Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Inbetweener
Innlegg: 1325

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Inbetweener »

Hva er ekvivalenten til Tines fotballskole for trenere?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Drepes på kontringer. Smeller nok 0-2 lenge før vi kan få 1-1.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

chelsea8 skrev: søn mai 28, 2023 5:53 pm Drepes på kontringer. Smeller nok 0-2 lenge før vi kan få 1-1.
At du våget å være i tvil.

Sterling med pasning utenfor mål, som pent settes i eget nett av en Geordie.

Madueke kommer til å bli helt sykt god tenker jeg.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Madueke og Enzo har vært to små lysglimt i et hav av mørke den siste måneden

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Skjønner virkelig ikke at en trener som spilte under Mourinho lar begge backer flyte opp i angrep. Få Azpi til å holde igjen og la Hall være med i angrep

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lolzalot skrev: søn mai 28, 2023 6:13 pm Skjønner virkelig ikke at en trener som spilte under Mourinho lar begge backer flyte opp i angrep. Få Azpi til å holde igjen og la Hall være med i angrep
Preferred formation: 4-3-3 (attacking)

Sauce: https://www.transfermarkt.com/frank-lam ... iner/60805

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Player of the Season: Thiago Silva. 🏆
Goal of the Season: Conor Gallagher. 👏
Academy Player of the Season: Lewis Hall. 💙

Bilde

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Ganske sikker på at Sterling putter et sted mellom ti og tjue mål neste sesong i PL. Fortsatt en systemspiller som ikke klarer noen ting på egen hånd, og i så måte var han altfor dyr, men som spissving er det ikke mange andre som har hans portefølje i PLs historie. Når man får to-tre store sjanser hver kamp så kan man tillate seg å være en dårlig avslutter også.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

45 min igjen så er det slutt på lidelsen i 2.5 måneder.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

W. Fofana inn for Chalobah.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Farvel med Loftus-Cheek 👋

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Smårørende med Ruben, men det er tid nå.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Og der kommer Kova. Propah tribute act. Personlig ville jeg heller gått all in på å vinne en høyst vinnbar kamp, men hver sin lyst. Heldigvis har vi vunnet nok i år. Vi kan ofre en kamp her og der.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

En ung RLC var nok en mer talentfull spiller enn Chukwu, men Chukwu spiller med en del mer hastverk og forvalter talentet sitt bedre.
Sist redigert av Lolzalot den søn mai 28, 2023 7:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

Da har vel Lampard brukt alle mulighetene til å gjøre bytter, slik at Mudryk får totale 0 minutter i den siste hjemmekampen som ikke har en dritt å si.
Kan noen forklare meg logikken bak det?

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Inbetweener skrev: søn mai 28, 2023 6:26 pm Ganske sikker på at Sterling putter et sted mellom ti og tjue mål neste sesong i PL. Fortsatt en systemspiller som ikke klarer noen ting på egen hånd, og i så måte var han altfor dyr, men som spissving er det ikke mange andre som har hans portefølje i PLs historie. Når man får to-tre store sjanser hver kamp så kan man tillate seg å være en dårlig avslutter også.
Nja, kanskje jeg trekker det tilbake. I hvert fall tjue. Fytti helvete så dårlig han er til å avslutte. Har altså et så jævlig pussy svakt ankelledd at jeg får vondt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kan da ikke være feil å gi Mudryk 10 minutter på tampen?

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

chelsea8 skrev: søn mai 28, 2023 7:14 pm Kan da ikke være feil å gi Mudryk 10 minutter på tampen?
Har vel gjort 3 bytter allerede. Du kan bytte 5 spillere, men det er fortsatt over 3 "ganger"

Edit: Nvm
Sist redigert av Lolzalot den søn mai 28, 2023 7:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Tyvenbjarne skrev: søn mai 28, 2023 7:06 pm Da har vel Lampard brukt alle mulighetene til å gjøre bytter, slik at Mudryk får totale 0 minutter i den siste hjemmekampen som ikke har en dritt å si.
Kan noen forklare meg logikken bak det?
Neida. Trump-lojalisten skal inn og redde «dagen» istedenfor.

Tyvenbjarne

Legg inn av Tyvenbjarne »

Fy faen.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Gud hvor deilig det skal bli å aldri se Tory Frank på sidelinjen vår igjen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sykt elendig av Pulisic.

Vi spiller i det minste bedre enn Englands tredje beste lag i denne siste runden.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Christian «Assault Rifle» Pulisic med nice tilbakespill med sitt første touch på ballen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fin oppsummering av Felix på den siste headingen for sesongen. Ferdigskåret.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Det er over, boys! Puste ut nå.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Hall hadde fortjent bedre med noen av pasningene sine i dag

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kunne/burde hatt 3-4 assists mot Man Utd og Newcastle.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Har et langt innlegg i kladden om hvordan Poch burde tenke til neste sesong. Eneste som er dumt der er at jeg har tatt høyde for at det er Cucu og Chilwell som skal konkurrere om venstrebacken, når det i realiteten burde være Hall sin plass å miste. For et gigatalent. Større enn de vi har hatt tidligere, kanskje foruten om James og Colwill.

Oggyboy

Legg inn av Oggyboy »

Ikke det at det har stor betydning for Chelseas sesong, men avslutningen til Sterling går jo helt tydelig via armen (som er tydelig ut i fra kroppen) til en motspiller, og utenfor. Straffe? Ble ikke det nei.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Inbetweener skrev: søn mai 28, 2023 7:44 pm Har et langt innlegg i kladden om hvordan Poch burde tenke til neste sesong. Eneste som er dumt der er at jeg har tatt høyde for at det er Cucu og Chilwell som skal konkurrere om venstrebacken, når det i realiteten burde være Hall sin plass å miste. For et gigatalent. Større enn de vi har hatt tidligere, kanskje foruten om James og Colwill.
Hall er fortsatt slurvete i selve forsvarspillet, men er til gjengjeld 2x mer modig og kreativ i både pasnings- og grunnspill enn de du nevner. I tillegg har vi Maatsen :))))))

Blir litt av en hodepine å løse opp i det der. Glad det ikke er min jobb. I etterpåklokskapens navn så er det også sikkert at det var helt feil å kjøpe Cucurella i fjor sommer. Selv om jeg egentlig tror det er mye bedre spiller der enn det han fikk vist i år. Sier noe om hvor vanstyrt vi var i fjor med Rudiger/Christense(verdi 150m) på utgående og innkjøp av Fofana, Koulibaly og Cucu til 180m

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»