Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Lew_Ashby

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Lew_Ashby »

Ellers er det bare å takke Cech for det han har gjort for klubben. Først som en av tidenes beste målvakter for Chelsea, deretter som stødig figur på ledersiden gjennom den mest turbulente perioden kanskje i hele klubbhistorien.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jobben fortsetter med å finne en sportsdirektør, Michael Edwards og Paul Mitchell skal være øverst på listen pr nå.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Todd Boehly har heldigvis spurt Petr Cech om å bli med videre, men Cech har selv valgt å tre av i solidaritet med Roman Abramovich. Det samme skal gjelde for Marina og Bruce.




Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Merkelig at Buck og Cech skal tre av i solidaritet. Jeg skjønner Granovskaia, men ikke de to andre.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »








Orakelet

Legg inn av Orakelet »

chelsea8 skrev: tir jun 28, 2022 7:41 am





Fint hvis noen kommer på plass snart, men jeg må si at dette er det motsatte av hva jeg og mange andre forbinder med en "Liverpool-modell". Her har vi scoutet stoppere i flere år og landet på at Kounde er mannen vi tror mest på. Så bytter vi hele den sportslige (og administrative) ledelsen og plutselig jakter vi alle stoppere som finnes (noe overdrevet, men likevel).

Jeg tipper vi fremstår som ganske desperate i markedet nå og at vi må betale en del mer enn "Marina-pris" pga det. Ikke ideelt, men la oss håpe at vi kommer i mål med de vi trenger og at vi har en sportsdirektør på plass lenge før neste vindu.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvis både Werner og Ziyech er på tur bort, i tillegg til Lukaku, må det forsterkes en del offensivt også.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LeEquipe melder nå at Chelsea endelig har gitt Dembele et konkret forslag. Han må da velge mellom vårt kontraktsforslag og Barca sitt, der sistnevnte klubb sitt er lavere. Legger ikke ut lenken slik at det ikke blir for mye Twitter-poster her fra meg. Som Romano melder over håper nok Dembele-campen at man kan presse Barcelona til å høyne sitt tilbud noe basert på Chelsea sitt.

Kan vi håpe at Tuchel-forbindelsen avgjør? Frykter imidlertid at han velger Barcelona.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 10:18 am Legger ikke ut lenken slik at det ikke blir for mye Twitter-poster her fra meg.
Jeg syns ikke det gjør noe med Twitter-lenker. Da slipper man å gjengi innholdet og brukere kan selv klikke seg inn og lese mer.

Ikke noe særlig nytt, men det dreier seg i stor grad om disse spillerne for Chelsea:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ben Jacobs leverer en del bra Chelsea-nyheter om dagen som fremstår reellt og med gode kilder. Siste:

- Klubbene skal være nær enighet om pris for Sterling, og det er håp om å få avtale på plass allerede denne uken

- Chelsea skal IKKE ha lagt frem et konkret tilbud til Dembele, som fortsatt kun har tilbud fra Barca. Chelsea skal være keen, men ønsker ikke å bli bli brukt som brikke i agentens forhandlinger med Barcelona. Man ser an muligheten for å eventuelt signe Dembele etter forhandlingene mellom klubb og spiller er igang denne uken.

Håper vi får fingrene i begge spillerne, vil emm være åpenbare forsterkninger for oss offensivt på høyrekant (Sterling og Dembele), venstrekant og sentralt (Sterling).
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jun 28, 2022 1:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Uverifiserbare kilder skal ha det til at vi prøver oss hardt på Rice i sommer. Blir fort Broja andre veien for å få inn midler da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 1:30 pm Ben Jacobs leverer en del bra Chelsea-nyheter om dagen som fremstår reellt og med gode kilder.
Det er mulig at Ben Jacobs sin tilknytning til USA er årsaken til at han har levert såpass mye nyheter ifm Boehly-kjøpet og nå ifm overgangene til Chelsea. Enten at han brukes aktivt for å formidle ting man ønsker å få ut, eller at han har gode relasjoner til insidere i campen til våre nye eiere.

Får se om han blir den nye mannen å stole på for upubliserte Chelsea-greier.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lukaku flyr til Milano i dag og skal gjennomgå medical i morgen ✈️ Han skriver under på en låneavtale til juni 2023 uten noen kjøpsklausul.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?


KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?

Nei, han er ikke verdt det. Glad det ikke er vi som blåser 60m pund for han

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?

Synes ikke det er så ille mtp hvordan han har spilt for klubb og landslag

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?
Det er mye penger. Men hvordan er det målt opp mot Lukaku som ender opp med utlån denne sesongen? Det kjøpet var galskap.
Så lenge Richarlison konsentrerer seg på det han skal, så tror jeg det blir bra.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Chelsea kan vel ikke være reelt interessert i å kjøpe både Sterling OG Richarlison? Det må vel være en av dem? Pluss Dembele?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

KongOlav2 skrev: tir jun 28, 2022 5:24 pm Chelsea kan vel ikke være reelt interessert i å kjøpe både Sterling OG Richarlison? Det må vel være en av dem? Pluss Dembele?
Tipper Sterling og Dembele om han ikke blir enig med Barca.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: tir jun 28, 2022 5:20 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?
Det er mye penger. Men hvordan er det målt opp mot Lukaku som ender opp med utlån denne sesongen? Det kjøpet var galskap.
Så lenge Richarlison konsentrerer seg på det han skal, så tror jeg det blir bra.
Vurderte å skrive ("ja jeg vet, Chelsea brukte 100 mill på Lukaku") pga kommentarer som din ville komme, men gadd ikke pga jeg også tenkte det var opplagt at ett av tidenes bomkjøp også var galskap.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det er litt mye rykter i klubbtråden nå syns jeg. Bra med action, men man trenger ikke dele absolutt alt man finner fra hvermansen.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?


Jeg har sansen for Richarlison og jeg tror at jeg foretrekker han fremfor Sterling som midtspiss. Liker at han er så direkte og sterk. Han minner meg litt om Adriano fra Inter-tiden eller en Haaland light.

Jeg har egentlig stusset mest på prisen på Raphina. Jeg har sett han linket til klubber for omtrent samme pris som Richarlison og det syns jeg er rart for jeg rater Richarlison høyere.

Perisic, Bissouma og Richarlisson vil være fryktelig sterke signeringer for et "Conte-lag". Man skjønner hva han prøver på og dessverre er han mannen til å få det til å lykkes. Pt. er nok Tottenham sterkere enn oss og vi må få til noe bra på overgangsmarkedet vi også skal vi klare å holde de bak oss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KongOlav2 skrev: tir jun 28, 2022 5:24 pm Chelsea kan vel ikke være reelt interessert i å kjøpe både Sterling OG Richarlison? Det må vel være en av dem? Pluss Dembele?
Ja er bare masse rykter nå, hvor Sterling er den mest sannsynlige. Han er jo da mulig å spille i alle posisjoner offensivt, mens de to andre som nå ryktes inn offensivt (Dembele og Raphinha) er primært høyresiden i angrepet.

Richarlison ligge jo litt bredere til høyre selv om han også er god sentralt. Det blir maks 2 av disse 4 som kommer inn om alle plutselig skulle bli mulig å hente. Personlig håper jeg på Sterling, og på Raphinha av de tre gjenværende. Tar gjerne Dembele også, mens jeg ikke er veldig stor fan av Richarlison. Om han skulle komme så har ihvertfall Chelsea gode erfaringer med absolutte rasshøl i angrepet.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jun 28, 2022 5:49 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Orakelet skrev: tir jun 28, 2022 5:38 pm Han minner meg litt om Adriano fra Inter-tiden eller en Haaland light.
Richarlison har emm vært en direkte svak avslutter hittil i karrieren, og Haaland som målscorer er på et nivå som 3 år eldre Richarlison aldri har vært i nærheten av.

Fysikken og intensiteten til Richarlison kan gi oss en ny dimensjon, samtidig som han jobber imponerende knallhardt for laget som kant og midtspiss. Men han er ikke en naturlig målscorer, skaper lite for medspillere (kan diskutere om han skaper mer indirekte for medpsillere pga spillestil) og er en ganske svak pasningsspiller.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:36 pm
TrueTopRed skrev: tir jun 28, 2022 5:20 pm
Lew_Ashby skrev: tir jun 28, 2022 5:14 pm Kun jeg som mener £60 mill for Richarlison er galskap?
Det er mye penger. Men hvordan er det målt opp mot Lukaku som ender opp med utlån denne sesongen? Det kjøpet var galskap.
Så lenge Richarlison konsentrerer seg på det han skal, så tror jeg det blir bra.
Vurderte å skrive ("ja jeg vet, Chelsea brukte 100 mill på Lukaku") pga kommentarer som din ville komme, men gadd ikke pga jeg også tenkte det var opplagt at ett av tidenes bomkjøp også var galskap.
Måtte sjekke hva jeg skrev ifm Lukaku-interessen ifjor.

"Håper virkelig ikke at vi kjører Lukaku for 100mill. Voldsom pris."

"Blir mye rykter nå, men italienske Gazzetta melder at Lukaku skal ha takket nei til Chelsea og ønsker å bli værende i Inter. Helt ok om dette stemmer! Kjøp Vlahovic som alternativ på topp sammen med Havertz og Werner, og evt Tammy om han ikke selges."

"Mulig alt dette jeg har skrevet nå er ønsketenkning fordi jeg ikke ønsker Lukaku, og godt mulig at du har riktig".

"Mer og mer tyder på at vi går all in på Lukaku nå. Fanbase og eksperter virker splittet. Får gjøre meg opp en mening imorgen, men er mer positiv til tanken på Lukaku til Chelsea nå, litt avhengig av hvilken pris man må ut med."

Før jeg som den idioten jeg er varmer opp til tanken og tror han kommer til å levere etter at han blir klar for Chelsea. Etter Arsenal-kampen er jeg og de andre Chelsea-supporterne i ekstase.

Det blir jo ofte slik at man tvinger seg selv til å være positiv når man ikke har noe annet valg. Skal forsøke å ikke gå i den fellen flere ganger.

For øvrig var en del motstandersupportere dønn på ballen mtp Lukaku-kjøpet. Samme var rory-r og KTBFFH.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Vurderte å skrive ("ja jeg vet, Chelsea brukte 100 mill på Lukaku") pga kommentarer som din ville komme, men gadd ikke pga jeg også tenkte det var opplagt at ett av tidenes bomkjøp også var galskap.
Feilkjøp er hverdagsmat nå for tiden. Samtidig henger det fort på helt andre ting enn spilleren selv.
Jeg tolket ditt første innlegg som at det var noe nytt at man ev overbetalte litt for en spiller, derav mitt svar. Ikke noe mer enn det.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »


VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Fabrizio Romano melder nå at budet er godkjent. «It’s done between the clubs. Talks now ongoing on player side on personal terms and contract.»

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Sterling på topp med Mount og Raphinha bak blir spennende å se.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»