Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Trolljegeren

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: ons okt 06, 2021 10:54 am
Trolljegeren skrev: ons okt 06, 2021 10:48 am Vi "mistet" ikke Livramento. Vi har en bedre spiller i posisjonen hans som bare er fire år eldre og allerede etablert.
Vi har jo mistet ham mtp at Chelsea ønsket å forlenge, Livramento ville ikke og klubben ble tvunget til å selge fordi kontrakten gikk ut om et år. Da har det ikke noe å si om James fortsatt er ung.

Håpet er vel at Livramento fortsetter å utvikle seg og kan ta over for en 34 år gammel Azpi i 2023. Regjere høyresiden vår i 10 år sammen med James.
For meg er det helt utenkelig at en spiller med talentet til Livramento gidder å spille andrefiolin back James.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: ons okt 06, 2021 12:36 pm For meg er det helt utenkelig at en spiller med talentet til Livramento gidder å spille andrefiolin back James.
Om vi mot formodning fortsatt skulle ha dagens formasjon i 2023, så hadde nok James fort vært høyre midtstopper. Vi vet at Tuchel mener han har stort potensiale i den posisjonen, og kan fort skifte mellom vingback og høyre midtstopper slik Azpi gjør idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: ons okt 06, 2021 12:44 pm
Trolljegeren skrev: ons okt 06, 2021 12:36 pm For meg er det helt utenkelig at en spiller med talentet til Livramento gidder å spille andrefiolin back James.
Om vi mot formodning fortsatt skulle ha dagens formasjon i 2023, så hadde nok James fort vært høyre midtstopper. Vi vet at Tuchel mener han har stort potensiale i den posisjonen, og kan fort skifte mellom vingback og høyre midtstopper slik Azpi gjør idag.
Samme manager så lenge? Nå drømmer du fælt her :-)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

RLC sin takeower er snart komplett. Ballon d'Or 2023.
Ny artikkel om RLC sin retur til startelleveren i Chelsea.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor okt 07, 2021 12:01 pm RLC sin takeower er snart komplett. Ballon d'Or 2023.
Ny artikkel om RLC sin retur til startelleveren i Chelsea.
Ikke jinx det nå. Ny langtidsskade incoming..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: søn aug 01, 2021 11:17 am Det er emm tynt ja, som jeg har klaget på en del ganger. Særlig om vi skal fortsette i 3-4-2-1. Som evig RLC-fan har jeg jo håp om han kan klare å bekle en slik rolle om vi skulle satse på ham denne sesongen, etter den horrible starten synes han hevet seg mange hakk da han ble flyttet lavere mot Bournemouth sist.
Drøye to måneder etter dette innlegget. Jeg er så glad for RLC nå. Tror aldri jeg har håpet mer på at en spiller skal holde seg skadefri enn det jeg gjør nå - og jeg har holdt med et lag som hadde Arjen Robben i troppen.

Pakk ham inn i bobleplast, gjerne både på og utenfor banen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tor okt 07, 2021 12:08 pm Ikke jinx det nå. Ny langtidsskade incoming..
Jeg har håpet nå. Han kjenner kroppen sin godt etter alle skadene, og spilte sitt høyeste antall kamper ila en sesong for Fulham i fjor. Sikkert sagt det så mange ganger at folket her er drittlei, men akillesskade for den tunge kroppen til RLC var det verste som kunne skje. Jeg sa det da skaden oppstod - RLC vil ikke komme opp på gammelt nivå før det har gått 2 sesonger. Han ser nå tilsynelatende ut til å være det nært opptil det fysiske beistet han var under Sarri.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tor okt 07, 2021 12:14 pm
GatlingGun skrev: tor okt 07, 2021 12:08 pm Ikke jinx det nå. Ny langtidsskade incoming..
Jeg har håpet nå. Han kjenner kroppen sin godt etter alle skadene, og spilte sitt høyeste antall kamper ila en sesong for Fulham i fjor. Sikkert sagt det så mange ganger at folket her er drittlei, men akillesskade for den tunge kroppen til RLC var det verste som kunne skje. Jeg sa det da skaden oppstod - RLC vil ikke komme opp på gammelt nivå før det har gått 2 sesonger. Han ser nå tilsynelatende ut til å være det nært opptil det fysiske beistet han var under Sarri.
JA, det virker som han største problem, ryggskadene, er et forbigått kapittel.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Romelu med bra scoring mot Frankrike

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Oppdatering på utlånsspillere:

https://www.football.london/chelsea-fc/ ... ssion=true

Colwill, Maatsen og Sterling imponerer som ventet. Tre stortalenter vi har der. Lawrence og Cumming også vært gode, ser ikke for meg at de noensinne vil spille kamper av betydning for Chelsea.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ikke mindre enn fem nominerte fra Chelsea til kåringen av verdens beste fotballspiler:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tror faktisk Kante tar denne. Vel fortjent isåfall.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: fre okt 08, 2021 9:39 pm Tror faktisk Kante tar denne. Vel fortjent isåfall.
Han hadde nok vært helt der oppe hvis Frankrike hadde gjort et bedre EM i sommer. De ble vel slått ut rett etter gruppespillet.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

chelsea8 skrev: fre okt 08, 2021 10:56 pm
GatlingGun skrev: fre okt 08, 2021 9:39 pm Tror faktisk Kante tar denne. Vel fortjent isåfall.
Han hadde nok vært helt der oppe hvis Frankrike hadde gjort et bedre EM i sommer. De ble vel slått ut rett etter gruppespillet.
Jorginho ligger vel bedre an.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lukaku slipper å spille morgendagens ubetydelige Nations League-kamp mot Italia, og har blitt sendt hjem. Helt topp, Lukaku kan gjerne få hvile så mye som mulig.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vi har faktisk gått forbi Liverpool på antall supportere på Twitter. Imponerende!


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Han der ungutten til Frankrike på midten, herregud får et talent det er. Vanvittig evne til å lese spillet og bryte. Han bør vi være ute etter i sommer

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Dersom det er Tchouaméni du refererer til så er han visstnok i søkelyset vårt allerede.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Trolljegeren skrev: man okt 11, 2021 10:30 am Dersom det er Tchouaméni du refererer til så er han visstnok i søkelyset vårt allerede.
Ja han, han var faktisk enda bedre enn det jeg trodde han skulle han være. God ballspiller og ekstrem til å lese spillet defansivt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vi kan innkassere PL-trofeet, boys! Se bort fra at Brentford er nr 4, dette er nok fasit.


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:39 pm Vi kan innkassere PL-trofeet, boys! Se bort fra at Brentford er nr 4, dette er nok fasit.

Eller så får Tuchel fyken i januar etter en forferdelig periode i november og desember.

startelver

Legg inn av startelver »

Supercomputer som tar hensyn til hva da? Alt kan skje i løpet av en sesong.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

startelver skrev: fre okt 15, 2021 5:28 pm Supercomputer som tar hensyn til hva da? Alt kan skje i løpet av en sesong.
Har ikke gått i dybden på algoritmen her, startelver.

startelver

Legg inn av startelver »

At Brentford havner over mid table er jo en mulighet.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Kamp i morgen, spent på laget med flere forfall. Håper på

Mendy
Azpi-Dansken-Chal
Reece-Kante-Kova-Chill
Mount-Lukaku-Werner

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:39 pm Vi kan innkassere PL-trofeet, boys! Se bort fra at Brentford er nr 4, dette er nok fasit.

Supercomputeren treffer nok på det meste her. Spesielt den delen hvor dere bare slipper inn 4 mål.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Også fascinerende med bl.a. den målforskjell-prognosen til Wolves, 17-16 over 38 kamper burde gi pen odds

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

k9b skrev: lør okt 16, 2021 12:59 pm Supercomputeren treffer nok på det meste her. Spesielt den delen hvor dere bare slipper inn 4 mål.
Hus, hytte og hund er satt på Brentford topp 4.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Gilmour benket i dag. Har han vært skadet? Ser han ikke har spilt på 3 kamper nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

James jævlig langt unna toppform om Sarr starter før ham. Normalt skulle vel Azpi-Christ-Chalobah vært treeren bakersted James til høyre. Når Sarr spiller venstre stopper blir jeg litt overrasket. Men han har jo spilt der en del i oppkjøring og cup, så Tuchel mener kanskje han er mest komfortabel av stopperne våre til venstre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»