Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Orakelet

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Orakelet »

Lukaku og Inter oppfører seg som om Chelsea ikke har betalt de 100 mill og 325 000 i uka for at Lukaku skal prestere så godt han kan for Chelsea



Jeg blir så provosert av frekkheten. På dette stadiet bør vi gi F i hva Lukaku ønsker og plassere han på reservelaget om nødvendig.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 6:07 pm Lukaku og Inter oppfører seg som om Chelsea ikke har betalt de 100 mill og 325 000 i uka for at Lukaku skal prestere så godt han kan for Chelsea



Jeg blir så provosert av frekkheten. På dette stadiet bør vi gi F i hva Lukaku ønsker og plassere han på reservelaget om nødvendig.
Ikke alle forunt å ha «en av verdens fem beste spisser» på reservelaget.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

tbb skrev: tor jun 15, 2023 6:10 pm Ikke alle forunt å ha «en av verdens fem beste spisser» på reservelaget.
Nei, det er like dumt som å ha verdens dyreste stopper på reservelaget.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 6:17 pm
tbb skrev: tor jun 15, 2023 6:10 pm Ikke alle forunt å ha «en av verdens fem beste spisser» på reservelaget.
Nei, det er like dumt som å ha verdens dyreste stopper på reservelaget.
Påstanden om at han var topp fem? Enig! Den var dum den!

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

tbb skrev: tor jun 15, 2023 6:28 pm
Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 6:17 pm
tbb skrev: tor jun 15, 2023 6:10 pm Ikke alle forunt å ha «en av verdens fem beste spisser» på reservelaget.
Nei, det er like dumt som å ha verdens dyreste stopper på reservelaget.
Påstanden om at han var topp fem? Enig! Den var dum den!
Du får konfrontere Sky sports transfer show som gjorde vurderingen. Så vidt jeg husker var det Lewa, Kane, Haaland, Lukaku og den siste husker jeg ikke.

Ta gjerne en runde med Lukaku selv også:

https://www.goal.com/en/news/top-five-s ... ur0242g9a8

Forøvrig er det intet nytt at spisser blir ødelagt i Chelsea. Det spiller ingen rolle hvor gode de er før de kommer til Chelsea. Vi ødelegger de uansett, enten de heter Shevchenko, Torres eller Lukaku.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 7:09 pm
tbb skrev: tor jun 15, 2023 6:28 pm
Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 6:17 pm

Nei, det er like dumt som å ha verdens dyreste stopper på reservelaget.
Påstanden om at han var topp fem? Enig! Den var dum den!
Du får konfrontere Sky sports transfer show som gjorde vurderingen. Så vidt jeg husker var det Lewa, Kane, Haaland, Lukaku og den siste husker jeg ikke.

Ta gjerne en runde med Lukaku selv også:

https://www.goal.com/en/news/top-five-s ... ur0242g9a8

Forøvrig er det intet nytt at spisser blir ødelagt i Chelsea. Det spiller ingen rolle hvor gode de er før de kommer til Chelsea. Vi ødelegger de uansett, enten de heter Shevchenko, Torres eller Lukaku.
Siden jeg ikke hadde helt den muligheten tok jeg det med en her inne som var helt overbevist om dette, og som åpenbart trodde det var en god investering. Det ble artig nok det!

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Jeg er en større fan av Amadou Onana enn jeg var av Gordon, i hvert fall. Onana har i det minste et par helt sjuke tall som jeg forstår at frister vårt nye rekrutteringsteam. Han er nesten to meter med enorm utholdenhet og ganske bra fart i beina. Ispedd en ganske god teknikk er det i det hele tatt et spennende objekt. Han har i tillegg til dette noen parametere som er helt vanvittige. 71% av driblere taklet; det er utrolig. Caicedo og Rice, som jeg anser som ligaens beste defensive midtbanespillere/ballvinnere ligger rundt 60%. Så er ikke alle taklinger like, men noe kan man lese i det. Sist, men ikke minst, gjør høyden hans at han blir en trussel på offensiv dødball og en styrke på defensive. I tillegg til det har det en ganske stor betydning på utspark fra keeper, selv om det var viktigere før, før alle lag skulle spille seg ut bakfra. Det jeg ser med Onana er at han vil trenge en del taktisk skolering for å mestre en 6’er-rolle. Han har spilt mer lik en 8’er hittil i Everton og Lille.

(Onana har jeg faktisk blitt ganske positiv til. Der Gordon leverte blodrøde tall over hele fjøla - minus taklinger og interceptions - på FBRef, er Onana grønn og mørkegrønn på det defensive og ganske midt på treet på det meste annet.)

Men etter dagens nyheter som sier at Arsenal har trukket seg ut av et eventuelt kjøp av Caicedo så klarer jeg ikke tenke på andre enn han. Joda, jeg tror fortsatt at vi stiller bak United (CL og lønn) og kanskje også Bayern (hvis de skulle melde seg på), men det er et steg nærmere. Om vi hadde fått tak i Caicedo nå kunne vi kjørt en gambling på andremann. Så god og robust er Caicedo. En helt vanvittig spiller (jeg har benner’n). Gamblingen kan innebære flere alternativer.

1) Vi henter et supertalent i den rene 6’er-posisjonen. Lavia er det største talentet fra PL, men Lucas Gourna fra Salzburg er like spennende. De har litt ulike styrker, der førstnevnte også er et ganske spinnvilt talent som dyptliggende playmaker, mens sistnevnte er en ekte bauta og har et potensial som ren defensiv midtbanespiller som jeg sjeldent har sett. The man is made out of steel (steal). Nevnte Gourna for første gang i høst, og senest i april som en mulig makker for Enzo. Jeg tror dog han er bound for en Leipzig-overgang neste sommer, før han selges til en topp europeisk klubb om tre eller fire år for en milliard-ish.

2) Vi kan hente A. Onana eller Y. Fofana. Førstnevnte er PL proven og har en spennende nok sammensetning av datagrunnlag og fysiske parametere som gjør at han er særdeles spennende. Sistnevnte kommer til å bli ganske billig siden Monaco er strapped for cash. Med Caicedo i boks kan vi gi Y. Fofana det tilvenningsåret Yoko Ono aldri fikk når vi solgte Matic til United og kastet Bakayoko inn i flammene fra start. Jeg er ingen fan av Fofana, men ser at han har en del ferdigheter som er spennende.

3) Vi gambler på at Enzo og Caicedo kan spille mer eller mindre rubbel og bit i en kort sesong, og supplerer godt med minutter på Chukwu, Hall og kanskje også Santos. Det er litt risky, men de to første er jeg helt bombesikker på at kan gå inn å gjøre en adekvat jobb i de «enklere» kampene allerede til neste år. Santos er en joker og jeg tror faktisk at han kommer til å få en oppriktig sjanse til å imponere i pre-season. Hans største baug er at han ikke har en naturlig rolle i 4-2-3-1, men er mye bedre som en indreløper i 4-3-3.

I skrivende stund ser jeg at Matt Law mener at Brighton vil ha Enzo-penger for Caicedo. Som han som har forumets største Caicedo-boner er jeg litt i stuss over hva jeg skal mene. På den ene siden mener jeg at han er så god. Han er den beste og vil bare bli bedre. På den andre siden mener jeg fortsatt at spillere som har i hovedoppgave å ødelegge/vinne ball ikke er verdt de summene som Enzo og Bellingham krever. Caicedo er en 100 millioners mann i en ikke-100 millioners posisjon. Så skal det sies at jeg ikke tror siste ord er sagt her. Caicedo ble mot sin vilje i januar, tilsynelatende med en pakt om at han får dra i sommer hvis det kommer inn et bra bud. Brighton, slik de driver klubb, er ikke nødvendigvis så bra tjent med å holde spillere mot sin vilje. Det kan påvirke deres fremtidige rekruttering av stortalenter.

(Hvis Brighton krever 100+ millioner for Caicedo burde vi gå fra avtalen. Det kommer de aldri til å få fra noen, tror jeg, så da får Bloom deale med en misfornøyd spiller. Kjøp heller Onana og en av Lavia eller Gourna.)

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

tbb skrev: tor jun 15, 2023 7:29 pm Siden jeg ikke hadde helt den muligheten tok jeg det med en her inne som var helt overbevist om dette, og som åpenbart trodde det var en god investering. Det ble artig nok det!
Lukaku, Ziyech, Auba m.fl. er gode spillere som kunne fungert i Chelsea, hvis vi tilpasset spillestilen etter deres styrker.

Jeg tror Chelseas intensjon når Lukaku ble hentet var å endre formasjon. Vi hadde to spisser som begge var best i en duo (Lukaku og Werner) og på høyresiden hadde vi en veldig god pasningsfot som trengte noen foran mål til å sikte på (Ziyech).

Så viste det seg at Chelsea likevel var bedre med en frontrekke hvor ingen scorte mål, men hvor alle løp veldig mye (Werner-Havertz-Mount). Greit nok det. Denne frontrekka vant CL for oss så jeg skal ikke klage.

Mer interessant er det at vi solgte Werner i sommer og denne sommeren kan de to andre (Mount og Havertz) bli solgt. Det betyr at vi denne gangen ikke har noe valg. Vi må finne på noe nytt i angrep.

Betyr det at et nytt storkjøp ala Osimhen vil lykkes? Nei, vi vil nok klare å ødelegge han også. Betyr det at jeg ikke vil være positiv hvis vi signerer han? Nei, jeg vil nok klare å overbevise meg selv nok en gang om at det denne gangen vil bli annerledes

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Wankeren Plettigoal mener at Caicedo har bestemt seg for å slutte seg til oss. Final negotiations. Is it true? You just never know.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Meget lite fan av å ha et totalt usexy gambling-firma på drakta til neste år. Det er kvalmt, det.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: tor jun 15, 2023 9:11 pm Wankeren Plettigoal mener at Caicedo har bestemt seg for å slutte seg til oss. Final negotiations. Is it true? You just never know.
Jeg syns det virker plausibelt at vi er i førersetet og har vært det de siste ukene. Jeg tror ikke vi ville latt Ugarte og Rice ryke hvis vi ikke var ganske trygge på Caicedo.

Derimot blir jeg overasket hvis overgangen plutselig skulle skje raskt. Brighton har interesse av å dra dette ut og det har forsåvidt vi også mht at vi foretrekker å selge først. Videre meldes det at City melder seg på ift Rice og det kan bety at Arsenal kommer tilbake ift Caicedo.

Sistnevnte tilsier at det kan være i Chelseas interesse å få denne "fisken på land", men jeg blir imponert hvis de får det til raskt, uten å ofre Colwill.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hvorfor tror Brighton at Colwill er "deres" eiendom? De må skjerpe seg og komme seg ned på jorden. De er heldige som fikk låne ham av oss i det hele tatt.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 9:05 pm
tbb skrev: tor jun 15, 2023 7:29 pm Siden jeg ikke hadde helt den muligheten tok jeg det med en her inne som var helt overbevist om dette, og som åpenbart trodde det var en god investering. Det ble artig nok det!
Lukaku, Ziyech, Auba m.fl. er gode spillere som kunne fungert i Chelsea, hvis vi tilpasset spillestilen etter deres styrker.

Jeg tror Chelseas intensjon når Lukaku ble hentet var å endre formasjon. Vi hadde to spisser som begge var best i en duo (Lukaku og Werner) og på høyresiden hadde vi en veldig god pasningsfot som trengte noen foran mål til å sikte på (Ziyech).

Så viste det seg at Chelsea likevel var bedre med en frontrekke hvor ingen scorte mål, men hvor alle løp veldig mye (Werner-Havertz-Mount). Greit nok det. Denne frontrekka vant CL for oss så jeg skal ikke klage.

Mer interessant er det at vi solgte Werner i sommer og denne sommeren kan de to andre (Mount og Havertz) bli solgt. Det betyr at vi denne gangen ikke har noe valg. Vi må finne på noe nytt i angrep.

Betyr det at et nytt storkjøp ala Osimhen vil lykkes? Nei, vi vil nok klare å ødelegge han også. Betyr det at jeg ikke vil være positiv hvis vi signerer han? Nei, jeg vil nok klare å overbevise meg selv nok en gang om at det denne gangen vil bli annerledes
Callum Wilson er også en god spiller, men ikke en man gjør til en av tidenes dyreste fotballspillere (totalpakke).

Lukaku er nok bedre enn han hva han har fremstått som i Chelsea. Men han er fortsatt, og har alltid vært, en spiller med noen svært tydelige begrensninger. Både mht smartness i boksen og teknikk. I tillegg gir den ekstreme fysikken også noen ekstreme fysiske begrensninger. Feks i presspillet (hvor han heller ikke er særlig smart).

Jeg har lenge sagt at det er illustrerende for Lukaku at antall mål fra åpent spill ikke er særlig bedre enn Oliver Giroud per 90 min. Men at sistnevnte er så uendelig mye bedre til alt annet enn å lage mål.

Jeg synes Lukaku er best når han får være en rettvendt spiss som oppholder seg mye i boksen. Særlig i et lag hvor han får mulighet til å være endel av noen brudd med store rom. Minst mulig involvert før det skal gjøres noe mer enn å komme til avslutning eller skape kaos. Likevel er dette en spiller som har en npxg på 0,44 siden 2017. På sitt aller, aller beste var han oppe og nicket på 0,57 i Inter. Oshimen i år er på 0,66. Han har ikke vært under 0,48 siden han var tenåring.

Jeg ser ikke like mye italiensk fotball, men jeg synes Oshimen virker bedre enn Lukaku. I tillegg er han et monster i presspillet.

Da dere hentet Lukaku påpekte jeg dessuten at det var endel røde flagg knyttet til fysikken hans. Mtp hvor tidlig han slo gjennom, hvor mye fotball han hadde spilt og hvor tung den kroppen er. Oshimen er litt andre enden av skalaen. Oshimen virker heller ikke som en åpenbar diva.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: tor jun 15, 2023 9:17 pm Meget lite fan av å ha et totalt usexy gambling-firma på drakta til neste år. Det er kvalmt, det.
Kun ett år virker det som:



Det er dårligere tider nå med inflasjon og stigende rente. Samtidig er Chelsea historisk dårlig sportslig sett. I lys av det syns jeg det virker fornuftig å utsette den langsiktige avtalen som vi egentlig ønsker til det kommer bedre tider og Chelsea igjen ser ut som et lag som kan vinne titler.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Stake ja. Kan ikke selge barnestørrelser og muslimske Chelsea-fans blir misfornøyde.

Rar deal og folk er pissed.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vi får håpe at det teller til vår fordel at Caicedo er Chelsea-supporter.
20230616_065742.jpg

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Da er det bare å vente på talks, advanced talks og ongoing talks frem til 1.september. så ender vi opp med Markus Henriksen på lån.

Mc_Lovin

Legg inn av Mc_Lovin »

chelsea8 skrev: fre jun 16, 2023 6:59 am Vi får håpe at det teller til vår fordel at Caicedo er Chelsea-supporter.

20230616_065742.jpg
Tja. “In the short term: perform well and get Beerschot out of this plight. And in the long term? I am a fan of Manchester United and Real Madrid. It would be great to play there someday,” the South American explained.

http://sportwitness.co.uk/i-fan-manches ... -ot-club/


Bildet ser forøvrig litt fake ut? Litt merkelig hvis han skulle fronte Chelsea-drakt i samme sesong som han signerte for Brighton (ligner den drakten dere hadde den sesongen).

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 9:05 pm Lukaku, Ziyech, Auba m.fl. er gode spillere som kunne fungert i Chelsea, hvis vi tilpasset spillestilen etter deres styrker.

Jeg tror Chelseas intensjon når Lukaku ble hentet var å endre formasjon. Vi hadde to spisser som begge var best i en duo (Lukaku og Werner) og på høyresiden hadde vi en veldig god pasningsfot som trengte noen foran mål til å sikte på (Ziyech).

Så viste det seg at Chelsea likevel var bedre med en frontrekke hvor ingen scorte mål, men hvor alle løp veldig mye (Werner-Havertz-Mount). Greit nok det. Denne frontrekka vant CL for oss så jeg skal ikke klage.

Mer interessant er det at vi solgte Werner i sommer og denne sommeren kan de to andre (Mount og Havertz) bli solgt. Det betyr at vi denne gangen ikke har noe valg. Vi må finne på noe nytt i angrep.

Betyr det at et nytt storkjøp ala Osimhen vil lykkes? Nei, vi vil nok klare å ødelegge han også. Betyr det at jeg ikke vil være positiv hvis vi signerer han? Nei, jeg vil nok klare å overbevise meg selv nok en gang om at det denne gangen vil bli annerledes
Å tilpasse så mye etter neste 33 år gamle Auba ville neppe vært matnyttig. Og selv om jeg tror Chelsea (og ikke minst Lukaku) kunne vært litt bedre enn de faktisk har vært om de tilpasset stilen etter ham, så tror jeg på ingen måte det ville gjort Chelsea til et mesterlag. Så god er definitivt ikke Lukaku, selv ikke når han blir spilt god.

Hovedproblemet de siste par årene har jo vært både skader på de aller viktigste spillerne (James, Kanté), samt at dere henter spillere som enten er over toppen av karrieren (Sterling, Koulibaly) i stedet for på vei inn i sine beste år eller at dere henter spillere som egentlig ikke er veldig passende i et lagmaskineri (Lukaku). Hadde dere spilt kortene mer riktig etter CL-seieren i 2021 kunne dere sluppet unna med kanskje halvdusinet eller så av større kjøp og så vært en utfordrer kommende sesong. Det hadde dog fordret at dere ikke kjøpte Lukaku, Sterling eller KK.

Vi får se om dere er på riktig vei nå. Men Enzo virker iallfall som en gigant. Badiashile har vært god. Madueke er særs spennende. Og jeg tror Nkunku vil være et bra kjøp. Treffer dere i tillegg med en god midtbanespiller i sommer og får satt en markant mer stabil førsteellever enn denne sesongen, tror jeg forbedringen vil bli markant.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 9:26 pm
Inbetweener skrev: tor jun 15, 2023 9:11 pm Wankeren Plettigoal mener at Caicedo har bestemt seg for å slutte seg til oss. Final negotiations. Is it true? You just never know.
Jeg syns det virker plausibelt at vi er i førersetet og har vært det de siste ukene. Jeg tror ikke vi ville latt Ugarte og Rice ryke hvis vi ikke var ganske trygge på Caicedo.

Derimot blir jeg overasket hvis overgangen plutselig skulle skje raskt. Brighton har interesse av å dra dette ut og det har forsåvidt vi også mht at vi foretrekker å selge først. Videre meldes det at City melder seg på ift Rice og det kan bety at Arsenal kommer tilbake ift Caicedo.

Sistnevnte tilsier at det kan være i Chelseas interesse å få denne "fisken på land", men jeg blir imponert hvis de får det til raskt, uten å ofre Colwill.
Det er imperativt at vi får fortgang på denne Caicedo-ballen rimelig prompte. Jeg er ikke så bekymret for City eller Arsenal, men hvis Qatari Takeover’en til United skjer fort så er det meget skummelt.
► Show Spoiler
Legger ved en kompilasjon fra Caicedo sin kamp mot oss i våres. Ecuadorianeren var sjefen i motorrommet hvor vi ble så rundspilt som jeg har sett vi bli før. Jeg håper. Ber. Come on lads.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Inbetweener skrev: fre jun 16, 2023 10:47 am
Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 9:26 pm
Inbetweener skrev: tor jun 15, 2023 9:11 pm Wankeren Plettigoal mener at Caicedo har bestemt seg for å slutte seg til oss. Final negotiations. Is it true? You just never know.
Jeg syns det virker plausibelt at vi er i førersetet og har vært det de siste ukene. Jeg tror ikke vi ville latt Ugarte og Rice ryke hvis vi ikke var ganske trygge på Caicedo.

Derimot blir jeg overasket hvis overgangen plutselig skulle skje raskt. Brighton har interesse av å dra dette ut og det har forsåvidt vi også mht at vi foretrekker å selge først. Videre meldes det at City melder seg på ift Rice og det kan bety at Arsenal kommer tilbake ift Caicedo.

Sistnevnte tilsier at det kan være i Chelseas interesse å få denne "fisken på land", men jeg blir imponert hvis de får det til raskt, uten å ofre Colwill.
Det er imperativt at vi får fortgang på denne Caicedo-ballen rimelig prompte. Jeg er ikke så bekymret for City eller Arsenal, men hvis Qatari Takeover’en til United skjer fort så er det meget skummelt.
► Show Spoiler
Legger ved en kompilasjon fra Caicedo sin kamp mot oss i våres. Ecuadorianeren var sjefen i motorrommet hvor vi ble så rundspilt som jeg har sett vi bli før. Jeg håper. Ber. Come on lads.
Om noen år så kan det være City, Newcastle, United som dominerer. Dersom ikke Arsenal og Liverpool også selges stumpene sine til sjeikene.

Da kan de like godt trekke seg ut og lage sin egen "super"-liga, for min del. Om Chelsea gjør noe liknende så skifter jeg til Wrexham og Brentford. Easy peasy? Nei, men jeg gjør det.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

The list of players retained by Chelsea for the 2023/24 season has been published by the Premier League, with Tiemoue Bakayoko’s departure from the club now confirmed.

https://www.chelseafc.com/en/news/artic ... G7ycMXv-2g

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: fre jun 16, 2023 4:05 pm The list of players retained by Chelsea for the 2023/24 season has been published by the Premier League, with Tiemoue Bakayoko’s departure from the club now confirmed.
Hele listen, ingen overraskelser:

Abu, Derrick
Adegoke, Prince
Bakayoko, Tiemoue
Baxter, Nathan
Familia-Castillo, Juan
Fiabema, Bryan
Haigh, Joe
Lawrence, Henry
McClelland, Sam
Sterling, Dujon
Thomas, Silko
Wady, Ethan
Wareham, Jayden

Malik Mothersille og Tudor Mendel-Idowu har fått kontraktstilbud, der forhandles det. Fint om vi beholder begge.

Haigh, Thomas og Wareham har hatt gode øyeblikk for U-lagene våre siste årene, mens Abu hadde noen treninger med A-laget. Lawrence ikke vært god på utlån, mens Wady, Baxter, Adegoke er blant de 1000 keeperne våre fra U-lagene.

Spent på hvor Fiabema lander, kanskje tilbake i en norsk klubb?

Dujon Sterling slitt mye med skader og var heit i sånn ca en uke da det ble rapportert at Tuchel var imponert over ham på trening. Klar for Rangers allerede etter fint år på utlån i Championship. Bor absolutt mye fotball i ham, håper han er over skadene.

McClelland har A-landskamp for Nord-Irland men var aldri A-lagsmateriale og heller ikke sannsynlig å få særlig med penger for ham.

Castillo sin utvikling stanset fullstendig opp, og var i klubben noen år lenger enn nødvendig.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

GatlingGun skrev: fre jun 16, 2023 11:12 am
Inbetweener skrev: fre jun 16, 2023 10:47 am
Orakelet skrev: tor jun 15, 2023 9:26 pm

Jeg syns det virker plausibelt at vi er i førersetet og har vært det de siste ukene. Jeg tror ikke vi ville latt Ugarte og Rice ryke hvis vi ikke var ganske trygge på Caicedo.

Derimot blir jeg overasket hvis overgangen plutselig skulle skje raskt. Brighton har interesse av å dra dette ut og det har forsåvidt vi også mht at vi foretrekker å selge først. Videre meldes det at City melder seg på ift Rice og det kan bety at Arsenal kommer tilbake ift Caicedo.

Sistnevnte tilsier at det kan være i Chelseas interesse å få denne "fisken på land", men jeg blir imponert hvis de får det til raskt, uten å ofre Colwill.
Det er imperativt at vi får fortgang på denne Caicedo-ballen rimelig prompte. Jeg er ikke så bekymret for City eller Arsenal, men hvis Qatari Takeover’en til United skjer fort så er det meget skummelt.
► Show Spoiler
Legger ved en kompilasjon fra Caicedo sin kamp mot oss i våres. Ecuadorianeren var sjefen i motorrommet hvor vi ble så rundspilt som jeg har sett vi bli før. Jeg håper. Ber. Come on lads.
Om noen år så kan det være City, Newcastle, United som dominerer. Dersom ikke Arsenal og Liverpool også selges stumpene sine til sjeikene.

Da kan de like godt trekke seg ut og lage sin egen "super"-liga, for min del. Om Chelsea gjør noe liknende så skifter jeg til Wrexham og Brentford. Easy peasy? Nei, men jeg gjør det.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

chelsea8 skrev: fre jun 16, 2023 4:05 pm The list of players retained by Chelsea for the 2023/24 season has been published by the Premier League, with Tiemoue Bakayoko’s departure from the club now confirmed.

https://www.chelseafc.com/en/news/artic ... G7ycMXv-2g
T.Bakayoko kan vel sies å være et av Chelseas værste kjøp noensinne. £40 mill. og 43 tellende kamper og utlån over 6 år uten å bidra med noe som helst. Det må jo ha vært et at tidenes bomkjøp i PL’s historie så langt! Særdeles Pinlig er vel en god beskrivelse?!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bilde

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

chelsea8 skrev: fre jun 16, 2023 8:16 pm Bilde
Enkel FACupfinale mot ManU 😊👍

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Oggyboy skrev: fre jun 16, 2023 8:26 pm Enkel FACupfinale mot ManU 😊👍
Kunne selvfølgelig vært en bedre motstander, men pokal er pokal. De har feiret seieren i energidrikketurneringen som om de er tilbake på fotballkartet igjen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mudryk med to fine assist i dagens landskamp mot Nord-Makedonia. Landslagsuken har vært bra for ham, fint å se.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»