Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
KTBFFH

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 12:14 pm Lurer på hva Enzo driver med. Han har sikkert pakket mye for tur til London og sitter og venter med sine nærmeste.

Kanskje de ser på Seinfeld eller noe.

Selge Jørgen for å så misse her, ender overgangsvinduet med terningkast 1,5 istedenfor 6. faen driver vi på med

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 12:16 pm
GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 12:14 pm Lurer på hva Enzo driver med. Han har sikkert pakket mye for tur til London og sitter og venter med sine nærmeste.

Kanskje de ser på Seinfeld eller noe.
► Show Spoiler
Selge Jørgen for å så misse her, ender overgangsvinduet med terningkast 1,5 istedenfor 6. faen driver vi på med
Tenker de nok sikkert ser på denne sesongen som en pre-season og en opprydningssesong uansett.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 12:16 pm Selge Jørgen for å så misse her, ender overgangsvinduet med terningkast 1,5 istedenfor 6. faen driver vi på med
Topp 4 bør være sjanseløs da, selv om jeg lever i naivt håp.

RLC (nettopp skadet i 3 mnd), Kante (skadet i 5 mnd), Kova (mye skadet, er han frisk nå?), Zakaria (skadet noen uker til?), Santos (18 år og uprøvd, vil være på andre siden av verden noen uker til) og Hall (18 år) er vel de som kan spille sentralt for oss. I tillegg til Gallagher, Mount og til nød Chuwku som jeg egentlig ikke ser på som alternativer i den rollen. Da er mange alternativer som enten egentlig ikke er alternativer eller er veldig usikre kort.

Et sjansespill om man faktisk ønsker å avansere i CL og på en eller annen måte komme tilbake i kampen om 4.plass.

Jeg snakket om at Ziyech muligens burde beholdes pga han økte sjansene for avansement mot Dortmund i CL. Samme kan argumenteres, i mye større grad, for Jorginho. Ja vi fikk £12m for ham, men om sjansene for avansement i CL reduseres betraktelig, hvor mye taper vi på det?

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 12:10 pm Tror Enzo ryker nå og da er det helt forbanna skandale og slippe Jorginho. En skandale og en vitts. Hahahha RLC og Gallagher som Pivot på hode og ræven ut mot Dortmund. Hjelper lite med Mudryk og Felix da. Fyfaen hva vi presterer å få til
Jesus Christus. Dette innlegget kommer altså etter at vi har en brande her inne som forsvarer Chelsea-fans sine holdninger i forhold til andre klubbers.

Jeg var en av de første her inne som begynte Fernandez-kjøret. Det var tidlig september. Han har vært min drøm. Men vi har virkelig gjort alt vi kan. Om vi hadde beholdt Jorginho, for så å la han gå gratis til sommeren, ville det vært feil. Pengesekken er ikke utømmelig.

Trist om Fernandez skulle ryke på målstreken, men å holde klubben som gisler på grunn av det forstår jeg ikke. Vi har kjørt tanken i bånn.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tir jan 31, 2023 12:20 pm
KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 12:16 pm Selge Jørgen for å så misse her, ender overgangsvinduet med terningkast 1,5 istedenfor 6. faen driver vi på med
Topp 4 bør være sjanseløs da, selv om jeg lever i naivt håp.

RLC (nettopp skadet i 3 mnd), Kante (skadet i 5 mnd), Kova (mye skadet, er han frisk nå?), Zakaria (skadet noen uker til?), Santos (18 år og uprøvd, vil være på andre siden av verden noen uker til) og Hall (18 år) er vel de som kan spille sentralt for oss. I tillegg til Gallagher, Mount og til nød Chuwku som jeg egentlig ikke ser på som alternativer i den rollen. Da er mange alternativer som enten egentlig ikke er alternativer eller er veldig usikre kort.

Et sjansespill om man faktisk ønsker å avansere i CL og på en eller annen måte komme tilbake i kampen om 4.plass.

Jeg snakket om at Ziyech muligens burde beholdes pga han økte sjansene for avansement mot Dortmund i CL. Samme kan argumenteres, i mye større grad, for Jorginho. Ja vi fikk £12m for ham, men om sjansene for avansement i CL reduseres betraktelig, hvor mye taper vi på det?
Taper langt mer enn de 12m pund, det er en skandale og selge om ikke de lander Enzo nå. Han ser bekmørk ut akkurat nå. Kjente jeg er dypt skuffet over hva cowboyen har sydd sammen siste døgnet

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 12:21 pm
KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 12:10 pm Tror Enzo ryker nå og da er det helt forbanna skandale og slippe Jorginho. En skandale og en vitts. Hahahha RLC og Gallagher som Pivot på hode og ræven ut mot Dortmund. Hjelper lite med Mudryk og Felix da. Fyfaen hva vi presterer å få til
Jesus Christus. Dette innlegget kommer altså etter at vi har en brande her inne som forsvarer Chelsea-fans sine holdninger i forhold til andre klubbers.

Jeg var en av de første her inne som begynte Fernandez-kjøret. Det var tidlig september. Han har vært min drøm. Men vi har virkelig gjort alt vi kan. Om vi hadde beholdt Jorginho, for så å la han gå gratis til sommeren, ville det vært feil. Pengesekken er ikke utømmelig.

Trist om Fernandez skulle ryke på målstreken, men å holde klubben som gisler på grunn av det forstår jeg ikke. Vi har kjørt tanken i bånn.
12m pund er ingenting hvis det koster oss en kvart i CL og det gjør det fort nå. Ikke Kante skadet mye, Kiva på halv maskin. Det er helt elendig valg av oss og selge Jorginho når situasjonen er som den er. Du kan regne hva en 11 plass og ut mot Dortmund koster vs 7 plass og kvart i CL, tror det regnestykket er langt over de 12m pund

Vi hadde hatt en fair sjanse til å gå komme langt i CL uten Enzo og med Jorgi. Det kan vi bare drite i nå
Sist redigert av KTBFFH den tir jan 31, 2023 12:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 12:21 pm
Jesus Christus. Dette innlegget kommer altså etter at vi har en brande her inne som forsvarer Chelsea-fans sine holdninger i forhold til andre klubbers.

Jeg var en av de første her inne som begynte Fernandez-kjøret. Det var tidlig september. Han har vært min drøm. Men vi har virkelig gjort alt vi kan. Om vi hadde beholdt Jorginho, for så å la han gå gratis til sommeren, ville det vært feil. Pengesekken er ikke utømmelig.

Trist om Fernandez skulle ryke på målstreken, men å holde klubben som gisler på grunn av det forstår jeg ikke. Vi har kjørt tanken i bånn.
Unnskyld meg?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

For å presisere, jeg mener altså ikke at et vindu hvor vi henter Madueke, Fofana, Gusto, Mudryk og Badiashile går fra 6 til 1,5 fordi vi selger Jorginho. Men uten å ha fått forhøyet nyheten godt, så føles det ikke helt riktig, særlig om Enzo ikke er mulig.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tir jan 31, 2023 12:30 pm For å presisere, jeg mener altså ikke at et vindu hvor vi henter Madueke, Fofana, Gusto, Mudryk og Badiashile går fra 6 til 1,5 fordi vi selger Jorginho. Men uten å ha fått forhøyet nyheten godt, så føles det ikke helt riktig, særlig om Enzo ikke er mulig.
Nei det var å ta jævlig hardt i, men en skandale for min del som fort koster oss langt mer enn 12m pund. Du kan drite seminfinale finale i CL med Gallagher/RLC/Zakaria. Det kunne man klart med duo Jorg/Kante Jorg/Kova med gjengen man har signert i front

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Det er bare å puste med magen, gutta. Lenge igjen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Uansett bare å takke Jorgi for alt. Strålende spiller som har fått for mye ufortjent dritt. Fantastisk i perioder særlig våren når vi vant CL. Herjet i CL sammen med Kante mot Kroos Modric og Casemiro

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir jan 31, 2023 12:30 pm For å presisere, jeg mener altså ikke at et vindu hvor vi henter Madueke, Fofana, Gusto, Mudryk og Badiashile går fra 6 til 1,5 fordi vi selger Jorginho. Men uten å ha fått forhøyet nyheten godt, så føles det ikke helt riktig, særlig om Enzo ikke er mulig.
Det blir litt som å invitere til fest, kjøpe inn øl, sprit, snacks og lage en kul playlist klar. Men så selger du lydanlegget ditt på finn en time før festen starter.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Hva skjer med Kovacic egentlig? Kanskje den midtbanespilleren deres som har imponert meg mest. Men trenerne deres liker han ikke?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Enzo etter rapportene i med i dagens kamptropp til Benfica.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 12:43 pm Hva skjer med Kovacic egentlig? Kanskje den midtbanespilleren deres som har imponert meg mest. Men trenerne deres liker han ikke?
Han sliter mye med skader. Så spilte han alle kampene med 120% intensitet i VM.

Det er ikke mange som oppriktig tror han kommer til å holde seg skadefri resten av sesongen.

Men om Chelsea ikke mister ballen så ofte, slik at han må ta mange tunge returløp og desperate taklinger, så kanskje.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

tbb skrev: tir jan 31, 2023 12:43 pm Hva skjer med Kovacic egentlig? Kanskje den midtbanespilleren deres som har imponert meg mest. Men trenerne deres liker han ikke?
Skades lett, og prioriterte VM fremfor helsa og resten av karrieren sin (hos de som betaler lønna hans, vel og merke).

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Trolljegeren skrev: tir jan 31, 2023 12:50 pm
tbb skrev: tir jan 31, 2023 12:43 pm Hva skjer med Kovacic egentlig? Kanskje den midtbanespilleren deres som har imponert meg mest. Men trenerne deres liker han ikke?
Skades lett, og prioriterte VM fremfor helsa og resten av karrieren sin (hos de som betaler lønna hans, vel og merke).
Fikk garantert X antall injeksjoner gjennom VM. Kan umulig ha vært bra for helsen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Enzo etter rapportene i med i dagens kamptropp til Benfica.
Det er han ikke, men men

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

KTBFFH skrev: tir jan 31, 2023 1:16 pm
GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 12:44 pm Enzo etter rapportene i med i dagens kamptropp til Benfica.
Det er han ikke, men men
Jeg glemte å skrive "ikke". Eller jeg fikk med en "i", glemte "kke".

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Sist redigert av Inbetweener den tir jan 31, 2023 1:35 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hakim til PSG ikke heeelt i boks ennå.


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Liker Rui Costa. For en ryggrad. Lar seg ikke pisse på av noen. Tipper CL-semifinale på Benfica og ligagull, så går Gullkalven til Real Madrid eller Barca til sommeren.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:31 pm Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Nå kan du slappe av. Det er over.


Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

https://www.rtp.pt/noticias/futebol-nac ... a_d1463956

Tier 0. Det var ikke meant to be. Klausul eller ingenting nå.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 1:37 pm
Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:31 pm Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Nå kan du slappe av. Det er over.

Vi posta samtidig. Fortærende. On to the next one.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Da blir det nok et desperat bud på 85 mill for Caicedo da.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:31 pm Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Som generell holdning så er jeg rimelig uenig med den påstanden. Jeg tror man generelt kommer dårligere ut av det ved å konsekvent betale 20% overpris på alle førstevalgene sine enn å betale markedspris for alle andrevalgene sine.

For dette enkelttilfelle skal jeg ikke uttale meg for sterkt om, men føler jo ikke at den ene utelukker den andre nødvendigvis. Caicedo - Enzo - Mount/X er jo veldig bra på papiret, og har ingen problemer med å se for meg at begge kommer til sommeren.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Wellé skrev: tir jan 31, 2023 1:42 pm
Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:31 pm Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Som generell holdning så er jeg rimelig uenig med den påstanden. Jeg tror man generelt kommer dårligere ut av det ved å konsekvent betale 20% overpris på alle førstevalgene sine enn å betale markedspris for alle andrevalgene sine.

For dette enkelttilfelle skal jeg ikke uttale meg for sterkt om, men føler jo ikke at den ene utelukker den andre nødvendigvis. Caicedo - Enzo - Mount/X er jo veldig bra på papiret, og har ingen problemer med å se for meg at begge kommer til sommeren.
Den midtbanen lukter det krutt av, men det er Enzo som er sjelden her. Han er vårt desiderte førstevalg. Han er den vi skulle spilt rundt. Dessuten er 85, mot 100, millioner pund for Caicedo like overpris som det Enzo vil gå for. Jeg vil si langt mer også.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:47 pm
Wellé skrev: tir jan 31, 2023 1:42 pm
Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 1:31 pm Gir oss frem til 18.00 før jeg lukker boka til Fernandez-kapittelet. Da burde vi ha sett en «Here we go» eller en Ornstein-bombe. Sier som Take That - All we do each night is Pray.

Og ja, går vi til vårt like suverene andrevalg som Enzo er førstevalg, Caicedo, så er det en enorm skuffelse. Det vi har gjort så riktig i januar er å hente førstevalgene. La oss ikke gjøre noe dumt nå.
Som generell holdning så er jeg rimelig uenig med den påstanden. Jeg tror man generelt kommer dårligere ut av det ved å konsekvent betale 20% overpris på alle førstevalgene sine enn å betale markedspris for alle andrevalgene sine.

For dette enkelttilfelle skal jeg ikke uttale meg for sterkt om, men føler jo ikke at den ene utelukker den andre nødvendigvis. Caicedo - Enzo - Mount/X er jo veldig bra på papiret, og har ingen problemer med å se for meg at begge kommer til sommeren.
Den midtbanen lukter det krutt av, men det er Enzo som er sjelden her. Han er vårt desiderte førstevalg. Han er den vi skulle spilt rundt. Dessuten er 85, mot 100, millioner pund for Caicedo like overpris som det Enzo vil gå for. Jeg vil si langt mer også.
Er han virkelig så sjelden?

Syns det begynner å dukke opp ganske mange av disse spillerne som kan styre spillet fra den dype midtbaneposisjonen i PL. Man har Rodri, Casemiro, Partey, Guimares, Rice, Mac Allister og Fabinho (for old times sake) som er gode spillführers i PL. I tillegg har man Zubimendi for kun £52m til sommeren som også er tilgjengelig, og som faller innunder samme type rolle. Jeg vil tro at det er bedre med en kombinasjon av Caicedo og Zubimendi for £130m til sommeren enn Enzo+Y hvor Y koster £15m.

Men uten å prøve å være for bitter så virker det jo ikke som at alternativkostnad er en reell problemstilling... :P Og hvis penger ikke er en begrensning så skjønner jeg jo at man alltid går for det 100% førstevalget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»