Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Trolljegeren

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Trolljegeren »

Liker ikke at Mount er på benken altså…

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

GRØSS. Takk for kampen til alle City-fans.

Får håpe på gjennombruddspasninger av Hakim ved kontringer, da. Lukaku inn som en fjerde stopper?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Ka cannabis røyker egentlig Tuchel? Ziyech Sarr herre. Ingen Mount blant annet

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: lør jan 15, 2022 12:58 pm Ka cannabis røyker egentlig Tuchel? Ziyech Sarr herre. Ingen Mount blant annet
Merkelig lag, men in Tuchel we trust.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Sarr liksom. Krise.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette kan potensielt bli en skikkelig smell og et nytt skikkelig tilbakesteg.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det verste med sånne kamper er håpet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Surt å ikke ha med Mendy, Chilwell og James mot et toppet City-lag. Frykter at De Bruyne og Foden bobler over av overskudd i dag.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette blir Barcelona vs Chelsea i 2012. Kun rødt kort på Terry og gode prestasjoner fra Ramires, Lampard, Cech og Torres kan redde oss idag.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Silva av med strekk etter 20 min. Så 100 % kaos.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

SuperJoeCole skrev: lør jan 15, 2022 1:20 pm Silva av med strekk etter 20 min. Så 100 % kaos.
Rudiger med overtenning og villmann-takling og rødt kort etter 3 minutt, etter Ziyech mister ballen enkelt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Voldsomt med negativitet her, går ut ifra at det anti jinx. Har sluttet å la meg overraske over dette laget under Tuchel, a la FA Cup-semien mot City ifjor. City er åpenbart favoritter, men dette laget kan fort skape problemer på kontringer - litt som Spurs gjort i åpningskampen. Lett å glemme at Lukaku faktisk er en fantastisk kontringsspiller, og tror også at vi kan skape problemer for City på kantene selv med Chilly og James ute. Puli og Lukaku kommer garantert til å forsøke å gå på løp mellom Walker/Stones og særlig Cancelo/Laporte.

Lever i håpet!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Sterling, Silva og Grealish mot Alonso og Sarr. Gleder meg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Ziyech starter kampen på venstre side, Pulisic på høyre. Er ikke det litt merkelig?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ååååååh. Alonso. Hvor lenge må vi slite med den fyren?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Absurd dårlig gjenombruddspasning fra Ziyech. Så hardt!

Nå må vi kunne være enig om at Alonso skal erstattes i sommer. Alt for treg. Lukter rødt kort.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Streak på 150 kamper med akademispiller i startoppstillingen forresten over idag.

Svak førsteomgang selv om City ikke har skapt altfor mye. Særlig Ziyech, Puli, Lukaku og Sarr sliter en del. Mount så ut til å slite med noe da han gikk ut mot Spurs, så tipper vi er forsiktige med ham. Men om han er klar for å spille 30 min må han inn med en gang. Gjør meg heller ikke noe om CHO kommer inn til pause.

KEPA REDDER OSS. Herregud Kova.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Likbleike fremover i første og vi er nødt til å ta tak i kulen mer selv. City vil score om vi fortsetter å la de spille powerplay mot oss. Skal være kjempefornøyde etter første omgang. På med Odoi på vingback og Werner/Mount for Ziyech
Sist redigert av KTBFFH den lør jan 15, 2022 2:41 pm, redigert 1 gang totalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Flere innlegg til Lukaku. Det er i boksen han er best.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vi kan heldigvis bytte oss ganske mye bedre offensivt ved å ta av Ziyech og Pulisic rundt 60 minutter. Lider også av null bidrag fra vingbackene offensivt.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alonso og Ziyech leverer minusbidrag og Puli leverer null. Ufattelig at vi allikevel fortsatt ligger an til 1 poeng inntil videre.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: lør jan 15, 2022 2:46 pm Alonso og Ziyech leverer minusbidrag og Puli leverer null. Ufattelig at vi allikevel fortsatt ligger an til 1 poeng inntil videre.
Fatter ikke at ikke Odoi, Werner og Mount er kommet på her

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg er så lei av å se alle pasningene tilbake til keeper nå. Altså, vi får frispark på midtbanen, så spiller vi bakover. Hver eneste gang. Er det virkelig kampplanen til Tuchel?! I så fall stiller jeg store spørsmål ved alt av disposisjoner i dag.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Den lompa hadde så klart Mendy tatt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Denne kampen setter jeg på kappen til Tuchel. Syns ikke han har truffet på taktikken en eneste gang siden Juve-kampen. Hvorfor Mount ikke får mer enn ti minutter er helt uforståelig…

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette var ekstremt skuffende. Chelsea har fortsatt en lang vei å gå før de kan nærme seg nivået til City og Liverpool.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lukaku med null hodedueller vunnet idag. Ingen vinnerskalle, ingen råskap. Bare dritt.
Sist redigert av GatlingGun den lør jan 15, 2022 3:24 pm, redigert 1 gang totalt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Tuchel bommer på absolutt alt igjen. Laguttak, bytter forseint og forferdelig taktikk til kampen

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Greit nok, men vi bommer for mye i inngangen og tilnærmingen til kampen. Skulle gjerne sett mer fra både Havertz og Werner. Kanskje en trio på midten med Jorginho, Kante og Kovacic.

Sarr klarer seg godt. City skaper veldig lite.
Sist redigert av chelsea8 den lør jan 15, 2022 3:26 pm, redigert 1 gang totalt.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Jævlig irriterende å se Lukaku tape absolutt alle dueller. Han får nesten ikke spilt en dårligere kamp enn dette.
Pulisic, Ziyech, Alonso og Sarr håpløse. Silva, Kante, Kova og Rüdiger gjør at dette ikke blir stygt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»