Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

Terry_26 skrev: ons feb 01, 2023 1:02 pm
Lezah skrev: ons feb 01, 2023 12:53 pm
Terry_26 skrev: ons feb 01, 2023 12:43 pm Gavin Peacock a. Speller. Trist dag for undertegnede da han og min første favorittspiller John Spencer ble solgt til QPR. Ellers er innlegget ditt spot on. Som vanlig fra den kanten, si.
Spencer var en nydelig fotballspiller. Glem heller ikke i motsatt ende hvor Kjeldbjerg herjet, mest kjent i ettertid for å ha sterke 0 i pace på CM93 (eller 93?).

Too kind, for øvrig.
Jakob Kjeldbjerg. Det var en spiller jeg ikke hadde tenkt på på et stund gitt! Alt var bedre på 90-tallet.
For ikke å snakke om Bjarne Goldbæk, som for meg ennå har det nydeligste målet noensinne scoret mot Spurs:



Ahhh, tider.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Stemmer dette?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ka faen er det Chelsea har rotet igår mtp Ziyech. Fremstår ikke veldig heldig.

Vet ikke om det med Hutchinson stemmer forresten, isåfall er det kjipt.



VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Han satt visstnok på kontorene nede i Paris og kontraktene var signert, men ut i fra hva jeg har skjønt så har ikke advokatene på avtalen klart å sende med signatur på de nødvendige dokumentene. Så jævlig håpløst. Fy faen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: ons feb 01, 2023 1:34 pm Ka faen er det Chelsea har rotet igår mtp Ziyech. Fremstår ikke veldig heldig.

Vet ikke om det med Hutchinson stemmer forresten, isåfall er det kjipt.


Seinfeld er ALLTID relevant :D

George er Ziyech, Elaine er PSG og Jerry er Chelsea.


KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

GatlingGun skrev: ons feb 01, 2023 1:49 pm
Seinfeld er ALLTID relevant :D
Som jeg skulle sagt det selv!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Overgangskoken for sommeren starter snart.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: ons feb 01, 2023 2:59 pm Overgangskoken for sommeren starter snart.
Sliten.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Det positive er jo at klubben har bestemt seg for sine mål og har en klar plan. De tenker lengre enn et og et vindu, men de ser an tilgjengelighet på målene, hva er mest prekært og "pengebruk" (jeg tror det finnes en grense et sted, men hvor den går vet jeg ikke).

Har ikke sett Raya særlig mye, men vi trenger uansett ny keeper da minst en av Mendy og Kepa trolig blir solgt til sommeren.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »


VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Ikke hørt den selv enda men regner med den er innsiktsfull, som det meste fra The Athletic.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

GatlingGun skrev: ons feb 01, 2023 11:12 am
Det kan fort bli den ingen trodde skulle bli en snakkis, som blir en snakkis denne sesongen.

Vanvittig spennende type.
Absolutt spennende, men er viss nivåforskjell på u20 mesterskap i Sør Amerika og PL. Jeg tipper han leies ut til en annen europeisk liga etterhvert

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

Jimmy -Jay Morgan inn også. 17- åring fra Southampton. Stort talent visst nok. Noen som har sett han, hvilken posisjon han spiller i?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: ons feb 01, 2023 10:39 am
Lew_Ashby skrev: ons feb 01, 2023 10:37 am
Rekker ikke å lese hele innlegget ditt pga jobb, det fortjener et bedre svar senere.
Nei, det er bare ramblings.
Det er det slett ikke. Pur kvalitet som alltid fra din kant.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Terry_26 skrev: ons feb 01, 2023 12:43 pm
Ellers er innlegget ditt spot on. Som vanlig fra den kanten, si.
Hey!! Great minds og så videre.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

thewaterfall skrev: ons feb 01, 2023 3:15 pm Det positive er jo at klubben har bestemt seg for sine mål og har en klar plan. De tenker lengre enn et og et vindu, men de ser an tilgjengelighet på målene, hva er mest prekært og "pengebruk" (jeg tror det finnes en grense et sted, men hvor den går vet jeg ikke).
Det er ingen grense med de latterlig ineffektive reglene vi nå har. Hadde 3-4-5 andre klubber drevet på som Chelsea ville hele ligaen blitt fullstendig ødelagt. Det er klubber som Chelsea og eiere som Bøhly som mer enn noe annet dreper fotballinteressen til folk. Ligaen var allerede halvveis allerede i ferd med å bli en vits pga dekadent overkonsum og nye eiere som MBS inn i ligaen. Men dere har nå trolig satt den siste spikeren i kista med denne absurde kjøpefesten i dette overgangsvinduet. Og den eneste responsen er altså: "Det er en klar plan". Hjelpes.

Tror flere nå vurderer sitt forhold til hele ligaen, så får fjortiser og døgnflue-supportere bli værende og bejuble denne faenskapen i fred. Takk for at dere ødelegger det lille som er igjen å ødelegge.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 4:02 pm
thewaterfall skrev: ons feb 01, 2023 3:15 pm Det positive er jo at klubben har bestemt seg for sine mål og har en klar plan. De tenker lengre enn et og et vindu, men de ser an tilgjengelighet på målene, hva er mest prekært og "pengebruk" (jeg tror det finnes en grense et sted, men hvor den går vet jeg ikke).
Det er ingen grense med de latterlig ineffektive reglene vi nå har. Hadde 3-4-5 andre klubber drevet på som Chelsea ville hele ligaen blitt fullstendig ødelagt. Det er klubber som Chelsea og eiere som Bøhly som mer enn noe annet dreper fotballinteressen til folk. Ligaen var allerede halvveis allerede i ferd med å bli en vits pga dekadent overkonsum og nye eiere som MBS inn i ligaen. Men dere har nå trolig satt den siste spikeren i kista med denne absurde kjøpefesten i dette overgangsvinduet. Og den eneste responsen er altså: "Det er en klar plan". Hjelpes.

Tror flere nå vurderer sitt forhold til hele ligaen, så får fjortiser og døgnflue-supportere bli værende og bejuble denne faenskapen i fred. Takk for at dere ødelegger det lille som er igjen å ødelegge.
Takk for et flott bidrag i klubbtråden! :D

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 4:02 pm Takk for at dere ødelegger det lille som er igjen å ødelegge.
Hvorfor kjefter du på folk som sitter på et norsk forum, for tingene et amerikansk investeringsselskap har besluttet å gjøre, sånn egentlig?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser Folk_flesk har skrevet innlegg i tråden. Som vanlig sterke saker.

Premier League arrangerer offisiell sørgedag for å ha mistet denne mannen som fan og tv-seer.

For øvrig betimelig å spørre seg om denne pengebruken av investorer som kun et ute etter profitt er bra for ligaen. For puristene er svaret definitivt nei. For merkevaren er jeg mer usikker, men PL har vel aldri vært mer populær og bragt inn mer inntekter enn man gjør idag.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Så, det er "dagen derpå!"
Noen Chelsea-fans som etter enda en kjøpefest er bekymret i forhold til kontinuiteten, lojaliteten, tilhørigheten, identiteten, og selve sjela til klubben...?!

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

InsVerderben skrev: ons feb 01, 2023 4:25 pm Så, det er "dagen derpå!"
Noen Chelsea-fans som etter enda en kjøpefest er bekymret i forhold til kontinuiteten, lojaliteten, tilhørigheten, identiteten, og selve sjela til klubben...?!
Det er jo så klart dumt å bite, men det er en del sjel i at vi kommer til å spille relativt fast med minst tre spillere som har vært i klubben siden de var «kan telle på to hender»-år gamle.

Men forstår at det er provoserende å se på at vi henter dyre spillere.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Branntomten lever i beste velgående.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Inbetweener skrev: ons feb 01, 2023 4:32 pm
InsVerderben skrev: ons feb 01, 2023 4:25 pm Så, det er "dagen derpå!"
Noen Chelsea-fans som etter enda en kjøpefest er bekymret i forhold til kontinuiteten, lojaliteten, tilhørigheten, identiteten, og selve sjela til klubben...?!
Det er jo så klart dumt å bite, men det er en del sjel i at vi kommer til å spille relativt fast med minst tre spillere som har vært i klubben siden de var «kan telle på to hender»-år gamle.

Men forstår at det er provoserende å se på at vi henter dyre spillere.
Jeg er "gammel"&"old school", liker at man henter fra akademi/local lads og ikke bare prøver å kjøpe seg til suksess.
De tider er vel forlengst forbi og jeg mener ikke å "disse" Chelsea i dette overgangsvinduet eller å framstå som misunnelig, bare lurer på om fansen gjør seg noen tanker utover hvor fett det er å hente spillere utenifra og sette overgangsrekord i PL, og dét i januar...?

Heier selv på en klubb der identiteten, tilhørigheten og tradisjonen stadig har blitt svekket av div signeringer av spillere (men er i bedring og under konstruktiv oppbygning), og det er vel bare realiteten og lurer på om Chelsea-fansen føler noe tilsvarende...!?
Sist redigert av InsVerderben den ons feb 01, 2023 5:19 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

InsVerderben skrev: ons feb 01, 2023 4:25 pm Så, det er "dagen derpå!"
Noen Chelsea-fans som etter enda en kjøpefest er bekymret i forhold til kontinuiteten, lojaliteten, tilhørigheten, identiteten, og selve sjela til klubben...?!
Bakrusen er for sterk til noen bekymring i denne tråden. Man festet vilt til langt på natt med forgiftet bourbon og nå er det tømmermenn, langhåret tunge, men ingen selverkjennelse eller anger. "Jo-ho, den smalt - dette må vi gjenta til sommeren gitt!"

For en gjeng cowboyer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tydeligvis en god start av Humphreys i Tyskland.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Trolljegeren skrev: ons feb 01, 2023 4:16 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 4:02 pm Takk for at dere ødelegger det lille som er igjen å ødelegge.
Hvorfor kjefter du på folk som sitter på et norsk forum, for tingene et amerikansk investeringsselskap har besluttet å gjøre, sånn egentlig?
Jeg kjefter ikke. Men flesker stundom til for å få folk til å få opp gluggene. Tror neppe det fungerer her. Pengedoping korrumperer fotballfolk som vil vinne for enhver pris. Det er merkelig at man kan føle glede over eventuell sportslig suksess når det blir oppnådd på en slik måte.

trønderen

Legg inn av trønderen »

En ting er å ha en god og bred stall, men det Chelsea nå har er jo trippel dekning på alle posisjoner (bortsett fra høyreback?). Får dere i det hele tatt registrert alle til spill i PL? Dere får i alle fall ikke registrert alle til CL.

Jeg synes Tjernås hadde et godt poeng på DLD-sendingen i går, der han sa at Potter er en god lagbygger, men nå blir han mer en lagvelger. Han trakk frem at Potter har rullert ekstremt mye i som Chelsea-manager, og at han ikke får satt en stamme i laget. Og setter han en stamme i laget vil det bli så mange gode høyt lønnede spillere som nesten ikke får spille, ja, kanskje til og med ikke får bli med på benken, noe som igjen vil skape stor misnøye. Så på en måte misunnet Tjernås Potter for å ha så mange gode spillere, men på den andre siden er det også vanskelig for han å få så mange nye spillere og en så stor tropp.

Jeg tenker at hvis Potter selv fikk bestemme så hadde man ikke handlet alle disse spillerne.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

trønderen skrev: ons feb 01, 2023 5:35 pm En ting er å ha en god og bred stall, men det Chelsea nå har er jo trippel dekning på alle posisjoner (bortsett fra høyreback?). Får dere i det hele tatt registrert alle til spill i PL? Dere får i alle fall ikke registrert alle til CL.

Jeg synes Tjernås hadde et godt poeng på DLD-sendingen i går, der han sa at Potter er en god lagbygger, men nå blir han mer en lagvelger. Han trakk frem at Potter har rullert ekstremt mye i som Chelsea-manager, og at han ikke får satt en stamme i laget. Og setter han en stamme i laget vil det bli så mange gode høyt lønnede spillere som nesten ikke får spille, ja, kanskje til og med ikke får bli med på benken, noe som igjen vil skape stor misnøye. Så på en måte misunnet Tjernås Potter for å ha så mange gode spillere, men på den andre siden er det også vanskelig for han å få så mange nye spillere og en så stor tropp.

Jeg tenker at hvis Potter selv fikk bestemme så hadde man ikke handlet alle disse spillerne.
Å tro at Potter ikke var veldig godt kjent med planene man hadde de kommende vinduene før han takket ja er litt spesielt. Det er ikke sånn at han sitter på kontoret nå og bare tenker at "shit, hva skjedde her" 5 måneder etter han ble ansatt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 5:13 pm Bakrusen er for sterk til noen bekymring i denne tråden. Man festet vilt til langt på natt med forgiftet bourbon og nå er det tømmermenn, langhåret tunge, men ingen selverkjennelse eller anger. "Jo-ho, den smalt - dette må vi gjenta til sommeren gitt!"

For en gjeng cowboyer.
Flott at du innrømmer at du ikke leser tråden da, men bare slenger ut hva du tror skrives her 🙃

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Potter hadde ifølge Ornstein en samtale med en ny spiller mot slutten av vinduet. Spilleren var veldig imponert over planene. RJPJournalism mener at det var Romeo Lavia i andre enden av røret. Litt rart hvis Potter ikke skal ønske seg Mudryk, Badiashile, Madueke og Enzo (som er de som skal gå rett inn på laget), men så ta en telefon til Lavia.

Håper Southampton rykker ned og at Lavia blir mulig å skaffe seg. Med mindre City bare aktiverer buy-back klausulen sin, da. Lavia er dritbra. Joe Shields og Lavia-reunion?

Men aller først må halve troppen selges. Spent på hvordan det vil gå, når vi ikke en gang klarte å sende Ziyech på lån.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»