Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Inbetweener
Innlegg: 1325

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Inbetweener »

Endrick var strengt tatt en luksus vi ikke kunne ta oss råd til, uavhengig av om Real Madrid skulle pisse på oss eller ei. Det er i hvert fall min coping strategi her. Real Madrid har dessverre gjort veldig mye riktig. Midtbanen deres er totalt fornyet, og forsvaret deres det samme når de henter Gvardiol til sommeren. Og om to år kommer Endrick til å vinne toppscorer i La Liga. Ganske provoserende.

Om Barcelona melder seg på og snyter oss for Moukoko går jeg langt ned i kjelleren. Det er jo litt som @Jolla sier, forholdene ligger veldig til rette. Om to år stiller de vel med Dembele, Moukoko og Fati i angrepsrekka og er tilbake for fullt.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg mener Barcelona er tilbake for fullt allerede, at de er et topp 4 lag i verden og at det at de røk i CL var en fluke.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jolla skrev: man des 12, 2022 1:12 pm Jeg mener Barcelona er tilbake for fullt allerede, at de er et topp 4 lag i verden og at det at de røk i CL var en fluke.
Nå skal man jo ta 538 sin globale ranking med en klype salt, men de er enige med deg. Har Barcelona som den tredje beste klubben i verden bak MC og BM.
For å gjøre dette Chelsea-relevant så er dere på 11.-plass på den rangeringen. 4.-øverst bak MC(1), Liverpool (5) og Arsenal (6) og foran Man Utd(15), Newcastle (16) og Tottenham (17). Har gått meg litt hus forbi at Arsenal passerte RM (7).

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: man des 12, 2022 9:55 am
Wellé skrev: man des 12, 2022 8:57 am
Hva slags type er han ettersom du tror han kan få spilletid hos oss neste år?
Jeg tenker han kunne potensielt vært et alternativ til Xhaka på venstre. Når jeg sier spilletid så tenker jeg ikke nødvendigvis en fast rotasjonsspiller, men mer en nyttig kar å ha på benken. Jeg vet at folk i England har stor tro på ham. For min del så holder jeg Charlie Patino litt over ham hvis disse to skulle konkurrert om en plass i troppen til Arsenal neste sommer, men det kan virke som om det er større muligheter for at Arteta lar unge spillere få prøve seg enn de fleste andre spillere.

Således så synes jeg at det kunne vært et fint valg. Borussia Dortmund har tidligere vært linket til ham, så det kan jo også være en destinasjon hvis tyskerne tenker at Jude forsvinner til sommeren.


Edit: Som spillertype så var både Webster og Patino mer offensive driblere tidligere, men jeg synes begge begynner å bli mer allroundere med greit presspill og duellkraft, som kan passe som indreløpere (Patino er jo gjerne den dype til og med), heller enn at de er på vei til å bli vinger. Hvis de skulle ha spilt sammen (som jeg ser på som usannsynlig) så ville nok Patino vært Thomas Partey og Webster vært Xhaka.
Webster er ikke spilleren jeg har aller mest tro på blant Chelsea sine U19-stjerner, men han har et åpenbart talent og blir ikke overrasket om han blir en strålende fotballspiller på toppnivå. Jolla treffer bra på karakteristikken av spilleren. Ganske anvendelig, kan spille både dypt og offensivt i feks 4-2-3-1, indreløper og anker (tja) i 4-3-3 mm. Startet som offensiv sentralt for Chelsea i går, tidvis høyest i presset sammen med Broja, og spilte siste 15-20 min som høyreback da vi måtte rokkere litt. Selv om han selvsagt ikke er noen back så viser det at han har grunnleggende fotballferdigheter som gjør at han mestrer det meste av roller.

Elegant spillestil med god nærteknikk, strålende pasningsspiller både på små områder og når han vender spillet. Godt blikk. Scorer ikke veldig mye mål, men blir ofte med fremover. Komplementerer Hall fint sentralt fur ungdomslagene, som er en mer fysisk spiller med kraft og driv som fremste egenskap. Det er tidligere meldt at Manchester City også skal være interessert, det sier jo noe om kvalitetene til Webster som spiller. Det er kjipt om han glipper for Chelsea.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Wellé skrev: man des 12, 2022 3:14 pm Nå skal man jo ta 538 sin globale ranking med en klype salt, men de er enige med deg. Har Barcelona som den tredje beste klubben i verden bak MC og BM.
Næhh. Hvis de er enige med meg så har de sikkert rett. : )

Jeg sliter med å skille Bayern München og Barcelona. Synes de var uhyre jevnspilte i dobbeltoppgjøret. Bayern har en bedre trener (men det er diskutabelt), et bedre forsvar og et bedre fundament (hvis det gjør mening). Barcelona er bedre på resten.

Det sagt så har jeg nå PSG som den beste klubben i verden. Når sesongen startet så hadde jeg dem som nummer to bak Manchester City, men nå har de gått forbi på min powerranking.

Dere har forøvrig klatret noe voldsomt, selv om jeg fortsatt har dere bak Liverpool som den tredje sterkeste klubben fra England.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »



Stemmer dette så er det rett i kista. Marerittet nå er om vi blir «tvunget» til å forlenge med Kante og Jorginho i mangelen på gode alternativer. Rinse, repeat - nytt bikkjeslagsmål om topp fire.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Wellé skrev: man des 12, 2022 3:14 pm
Jolla skrev: man des 12, 2022 1:12 pm Jeg mener Barcelona er tilbake for fullt allerede, at de er et topp 4 lag i verden og at det at de røk i CL var en fluke.
Nå skal man jo ta 538 sin globale ranking med en klype salt, men de er enige med deg. Har Barcelona som den tredje beste klubben i verden bak MC og BM.

Skal vi se: Kvartfinale i CL i 19/20, 16-dels i 20/21 og gruppespillet i 21/22.

Landslaget ble nettopp slått ut av VM av Marokko (!) i 8-dels.

Messi er borte...

Ja, de kjøpte Lewa, Raphina og Kounde, men det mest skremmende med det er ikke nevnte spilleres kvalitet, men at de ble finansiert ved å selge store deler av fremtidige inntekter.

Jeg tipper at Gavi og Pedri får gode karrierer, men at det blir i Newcastle og PSG. Barcas "fluke" i CL tror jeg kommer til å gjenta seg neste år, og året deretter, og året deretter, helt til selv de mest ivrige La Liga-fans innser realitetene.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Orakelet skrev: man des 12, 2022 6:48 pm
Wellé skrev: man des 12, 2022 3:14 pm
Jolla skrev: man des 12, 2022 1:12 pm Jeg mener Barcelona er tilbake for fullt allerede, at de er et topp 4 lag i verden og at det at de røk i CL var en fluke.
Nå skal man jo ta 538 sin globale ranking med en klype salt, men de er enige med deg. Har Barcelona som den tredje beste klubben i verden bak MC og BM.

Skal vi se: Kvartfinale i CL i 19/20, 16-dels i 20/21 og gruppespillet i 21/22.

Landslaget ble nettopp slått ut av VM av Marokko (!) i 8-dels.

Messi er borte...

Ja, de kjøpte Lewa, Raphina og Kounde, men det mest skremmende med det er ikke nevnte spilleres kvalitet, men at de ble finansiert ved å selge store deler av fremtidige inntekter.

Jeg tipper at Gavi og Pedri får gode karrierer, men at det blir i Newcastle og PSG. Barcas "fluke" i CL tror jeg kommer til å gjenta seg neste år, og året deretter, og året deretter, helt til selv de mest ivrige La Liga-fans innser realitetene.
Ja, nei. Hva skal man svare på det her?

Jeg vil si at det er en betydelig større sannsynlighet for å vinne ligagull i Barcelona enn det det er med Chelsea, og i og for seg også CL. Og så lar jeg det ligge der.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Eventuelt så kan du se disse lagene/spillerne spille, og vurdere ut ifra det heller enn resultater.

Det å genuint mene at landslaget til Spania/spillerne til Barcelona er svakere enn landslaget til Marokko grunnet at Marokko slo dem ut har jeg null forståelse for.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Orakelet skrev: man des 12, 2022 6:48 pm
Wellé skrev: man des 12, 2022 3:14 pm
Jolla skrev: man des 12, 2022 1:12 pm Jeg mener Barcelona er tilbake for fullt allerede, at de er et topp 4 lag i verden og at det at de røk i CL var en fluke.
Nå skal man jo ta 538 sin globale ranking med en klype salt, men de er enige med deg. Har Barcelona som den tredje beste klubben i verden bak MC og BM.

Skal vi se: Kvartfinale i CL i 19/20, 16-dels i 20/21 og gruppespillet i 21/22.

Landslaget ble nettopp slått ut av VM av Marokko (!) i 8-dels.

Messi er borte...

Ja, de kjøpte Lewa, Raphina og Kounde, men det mest skremmende med det er ikke nevnte spilleres kvalitet, men at de ble finansiert ved å selge store deler av fremtidige inntekter.

Jeg tipper at Gavi og Pedri får gode karrierer, men at det blir i Newcastle og PSG. Barcas "fluke" i CL tror jeg kommer til å gjenta seg neste år, og året deretter, og året deretter, helt til selv de mest ivrige La Liga-fans innser realitetene.
Ja, nei. Hva skal man svare på det her?

Jeg vil si at det er en betydelig større sannsynlighet for å vinne ligagull i Barcelona enn det det er med Chelsea, og i og for seg også CL. Og så lar jeg det ligge der.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: man des 12, 2022 7:09 pm Ja, nei. Hva skal man svare på det her?

Jeg vil si at det er en betydelig større sannsynlighet for å vinne ligagull i Barcelona enn det det er med Chelsea, og i og for seg også CL. Og så lar jeg det ligge der.
Tror faktisk det er større sjanse for å vinne CL denne sesongen med Chelsea enn Barca :mrgreen:

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Noen andre som fikk Cazorla-vibber da Hutchinson plutselig bare tok corner med høyrefoten igår? Kan trygt slå fast at han er ok med begge beina.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Går vel til Real Madrid eller Barcelona sommeren 23.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Jolla skrev: man des 12, 2022 7:02 pm Det å genuint mene at landslaget til Spania/spillerne til Barcelona er svakere enn landslaget til Marokko grunnet at Marokko slo dem ut har jeg null forståelse for.

Jeg mener ikke at Spania er svakere enn Marokko, men jeg mener det er på tide å "stikke fingeren i jorda" å innse at spansk fotball, på klubbnivå og landslagsnivå, er langt unna de gyllene årgangene da Messi og Ronaldo herjet.

Man trenger heller ikke være Nostradamus for å innse at Barca og Real vil få problemer når de fremover må gi fra seg store deler av sine inntekter ( "levers"), samtidig som at PL-klubbene trolig kommer til å fortsette sin raske inntektsøkning.

Betyr det at Barca og Real er "ferdig" som toppklubber? Nei, det tror jeg ikke, men her var det snakk om topp4 i verden. Det nivået tror jeg helt seriøst at de er ferdig på.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lew_Ashby skrev: man des 12, 2022 10:21 pm Noen andre som fikk Cazorla-vibber da Hutchinson plutselig bare tok corner med høyrefoten igår? Kan trygt slå fast at han er ok med begge beina.
Det gjorde Zola 15 år tidligere! Men ja, for et talent.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tir des 13, 2022 7:45 am
Lew_Ashby skrev: man des 12, 2022 10:21 pm Noen andre som fikk Cazorla-vibber da Hutchinson plutselig bare tok corner med høyrefoten igår? Kan trygt slå fast at han er ok med begge beina.
Det gjorde Zola 15 år tidligere! Men ja, for et talent.
Det er sant, valgte en ferskere referanse. Zola-vibber føles også litt blasfemisk.

Ellers er jo Chelsea linket til det meste som kan krype og gå av U21-talenter i fotballeuropa. Enda en 19-åring jeg ikke kjenner godt til:


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

18-åring*

Forøvrig en klient av Gestifute, så dere må deale med Jorge Mendes. Som både kan være en fordel og en ulempe.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Orakelet skrev: man des 12, 2022 10:58 pm
Jolla skrev: man des 12, 2022 7:02 pm Det å genuint mene at landslaget til Spania/spillerne til Barcelona er svakere enn landslaget til Marokko grunnet at Marokko slo dem ut har jeg null forståelse for.

Jeg mener ikke at Spania er svakere enn Marokko, men jeg mener det er på tide å "stikke fingeren i jorda" å innse at spansk fotball, på klubbnivå og landslagsnivå, er langt unna de gyllene årgangene da Messi og Ronaldo herjet.

Man trenger heller ikke være Nostradamus for å innse at Barca og Real vil få problemer når de fremover må gi fra seg store deler av sine inntekter ( "levers"), samtidig som at PL-klubbene trolig kommer til å fortsette sin raske inntektsøkning.

Betyr det at Barca og Real er "ferdig" som toppklubber? Nei, det tror jeg ikke, men her var det snakk om topp4 i verden. Det nivået tror jeg helt seriøst at de er ferdig på.
Nå er det jo heldigvis slik at fotball spilles på banen og ikke i regnskapet, og Barcelona har et utvilsomt ekstremt spennende lag. Får de tak i Moukoko "gratis" til sommeren så vil de jo ha 4 av de største talentene i verden i klubben, i Moukoko, Gavi, Pedri og Fati. Man kan kanskje også telle med Araujo her. Rundt dem har man andre spillere som kan ha mange år igjen i verdenstoppen i Ter Stegen, Kounde, Raphinha, FdJ, Dembele, Torres, Kessie og Christensen. Og så er det verdt å nevne at Barcelona drar fordel av det samme som RM, Bayern, o.l. klubber hvor de har en mye større markedsmakt innad i ligaen sin enn det PL-klubber har. De er sammen med RM førstevalget til nesten samtlige spillere som spiller i La Liga, og har derfor en lettere jobb med å rekruttere herfra enn det engelske klubber har i egen liga.

Jeg ser ikke helt at de har behovet for så ekstremt mange forsterkninger i årene fremover utover det man kan kalle sunne utskiftninger i stallen. Stallen deres er også nå mye bedre balansert aldersmessig slik at de vil tjene mye mer i fremtiden på spillersalg enn det de har gjort de siste årene, og jeg tviler på at lønnskostandene deres er så kritisk som de har vært tidligere så det hjelper også på en sunnere økonomi. Etter min mening så er det kun to posisjoner hvor de "trenger" forsterkninger, forutsatt at Moukoko kommer, og det er på begge backene.

Så skal det sies at jeg syns de gjorde en del dumme signeringer i sommer, spesielt Lewandowski, Alonso og Bellerin, men med unntak av Lewandowski så tviler jeg på at de to andre var spesielt dyre.
Med supportere tilbake og et lag on the up & up så tipper jeg at man vil se betydelig økte inntekter igjen som hjelper en del mot det tapte. Barcelonas økonomiske problemer er også noe overdrevet. Årsaken til at de måtte bruke disse leversene er først og fremst fordi La Liga-sjefen er en korrupt liten faen som presset omtrent alle de spanske lagene til å aktivere disse ved at han ikke ga noen lettelser når det kom til det nasjonale FFP, noe alle andre ligaer gjorde. Alle PL-klubbene ville slitt, om ikke like mye, hvis de hadde vært i samme situasjon.

Så nei, jeg tror du kraftig overvurderer Barcelonas fall. Kanskje kommer de ikke til å være like dominerende som da de kom i 6 strake semifinaler eller noe, men de vil fortsatt være et mye tryggere valg hvis du vil vinne noe enn å dra til en PL-klubb som ikke heter Man City.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette var forventet men suger allikevel greit. Broja var på vei mot mer spilletid og alltid kjipt når unge spillere får slike alvorlige hindringer på veien opp karrierestigen.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Wellé skrev: tir des 13, 2022 8:42 am Barcelonas økonomiske problemer er også noe overdrevet. Årsaken til at de måtte bruke disse leversene er først og fremst fordi La Liga-sjefen er en korrupt liten faen som presset omtrent alle de spanske lagene til å aktivere disse ved at han ikke ga noen lettelser når det kom til det nasjonale FFP, noe alle andre ligaer gjorde. Alle PL-klubbene ville slitt, om ikke like mye, hvis de hadde vært i samme situasjon.

Så nei, jeg tror du kraftig overvurderer Barcelonas fall.

Verden vil bedras...

"Last August, Laporta gave a press conference in which he revealed a debt of €1.35billion (£1.13bn, $1.38bn) before outlining how the club’s salary obligations accounted for 103 per cent of income (even after Lionel Messi had left the club as a free agent once his deal expired) and said the club’s net worth stood at minus €451million.

A loan worth €80million had been taken out to cover player wages earlier in the calendar year. Another line of credit worth €550million had been required from Goldman Sachs to restructure the club’s debts.

Long-serving defender Gerard Pique accepted a wage cut last summer so that Barcelona could actually register new signings Eric Garcia and Memphis Depay.

The club’s chief executive Ferran Reverter — who has since departed amid disagreements with Laporta — said that an audit of the club’s finances revealed Barcelona to be “technically bankrupt” and added they would have been “dissolved” if they had been a PLC (Public Limited Company).

Reverter has not been replaced, with Laporta simply expanding his portfolio."


https://theathletic.com/3468740/2022/08 ... es-crisis/

De økonomiske problemene er ikke overdrevet, slik du påstår. De er underdrevet.

Det er heller ikke slik at klubben er et offer for en korrupt La Liga-sjef, slik du påstår. Det er heller motsatt. Som det fremstår av sitatet sier tidligere CEO at klubben ville blitt avviklet etter konkurslovgivningen hvis de var et AS eller tilsvarende. Hvis de var det måtte de forholdt seg til regler om å drive for kreditors regning mv, men fordi de er en fotballklubb med sterke venner slipper de unna med tvilsomme regnskapstriks.

"Løsningen" på denne krisen var ikke en styrkning av egenkapitalen slik alle andre bedrifter ville blitt tvunget til, men et grep som reelt sett gjør klubben enda fattigere: Salg av fremtidige inntekter til en sterkt rabattert pris. For å si det forsiktig: En annen virksomhet med betydelig gjeld til "ansatte" ville ikke sluppet unna med et slikt "triks" og hvis de samtidig "kjøpte" nye ansatte samtidig som eksisterende ansatte ikke fikk lønnen de hadde krav på er vi over i ren arbeidslivs- og konkurs-kriminalitet.

Du har rett i at Pedri, Gavi & co er lovende talenter og at fotball spilles på banen, ikke i regnskapene, men det er en grunn til at jeg spådde at deres vellykkede karriere ville være i PSG, Newcastle eller tilsvarende. Den økonomiske situasjonen i Barca, som ble forverret når de solgte fremtidige inntekter og ga lang og kjempedyr kontrakt til spillere som Lewa, vil gjøre at klubben ikke vil kunne tilby markedsledende lønn til disse i fremtiden. Det er sjeldent fotballspillere tar til takke med mindre enn markedsmessig lønn (selv Messi forsvant) og en overgang til fremtidens lønnsledende klubber er sannsynlig.

Jeg vet at det sitter i "ryggraden" til veldig mange supportere at Barca og Real er verdens største klubber, omtrent per definisjon, men det er en veldig nær sammenheng mellom hvilke klubber som er "størst" og hvilke som er "rikest". Milan var "størst" på 90-tallet, men det endret seg så fort økonomien ble sterke i andre ligaer og klubber. Tilsvarende ser vi allerede med Barca / Real og La Liga. Det er flere år siden Neymar ble solgt til Frankrike og Messi fulgte etter. Som en konsekvens av det regnes PSG plutselig blant klubbene som er "størst". Tilsvarende ser vi at Haaland ikke endte i Spania, men i PL. Denne trenden vil ikke snu i årene som kommer. Den vil forsterke seg pga de økonomiske tyngdelovene som også gjelder for fotballen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tir des 13, 2022 4:27 pm Dette var forventet men suger allikevel greit. Broja var på vei mot mer spilletid og alltid kjipt når unge spillere får slike alvorlige hindringer på veien opp karrierestigen.
Når det er sagt, så melder Romano at Chelsea er klar for å starte prosessen med å hente inn en ny angriper. allerede nå i januar Man anser da altså ikke Auba, Havertz og Sterling som gode nok alternativer til å kjempe på 4 fronter siste halvdel av sesongen. Overraskende. Jeg har ikke sett noen linket foruten Ronaldo (...) og Moukoko. Ellers kommer jo offensiv spiller som Nkunku med stor sannsynlighet til sommeren.

Skal vi kjøre et lån eller skal vi gå all in for å få Moukoko allerede tidlig i januarvinduet og forsøke å unngå kamp mot storegutta? Ser for meg at Moukoko kunne fått mye spilletid for oss allerede denne sesongen om han kommer. Går også ut ifra at lovnader om spilletid er en forutsetning for at han signerer annet sted enn Dortmund. Det jeg ikke ønsker er at vi handler et halvveis alternativ til £30m som kun fremstår som en kriseløsning som kan bidra noe i 22/23-sesongen, med håp om noe oppside i et lengre perspektiv.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Orker virkelig ikke kjøpe inn en ny midlertidig løsning på spissplass nå. The Rapey One, Ronaldo, kanskje? Toney ryker på utestengelse, så han er vel uaktuell. Nei, Moukoko or bust. Håper, som Ashby, at han kan lokkes med mye spilletid.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gvardiol blir besudlet av Messi. Gudbedre.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir des 13, 2022 9:30 pm, redigert 1 gang totalt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Josko Gvardiol lekes med.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ingen forsvarsspiller i verden har en sjanse 1v1 mot Messi i den formen han er i for tiden.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Greit at Kovacic får et lite vindu til å hvile kneet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

VisionQuest skrev: tir des 13, 2022 9:59 pm Greit at Kovacic får et lite vindu til å hvile kneet.
De skal jo spille bronsefinale så den hvileperioden er vel bare en dag lenger enn hvis de hadd ekornet til finalen?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: tir des 13, 2022 9:29 pm Gvardiol blir besudlet av Messi. Gudbedre.
Skjønner du hvorfor jeg var så hypp på Mac Allister på FPL forrige sesong, og syntes han spilte for lite? Det bor mye fotball i den karen. (I hvert fall siden prisen hans vel bare var £5 mill eller hva det nå var på spillet.)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: tir des 13, 2022 11:40 pm
Lew_Ashby skrev: tir des 13, 2022 9:29 pm Gvardiol blir besudlet av Messi. Gudbedre.
Skjønner du hvorfor jeg var så hypp på Mac Allister på FPL forrige sesong, og syntes han spilte for lite? Det bor mye fotball i den karen. (I hvert fall siden prisen hans vel bare var £5 mill eller hva det nå var på spillet.)
Speller det! Han lå vel også mer offensivt ifjor enn han har gjort i år? Vært strålende som mer playmaker.

Ellers er Vlahovic sistemann ut på ryktebørsen, ser ut til at Ben Jacobs er kilden. Ville ha ham fremfor Lukaku før 21/22-sesongen, og hadde fortsatt tatt ham i Chelsea. Hva ville prisen vært tror vi?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»