Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
InsVerderben

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av InsVerderben »

Orakelet skrev: man mar 20, 2023 6:50 pm
Inbetweener skrev: man mar 20, 2023 6:06 pm Se hvor enkelt dette kan gjøres.

Kilde: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -club.html

I dag fikk langvarig groundsman, Jacob Griffin, sparken. Han hadde hovedansvaret for å stelle med gressmatta på Cobham. Jeg mistenker at han er skyld i muskelskadene våre, og at våre amerikanske eiere gjennom analyse har kartlagt dette og sparket han. Det er kanskje hensynsløst, men som sjef i PE-fond er disse gutta vant til å ta avgjørelser som ikke er populære. Det er også grunnen til at de kommer til og lykkes her.

Jeg mistenker at dette er en parodi, men det har blitt rapportert at banedekket på Stamford Bridge er blant tingene eierne ser på i analysene av hvorfor vi har for mange skader. Jeg tror det er reelt at de ønsker å optimalisere også dette området.

Og de er hensynsløse når de mener at endring kan være til det bedre. Man kan lure på om Griffin var den siste som var igjen fra "Roman-tiden", eller om det fortsatt finnes en renholder igjen, men uansett er det brutalt mange som har fått fyken det siste året, tross tiår i klubben og hjerte i klubben. Det har også blitt rapportert at langvarige arbeidsforhold avsluttes med korte møter på Teams så den emosjonelle intelligensen preger ikke alle delene av klubbdriften.
Skal være forsiktig, men det hele virker noe søkt.
Terminlisten er for tøff, og risikoen for skader øker dramatisk ved ca 3 kamper/uke og mindre enn 72 timer hvile/restitusjon mellom hver kamp.
Dette har man visst lenge og dokumentert tidligere.

Gjelder/rammer alle lag og spillere så det er vel kanskje ikke gressmatta som er problemet...?!

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Wellé skrev: tir mar 21, 2023 10:23 am
Inbetweener skrev: tir mar 21, 2023 9:51 am ikke se for meg en verden hvor vi beholder både Mount og kjøper Felix, så ...
Kan dere ikke kjøpe Ferran Torres også så kan dere stille med en frontkvartett i 4231 bestående av:

...
Vet ikke om dette er en meme jeg ikke har fått med meg, men i mitt hode ("i min bok" - for å meme litt tilbake til gamle vgd) så gir det ikke mye mening å kjøpe en ny angrepsspiller som er ikke er Felix (hvis Mount drar og portugiseren spiller bra ut sesongen) eller en ren spiss. Om vi skal ha fire angrepsspillere på banen samtidig til neste sesong, enten som 4-2-3-1 eller 3-4-3 med en angrepsspiller på vingbacken (slik Potter gjorde med Trossard), så står vi med:

Mudryk, Madueke, Havertz, Nkunku, Sterling, Mount/Felix, (en ny spiss)

Seks (syv) spillere fordelt på tre eller fire plasser. Madueke er en prosjektspiller, og jeg vil også argumentere for at Mudryk er det (selv om jeg tror ukraineren vil ta seg opp og få mer spilletid mot slutten av sesongen).

I parentes har vi Pulisic og Broja. Førstnevnte tror jeg (dessverre) får fornyet kontrakten sin, noe jeg synes er feil med hans skadehistorikk og produksjon, mens sistnevnte kommer tilbake fra en kneskade og vil neppe lånes ut før i januar.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke får spillerregnskapet til å gå opp. Nåde Vivell, Winstanley og Stewart om de sender oss inn i neste sesong med tredve spillere som alle forventer spilletid. Blir spennende å se!

Så, med fare for at du har whoooos'et meg brutalt, så er dette mine tanker. Innerst inne vet jeg vel at vi kommer til å blowe loaden vår på en ny spiss. Skal vel inn og forhandle med ADL om Oshimen, tenker jeg. Great meal, wonderful og så videre.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Pulisic må da forsvinne til sommeren, til tross for statsborgerskapet sitt.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

En liten forglemmelse i forrige innlegg:

I november, når han fyller 18 år, kommer den jamaicanske Usain Bolt til England og slutter seg til laget. The Whisperer. «Den nye» Drogba eller «den gamle» Lukaku?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Inbetweener skrev: tir mar 21, 2023 9:47 pm En liten forglemmelse i forrige innlegg:

I november, når han fyller 18 år, kommer den jamaicanske Usain Bolt til England og slutter seg til laget. The Whisperer. «Den nye» Drogba eller «den gamle» Lukaku?
Den nye Ba.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bilde

En straight swap hadde vært bra 🔃

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »



« It's a story unlike any other in English football. And now we're going to tell it.

Welcome to The Blueprint!

We're launching our series with a two-part special as Garry Hayes and Ceri Levy sit down with former Chelsea FC owner Ken Bates to hear him tell his Stamford Bridge story like never before.

Bates seldom gives interviews these days. Indeed, he doesn't do documentary, which makes The Ken Bates Tapes all the more compelling.

In the next two episodes, listeners will hear how Bates ushered in a new dawn for Chelsea FC and English football. From battling the likes of Manchester United and Arsenal for equity in the Premier League, to appointing Glenn Hoddle as Chelsea manager; his boardroom battles with Matthew Harding and how he sold the club to Roman Abramovich over dinner at The Dorchester Hotel in London.

The full eight-part narrative series of The Blueprint, telling the story of modern Chelsea, will drop in May 2023.»

Fra folkene bak The Chels. Skal høre på denne ila uka.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Gøy å få Roy Kent tilbake på brua,



Bare jævla dritt når vi eventuelt spiller oss til uavgjort i 2. omgang igjen

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

InsVerderben skrev: tir mar 21, 2023 7:48 pm
Orakelet skrev: man mar 20, 2023 6:50 pm
Inbetweener skrev: man mar 20, 2023 6:06 pm Se hvor enkelt dette kan gjøres.

Kilde: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -club.html

I dag fikk langvarig groundsman, Jacob Griffin, sparken. Han hadde hovedansvaret for å stelle med gressmatta på Cobham. Jeg mistenker at han er skyld i muskelskadene våre, og at våre amerikanske eiere gjennom analyse har kartlagt dette og sparket han. Det er kanskje hensynsløst, men som sjef i PE-fond er disse gutta vant til å ta avgjørelser som ikke er populære. Det er også grunnen til at de kommer til og lykkes her.

Jeg mistenker at dette er en parodi, men det har blitt rapportert at banedekket på Stamford Bridge er blant tingene eierne ser på i analysene av hvorfor vi har for mange skader. Jeg tror det er reelt at de ønsker å optimalisere også dette området.

Og de er hensynsløse når de mener at endring kan være til det bedre. Man kan lure på om Griffin var den siste som var igjen fra "Roman-tiden", eller om det fortsatt finnes en renholder igjen, men uansett er det brutalt mange som har fått fyken det siste året, tross tiår i klubben og hjerte i klubben. Det har også blitt rapportert at langvarige arbeidsforhold avsluttes med korte møter på Teams så den emosjonelle intelligensen preger ikke alle delene av klubbdriften.
Skal være forsiktig, men det hele virker noe søkt.
Terminlisten er for tøff, og risikoen for skader øker dramatisk ved ca 3 kamper/uke og mindre enn 72 timer hvile/restitusjon mellom hver kamp.
Dette har man visst lenge og dokumentert tidligere.

Gjelder/rammer alle lag og spillere så det er vel kanskje ikke gressmatta som er problemet...?!
Ikke hovedproblemet (åpenbart), men de har en "snu-alle-steiner"-tilnærming hvor de forsøker å få noen få prosent forbedring på alle områder. Hver for seg er disse forbedringene ubetydelige, men summen av mange slike forbedringer blir betydelig.

Vi har et pågående ny stadion prosjekt og i den forbindelse tipper jeg vi har vurdert og funnet ut hva som er verdens beste gressteknologi. Når vi først har fått denne kunnskapen og innser at alternativet er X % bedre i forhold til skader enn gresset vi har på Stamford Bridge er det nærliggende at vi ser på om det kan gjøres en "quick fix" for stamford Bridge. Da snakker man ikke om store investeringer (stadionen skal rives snart), men kanskje noen nye teknikker? Og hvis vår nåværende banemann ikke kan disse teknikkene og ikke ønsker å lære så...

Bone8

Legg inn av Bone8 »

chelsea8 skrev: tir mar 21, 2023 10:54 pm Bilde

En straight swap hadde vært bra 🔃
Håper ikke du tror Lukaku er like mye verdt som Osimhen?

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: tir mar 21, 2023 8:36 pm
Wellé skrev: tir mar 21, 2023 10:23 am
Inbetweener skrev: tir mar 21, 2023 9:51 am ikke se for meg en verden hvor vi beholder både Mount og kjøper Felix, så ...
Kan dere ikke kjøpe Ferran Torres også så kan dere stille med en frontkvartett i 4231 bestående av:

...
Vet ikke om dette er en meme jeg ikke har fått med meg, men i mitt hode ("i min bok" - for å meme litt tilbake til gamle vgd) så gir det ikke mye mening å kjøpe en ny angrepsspiller som er ikke er Felix (hvis Mount drar og portugiseren spiller bra ut sesongen) eller en ren spiss. Om vi skal ha fire angrepsspillere på banen samtidig til neste sesong, enten som 4-2-3-1 eller 3-4-3 med en angrepsspiller på vingbacken (slik Potter gjorde med Trossard), så står vi med:

Mudryk, Madueke, Havertz, Nkunku, Sterling, Mount/Felix, (en ny spiss)

Seks (syv) spillere fordelt på tre eller fire plasser. Madueke er en prosjektspiller, og jeg vil også argumentere for at Mudryk er det (selv om jeg tror ukraineren vil ta seg opp og få mer spilletid mot slutten av sesongen).

I parentes har vi Pulisic og Broja. Førstnevnte tror jeg (dessverre) får fornyet kontrakten sin, noe jeg synes er feil med hans skadehistorikk og produksjon, mens sistnevnte kommer tilbake fra en kneskade og vil neppe lånes ut før i januar.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke får spillerregnskapet til å gå opp. Nåde Vivell, Winstanley og Stewart om de sender oss inn i neste sesong med tredve spillere som alle forventer spilletid. Blir spennende å se!

Så, med fare for at du har whoooos'et meg brutalt, så er dette mine tanker. Innerst inne vet jeg vel at vi kommer til å blowe loaden vår på en ny spiss. Skal vel inn og forhandle med ADL om Oshimen, tenker jeg. Great meal, wonderful og så videre.
Enig. Jeg syns veldig mye av det klubben gjør er logisk og følger en klar plan, men jeg sliter med å finne den "røde tråden" i forhold til spillertypene vi kjøper og satser på i angrep.

Lenge tolket jeg spillerkjøpene slik at vi forberedte oss på 4-3-3. I sommer kjøpte vi stoppere som passer inn i den formasjonen (koulibaly og Fofana). En venstreback (cuca). Talenter som spiller sentral midtbane (Carney og Casadei) og en passende ving (Sterling). Denne trenden fortsatt i januar og vi fikk flere passende vinger (Mudryk og Madueke).

Derimot skjedde også noe som forstyrret bildet: Vi hentet Felix. "I min bok" passer ikke han inn og den eneste fornuften jeg fant i det var at han var en "placeholder" for Nkunku. I lys av det forstår jeg enda mindre når vi ryktes til både Felix og Nknuku, og vi håper fortsatt på å forlenge med Mount, og Havertz blir.

Dersom det (mot formodning) skulle skje må vi sende Mudryk og Madueke på utlån neste sesong og det virker "råflott". Jeg har også begrenset tro på strategien. Investeringen i Felix var trolig grunnen til at vi spilte 4-2-3-1 i en lengre periode etter at han kom og det fungerte dårlig. Det vil ikke fungere bedre med enda flere tiere. Det vi trenger er å låse en formasjon og finne spillere som er optimale i den formasjonen. Ikke "helgardere" med spillere som passer halvgodt i alle formasjoner.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Orakelet skrev: ons mar 22, 2023 10:22 am Enig. Jeg syns veldig mye av det klubben gjør er logisk og følger en klar plan, men jeg sliter med å finne den "røde tråden" i forhold til spillertypene vi kjøper og satser på i angrep.

Lenge tolket jeg spillerkjøpene slik at vi forberedte oss på 4-3-3. I sommer kjøpte vi stoppere som passer inn i den formasjonen (koulibaly og Fofana). En venstreback (cuca). Talenter som spiller sentral midtbane (Carney og Casadei) og en passende ving (Sterling). Denne trenden fortsatt i januar og vi fikk flere passende vinger (Mudryk og Madueke).

Derimot skjedde også noe som forstyrret bildet: Vi hentet Felix. "I min bok" passer ikke han inn og den eneste fornuften jeg fant i det var at han var en "placeholder" for Nkunku. I lys av det forstår jeg enda mindre når vi ryktes til både Felix og Nknuku, og vi håper fortsatt på å forlenge med Mount, og Havertz blir.

Dersom det (mot formodning) skulle skje må vi sende Mudryk og Madueke på utlån neste sesong og det virker "råflott". Jeg har også begrenset tro på strategien. Investeringen i Felix var trolig grunnen til at vi spilte 4-2-3-1 i en lengre periode etter at han kom og det fungerte dårlig. Det vil ikke fungere bedre med enda flere tiere. Det vi trenger er å låse en formasjon og finne spillere som er optimale i den formasjonen. Ikke "helgardere" med spillere som passer halvgodt i alle formasjoner.
Vi to har vært særdeles uenige i mye denne sesongen, men her tenker vi faktisk veldig likt.

Jeg ser heller ikke den røde tråden i spillerkjøpene våre, når vi skal så mange "9,5"-typer samtidig som vi heter ekte vinger à la Sterling, Mudryk og Madueke. Løsningen vil eventuelt være å spille uten en ren spiss, som Liverpool og City har gjort med stor suksess de siste årene. Jesus er vel strengt tatt ikke en ren spiss på den måten heller, men jeg har ikke sett Arsenal spille denne sesongen, så jeg aner ikke hvordan han evt. har utviklet seg der. Er 433 med Havertz/Felix/Nkunku som falsk nier veien å gå? Og skaffe et anker som sitter igjen, slik at James og Chilwell kan angripe like mye som de har gjort som vingbacker? Jeg aner virkelig ikke, men per nå har vi et gigantisk sammensurium av en stall, og jeg forstår lite av veien fremover sånn rent taktisk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Våre nye eiere har gått på sin første, store blemme mtp approval rating blant klubbens fans.

Man har ifm TV-serien Ted Lasso redigert hyllestbanneren til avdøde Chelsea-legende Ray Wilkins slik at den hyller en karakter i TV-serien istedenfor. Ikke verdens ende emm, men allikevel rimelig smakløst og kan se for meg at dette er noe som kommer til å dras opp hver gang det er misnøye med eierne i fremtiden. PL har en lisensavtale med tv-serien, og Chelsea har siste dagene vært veldig delaktig i promoteringen av den nye sesongen, men har burde kanskje noen spilt inn at akkurat dette var uklokt.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: ons mar 22, 2023 12:06 pm Våre nye eiere har gått på sin første, store blemme mtp approval rating blant klubbens fans.
Velkommen tilbake.

Ganske utrolig at denne gikk gjennom, ja.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Bone8 skrev: ons mar 22, 2023 10:21 am Håper ikke du tror Lukaku er like mye verdt som Osimhen?
Jo, er de ikke det da? Skal ikke så langt tilbake hos Transfermarkt før prisen til Lukaku var 1 milliard norske kroner. Vil tro Oshimen pusher opp mot denne summen han også.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

chelsea8 skrev: ons mar 22, 2023 12:43 pm
Bone8 skrev: ons mar 22, 2023 10:21 am Håper ikke du tror Lukaku er like mye verdt som Osimhen?
Jo, er de ikke det da? Skal ikke så langt tilbake hos Transfermarkt før prisen til Lukaku var 1 milliard norske kroner. Vil tro Oshimen pusher opp mot denne summen han også.
Jojo, men det var vel bare fehoder som trodde Lukaku kunne forsvare en slik pris den gang?

Oshimen har noen vesentlige fordeler sammenlignet med Lukaku (da han ble hentet av Chelsea):

1) Alder og minutter i føttene
2) Vesentlig mer atletisk. Gir blant annet utslag i en helt annen presspiller.
3) Smartere i boksen

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Lew_Ashby skrev: ons mar 22, 2023 12:06 pm Våre nye eiere har gått på sin første, store blemme mtp approval rating blant klubbens fans.

Man har ifm TV-serien Ted Lasso redigert hyllestbanneren til avdøde Chelsea-legende Ray Wilkins slik at den hyller en karakter i TV-serien istedenfor. Ikke verdens ende emm, men allikevel rimelig smakløst og kan se for meg at dette er noe som kommer til å dras opp hver gang det er misnøye med eierne i fremtiden. PL har en lisensavtale med tv-serien, og Chelsea har siste dagene vært veldig delaktig i promoteringen av den nye sesongen, men har burde kanskje noen spilt inn at akkurat dette var uklokt.

Tragisk og skandaløst at dette har gått gjennom, men lisensavtalen mellom PL og Ted Lasso ble annonsert lenge før de nye eierne kom. Jeg vil tro ansvaret ligger en helt annen plass i klubben og produsentene av tv-serien har ikke gjort researchen sin heller.

Her bør både klubb og tv-serie legge seg flat og beklage, og aller helst endre eller fjerne dette klippet fra episoden.

Synd at dette blir koblet opp mot eierne, selv om det er lett å koble amerikansk tv-serie om fotball og PL opp mot amerikanske eiere. Våre nye eiere har nok hatt minimal til ingen ting med dette å gjøre all den tid PL er de som har inngått avtalen.

Sikkert andre klubber som vil promotere andre episoder vil jeg tro.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

tbb skrev: ons mar 22, 2023 12:58 pm Jojo, men det var vel bare fehoder som trodde Lukaku kunne forsvare en slik pris den gang?
Verdt hvert et pund. Kan ikke tro prisen har endret seg så mye de siste par årene heller. Vil tro en byttehandel er nært forestående.

MentalM

Legg inn av MentalM »

chelsea8 skrev: ons mar 22, 2023 1:18 pm
tbb skrev: ons mar 22, 2023 12:58 pm Jojo, men det var vel bare fehoder som trodde Lukaku kunne forsvare en slik pris den gang?
Verdt hvert et pund. Kan ikke tro prisen har endret seg så mye de siste par årene heller. Vil tro en byttehandel er nært forestående.
Enig

+1

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

chelsea8 skrev: ons mar 22, 2023 12:43 pm
Bone8 skrev: ons mar 22, 2023 10:21 am Håper ikke du tror Lukaku er like mye verdt som Osimhen?
Jo, er de ikke det da? Skal ikke så langt tilbake hos Transfermarkt før prisen til Lukaku var 1 milliard norske kroner. Vil tro Oshimen pusher opp mot denne summen han også.
Men nå er den €40m. Og han blir jo også 30 år om to måneder. Vil tro dere er griseheldige om noen vil betale den summen for ham til sommeren + betale den lønna som han vil ha. Og Oshimen vil vel raskt koste godt over £100m.

Bruk heller pengene på Rice. Og evt. mer dekning for de jævla skadeforfulgte vingbackene. Og bruk heller resten av neste sesong på å sette det nye laget og troppen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

KongOlav2 skrev: ons mar 22, 2023 2:04 pm
chelsea8 skrev: ons mar 22, 2023 12:43 pm
Bone8 skrev: ons mar 22, 2023 10:21 am Håper ikke du tror Lukaku er like mye verdt som Osimhen?
Jo, er de ikke det da? Skal ikke så langt tilbake hos Transfermarkt før prisen til Lukaku var 1 milliard norske kroner. Vil tro Oshimen pusher opp mot denne summen han også.
Men nå er den €40m. Og han blir jo også 30 år om to måneder. Vil tro dere er griseheldige om noen vil betale den summen for ham til sommeren + betale den lønna som han vil ha. Og Oshimen vil vel raskt koste godt over £100m.

Bruk heller pengene på Rice. Og evt. mer dekning for de jævla skadeforfulgte vingbackene. Og bruk heller resten av neste sesong på å sette det nye laget og troppen.
Du er ikke så glad i spisser du :P

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Wellé skrev: ons mar 22, 2023 2:17 pm Du er ikke så glad i spisser du :P
Dere kjøpte jo en av de jeg liker best.

Og Chelsea har jo hentet en potensielt glimrende angriper i Nkunku.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

KongOlav2 skrev: ons mar 22, 2023 2:22 pm Dere kjøpte jo en av de jeg liker best.

Og Chelsea har jo hentet en potensielt glimrende angriper i Nkunku.
Angriper =/= spiss

Blir som å si "forsvarer", det kan like gjerne være en midtstopper som en vingback.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »



Min første tanke når jeg så dette var "bullshit". Samme når jeg så ryktene rundt Chillwell.

Min andre tanke er at det begynner å bli et mønster at spillere med to år igjen av kontrakten ryktes bort. Faktisk innebærer ryktene rundt Chillwell og nå også Havertz at alle med to år igjen ryktes bort (Havertz, Chillwell, Gallagher, Mendy, Ziyech, Kepa).

Tradisjonell tenking i en toppklubb som Chelsea at man ikke selger sine beste spillere, men våre eiere er utradisjonelle på flere områder.
Kan det tenkes at vi får en sommer med "uforståelige salg", som sportslig sett ikke gir mening, men hvor den bakenforliggende tanken er å akselerere implementering av ny lønnsstruktur?

Kan de ha satt seg et mål om at alle skal være på ny lønnsmodell etter sommeren? I tilfelle blir det et skikkelig "garasjesalg" i Chelsea i sommer. Noen vil nok signere ny kontrakt, men neppe alle og disse eierne har en tendens til å følge planene sine uansett hvem som rammes.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Orker virkelig ikke at Chilwell selges. Cucurella er virkelig ikke i nærheten av toppnivået hans. Vil helst ikke at Gallagher selges heller. Resten kan dra for min del.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Orakelet skrev: ons mar 22, 2023 10:05 am
InsVerderben skrev: tir mar 21, 2023 7:48 pm
Orakelet skrev: man mar 20, 2023 6:50 pm


Jeg mistenker at dette er en parodi, men det har blitt rapportert at banedekket på Stamford Bridge er blant tingene eierne ser på i analysene av hvorfor vi har for mange skader. Jeg tror det er reelt at de ønsker å optimalisere også dette området.

Og de er hensynsløse når de mener at endring kan være til det bedre. Man kan lure på om Griffin var den siste som var igjen fra "Roman-tiden", eller om det fortsatt finnes en renholder igjen, men uansett er det brutalt mange som har fått fyken det siste året, tross tiår i klubben og hjerte i klubben. Det har også blitt rapportert at langvarige arbeidsforhold avsluttes med korte møter på Teams så den emosjonelle intelligensen preger ikke alle delene av klubbdriften.
Skal være forsiktig, men det hele virker noe søkt.
Terminlisten er for tøff, og risikoen for skader øker dramatisk ved ca 3 kamper/uke og mindre enn 72 timer hvile/restitusjon mellom hver kamp.
Dette har man visst lenge og dokumentert tidligere.

Gjelder/rammer alle lag og spillere så det er vel kanskje ikke gressmatta som er problemet...?!
Ikke hovedproblemet (åpenbart), men de har en "snu-alle-steiner"-tilnærming hvor de forsøker å få noen få prosent forbedring på alle områder. Hver for seg er disse forbedringene ubetydelige, men summen av mange slike forbedringer blir betydelig.

Vi har et pågående ny stadion prosjekt og i den forbindelse tipper jeg vi har vurdert og funnet ut hva som er verdens beste gressteknologi. Når vi først har fått denne kunnskapen og innser at alternativet er X % bedre i forhold til skader enn gresset vi har på Stamford Bridge er det nærliggende at vi ser på om det kan gjøres en "quick fix" for stamford Bridge. Da snakker man ikke om store investeringer (stadionen skal rives snart), men kanskje noen nye teknikker? Og hvis vår nåværende banemann ikke kan disse teknikkene og ikke ønsker å lære så...
Da var det vel "more to it" enn jeg først oppfattet.
Tøft kampprogram, pengebruk og ambisjoner fører naturlig nok med seg søken etter forbedringer/marginer og skjønner da at Chelsea er i den sammenheng.
Takk for info!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Et par kjente målscorere her ja.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Når var sist vi skåret seks i ligaen?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»