte av patriarkat i Norge på dette markdet - for det er langt flere ufrivillig single og barnløse menn enn det er tilsvarende kvinner. Og så et altså kvinnende det er synd på - også her. Jøss.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 11:20 pm
SlimWhitman skrev: tir nov 16, 2021 11:13 pm
DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 10:56 pm Hahah - "du er patriark" - "Nei, jeg er FEMINIST" :-D
Milde moses. Dette høres ikke ut som et program jeg orker å se på.
Det var veldig underholdende. Det var VG-journalisten med utenlandsk bagrunn som begynte å trekke inn sin bakgrunn og "patriarkatet"... Og hun var så opphisset at hun kalte finnedama for "patriarkat". Hun skriver jo under byline "feminist" i VG, forresten, så det var litt ekstra artig.

Ellers er jo det utrolig hvor mange fornærma damer det var er da. Psykologen brukte eksempel på Di Caprio, skuespilleren, som hentete en haug med damer fra Victoria Secreets-catwalken, og så kommer hun der Objekt-dama og sier at nå har de begynt med tykke modelle der også. Mener hun virkelig å tro at Di Caprio da vil foretrekke disse?

Det er så utpå viddene. Dessuten - som psykologen sa, de er jo det motsatte av patriarkat i Norge på dette markdet - for det er langt flere ufrivillig single og barnløse menn enn det er tilsvarende kvinner. Og så et altså kvinnende det er synd på - også her. Jøss.
Altså et klassisk tilfelle av en gjeng med fjols som insisterer på å se verden slik de skulle ønske den var, i stedet for hvordan den faktisk er.

12dd

Legg inn av 12dd »

Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

B.O.B. skrev: fre nov 12, 2021 4:12 pm Ok, hva er ei stygg gammal kjerring verdt på sjekkemarkedet?
Tilbud og etterspørsel, som på alle markeder.

Du kan kalle henne stygg og gammel så mye du vil, men så lenge hun vasser i beilere, og mange menn ikke klarer å få seg et kostnadsfritt, samtykkende ligg om det så sto om livet, så er faktisk denne kjerringa verdt ganske mye på sjekkemarkedet.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 11:20 pm
SlimWhitman skrev: tir nov 16, 2021 11:13 pm
DoktorS skrev: tir nov 16, 2021 10:56 pm Hahah - "du er patriark" - "Nei, jeg er FEMINIST" :-D
Milde moses. Dette høres ikke ut som et program jeg orker å se på.
Det var veldig underholdende. Det var VG-journalisten med utenlandsk bagrunn som begynte å trekke inn sin bakgrunn og "patriarkatet"... Og hun var så opphisset at hun kalte finnedama for "patriarkat". Hun skriver jo under byline "feminist" i VG, forresten, så det var litt ekstra artig.

Ellers er jo det utrolig hvor mange fornærma damer det var er da. Psykologen brukte eksempel på Di Caprio, skuespilleren, som hentete en haug med damer fra Victoria Secreets-catwalken, og så kommer hun der Objekt-dama og sier at nå har de begynt med tykke modelle der også. Mener hun virkelig å tro at Di Caprio da vil foretrekke disse?

Det er så utpå viddene. Dessuten - som psykologen sa, de er jo det motsatte av patriarkat i Norge på dette markdet - for det er langt flere ufrivillig single og barnløse menn enn det er tilsvarende kvinner. Og så et altså kvinnende det er synd på - også her. Jøss.
Artig at Peder Kjøs faktisk sperret øynene opp i vantro da hun begynte å snakke. Jeg slutter aldri å la meg forundre over hvor grundig folk klarer å bomme på ballen.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

12dd skrev: tir nov 16, 2021 11:26 pm Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.
Hvis du tenker på Sanna Sarromaa, så er hun finsk. Og hs stort sett ganske vettuge uttalelser, jeg har sansen for henne.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jeg tror få av dere forstår hvilken verdi kvinner har på sjekkemarkedet og hva man "må" leve med. (Anførselstegn fordi det er litt naturgitt, ikke alltid en byrde). Det er ikke nødvendigvis negativt at det roer seg og at interessebasen endrer seg, etterhvert søker man helt andre ting enn bekreftelse og lavpannet samvær. Ens egne preferanser er som regel veldig forskjellig om man sammenligner dem ved 23 år vs 40. Og det er bare tull at voksne kvinner glemmes og ikke får oppmerksomhet, nå så ikke jeg debatten men hvis man i fullt alvor tror at man skal være 18-år livet ut så bør man gå til psykolog, livet ut. Aldrende menn trenger ikke være så heite de heller, håret blir borte - endringer og tapt attraksjon skjer der også. Hvis man ønsker seg partnere utelukkende pga alder så er det ikke noe problem, men det er jo helt andre ting som får relasjoner til å fungere og der må man da fire.

Mye syt. Og man kan med litt innsats møte voksenlivet både fin og fjong.

Queenie

Legg inn av Queenie »

palimpsest skrev: tir nov 16, 2021 11:33 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 11:26 pm Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.
Hvis du tenker på Sanna Sarromaa, så er hun finsk. Og hs stort sett ganske vettuge uttalelser, jeg har sansen for henne.
Tror hun er singel, ta kontakt 😀

12dd

Legg inn av 12dd »

palimpsest skrev: tir nov 16, 2021 11:33 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 11:26 pm Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.
Hvis du tenker på Sanna Sarromaa, så er hun finsk. Og hs stort sett ganske vettuge uttalelser, jeg har sansen for henne.
Absolutt et friskt pust ja.

12dd

Legg inn av 12dd »

Queenie skrev: tir nov 16, 2021 11:36 pm
palimpsest skrev: tir nov 16, 2021 11:33 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 11:26 pm Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.
Hvis du tenker på Sanna Sarromaa, så er hun finsk. Og hs stort sett ganske vettuge uttalelser, jeg har sansen for henne.
Tror hun er singel, ta kontakt 😀
For gammel..... :P

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Queenie skrev: tir nov 16, 2021 11:34 pm Jeg tror få av dere forstår hvilken verdi kvinner har på sjekkemarkedet og hva man "må" leve med. (Anførselstegn fordi det er litt naturgitt, ikke alltid en byrde). Det er ikke nødvendigvis negativt at det roer seg og at interessebasen endrer seg, etterhvert søker man helt andre ting enn bekreftelse og lavpannet samvær. Ens egne preferanser er som regel veldig forskjellig om man sammenligner dem ved 23 år vs 40. Og det er bare tull at voksne kvinner glemmes og ikke får oppmerksomhet, nå så ikke jeg debatten men hvis man i fullt alvor tror at man skal være 18-år livet ut så bør man gå til psykolog, livet ut. Aldrende menn trenger ikke være så heite de heller, håret blir borte - endringer og tapt attraksjon skjer der også. Hvis man ønsker seg partnere utelukkende pga alder så er det ikke noe problem, men det er jo helt andre ting som får relasjoner til å fungere og der må man da fire.

Mye syt. Og man kan med litt innsats møte voksenlivet både fin og fjong.
Her kan man bytte ut ordet kvinner med menn og komme til samme resultat. Riktig selvsagt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

12dd skrev: tir nov 16, 2021 11:26 pm Kvinnene reddet av den østeuropeeiske psykologen som opptrådte som en litt brisen Siv Jensen på psykologfeltet.

Denne debatten, i likhet med mange andre, bærer preg av en skråsikker majoritet som ikke klarer å ha flere tanker i hodet på engang.

Dessuten, mine få matcher på tinder med lav markedverdi bekrefter at kvinner må jekke ned noen hakk. Heldigvis har jeg høy verdi andre steder i verden. Jeg sier som en kollega, hvorfor velge 4 divisjon i norge når du kan plukke fra øveste hylle i Thailand. Husker jeg lo godt, men flere år senere innser jeg at han hadde et poeng.
Sjelden har de skråsikre misforstått så mye helt grunnleggede her. Det eneste innlegget i denne saken med litt substans og interesse, inneholdt en kritikk av selve psykologifaget. At det fra starten av pensum i alle fall var veldig opptatt av dette med "verdi" og "status"... Altså litt vel kynisk.

Det er artig å brukte Tinder i en del land i forhold til Norge. Men det er jo ikke akkurat noen man kan diskutere norsk politikk med, dessverre....

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???


Jeg har aldri, aldri noensinne spurt etter ligningsattesten til menn jeg har vært interessert i. Og hvorfor skulle man ikke kunne falle for noen som er arbeidsledig, permittert, ufør eller pensjonist?

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Queenie skrev: tir nov 16, 2021 11:34 pm Jeg tror få av dere forstår hvilken verdi kvinner har på sjekkemarkedet og hva man "må" leve med. (Anførselstegn fordi det er litt naturgitt, ikke alltid en byrde). Det er ikke nødvendigvis negativt at det roer seg og at interessebasen endrer seg, etterhvert søker man helt andre ting enn bekreftelse og lavpannet samvær. Ens egne preferanser er som regel veldig forskjellig om man sammenligner dem ved 23 år vs 40. Og det er bare tull at voksne kvinner glemmes og ikke får oppmerksomhet, nå så ikke jeg debatten men hvis man i fullt alvor tror at man skal være 18-år livet ut så bør man gå til psykolog, livet ut. Aldrende menn trenger ikke være så heite de heller, håret blir borte - endringer og tapt attraksjon skjer der også. Hvis man ønsker seg partnere utelukkende pga alder så er det ikke noe problem, men det er jo helt andre ting som får relasjoner til å fungere og der må man da fire.

Mye syt. Og man kan med litt innsats møte voksenlivet både fin og fjong.


Alle vil leve lenge, men ingen vil bli gamle. Og selvfølgelig er eldre attraktive - for sin egen generasjon. For hva pokker skal en mann snakke om med ei tjuefem år yngre kvinne?

12dd

Legg inn av 12dd »

Gårdsdattra skrev: tir nov 16, 2021 11:59 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???


Jeg har aldri, aldri noensinne spurt etter ligningsattesten til menn jeg har vært interessert i. Og hvorfor skulle man ikke kunne falle for noen som er arbeidsledig, permittert, ufør eller pensjonist?
Det får du spørre damer om. Hvor ofte hører du om en kvinnelig lege som er sammen med en som jobber i kassa på kiwi? Det er jo like allment kjent som corona og tyngdekraften. Spesielt at du betviler det. Damer gifter seg oppover, sånn er det. Og jada, du kjenner sikkert ei bankdame som er sammen med en som jobber på jernia, men vi snakker det store bildet her.

12dd

Legg inn av 12dd »

Gårdsdattra skrev: ons nov 17, 2021 12:11 am
Queenie skrev: tir nov 16, 2021 11:34 pm Jeg tror få av dere forstår hvilken verdi kvinner har på sjekkemarkedet og hva man "må" leve med. (Anførselstegn fordi det er litt naturgitt, ikke alltid en byrde). Det er ikke nødvendigvis negativt at det roer seg og at interessebasen endrer seg, etterhvert søker man helt andre ting enn bekreftelse og lavpannet samvær. Ens egne preferanser er som regel veldig forskjellig om man sammenligner dem ved 23 år vs 40. Og det er bare tull at voksne kvinner glemmes og ikke får oppmerksomhet, nå så ikke jeg debatten men hvis man i fullt alvor tror at man skal være 18-år livet ut så bør man gå til psykolog, livet ut. Aldrende menn trenger ikke være så heite de heller, håret blir borte - endringer og tapt attraksjon skjer der også. Hvis man ønsker seg partnere utelukkende pga alder så er det ikke noe problem, men det er jo helt andre ting som får relasjoner til å fungere og der må man da fire.

Mye syt. Og man kan med litt innsats møte voksenlivet både fin og fjong.


Alle vil leve lenge, men ingen vil bli gamle. Og selvfølgelig er eldre attraktive - for sin egen generasjon. For hva pokker skal en mann snakke om med ei tjuefem år yngre kvinne?
Gamle dager, den gang han var like ung som henne. At hun er eldre enn barna hans. Kanskje hun har noen kule hobbier som strekker seg utover det å snakke dritt om kvinnerlige kollegaer og se på maskorama og lete etter billige turer til granka på finn?

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

12dd skrev: ons nov 17, 2021 12:38 am
Gårdsdattra skrev: tir nov 16, 2021 11:59 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???


Jeg har aldri, aldri noensinne spurt etter ligningsattesten til menn jeg har vært interessert i. Og hvorfor skulle man ikke kunne falle for noen som er arbeidsledig, permittert, ufør eller pensjonist?
Det får du spørre damer om. Hvor ofte hører du om en kvinnelig lege som er sammen med en som jobber i kassa på kiwi? Det er jo like allment kjent som corona og tyngdekraften. Spesielt at du betviler det. Damer gifter seg oppover, sånn er det. Og jada, du kjenner sikkert ei bankdame som er sammen med en som jobber på jernia, men vi snakker det store bildet her.


Jeg husker fra 1969, at jeg gikk på Almas danseskole her i Trøndelag, og vi var mange. Guttene som gikk danseskolen mente at de ikke trakk damer dersom de ikke kunne danse på lørdagsfesten på samfunnshuset. Og det gjaldt også oss damer, vi bare måtte kunne danse, Tidene har endret seg. Nå er det utseende som gjelder forstår jeg - og bankkonto. Trist.
Det var artigere å danse enn å sminke seg.

dereselskede AEGI2

Legg inn av dereselskede AEGI2 »

12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???
alle har vi en markedsverdi på en eller annen måtte

da jeg så på nrk så lurte jeg på om folk bare blir krenka ihjel

en god gammel vits- før da jeg gikk på byen kunne jeg velge å vrake , nå kan jeg bare velge vraka

i det ene øyeblikket er vi en gris om vi ser på noen yngre , nå blir folk sure fordi dem får høre det andre veien.

naver ? eller en med tydelig lavt forbruk/inntekt , banne på at utrolig mange skygger banen - og så andre veien , jeg kjenner en som dro 4 mill på lotto noen år siden og det kom på facebook og innen en dag så var det så mange som plutselig ville bli venn med han.

ps jeg har selv blitt 58 og ser jo at kroppen er ikke like smidig , glatt veltrent som da jeg var 25 og at jeg da har fått en annen markedsverdi er en selvfølge.

ps om noen er klar for et nypp i romjula kontakt meg pronto , har ledig tid 3.4.og 5 juledag :-) julaften og 1 og 2 juledaag ligger jeg på sofaen og innser at markedsverdien nok er blitt større om jeg nærmer meg gildeslakteriet

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Gårdsdattra skrev: tir nov 16, 2021 10:18 pm
palimpsest skrev: tir nov 16, 2021 9:25 pm Da er det klart for debatten. Trude Drevland åpner med å vise med all tydelighet at hun ikke forstår hva saken dreier seg om.

Man skulle trodd det var mulig å ha flere tanker i hodet samtidig, men det later til at dette skal handle om at kvinner blir behandlet dårlig, og dessuten aldersdiskriminering.


Hele debatten er ikke annet enn tull og tøys fra to psykologer som må være betalt av skjønnhetsindustrien innbefattet private klinikker som utfører "skjønnhetskirurgi"
Vi vet at kvinner som tar plastisk kirurgi både her og der, og tror de blir pene av masse maling, de burde gå til psykolog. Men Kjos og Thuen har nå ettertrykkelig stengt den døra for denne gruppe kvinner.
Gårdsdattra, det skal du ha. Med å sette skjønnhetsindustrien på kartet skjønner jeg det er mot dem sinnet skulle vært rettet mot.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Gårdsdattra skrev: tir nov 16, 2021 11:59 pm
12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???


Jeg har aldri, aldri noensinne spurt etter ligningsattesten til menn jeg har vært interessert i. Og hvorfor skulle man ikke kunne falle for noen som er arbeidsledig, permittert, ufør eller pensjonist?
Dine personlige erfaringer er toalt irrelevant her. Arbeidsledige, permitterte og uføre har langt dårligere score på dette "markedet" enn de som har en høyere inntekt - i denne sammenheng snakker vi om hele den sosioøkonomiske statusen. En ufør lege har nok bedre muligheter, men ofte har uføre også lav utdanning og da er de enda mindre attraktive. Dette betyr jo selvsagt ikke at DU kan falle og at en ufør kan skaffe seg partner - men markedet er mye vanskeligere. Rett og slett. Og det er hva dette debatten handler om.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

dereselskede AEGI2 skrev: ons nov 17, 2021 1:51 am
12dd skrev: tir nov 16, 2021 10:42 pm Det er feil at menn har markedsverdi også da? En naver er like attraktiv som en med god formue og inntekt???
alle har vi en markedsverdi på en eller annen måtte

da jeg så på nrk så lurte jeg på om folk bare blir krenka ihjel

en god gammel vits- før da jeg gikk på byen kunne jeg velge å vrake , nå kan jeg bare velge vraka

i det ene øyeblikket er vi en gris om vi ser på noen yngre , nå blir folk sure fordi dem får høre det andre veien.

naver ? eller en med tydelig lavt forbruk/inntekt , banne på at utrolig mange skygger banen - og så andre veien , jeg kjenner en som dro 4 mill på lotto noen år siden og det kom på facebook og innen en dag så var det så mange som plutselig ville bli venn med han.

ps jeg har selv blitt 58 og ser jo at kroppen er ikke like smidig , glatt veltrent som da jeg var 25 og at jeg da har fått en annen markedsverdi er en selvfølge.

ps om noen er klar for et nypp i romjula kontakt meg pronto , har ledig tid 3.4.og 5 juledag :-) julaften og 1 og 2 juledaag ligger jeg på sofaen og innser at markedsverdien nok er blitt større om jeg nærmer meg gildeslakteriet
Haha! Herlig innlegg. Tenker du kjenner godt denne lottomillionæren. Ja, markedverdien er svært fort synkende for noen av oss. Jeg var nok på topp for over 30 år siden.... Jeg sier som min ungkars-onkel: Damer på egen alder (i 60-årene) er for det meste aller mest frastøtende. Dessverre. ...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»