Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
VisionQuest

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av VisionQuest »

Hall og Hutchinson visstnok med mot Newcastle i morgen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

VisionQuest skrev: fre nov 11, 2022 9:00 pm Hall og Hutchinson visstnok med mot Newcastle i morgen.
Sånne små ting som dette gir meg fortsatt håp for fotballen.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



ESPN Brasil som melder. Får være litt kildekritisk, men snøballen begynner så vidt å rulle i retning London.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Endelig matchdag!! Kommer til å gå rundt med en nervøs mine i hele dag. Kroppen formelig sitrer av spenning!

Popkorn og Pepsi?
Ribbe og akevitt?

Hvilken snekks skal du ha til kampen?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

SuperJoeCole skrev: lør nov 12, 2022 11:11 am Endelig matchdag!! Kommer til å gå rundt med en nervøs mine i hele dag. Kroppen formelig sitrer av spenning!

Popkorn og Pepsi?
Ribbe og akevitt?

Hvilken snekks skal du ha til kampen?
Frydenlund juicy IPA.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Hva synes folk om å starte med dette laget ikveld?

Courtois
Tomori - Guehi - Aké
R James - Gallagher - Rice - Mount - CHO
Abraham - Broja

Benk: N Etheridge, T Chalobah, L Colwill, T Livramento, RLC, L Hall, B Gilmour, J Boga og E Nketiah

Og fortsatt ha reserver som: A Christensen, T Lamptey, D Solanke og PVA.

Det blir en hybrid mellom 4-3-3 og 3-5-2.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

De som ikke skal til VM bør spille i dag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Vi trenger alle poeng vi kan få.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Broja og Hall fra start. Har savnet disse avgjørelsene fra en Chelsea-trener siden … ja, noensinne. Begge har fortjent det, og det representerer i hvert fall noe nytt. Men holder hestene mine tett til brystet inntil resten av laget slippes. Om det blir uten Sterling så er jeg over the moon nesten uansett resultat. Da går form over overgangssum og ferdigheter.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Uansett hva RLC gjør, så kommer han med.


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Ville selvfølgelig startet Silva og Cucu, men synes ikke det er så halvgæli. Spennende er det, i hvert fall. Håper på tidlig 3-0 og Omari-debut (lol).

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 5:33 pm Uansett hva RLC gjør, så kommer han med.

Gallagher og RLC hahhhahahahhha. Ingen TSilva. Fyfaen Potter

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

KTBFFH skrev: lør nov 12, 2022 5:38 pm
chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 5:33 pm Uansett hva RLC gjør, så kommer han med.

Gallagher og RLC hahhhahahahhha. Ingen TSilva. Fyfaen Potter
Må du sutre så jævlig mye hele tia.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvor er Sterling?

Spennende lag med mange unggutter, men jeg blir overrasket hvis vi får poeng med oss hjem til London.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

VisionQuest skrev: lør nov 12, 2022 5:50 pm
KTBFFH skrev: lør nov 12, 2022 5:38 pm
chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 5:33 pm Uansett hva RLC gjør, så kommer han med.

Gallagher og RLC hahhhahahahhha. Ingen TSilva. Fyfaen Potter
Må du sutre så jævlig mye hele tia.
Ja det må jeg. Fortsetter med det pisset sitt og i dag kan vi være nesten hektet av kampen om topp 4. Dog du syns det er helt greit.

Angrepet vårt stinker overtid fordi vi knapt har/bruker kantspillere. Hva gjør geniet vårt? Jo starter med 2 8ere/10ere trolig på kant som ikke har fungert. Hva faen er bra med det?

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Nærmer meg min første mute.

Up the Chels!

xytheon

Legg inn av xytheon »

Synes det er helt greit at en mer kvalifisert person enn meg selv foretar laguttakene. Jeg ser omtrent ingen kreativitet i lagoppstillingen, men kanskje man ikke trenger det i dag. Forventningene til kampen er ikke-eksisterende for min del. Hall var rå i midtuka, og jeg er møkk lei Auba og Havertz, så det gjør meg ingenting at Broja starter. Hvis man først skal fyre løs litt kjedelige laguttak, så er det i alle fall noe at man går for unge spillere når man først gjør det.

Og å slippe Sterling frem til Boxing Day er en enorm, enorm bonus, som Inbetweener sier.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Seks Cobham-gutter fra start.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Jeg forstår ikke angrepsspillet vårt. Vi mangler både breddeholdere og spillere som kan drible seg forbi en motspiller. Hvor skal sjansene komme fra?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 6:43 pm Jeg forstår ikke angrepsspillet vårt. Vi mangler både breddeholdere og spillere som kan drible seg forbi en motspiller. Hvor skal sjansene komme fra?
Hysj ikke påpek fakta. Da sutrer du bare :lol: :lol: :lol:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

De vinner altfor få dueller og andreballer i kampene, det er en stor del av problemet

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

CHO ubenyttet reserve idag for Kusen.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Hadde likt litt passion og kjefting fra sidelinjen i dag. Potter er veldig tam

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Han bryr seg ikke. 5 års kontrakt. Kun oppside for ham.

Blir godt med pause nå.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Gallagher er OBOS-materiale

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hvorfor er det ingen spillere som får det til i Chelsea, men så snart de går andre plasser så blomstrer de?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Taktiske "skader" er så irriterende.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Kall meg sutrete, kall meg bortsjemt osv. Potter og fotballen hans er det værste jeg har sett i klubben på 20+ år. Helt jævlig nakent. Elendig spill, elendige XI, elendig kamp håndtering. Hva faen er bra?

Jeg var ikke Tuchel fan pga kjedelig fotball, men dette overgår det 100 ganger og valget av å sparke Tuchel for å ansette denne Potter kan føye seg inn av forferdelige valg ledelsen har gjort. Det han har visst siden han tok over er verre en AVB og Scolari og det sier sitt. Folk kan skylde på skader osv, men denne Potter gjør det jammen ikke enkelt for seg selv med valgene sine.

Vi har tapt 4 strake. Vi har knapt avslutninger på mål i PL de siste kampene. Når vi først spiller en ok offansiv kamp så velger man å gå tilbake til det som ikke fungerer istedenfor å fortsette med det som var ok. Jeg er ingen trener eller ekspert, men dette gir absolutt ingen mening.

Blir godt med en lang pause fra Potter og prosjektet hans. Ønsker alle dere andre også en god pause.

xytheon

Legg inn av xytheon »

Spent på om det kribler i avtrekkerfingeren til Boehly nå. Å gunne på med managerbytte nå hadde vært særdeles fristende for vår forrige eier. En liten lakmustest for Boehly det her. Om han sparker Potter allerede nå, så er det en helt ekstrem fallitterklæring. Da er det faktisk over. Da har vi fått en sirkusklovn som eier. Chelsea er for så vidt en sirkusklubb, så det er en perfekt match, det, men det fører til at mine personlige fremtidsutsikter for klubben blir relativt dystre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»