Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Trolljegeren

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Trolljegeren »

Reece har ikke kjørt de samme emojiene som de andre. Han har kjørt et smil med en tåre. Tenker han ikke er spesielt imponert over sin tidligere lagkamerat. Reece var tross alt ganske tydelig rundt overgangen til Kai også.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 12:50 pm Reece har ikke kjørt de samme emojiene som de andre. Han har kjørt et smil med en tåre. Tenker han ikke er spesielt imponert over sin tidligere lagkamerat. Reece var tross alt ganske tydelig rundt overgangen til Kai også.
Hm, vet ikke hva jeg tror mest på: At Reece ikke har sett nøye nok på emojien (jeg så det ikke selv) eller at han er en mester i kryptisk kommunikasjon.

Jeg tror jeg heller mot førstnevnte. De har kjent hverandre i mange år og vil møte hverandre fremover på England-samlinger mv. Det virker uklokt å "brenne broer" og selv om Reece skulle være irritert på at han drar vil jeg tro at han hadde klart å holde masken ut mot offentligheten.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jeg tror jeg skal holde meg unna videre emoji-tolkninger. :) :geek:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kan ikke tenke meg at James og Mount har beef, for noen uker siden ble han sitert på at det ville være kjipt for alle i klubben om Mount forsvant.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Nå har Reece og alle andre i klubben det kjipt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Ingen av dere som har kompliserte relasjoner i livene deres altså? Heldige dere!

Reece er jo kjent for å melde på SoMe, så jeg anser emojien som bevisst. Og jeg liker det. Dette er enda mer slangete oppførsel enn Courtois fra Mount. Det blir ikke før i april neste år, men han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm Ingen av dere som har kompliserte relasjoner i livene deres altså? Heldige dere!

Reece er jo kjent for å melde på SoMe, så jeg anser emojien som bevisst. Og jeg liker det. Dette er enda mer slangete oppførsel enn Courtois fra Mount. Det blir ikke før i april neste år, men han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua.
Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 1:37 pm Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.
Ring Latter, her er Norges neste talent innen stand-up.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm Ingen av dere som har kompliserte relasjoner i livene deres altså? Heldige dere!

Reece er jo kjent for å melde på SoMe, så jeg anser emojien som bevisst. Og jeg liker det. Dette er enda mer slangete oppførsel enn Courtois fra Mount. Det blir ikke før i april neste år, men han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 9:16 am Jaja, da var det bekreftet. Money Mase lever opp til navnet sitt, og kan dra til helvete. Unner ham ingenting godt når han stikker med halen mellom beina til Manure.

Kommentaren til Reece på IG var nydelig: 🥲🥲🥲
Han later ikke til å ha mye til over for Mason og Kai om dagen.
Framstår som noe unyansert..!
Har lest flere innlegg her inne som ser hva Mount har investert av seg selv og bidratt med for klubben, og hvordan han har blitt "belønnet" for dette...!

Mange som uttrykker at overgangen var en tabbe og at det må pekes på eierne og klubben, ikke Mount!

Lønnen i United er den samme +/÷ den Chelsea visstnok tilbød ham på tampen, så tilnavnet "Money" faller vel på sin egen urimelighet....!?


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

InsVerderben skrev: ons jul 05, 2023 2:11 pm
Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 9:16 am Jaja, da var det bekreftet. Money Mase lever opp til navnet sitt, og kan dra til helvete. Unner ham ingenting godt når han stikker med halen mellom beina til Manure.

Kommentaren til Reece på IG var nydelig: 🥲🥲🥲
Han later ikke til å ha mye til over for Mason og Kai om dagen.
Framstår som noe unyansert..!
Har lest flere innlegg her inne som ser hva Mount har investert av seg selv og bidratt med for klubben, og hvordan han har blitt "belønnet" for dette...!

Mange som uttrykker at overgangen var en tabbe og at det må pekes på eierne og klubben, ikke Mount!

Lønnen i United er den samme +/÷ den Chelsea visstnok tilbød ham på tampen, så tilnavnet "Money" faller vel på sin egen urimelighet....!?

Det er nok det at merkevaren Mason Mount vil generere mer penger for ham under Saudi-paraplyen i United enn i Chelsea. Klubblojalitet har ingenting å si lengre.

Her skal det melkes til den store gullmedaljen. Slike typer er ikke jeg interessert i å ha uansett. Men trist er det, hadde store forhåpninger til fyren. Men egoet hans virker å ha vokst utover det jeg synes er greit.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 2:20 pm
InsVerderben skrev: ons jul 05, 2023 2:11 pm
Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 9:16 am Jaja, da var det bekreftet. Money Mase lever opp til navnet sitt, og kan dra til helvete. Unner ham ingenting godt når han stikker med halen mellom beina til Manure.

Kommentaren til Reece på IG var nydelig: 🥲🥲🥲
Han later ikke til å ha mye til over for Mason og Kai om dagen.
Framstår som noe unyansert..!
Har lest flere innlegg her inne som ser hva Mount har investert av seg selv og bidratt med for klubben, og hvordan han har blitt "belønnet" for dette...!

Mange som uttrykker at overgangen var en tabbe og at det må pekes på eierne og klubben, ikke Mount!

Lønnen i United er den samme +/÷ den Chelsea visstnok tilbød ham på tampen, så tilnavnet "Money" faller vel på sin egen urimelighet....!?

Det er nok det at merkevaren Mason Mount vil generere mer penger for ham under Saudi-paraplyen i United enn i Chelsea. Klubblojalitet har ingenting å si lengre.

Her skal det melkes til den store gullmedaljen. Slike typer er ikke jeg interessert i å ha uansett. Men trist er det, hadde store forhåpninger til fyren. Men egoet hans virker å ha vokst utover det jeg synes er greit.
"Saudi-paraplyen??"
Forøvrig: Lojalitet går som kjent begge veier...!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 2:20 pm Her skal det melkes til den store gullmedaljen. Slike typer er ikke jeg interessert i å ha uansett.
Spesielt av United-supporterne å trykke en slik leiesoldat til sitt bryst etter å snakket negativt om han i hele hans seniorkarriere. Virker som de færreste bryr seg om hans Chelsea-bakgrunn og manglende karakter.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Niveau i tråden.


Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 1:37 pm
Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm Ingen av dere som har kompliserte relasjoner i livene deres altså? Heldige dere!

Reece er jo kjent for å melde på SoMe, så jeg anser emojien som bevisst. Og jeg liker det. Dette er enda mer slangete oppførsel enn Courtois fra Mount. Det blir ikke før i april neste år, men han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua.
Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.
Ja, det er det som skjer. Lønnen United gir Mount er ikke uoverkommelig for Chelsea og vi kunne beholdt han hvis vi ønsket det nok. Det ønsket vi dog ikke og det handler om at kalkulatoren til Boehly viser at 55-60 mill i ren FFP-profitt kan konverteres til veldig mange supertalenter på 8 årskontrakter og sistnevnte vil gi veldig mye høyere profitt i det lange løp enn Mount.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Klipper fra dagens Athletic-artikkel:

"Chelsea had reached a verbal agreement with Mount on a long-term deal before the World Cup started last November, but then pulled their offer in January and instead put a formal one-year contract on the table in February. Mount, who first attended Chelsea’s academy when he was six, had initially told team-mates he wanted to stay. But as the weeks went on, and irritation over the club’s approach took hold, the prospect of leaving became a reality."


Det er på sin plass å gratulere Boehly & co med god regi. De fikk FFP-profitten de ønsket uten å få fansen vrede mot seg. Nå venter jeg i spenning på en artikkel som gir mer detaljer om Mounts bortfall fra førsteelveren de siste månedene. Kan alt forklares med skader eller har vi sett "rotasjonsalternativet" Mount som skulle tilvenne seg sin nye rolle (og lønnsnivå)?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Altså, Money Mase er et kallenavn han har hatt i flere år, og det har vel spilt på at man kan stole på ham slik som man kan stole på penger. Kallenavnet har i utgangspunktet ikke noe med overgangen å gjøre, men det får absolutt en ny betydning nå.

Beklager, men jeg kaster ham i samme kategori som Courtois nå, nemlig slange. Slike spillere har vi ikke behov for i Chelsea. Det er mitt syn på situasjonen, noen vil kanskje kalle det irrasjonelt, men strengt tatt er alt med moderne fotball nokså irrasjonelt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

If you have to persuade them to carry the bricks osv.

Står like sterkt idag som da James la den ut.

Hadde Mount virkelig ønsket å bli så hadde de funnet en ordning.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

chelsea8 skrev: ons jul 05, 2023 2:28 pm
GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 2:20 pm Her skal det melkes til den store gullmedaljen. Slike typer er ikke jeg interessert i å ha uansett.
Spesielt av United-supporterne å trykke en slik leiesoldat til sitt bryst etter å snakket negativt om han i hele hans seniorkarriere. Virker som de færreste bryr seg om hans Chelsea-bakgrunn og manglende karakter.
Huh? Hvem har snakket dritt om Mount?

Har ikke sett verre butt hurt folk enn i denne tråden.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 3:04 pm Beklager, men jeg kaster ham i samme kategori som Courtois nå, nemlig slange. Slike spillere har vi ikke behov for i Chelsea.
Grisk og alt annet som er feil med den moderne fotballen. Rett inn og får drakt nummer 7 hos Man Utd 🤡

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

GatlingGun skrev: ons jul 05, 2023 3:06 pm If you have to persuade them to carry the bricks osv.

Står like sterkt idag som da James la den ut.

Hadde Mount virkelig ønsket å bli så hadde de funnet en ordning.
Av det som er offentlig kjent, og referert her inne er det lite som underbygger påstanden om at Mount ikke ønsket å bli,æ i Chelsea, men du snur på det, peker enbart på Mount og holder klubben/eieren helt uten "skyld..!?"

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Er det et forsøk på humor..?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Har denne tråden plutselig blitt til Off topic tråden?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 2:31 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 1:37 pm
Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:22 pm Ingen av dere som har kompliserte relasjoner i livene deres altså? Heldige dere!

Reece er jo kjent for å melde på SoMe, så jeg anser emojien som bevisst. Og jeg liker det. Dette er enda mer slangete oppførsel enn Courtois fra Mount. Det blir ikke før i april neste år, men han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua.
Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.
Ja, det er det som skjer. Lønnen United gir Mount er ikke uoverkommelig for Chelsea og vi kunne beholdt han hvis vi ønsket det nok. Det ønsket vi dog ikke og det handler om at kalkulatoren til Boehly viser at 55-60 mill i ren FFP-profitt kan konverteres til veldig mange supertalenter på 8 årskontrakter og sistnevnte vil gi veldig mye høyere profitt i det lange løp enn Mount.
Så bra, tenk hvor mange kommersielle rettigheter for life dere får for denne FFP-profitten. Jeg blir stiv bare av tanken

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:49 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 1:37 pm Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.
Ring Latter, her er Norges neste talent innen stand-up.
Takk, jeg må innrømme at jeg synes det er litt morsomt med ideen om at Boehlys store ide er at spillerne skal gi fra seg deres kommersielle rettigheter livet ut for en slikk og ingenting.

Jeg forstår bare ikke helt sutringen deres rundt Mount, hvor lenge skal dere lete etter rivaler i desperasjon etter å bli relevant.

"Han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua"

Tar det sikkert tungt, å bli buet av gjengen som selv etter å ha fått hamret det inn hva en oligark er og konsekvensene av deres eksistens, valgte å hylle Abramovich ifbm sanksjonene.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:22 pm
Trolljegeren skrev: ons jul 05, 2023 1:49 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 1:37 pm Herrejesus for en sutring. Her har jo algoritmene til Boehly&co determinert at dette er den beste løsningen, kombinert med at Mason nekter å gi fra seg de kommersielle rettighetene livet ut.
Ring Latter, her er Norges neste talent innen stand-up.
Takk, jeg må innrømme at jeg synes det er litt morsomt med ideen om at Boehlys store ide er at spillerne skal gi fra seg deres kommersielle rettigheter livet ut for en slikk og ingenting.

Jeg forstår bare ikke helt sutringen deres rundt Mount, hvor lenge skal dere lete etter rivaler i desperasjon etter å bli relevant.

"Han kommer til å bli buet noe så jævlig på brua"

Tar det sikkert tungt, å bli buet av gjengen som selv etter å ha fått hamret det inn hva en oligark er og konsekvensene av deres eksistens, valgte å hylle Abramovich ifbm sanksjonene.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:08 pm Så bra, tenk hvor mange kommersielle rettigheter for life dere får for denne FFP-profitten. Jeg blir stiv bare av tanken

Hvorfor henger du deg opp i ting du ikke forstår?

Fotballspillere på toppnivå har i årevis overført sine kommersielle rettigheter, "for life", til et selskap som er eid av spilleren selv og kanskje agenten. Typisk til et selskap hjemmehørende i et skatteparadis slik at disse inntektene blir vesentlig gunstigere beskattet. Aksjer i slike selskaper blir nå kjøpt opp i stor volum av PE-fond som spesialiserer seg i å maksimere inntektspotensialet til disse rettighetene. Erfaringen er at slike fond får mye mer ut av rettighetene enn "Mount ltd", med pappa Mount som passiv styreleder, ville klart alene, så dette er en utvikling som vil fortsette og bare bli sterkere.

Dette er kanskje en "ukjent verden" for deg, men det er "hjemmebanen" til BlueCo. Det er slike forretningsmuligheter som har gjort de rike og rekkefølgen er åpenbar: Først må klubben få kontroll på en andel av rettighetene. Deretter iverksettes planen for å øke rettighetens verdi.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 4:29 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:08 pm Så bra, tenk hvor mange kommersielle rettigheter for life dere får for denne FFP-profitten. Jeg blir stiv bare av tanken

Hvorfor henger du deg opp i ting du ikke forstår?

Fotballspillere på toppnivå har i årevis overført sine kommersielle rettigheter, "for life", til et selskap som er eid av spilleren selv og kanskje agenten. Typisk til et selskap hjemmehørende i et skatteparadis slik at disse inntektene blir vesentlig gunstigere beskattet. Aksjer i slike selskaper blir nå kjøpt opp i stor volum av PE-fond som spesialiserer seg i å maksimere inntektspotensialet til disse rettighetene. Erfaringen er at slike fond får mye mer ut av rettighetene enn "Mount ltd", med pappa Mount som passiv styreleder, ville klart alene, så dette er en utvikling som vil fortsette og bare bli sterkere.

Dette er kanskje en "ukjent verden" for deg, men det er "hjemmebanen" til BlueCo. Det er slike forretningsmuligheter som har gjort de rike og rekkefølgen er åpenbar: Først må klubben få kontroll på en andel av rettighetene. Deretter iverksettes planen for å øke rettighetens verdi.
Har du gått bort fra ideen om at samtlige spillere skulle gi fra seg alle de kommersielle rettighetene livet ut for en slikk og ingenting til Chelsea? Var det ikke det alt var bygget på

Snodig

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:34 pm
Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 4:29 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:08 pm Så bra, tenk hvor mange kommersielle rettigheter for life dere får for denne FFP-profitten. Jeg blir stiv bare av tanken

Hvorfor henger du deg opp i ting du ikke forstår?

Fotballspillere på toppnivå har i årevis overført sine kommersielle rettigheter, "for life", til et selskap som er eid av spilleren selv og kanskje agenten. Typisk til et selskap hjemmehørende i et skatteparadis slik at disse inntektene blir vesentlig gunstigere beskattet. Aksjer i slike selskaper blir nå kjøpt opp i stor volum av PE-fond som spesialiserer seg i å maksimere inntektspotensialet til disse rettighetene. Erfaringen er at slike fond får mye mer ut av rettighetene enn "Mount ltd", med pappa Mount som passiv styreleder, ville klart alene, så dette er en utvikling som vil fortsette og bare bli sterkere.

Dette er kanskje en "ukjent verden" for deg, men det er "hjemmebanen" til BlueCo. Det er slike forretningsmuligheter som har gjort de rike og rekkefølgen er åpenbar: Først må klubben få kontroll på en andel av rettighetene. Deretter iverksettes planen for å øke rettighetens verdi.
Har du gått bort fra ideen om at samtlige spillere skulle gi fra seg alle de kommersielle rettighetene livet ut for en slikk og ingenting til Chelsea? Var det ikke det alt var bygget på

Snodig
Jeg beklager at du ikke skjønner en dritt, men jeg har ikke gått bort i fra noe som helst. Du skal få den helt korte "for dummies" versjonen: En eierandel på 30 % i Mudryk sitt rettighetsselskap, Mudryk Rights Ltd, kan kjøpes mye billigere i januar 2023 enn BluCo tror den vil være verdt i januar 2028.

Motsatsen: Agenten til Mudryk vil oppleve budet fra Chelsea som svært godt sammenlignet med hva andre toppspillere har fått ut av disse rettighetene tidligere. Tradisjonelt har det vært begrenset inntektsstrømmer knyttet til disse rettighetene og det er nettopp det disse PE-fondene skal endre. De skal øke inntektene betydelig og skal selvsagt ha sin del av "kaka" for å gjøre det.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 4:49 pm
Harduetforslag skrev: ons jul 05, 2023 4:34 pm
Orakelet skrev: ons jul 05, 2023 4:29 pm


Hvorfor henger du deg opp i ting du ikke forstår?

Fotballspillere på toppnivå har i årevis overført sine kommersielle rettigheter, "for life", til et selskap som er eid av spilleren selv og kanskje agenten. Typisk til et selskap hjemmehørende i et skatteparadis slik at disse inntektene blir vesentlig gunstigere beskattet. Aksjer i slike selskaper blir nå kjøpt opp i stor volum av PE-fond som spesialiserer seg i å maksimere inntektspotensialet til disse rettighetene. Erfaringen er at slike fond får mye mer ut av rettighetene enn "Mount ltd", med pappa Mount som passiv styreleder, ville klart alene, så dette er en utvikling som vil fortsette og bare bli sterkere.

Dette er kanskje en "ukjent verden" for deg, men det er "hjemmebanen" til BlueCo. Det er slike forretningsmuligheter som har gjort de rike og rekkefølgen er åpenbar: Først må klubben få kontroll på en andel av rettighetene. Deretter iverksettes planen for å øke rettighetens verdi.
Har du gått bort fra ideen om at samtlige spillere skulle gi fra seg alle de kommersielle rettighetene livet ut for en slikk og ingenting til Chelsea? Var det ikke det alt var bygget på

Snodig
Jeg beklager at du ikke skjønner en dritt, men jeg har ikke gått bort i fra noe som helst. Du skal få den helt korte "for dummies" versjonen: En eierandel på 30 % i Mudryk sitt rettighetsselskap, Mudryk Rights Ltd, kan kjøpes mye billigere i januar 2023 enn BluCo tror den vil være verdt i januar 2028.

Motsatsen: Agenten til Mudryk vil oppleve budet fra Chelsea som svært godt sammenlignet med hva andre toppspillere har fått ut av disse rettighetene tidligere. Tradisjonelt har det vært begrenset inntektsstrømmer knyttet til disse rettighetene og det er nettopp det disse PE-fondene skal endre. De skal øke inntektene betydelig og skal selvsagt ha sin del av "kaka" for å gjøre det.

Orakelet skrev: søn jun 04, 2023 12:52 pm

Du overser de sentrale poengene:

1. Inntektene har kommet en stund og de vil komme i økende grad fremover, men de har tradisjonelt kommet til artisten / fotballspilleren / manageren / fotballklubben. Det som har kommet i større grad de siste årene, og som vil komme i økende grad fremover, er at disse selger alle rettigheter, til evig tid, til et PE-fond.

Jeg mistenker at Ronaldo fortsatt eier mesteparten av CR7. Den neste "CR7" vil trolig ha solgt sine rettigheter lenge før disse rettighenene ble svært verdifulle.

2. Du sier det er ønsketenkning av en spiller selger "kommersielle rettigheter for en slikk og ingenting" og det er det selvsagt, men det er ikke det som skjer. De selges til markedspris før markedsverdien stiger. Boehly & co har en plan i skuffen som gjør at disse rettighetene vil bli mye mer verdt i årene som kommer. Derfor selges de nå mens prisen er lavere. I praksis: Alle må som blir værende må over på ny kontrakt i sommer.
I all den tid du har moderert deg fra å snakke om alle kommersielle rettigheter til en ANDEL, så tror jeg diskusjonen om hvem som ikke skjønner en dritt er en av mange diskusjoner du burde la ligge.

Men det er jo supert at du har sett lyset og gått over til å diskutere andeler, som jo er helt normalt, men da er jeg usikker på hvor grensesprengende dette er, men deg om det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»