Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
KingsRoad

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av KingsRoad »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 12:32 pm Synes det er helt voldsomme overreaksjoner etter gårsdagens tap og den svake perioden vår. Orker ikke en full søndagsnovelle her nå, men Chelsea-fansen må være blant de mest reaksjonære i fotballverdenen.
Mangel på frisk luft under Coronaen, sikkert. Vi presterte greit på lørdag, og hadde sjanser (eller mulighet til å skape sjanser...) til å få til noe. Hjernedyppet fra Kova bør vi jo justere for, dette ble ikke akkurat skapt av kamp-planen. Så den ser i ettertid grei ut.

Samtidig har Tuchel helt rett ang. kampen mot Man. City; Manglende kvalitet på topp (i avgjørende situasjoner). Men hvem er det som velger ut spillerne?

Det er Tuchel som plukker ut Ziyech, mannen bak en av tidenes dårligste forsøk på en relativt enkel gjennombrudds-pasning. Så den kraftige reaksjonen fra sidenlinjen bør være rettet mot seg selv og det hårreisende laguttaket.

Ziyech har befestet, gang på gang, at han ikke holder nivået. Så da får enten Tuchel benke ham (med der tilhørende surmuling), eller sende ham på dør i januar-vinduet. Alle andre i troppen gjør en bedre jobb, og vi har alt for mange om beinet (så belastning faller fort bort som argumentasjon). Pulisic ikke langt unna samme status, men kan forsvares i elleveren, gitt rullering.

P.S. Stoler fortsatt 100 % på Tuchel, men kan nesten virke som om hans fotballfilosofi ikke er fullt ut forenlig med en alt for stor spillergruppe. Den må vingeklippes.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Verdens beste målvakt.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Og Tuchel verdens beste trener 🤌

Lewis Hall trente med A-laget idag, og var ikke med da U23-laget tapte 2-3 mot Palace. Skal vi få en overraskende PL-debut på Hall imorgen? Tipper han er i tropp. Kenedy trente forresten også...

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 8:32 pm Kenedy trente forresten også...
😑



Godkjent bud, men Hazard ønsker ikke å dra til Newcastle.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Ikke langt unna must win kamp i kveld. Lagene bak oss er ikke mange poeng bak oss om de vinner henge kampene sine.

Håper på

Kepa
Sarr Silva Rudiger
Azpi Kante Kova Odoi
Werner Mount
Kai

På tide at Kai får spille, Lukaku har vært dårlig i det siste. Werner burde spilt mot City og Alonso må bare ut.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fotball er en brutal idrett, og i en klubb som Chelsea har vi ikke råd til gratispassasjerer. Mange mener nok at jeg har vært for lite kritisk til Werner, men jeg holder fast ved at jeg tror han har en fremtid som produktiv Chelsea-spiller. At fyren fremstår som en av de mest ydmyke Chelsea-spillerne vi noensinne har hatt, og i motsetning til flere av floppene våre jobber utrettelig for laget og ikke gjemmer seg fra å komme til avslutninger etter en bom, gjør nok at jeg ikke klarer å vurdere ham på isolert på grunnlag av prestasjonene som angriper. Har ikke håpet på så mye på at en spiller skal lykkes i Chelsea siden Torres.

Hei, Romelu. Noter deg dette her din klovn:


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: tir jan 18, 2022 9:07 am Ikke langt unna must win kamp i kveld. Lagene bak oss er ikke mange poeng bak oss om de vinner henge kampene sine.

Håper på

Kepa
Sarr Silva Rudiger
Azpi Kante Kova Odoi
Werner Mount
Kai

På tide at Kai får spille, Lukaku har vært dårlig i det siste. Werner burde spilt mot City og Alonso må bare ut.
Ja takk til dette laget. Sarr og Rudi bytter side slik at Sarr får brukt venstrefoten sin. Går ut ifra at Lamptey starter igjen idag, Alonso og Sarr vs. Lamptey er ikke ideelt. Så er helt enig med deg i at CHO bør starte denne. Usikker på om jeg vil ha Jorg i denne, men mulig han bør inn som en av de mer utvhilte tilgjengelig. Mount er forhåpentligvis 100% klar.

Begynner å bli veldig spent i dag, nesten mer enn jeg var på lørdag. Denne kampen er veldig viktig, stinker slitekamp herfra til helvete.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 4:36 pm Fotball er en brutal idrett, og i en klubb som Chelsea har vi ikke råd til gratispassasjerer. Mange mener nok at jeg har vært for lite kritisk til Werner, men jeg holder fast ved at jeg tror han har en fremtid som produktiv Chelsea-spiller. At fyren fremstår som en av de mest ydmyke Chelsea-spillerne vi noensinne har hatt, og i motsetning til flere av floppene våre jobber utrettelig for laget og ikke gjemmer seg fra å komme til avslutninger etter en bom, gjør nok at jeg ikke klarer å vurdere ham på isolert på grunnlag av prestasjonene som angriper. Har ikke håpet på så mye på at en spiller skal lykkes i Chelsea siden Torres.

Hei, Romelu. Noter deg dette her din klovn:

Yimo slår meg som en type som vil produsere etter hvett, men det vil ta lang tid før han finner seg skikkelig til rette. Det intervjuet der viser bare hvor lav selvtillit han har. Dessverre. En ekte spiss på et storlag må vise mer enn ydmykhet og hard jobbing.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir jan 18, 2022 4:45 pm Yimo slår meg som en type som vil produsere etter hvett, men det vil ta lang tid før han finner seg skikkelig til rette. Det intervjuet der viser bare hvor lav selvtillit han har. Dessverre. En ekte spiss på et storlag må vise mer enn ydmykhet og hard jobbing.
Han er en rar fotballspiller altså. Er enig i at han ser ut å tidvis slite litt med selvtilliten, men samtidig har jeg aldri sett en spiss ønske så sterkt å komme i scoringsposisjon igjen etter noen misser. Det er nesten rart at han ønsker det.

Uansett. Håper han starter sammen med Havertz og Mount fremme idag, og setter et par mål.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Werner har noe uforløst over seg, håper dere kvitter dere med han. Virker som en kjernekar ja.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CHO starter idag boys. Håper på venstre vingback.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dretalag. Litt frustrert.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea idag, tipper vi er tilbake i en 3-4-2-1, men kan også være en 4-2-2-2.

Kepa
Azpi-Silva-Rudi
CHO-Kante-Jorg-Alonso
Mount-Ziyech
Lukaku

Kepa
Azpi-Silva-Rudi-Alonso
Kante-Jorg
Zyiech-CHO
Mount-Lukaku

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Hva i all verden er det Ziyech har på TT?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Alonso skal få kjørt seg mot farten til Lamptey.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Vet ikke om jeg orker enda en kamp med Alonso. Glasset er fullt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Nok en kamp på Ziyech. Han kan spille drit kamp etter kamp, men får spille videre. Hvor dårlig er Kai/Timo på trening?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ziyech fortsetter der han slapp. Taper dueller og avgir dårlige pasninger.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Blir Welbeck matchvinner her? Får vel sin livs kamp, som han pleier mot oss.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alonso igang med høyrisiko-avgjørelser ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Få av Ziyech. Bare ta ham av.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Endelig! Sexy fra Ziyech.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GatlingGun skrev: tir jan 18, 2022 9:27 pm Få av Ziyech. Bare ta ham av.
Så scorer han hahahaha , nå starter han de 8 neste

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Vi leder, men ingen god omgang dette her. Håper vi hever oss i andre og kan orke/gidde å ta en kontring å drepe denne kampen

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lukaku: 8 touch i førsteomgang. Er det vi som ikke klarer å involvere ham eller er dette Lukaku som er uinteressert?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 9:50 pm Lukaku: 8 touch i førsteomgang. Er det vi som ikke klarer å involvere ham eller er dette Lukaku som er uinteressert?
Han har jo minimalt å arbeide med. På de lange ballene legger Brighton 2-3 spillere på han. Noen går i kroppen og én snapper ballen. Veldig effektivt.

Innleggskvaliteten fra sidene er ikke-eksisterende.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Påtide at Tuchel viser noen taktiske ferdigheter her som kan forandre kampbildet. Dette er kanskje det dårligste vi har prestert i år. Brighton spiller bra, men gjør 2 bytter. Vi spiller elendig og Tuchel står handlingslammet på benken
Sist redigert av KTBFFH den tir jan 18, 2022 10:20 pm, redigert 1 gang totalt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Måtte komme...

Men hvem er det som ikke følger spiller der? Får jo løpe helt fritt inne boksen

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

70minutter vi er helt elendige, du har spillere som Kova, Werner, Puli, Kai på benken og ingenting gjøres. Hva faen skal du med spillere på benken? Gi de 4-8 minutter som vanlig

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»