Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

Gud bedre altså. Se på Alonso. På etterskudd hele tiden, for veik i duellene, faller og snubler og tilfører ingenting.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Chiesa med noen friske innvolveringer. Han spiller vel for en potensiell Chelsea-interesse neste sommer.

Alonso har vært god til nå i sesongen, men det er vel snart på tide å spille Chilwell inn i laget igjen.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Vi trenger danseføtter og stimuli, denne grøten kan vente til jul. Hudson-Odoi og/eller Loftus-Cheek så fort som mulig, takk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fuck it. Chilwell eller CHO inn for Alonso til pause. Timo inn for Zyiech er også ok selv om Juve ligger dypt. Havertz skuffer meg en del også her, vi mangler intensiteten til Mount.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Dårlig start på omgangen...

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

9 forbanna sekunder, det skal faen ikke være mulig

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ny manager i januar da? Det snakkes vel sikkert allerede om det i gangene.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Må være mulig å kjøre noen bytter her. Jeg klarer ikke å se hva Ziyech bidrar med, dessverre.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: ons sep 29, 2021 10:13 pm Må være mulig å kjøre noen bytter her. Jeg klarer ikke å se hva Ziyech bidrar med, dessverre.
Vært piss dårlig hele sesongen dessverre, for altfor mye minutter i forhold til prestasjoner

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Tre egenproduserte spillere inn. Morsomt.

Loftus-Cheek, T. Chalobah og Hudson-Odoi.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

chelsea8 skrev: ons sep 29, 2021 10:18 pm Tre egenproduserte spillere inn. Morsomt.

Loftus-Cheek, T. Chalobah og Hudson-Odoi.
Jeg ler ikke.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dommer virker svært biased.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hudson Odoi igang med enmanns-showet sitt igjen, ser jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Elsker at Tuchel røsker opp med trippelbytte. Forsøker å finne ut hvordan vi ligger nå. 3-5-2 med Chalobah dypest i midten? Svak start i den rollen dessverre, men vi er bedre nå. Kova må faen meg skjerpe seg i dag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sykt lag vi har utpå der nå. CHO, RLC og Chalobah samtidig. 4 spillere som har vært i akademiet (om vi regner med AC), med våre to presumtivt beste egenproduserte spillere skadet.

Ka faen. Barkley også. Hadde noen sagt til meg før sesongen at disse skulle avslutte bortekamp mot Juventus i CL, så hadde jeg ikke trodd det:

Mendy
Chalobah-Silva-Rudi
CHO-RLC-Barkley-Kova-Chilwell
Havertz-Lukaku

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Den der må på mål, Lukaku.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Saul er et stykke unna når Barkley og RLC byttes innpå før ham...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Oppsiktsvekkende om dette Juve-laget med 8 poeng på 6 kamper i Serie A skal nullifisere Chelsea såvel poengmessig som målforskjellsmessig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Folk_flesk skrev: ons sep 29, 2021 10:44 pm Oppsiktsvekkende om dette Juve-laget med 8 poeng på 6 kamper i Serie A skal nullifusere Chelsea poengmessig.
Ganske svak kamp av Chelsea, ja. Bekymringsverdig at vi har hatt en del svake opptredener etter Villa-seieren i PL. Spurs-seieren var jo egentlig også en ganske svak kamp i store perioder.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Klassisk Juve dette her. Men vi har ikke kvalitet nok til å bryte ned forsvaret. Ikke i nærheten engang.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Svakt av Kai å ikke treffe mål der

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette var tamt, spesielt etter den ekstremt skuffende forestillingen mot City.

Nå er vi laget som ikke klarer å score mål plutselig.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Det ville seg ikke i kveld, selv om vi dominerer banespillet. Vi gjør det alt for behagelig for dem. Jeg skulle gjerne sett farta og bevegelsene til Werner rundt Lukaku.

Nok et godt innhopp av RLC. Han gjør så mye positivt og riktig med ballen.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Søtt at Barkley har fått seg en helt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

RLC e god i dag, vi har for lite trøkk inn og rundt Lukaku desverre. En del meningsløs trilling

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Chalobah også god

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Nå er jeg snart gira på fire bak igjen ass. Blir så stillestående og balltrillende. RLC med nytt positivt innhopp, neste gang løsner han skudd. Siste som mangler. CHO bedre siste minuttene enn begynnelsen av innhoppet. Kanskje han kan få seg noen matcher til venstre, hvor han faktisk er best?

Alonso og Kova svært skuffende. Kova bedre da Jorginho gikk ut, merkelig nok. Svært lite å jobbe med for Rom, og han setter den siste der 8/10 ganger.

Mount sårt savnet. Up the Chels.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Terry_26 skrev: ons sep 29, 2021 11:10 pm Mount sårt savnet. Up the Chels.
Det er ingen tvil om det. Vi mangler hans intensitet og energi.

Må vel også nevnes at James, Kante og Pulisic mangler.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det blir for panisk og planløst siste tredelen. Når noen endelig skaffer seg rom og tid, så finnes ingen gode alternativer til pasning, og da blir det skudd i blokk eller innlegg på måfå til en statisk angrepsgjeng.

Det går for tregt grunnet dårlige bevegelser rundt ballen og vi klarer ikke å spille oss opp i gode innleggsituasjoner når Juve er smått i ubalanse engang. Alle innlegg kommer mot spillere som står og venter i boks, ingen som tar dype løp inn i boks idet innlegget slås. Da blir det enkelt å forsvare seg.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: ons sep 29, 2021 11:44 pm Det blir for panisk og planløst siste tredelen. Når noen endelig skaffer seg rom og tid, så finnes ingen gode alternativer til pasning, og da blir det skudd i blokk eller innlegg på måfå til en statisk angrepsgjeng.

Det går for tregt grunnet dårlige bevegelser rundt ballen og vi klarer ikke å spille oss opp i gode innleggsituasjoner når Juve er smått i ubalanse engang. Alle innlegg kommer mot spillere som står og venter i boks, ingen som tar dype løp inn i boks idet innlegget slås. Da blir det enkelt å forsvare seg.
Det er korrekt, vi mater Bonucci der han en av de beste i verden i dag. Intensiteten til Mount er savnet og drivet til Kante fra dype og frem. Savner også Werner og Puli når vi har en stor og sterk spiss så er 2 kantspisser en drøm rundt Lukaku. Gå på løpe, true rom og ikke minst fart i front

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»