Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Inbetweener
Innlegg: 1325

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Inbetweener »

Jolla skrev: fre mai 19, 2023 8:34 pm
Inbetweener skrev: fre mai 19, 2023 7:40 pm
men det er klart at dette er vondt. Fuckings sitroner for å fjerne negativ aura, liksom.
Jeg tror det har null effekt hverken positivt eller negativt. Med andre ord ikke noe å bry seg om mer enn hvis dere har en trener som har morgenbønn hver dag eller et alter for Beelzebub i sitt hjem.
Så klart har det ingenting å si. Det er bare drita teit.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

The Upshot har laget en oppsummering over skandalene/ryktene/intrigene i Chelsea i sin sedvanlige tabloide stil. Mye er oppdiktede rykter, men det gir i det minste et overblikk over hvordan den gjengse supporter har opplevd Chelsea og Boehly iløpet av dette året:


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: fre mai 19, 2023 9:02 pm The Upshot har laget en oppsummering over skandalene/ryktene/intrigene i Chelsea i sin sedvanlige tabloide stil. Mye er oppdiktede rykter, men det gir i det minste et overblikk over hvordan den gjengse supporter har opplevd Chelsea og Boehly iløpet av dette året:
► Show Spoiler
Så hva er egentlig poenget med å legge dette ut her da? Sånn helt seriøst?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fordi uavhengig om det er fakta eller piss, så er dette oppfatningen blant mange. Og dette er gutter med gigantiske, oppblåste egoer, som er VELDIG opptatt av PR.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: fre mai 19, 2023 11:16 pm Fordi uavhengig om det er fakta eller piss, så er dette oppfatningen blant mange. Og dette er gutter med gigantiske, oppblåste egoer, som er VELDIG opptatt av PR.
Det er sant. Tenkte ikke på det på den måten.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Morsomt at Arsenal-fansen har vært så høyt oppe i vinter.

🔷 Last English team to win Champions League: Chelsea
🔷 Last English team to win Europa League: Chelsea
🔷 Last English team to win Super Cup: Chelsea
🔷 Last English team to win Club World Cup: Chelsea
🔷 Last London team to win Premier League: Chelsea

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Var en god fotballdag i går. Arsenal, Liverpool og Bayern gikk alle på karameller. I dag er det vår tur. Hva tror dere er grensa for offentliggjøringen av Poch som ny trener? Tipper 4-0 eller mer gjør at klubben prøver seg med et plaster på såret.

Up The Lamps (som visstnok ville ha Haaland … trolol), for tredje siste gang (please).

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

16 år gamle Paez (yngste spilleren i mesterskapet) spilte mot Slonina og co i U20 VM igår. Greit lovende spiller.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Noe svakere motstander i dag, men Colwill ser utrolig solid ut i et velfungerende lag.

Bilde

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Azpi fra start, ifølge Sam (Smith?). Vet ikke hvor mange flere kamper jeg har i meg med Lamps. Kanskje tre. Kanskje mindre. Forventet ingenting og er fortsatt skuffa.

City spiller med B-laget sitt, så kanskje det bare blir to-tre i sekken.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Et City-lag med uthvilte spillere som Foden, Mahrez og Alvarez, vil nok kunne gjøre like stor skade. Vi starter faen meg med både Azpi og Loftus-Cheek...

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

For en jævla pussy Tory Frank er. First things first - dagens lagoppstilling. Føyer seg inn i rekkene over helt elendige laguttak som har preget hans interim-periode. Loftus-Cheek som skal selges til AC Milan? Ber på mine knær om at han ikke skader seg. Azpi, som fuckings nesten døde for tre måneder siden (!!!!!), og som fotballmessig har vært død i snart to år, fra start? Greit nok.

Og så uttalelsen på pressekonferansen da. Neida, han scoutet selvfølgelig Haaland når nordmannen var i Salzburg. Dessverre ville ikke ledelsen kjøpe han. Lampard var for øvrig den eneste i verden, på det tidspunktet, som hadde hørt om Haaland (Brauten). Ledelsen som ikke ville gi treneren sitt nye leketøy er ledelsen som sørget for at Lampard vant godt og vel alle trofeene hans. Fett å kaste de under bussen, da. Gym(nas)læreren føyer seg inn i rekken over trenere med ego på størrelse med Pangea. Han burde fått fyken det sekundet klubben skjønte at han ikke kom til å tenke noe på klubbens fremtid (altså etter tre kamper), men snarere sin egen trenerfremtid. Den henger i en tynn tråd. Hadde ikke Lampard vært batty boy med britisk fotball hadde han vært gone for lengst.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Godt at Chukwu ble holdt hjemme fra U20-VM for å varme benken da. Viktig at Ruben Wheelchair-Cheek får seg noen minutter nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: søn mai 21, 2023 4:12 pm Godt at Chukwu ble holdt hjemme fra U20-VM for å varme benken da. Viktig at Ruben Wheelchair-Cheek får seg noen minutter nå.
Chukwu, Mudryk, Madueke benk. Dritkult lag.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: søn mai 21, 2023 4:14 pm
Inbetweener skrev: søn mai 21, 2023 4:12 pm Godt at Chukwu ble holdt hjemme fra U20-VM for å varme benken da. Viktig at Ruben Wheelchair-Cheek får seg noen minutter nå.
Chukwu, Mudryk, Madueke benk. Dritkult lag.
Du har i det minste fått noe glede fotballmessig denne helgen. Fytti faen.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »



CFCPiss på ballen.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »



Jeg fikk klager fordi jeg memet for mye (forståelig nok). En av de elleve som skal utpå banen å forsvare lagets "ære" memer enda hardere. Fy faen. Poch burde være en bra trener. Fuckings Luke Rockhold hele gjengen. Achieve, Believe, Conceive. Fuck off.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Å holde Chukwu igjen fra u-20 for å slite benk er egregious. Lite ellers å se fram til med lagoppstillinga i dag. Såpass ille at jeg er på grensa til å stå over idag

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jævla sirkus uten direktør.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Er Badiashile skadet?

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Trolljegeren skrev: søn mai 21, 2023 5:02 pm Er Badiashile skadet?
Ble skada på trening tidligere i uka. Lysken.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Inbetweener skrev: søn mai 21, 2023 5:03 pm
Ble skada på trening tidligere i uka. Lysken.
Er så lei denne sesongen…

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Trolljegeren skrev: søn mai 21, 2023 5:11 pm
Inbetweener skrev: søn mai 21, 2023 5:03 pm
Ble skada på trening tidligere i uka. Lysken.
Er så lei denne sesongen…
Husk at det er Potter som er skyldig i skadene våre denne sesongen.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tenk at Alvarez er backupspissen til City.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Jesus Kristus altså. Godt vi har mange mål i laget med dagens lagoppstilling.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Tror dere Frank ville kjøpe Alvarez også, men at Roman sa nei?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg skjønner ikke hva Lampard ønsker å oppnå. Hvordan skal vi lage en målsjanse med denne lagoppstillingen? Mudryk, Madueke og Felix på benken.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Fasit.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg forstår ikke hvorfor Lampard vil Azpilicueta så vondt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»