Internett er blitt håpløst

Svar
fargeblind

Internett er blitt håpløst

Legg inn av fargeblind »

ja, jeg leste i avisene at Telenor fikk et problem natt til i går, og da virket ingen ting her.
Etterhvert har noen få ting begynt å virke, men det er så vidt jeg f. eks. kan skrive noe her.
Det meste virker ikke. Får ikke en gang lest avisene. TV-streaming er bare å glemme. Kommer ikke inn i nettbanken. Internettradio virker ikke. Facebook virker ikke osv osv osv
Dette er i Fredrikstad.
Er det noen andre som venter på at ting skal virke igjen?

virrvarr
Innlegg: 445

Legg inn av virrvarr »

Telenor er i det hele håpløst. Da trådnettet ble tatt ned hos oss (sør i Akerhus) så fikk vi masse tilbud om å gå over til 5G, fremtidens løsninger. Ut fra beskrivelsene så syntes dette å passe vår bruk så vi bestilte 5G og antenne ble montert opp, ruter flyttet og pcer koplet opp. Men hva i huleste; tregt som f...n. Stadig stopp; ingen internettforbindelse osv. Vi ringte telenor og spurte. Joda vi måtte trekke ut kontakten for antennen, sett inn på nytt så skulle de sjekke. Slik fortsatte vi noen ganger til jeg sa at om ikke utstyret er bedre enn det så vil jeg heller ha gårsdagens løsning enne fremtidens. Etter å ha ringt et par måneder er det plutselig en som svarer at: Der er jo fordi det ikke er 5G hos dere, men 4G. 5G kommer først neste år.?????

De har altså solgt inn 5G, men leverer 4G. Ikke noe sted er dette blitt informert om. Svindel vil jeg kalle det. Så nå sjekker vi ut om å få koplet oss opp til fibernett fra konkurrent. Dette ligger allerede i gata.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Data & Internett Generelt»