Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lezah

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons nov 16, 2022 12:22 pm
GatlingGun skrev: ons nov 16, 2022 12:05 pm
Ingenting om Kvaratshelia(eller hva nå han heter)?
Kvaradona.
Må være sesongens varp i internasjonal fotball, omtrent? Altså Napolis signering av ham. Mildt sagt happy med Eriksen på free også, men Kvaradona 8jeg liker det navnet) virker helt vill og vil gi en enorm avkastning når noen pengesterke gærninger kommer på banen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lezah skrev: ons nov 16, 2022 12:58 pm NP!! (Litt kødd må da være lov)
Evner ikke lenger å formulere meg på en måte som ikke får meg til å fremstå sur og grinete. Emojier og alder har ødelagt meg.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: ons nov 16, 2022 12:59 pm
Jolla skrev: ons nov 16, 2022 12:22 pm
GatlingGun skrev: ons nov 16, 2022 12:05 pm
Ingenting om Kvaratshelia(eller hva nå han heter)?
Kvaradona.
Må være sesongens varp i internasjonal fotball, omtrent?
Absolutt. Når de da samtidig muligens har hatt sesongens varp på stopperplass med Min-jae Kim så kan man vel si at Napoli hadde verdens beste sommervindu.
Men det skal jo alltids tas med at dette er en god sirkel hvor Napoli har spilt veldig bra - dermed ser enkeltspillerne deres bedre ut. Samtidig som at enkeltspillerne har spilt bra - dermed ser Napoli bedre ut.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lew_Ashby skrev: ons nov 16, 2022 1:06 pm Evner ikke lenger å formulere meg på en måte som ikke får meg til å fremstå sur og grinete.
You and me both, sister. Jeg bruker ikke emojier, dermed virker jeg alltid alvorlig og sint i tekstform.

Alder tror jeg ikke jeg kan klage på, for en av dem som har påpekt at jeg virker så sinna/sur/passiv-aggressiv på SMS er min mor.

Jeg liker å ringe bedre enn å tekste.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jolla skrev: ons nov 16, 2022 1:10 pm
Men det skal jo alltids tas med at dette er en god sirkel hvor Napoli har spilt veldig bra - dermed ser enkeltspillerne deres bedre ut. Samtidig som at enkeltspillerne har spilt bra - dermed ser Napoli bedre ut.
En ond sirkel!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: ons nov 16, 2022 1:12 pm
Jolla skrev: ons nov 16, 2022 1:10 pm
Men det skal jo alltids tas med at dette er en god sirkel hvor Napoli har spilt veldig bra - dermed ser enkeltspillerne deres bedre ut. Samtidig som at enkeltspillerne har spilt bra - dermed ser Napoli bedre ut.
En ond sirkel!
Denne sirkelen er så god at den er blitt velsignet av fatteren min, sønnen din og den hellige and.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: ons nov 16, 2022 11:52 am Med forbehold om at det er en podcast eller tv-sending jeg ikke har fått med meg, så har det ikke har vært noe annet fra Jacobs enn en veldig lite konkret tweet i oktober, med tilnærmet null betydning:
► Show Spoiler
Nkunku, Leao, Osimhen er jo egentlig bare en oppsummering av de hotteste angrepsspillerne i Europa som ikke allerede spiller i en av de rikeste klubbene. Og Toney det samme i PL. Legger man til denne Kvaratskhelia på denne lista, er den vel egentlig "komplett".

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Jolla skrev: ons nov 16, 2022 12:22 pm
GatlingGun skrev: ons nov 16, 2022 12:05 pm
Ingenting om Kvaratshelia(eller hva nå han heter)?
Kvaradona.
Lov å drømme

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nok en spiller vi er linket til.

https://www.brentfordfc.com/en/news/art ... -fa-charge

Brentford FC has been informed that Ivan Toney has been charged with breaches of FA Rule E8.

FA Rule E8 states footballers should not bet, either directly or indirectly, on matches or encourage anyone else to place a bet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Virker som en fin tilvekst til gruppa.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bare klovner som ønsker Toney til Chelsea uansett.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Lew_Ashby skrev: ons nov 16, 2022 7:45 pm Bare klovner som ønsker Toney til Chelsea uansett.
Ja, hvilke idioter er det som rater han liksom :oops:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

chelsea8 skrev: ons nov 16, 2022 7:30 pm Virker som en fin tilvekst til gruppa.
Synes ikke dette er noe som sier noe negativt om ham nødvendigvis. Vi har lite informasjon enn så lenge, og i det hele tatt så er det forskjell på å si til en kompis noe slikt som "Jeg kommer til å bli i Brentford neste sesong, klubben har sagt at de ikke selger meg denne sommeren uansett pris" eller "Virker uheldigvis som at spiller X kommer til å være skadet, tror nok det blir tap." kontra det som endel andre i klubben deres har gjort.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Mange spillere med selv om Kepa, James, Fofana, Chilwell og Kante ikke kunne reise pga skader.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: ons nov 16, 2022 8:40 pm
chelsea8 skrev: ons nov 16, 2022 7:30 pm Virker som en fin tilvekst til gruppa.
Synes ikke dette er noe som sier noe negativt om ham nødvendigvis. Vi har lite informasjon enn så lenge, og i det hele tatt så er det forskjell på å si til en kompis noe slikt som "Jeg kommer til å bli i Brentford neste sesong, klubben har sagt at de ikke selger meg denne sommeren uansett pris" eller "Virker uheldigvis som at spiller X kommer til å være skadet, tror nok det blir tap." kontra det som endel andre i klubben deres har gjort.
Ser nå at det er snakk om 232(!) tilfeller. Så dette er jo en god del verre enn det som Trippier gjorde når han fortalte en vennegruppe om at han skulle til Atlético.

Virker som om det har vært pågående betting over lang tid. Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ja, det blir spennende å se hva FA har på han.

Det er ikke bare ligaplasseringen vi har tatt fra Brighton. Vi har ansatt deres tidligere:
✅ Manager
✅ Assistant Manager
✅ First Team Coach
✅ Goalkeeping Coach
✅ Player of the Season
✅ Head of Recruitment
✅ Assistant Head of Recruitment

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 12:21 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am
Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.
Vanskeligere for Toney å kontrollere på egenhånd, men ja - det er mulig.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:55 pm
GatlingGun skrev: tor nov 17, 2022 12:21 pm
Jolla skrev: tor nov 17, 2022 12:11 pm

Kan kanskje ha med det å få gule kort med vilje å gjøre. Toney har fått en del gule kort på idiotiske måter oppigjennom.
Eller andre småting som antall innkast, cornere etc.
Vanskeligere for Toney å kontrollere på egenhånd, men ja - det er mulig.
Dersom han vet at motstanderlaget har 9 cornere eller 15 innkast og noen har bedt ham fikse over 9 cornere eller 15 innkast, så er jo det enkelt.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Jolla skrev: tor nov 17, 2022 1:00 am Ser nå at det er snakk om 232(!) tilfeller. Så dette er jo en god del verre enn det som Trippier gjorde når han fortalte en vennegruppe om at han skulle til Atlético.

Virker som om det har vært pågående betting over lang tid. Eksakt hva, eller hvordan aner jeg ikke. Det er ikke så mye som er i Toney sin kontroll. Det kunne ha vært det å bomme på en straffe, men der har han jo vært bunnsolid. Jeg klarer ikke å se at han har jobbet for å tape kamper med vilje heller, så jeg lurer på hva FA har på ham.
Er totalforbud mot betting for utøvere vel?

Så han kan også ha betta på seier eller at han scora i egne kamper, evt betta på andre kamper som en vanlig person.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea-legenden Baba Rahman visstnok klar BB (ser fra kommentarene under at det kanskje kan diskuteres) da Ghana moste Sveits 2-0 i dagens treningskamp.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Saliph

Legg inn av Saliph »

På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Saliph skrev: tor nov 17, 2022 7:51 pm På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?
C+

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Saliph skrev: tor nov 17, 2022 7:51 pm På en skala fra 1-7, der 7 er høyest (som det jo er), hvilken karakter vil dere gi Boehly så langt?
1 på overganger og 5,5 på rekruttering (tenker på sportsjef og den staben der)

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Prosjekt Potter er RIP 2022-2022 hvis ryktene om at vi skal gå for Ronaldo, hvis han blir løslatt fra United, stemmer. Moro så lenge det varte.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

chelsea8 skrev: man nov 21, 2022 11:59 am

Ydmyk og sier topp ti i stedet for topp 3.
Flott fyr og ikke minst en magisk spiller. Ferdighetsmessig ser jeg ingen bedre enn han i klubben vår de siste 25 årene. Sinnsykt hvordan han kunne bære laget og angrepet omtrent alene. Målene mot Arse, Pool og WH glemmes aldri

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»