Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lolzalot

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lolzalot »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 10:02 pm Tror The Secret Scout kjører en gambling på at han skal være først ute. Kan ikke tenke meg at han har kilder som Romano og Ornstein ikke har. Hadde det vært en akademispiller så ja, men ikke her. Vi husker sist en Academy Lad (Mr. Felix) tok seg vann over hodet.
Fy du er kjapp. Må vel bytte ut F5 knappen din snart

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Lolzalot skrev: tir jan 31, 2023 10:03 pm
Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 10:02 pm Tror The Secret Scout kjører en gambling på at han skal være først ute. Kan ikke tenke meg at han har kilder som Romano og Ornstein ikke har. Hadde det vært en akademispiller så ja, men ikke her. Vi husker sist en Academy Lad (Mr. Felix) tok seg vann over hodet.
Fy du er kjapp. Må vel bytte ut F5 knappen din snart
Skulle akkurat til å poste innlegget selv, så var du allerede først. Nå blir det faktisk natta. Våkner enten med en stivert eller ihjelkokt wiener.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

SecretScout har noe å vise til utover akademispillere i det minste da, i motsetning til Mr. Felix. Men jeg avventer egentlig Ornstein før jeg tar av.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: tir jan 31, 2023 10:02 pm Tror The Secret Scout kjører en gambling på at han skal være først ute. Kan ikke tenke meg at han har kilder som Romano og Ornstein ikke har. Hadde det vært en akademispiller så ja, men ikke her. Vi husker sist en Academy Lad (Mr. Felix) tok seg vann over hodet.
Skulle til å si det, dette er Felix all over. Begge to svært gode Cobham-kilder, men ingen av dem har såvidt jeg vet kommet med eksklusive nyheter (som har truffet ref Felix) for førstelaget. Secret Scout har vel meldt noe der i motsetning til Felix.

Secret Scout var førstemann med Hutchinson og Dibling til Chelsea, altså akademioverganger. Førstnevnte var ganske stor, og overrasket over at ikke en av de store kontoene var først ute. Han er troverdig og har lite å tjene på å gamble med å være først ute dersom han ikke har fått melding fra en kilde han stoler på.

Altså - Felix all over again og vi kan ikke finne på å juble enda.

Edit: Meldte han ikke noe på Raphinha også, at han ikke var klar for oss når større kontoer meldte han i praksis var klar for Chelsea?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Stillheten er øredøvende.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Jeg skrev et innlegg om at infoen til Felix var såpass teknisk troverdig at jeg trodde han hadde en kilde i et advokatfirma, bank eller annen rådgiver tett på Chelsea. Den mistanken blir ikke mindre av det her:

Sist redigert av Orakelet den tir jan 31, 2023 10:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mange som melder nå. Skjer det.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gleder meg til å fortsette tilværelsen som forhatt og mislikt supporter!

taknina

Legg inn av taknina »

Om mann er en forhatt og mislikt supporter av dobbeltmoralistenes høyborg så er det vel nærmest som en fjær i hatten å regne.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Verdens lengste møte? Nå må de snart sende inn riksmeklingsmannen (evt. riksmeklingspersonen).


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

David Fofana muligens på lån til Nice ifølge Romano.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 10:45 pm Verdens lengste møte?
Factoring-elementet gjør at det trolig er tre parter i avtalen og den ene parten (banken) er treg. Sånn sett er jeg ikke overasket over at det tar tid.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ok, nå skjedde det noe stort hos Romano.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jan 31, 2023 10:50 pm Ok, nå skjedde det noe stort hos Romano.
Det skjer noe nå...

Ziyech klar for lån til PSG ifølge Ornstein. Vi får litt cash, ikke opsjon på kjøp.

Men det er ikke nyheten, Romano hyper opp noe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Here we go!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

DER SATT AN!!! @Inbetweener !!!

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Here we go!


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Og han kommer i januar.

Holy shit.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

GET IN!

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Yes yes yeeeeees, satan så deilig. Faen rett før gledestårene kommer her

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tenk om vi hadde hatt arabiske eiere da. Da hadde vi vært skikkelig mislikt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Inbetweener har sikkert gått inn i en transe.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Gratulerer. Artig at Chelsea omsider bruker noen kroner.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Hvor lenge sitter Potter? På tide å få inn noe nytt der også.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sportsidiot skrev: tir jan 31, 2023 11:00 pm Hvor lenge sitter Potter? På tide å få inn noe nytt der også.
Humor 😂
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jan 31, 2023 11:01 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nå kommer alle inn i tråden. Bare å stålsette seg.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Utrolig hvor effektivt dette generasjonsskiftet skjer. Da tenker jeg ikke bare på at vi får førstevalgene våre inn, men også at vi får spillere ut. Vi får gode penger for både Jorg og Ziyech. Det hadde jeg ikke trodd for noen dager siden. Bravo!

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Sjefbali og Bossly truet visstnok Benfica med å utløse utkjøpsklausulen i siste minutt og gi de null tid med å finne en erstatter

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orakelet skrev: tir jan 31, 2023 11:02 pm Utrolig hvor effektivt dette generasjonsskiftet skjer. Da tenker jeg ikke bare på at vi før førstevalgene våre inn, men også at vi får spillere ut. Vi får gode penger for både Jorg og Ziyech. Det hadde jeg ikke trodd for noen dager siden. Bravo!
Twitter spaces nå, litt inside om arbeidet. De har visst satt inn tungskytset, og dette ikke er noe man kommer til å gjøre igjen om det ikke er en helt spesiell spiller. Har vært alle mann på dekk, man skal ha solgt prosjektet som at Enzo skal være fanebæreren osv.

Var litt om forhandlingene også. Hevder at Adam Newsom hadde informasjonen først.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lolzalot skrev: tir jan 31, 2023 11:03 pm Sjefbali og Bossly truet visstnok Benfica med å utløse utkjøpsklausulen i siste minutt og gi de null tid med å finne en erstatter
Hehe. Du hører på den Twitter Spacen du også?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»