Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

CHO har ikke akkurat revolusjonert Bundesliga ennå. Står med èn fattig assist på seks kamper(426 minutter) i Bundesliga og CL .

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



«Here we go soon»

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

GatlingGun skrev: tir okt 04, 2022 12:12 pm CHO har ikke akkurat revolusjonert Bundesliga ennå. Står med èn fattig assist på seks kamper(426 minutter) i Bundesliga og CL .
Har spilt ganske bra ut i fra det jeg har lest. Så han mot Atletico Madrid, og da spilte han veldig bra syns jeg, hadde vel blant annet hockeyassist på begge
målene til Leverkusen. Har også blitt nominert til Rookie of the Month i Bundesliga, sammen med Bartol Franjic og Tom Krauss fra henholdsvis Wolfsburg og Schalke.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Kante, Cucurella og Mendy på treningsfeltet i dag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

VisionQuest skrev: tir okt 04, 2022 12:52 pm Kante, Cucurella og Mendy på treningsfeltet i dag.
Sykt nok har vi 100% av troppen klar til morgendagens kamp. Dette er vel kriminelt utsagn, men emm fortjener Kepa en ny sjanse mot Milan. Litt fordi han ikke har spilt seg ut av laget, litt fordi Mendy ikke har gjort plassen til sin med prestasjonene sine siste halvåret.

Håper vi fortsetter med en firer bak selv om det begrenser James noe. Jeg ønsker Cucu på motsatt slik at vi i en 4-2-2-2 tidvis kan legge om og dytte James opp. Fofana spilte seg opp utover CP-kampen og kan få en ny sjanse, men blir ikke sur omKoulibaly som kjenner Milan godt kommer inn. Kante må starte om han han er klar, selv om han er litt rusten. Jorg var svak sist og virker rett og slett fysisk og mentalt sliten. Kante-Kova da. Auba fortjener ny sjanse etter flotte målet sist, Broja inn og skape rabalder siste 20 min.

James vs Leao blir battle of the freaks, ser fram til den.

Kepa
James-Fofana-Silva-Cucu
Kante-Kova
Kai-Mount
Auba-Sterling

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Lew_Ashby skrev: tir okt 04, 2022 1:13 pm
VisionQuest skrev: tir okt 04, 2022 12:52 pm Kante, Cucurella og Mendy på treningsfeltet i dag.
Sykt nok har vi 100% av troppen klar til morgendagens kamp. Dette er vel kriminelt utsagn, men emm fortjener Kepa en ny sjanse mot Milan. Litt fordi han ikke har spilt seg ut av laget, litt fordi Mendy ikke har gjort plassen til sin med prestasjonene sine siste halvåret.

Håper vi fortsetter med en firer bak selv om det begrenser James noe. Jeg ønsker Cucu på motsatt slik at vi i en 4-2-2-2 tidvis kan legge om og dytte James opp. Fofana spilte seg opp utover CP-kampen og kan få en ny sjanse, men blir ikke sur omKoulibaly som kjenner Milan godt kommer inn. Kante må starte om han han er klar, selv om han er litt rusten. Jorg var svak sist og virker rett og slett fysisk og mentalt sliten. Kante-Kova da. Auba fortjener ny sjanse etter flotte målet sist, Broja inn og skape rabalder siste 20 min.

James vs Leao blir battle of the freaks, ser fram til den.

Kepa
James-Fofana-Silva-Cucu
Kante-Kova
Kai-Mount
Auba-Sterling
Liker for så vidt laget ditt, kanskje Gallagher inn for Mount/Havertz, men her tror jeg vi er nødt til å gå med tre bak. Milan har skade på både Theo Hernandez og Calabria, noe vi er nødt til å utnytte så mye som vi kan.

Jeg tror vår beste sjanse til å vinne er å isolere Milans makeshift-backduo i så mange 1v1/1v2 situasjoner som mulig, og vi har de siste 18 månedene vært giftere med James/Chilwell som breddeholdere enn når vi spiller med mer tradisjonelle vinger.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Vi betaler altså mer enn release clause for Nkunku. Typisk gir det grunnlag for kritikk i fotballverden. Påstander om at vi overbetaler, er desperate ol. er påregnelige.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg liker denne strategien veldig godt! Marina var generelt dyktig i jobben sin, men det er flere eksempler på at forsøk på å spare noen millioner har endt opp med å koste oss hundrevis av millioner. Boehly virker i større grad å se "the bigger picture". Han er villig til å "kaste bort" noen millioner her og der fordi han vet at "tid er penger" og at de store pengene er knyttet til sportslig suksess.

Det som er litt ergerlig å tenke på er at han trolig ville brukt samme strategi ift Haaland, hvis han overtok litt tidligere. Ingen ville klaget i dag hvis vi betalte en god del ekstra for å sikre oss Haaland og det samme vil gjelde Nknuku, så lenge han leverer. En spiller som leverer på et lag som vinner titler er stort sett alltid "billig". Spillere på lag som ikke leverer er stort sett alltid "flopper".

Det er ingen tvil om at det er risiko forbundet med dette, men feilslutningen jeg syns mange gjør er å legge til grunn at det er mindre risiko knyttet til å gå for annetvalget til en noe lavere pris. Ser man isolert på investeringskostnaden er det mulig å argumentere for at det gir lavere risiko, men en slik strategi vil ofte innebære at man er sjanseløs på de store pengene som er knyttet til å være "verdens beste klubb". Det er tydeligvis den pengesekken Boehly jakter og da blir regnestykkene annerledes. Jeg tipper det også kan argumenteres for at risikoen er lavere selv om pengebruken er høyere. Det er enormt mye større kommersielt potensiale ved å være helt i toppen og det absolutt dyreste alternativet må være å drive slik ManU har gjort, med store investeringer, men ikke store nok til å få klubben til å vinne titler eller spille CL. Toppfotball i dag er litt "enten-eller". Det er "go big or go home" og jeg syns det er riktig strategi.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Orakelet skrev: tir okt 04, 2022 1:26 pm Vi betaler altså mer enn release clause for Nkunku. Typisk gir det grunnlag for kritikk i fotballverden. Påstander om at vi overbetaler, er desperate ol. er påregnelige.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg liker denne strategien veldig godt!
Enig. Vi betaler litt mer enn klausulen, men det er nok fortsatt en god del under markedsprisen. Det gir oss også fleksibilitet på betalingsstrukturen. Tipper det er bedre for klubben å betale 70 mill euro over kontraktslengden enn å punge ut 60 mill euro på flekken.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

VisionQuest skrev: tir okt 04, 2022 1:38 pm
Orakelet skrev: tir okt 04, 2022 1:26 pm Vi betaler altså mer enn release clause for Nkunku. Typisk gir det grunnlag for kritikk i fotballverden. Påstander om at vi overbetaler, er desperate ol. er påregnelige.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg liker denne strategien veldig godt!
Enig. Vi betaler litt mer enn klausulen, men det er nok fortsatt en god del under markedsprisen. Det gir oss også fleksibilitet på betalingsstrukturen. Tipper det er bedre for klubben å betale 70 mill euro over kontraktslengden enn å punge ut 60 mill euro på flekken.
Ja, og så er det konkurranseelementet: "Det er bedre med en fugl i hånden enn ti på taket". Man kunne gitt et bud lik klausulen og håpet på det beste, men risiko representerer en negativ verdi. Transfermarkt har en markedsverdi på Nkunku på 80 mill. Alternativene Chelsea hadde kan ha vært:

1. By 70 mill i en hemmelig avtale ett år i forveien og få spilleren med 100 % sikkerhet
2. By 60 mill neste sommer og konkurrere med alle storklubber om spilleren. La oss si at vi hadde hatt 20 % sannsynlighet for å få han i et slikt scenario.

Alternativ 1 gir en forventet gevinst på 10 mill ((verdi - kjøpesum)*100%)
Alternativ 2 gir en forventet gevinst på 4 mill ((verdi - kjøpesum)*20%)

Veldig ofte vil alternativ 2 bli fremstilt som den beste avtalen i fotballdiskusjoner, og det er den jo "med fasit i hånd", men før avtalen er inngått må risiko tas med i beregningen og på det området har mange i fotballen vært elendige (ja, jeg tenker på Marina). Boehly derimot virker å være direkte god på dette og det er nok PE-tankegangen som han har tatt med seg. Flott, for det er riktig måte å tenke på!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

VisionQuest skrev: tir okt 04, 2022 1:25 pm Liker for så vidt laget ditt, kanskje Gallagher inn for Mount/Havertz, men her tror jeg vi er nødt til å gå med tre bak. Milan har skade på både Theo Hernandez og Calabria, noe vi er nødt til å utnytte så mye som vi kan.

Jeg tror vår beste sjanse til å vinne er å isolere Milans makeshift-backduo i så mange 1v1/1v2 situasjoner som mulig, og vi har de siste 18 månedene vært giftere med James/Chilwell som breddeholdere enn når vi spiller med mer tradisjonelle vinger.
Godt poeng. Visste ikke at Milan manglet såpass mange. Hernandez, Calabria, Saelemaekers, Maignan, Florenzi, Messias, Zlatan og Origi sannsynligvis alle ute mot Chelsea. Muligens også Kjær.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir okt 04, 2022 2:17 pm
VisionQuest skrev: tir okt 04, 2022 1:25 pm Liker for så vidt laget ditt, kanskje Gallagher inn for Mount/Havertz, men her tror jeg vi er nødt til å gå med tre bak. Milan har skade på både Theo Hernandez og Calabria, noe vi er nødt til å utnytte så mye som vi kan.

Jeg tror vår beste sjanse til å vinne er å isolere Milans makeshift-backduo i så mange 1v1/1v2 situasjoner som mulig, og vi har de siste 18 månedene vært giftere med James/Chilwell som breddeholdere enn når vi spiller med mer tradisjonelle vinger.
Godt poeng. Visste ikke at Milan manglet såpass mange. Hernandez, Calabria, Saelemaekers, Maignan, Florenzi, Messias, Zlatan og Origi sannsynligvis alle ute mot Chelsea. Muligens også Kjær.
De har vel fortsatt Leao og Tomori i elleveren. Et artig gjensyn med Tomori og en spennende kikk på Leao, som jeg ikke har sett altfor mye av selv om vi er blitt linket til ham.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: tir okt 04, 2022 2:31 pm (...) en spennende kikk på Leao, som jeg ikke har sett altfor mye av selv om vi er blitt linket til ham.
Ja, det blir spennende å se. Leste noen rykter om at Milan er interessert i Pulisic, men Fabrizio sier at det ikke er noe konkret på gang enda.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Tror vi må ha dobbel sikring i form av James og Fofana på superatleten Leao. En trebackslinje gir mening, og jeg ville gitt Koulibaly sjansen fra start. Han har sett ut som en fisk på land i England, men Milan burde han kjenne godt til. Cucurella får derfor en ekstra uke på seg, fordi jeg vil veldig gjerne se Chilwell i en rolle han mestrer bedre enn tradisjonell back.

Hvis Kante ikke er klar (vi burde strengt tatt gi han en ekstra uke uansett) så håper jeg Ruben får tillit sammen med Kova på midten. Aller helst skulle Jorge vært sendt på et to ukers sydenopphold, men det går selvsagt ikke. Hvile må han uansett.

I angrepet er det fornuftig å la Auba prøve og bygge videre på Palace-kampen, mens Sterling og en av Mount, Kai eller Gallagher spiller rundt han. Jeg heller mer mot Havertz, som var bedre enn Mount i helgen, men forstår også hvis Potter vil gi Gallagher sjansen. Det er absolutt ikke feil.

Laget mitt blir derfor:

Keypah
Fofana Silva Koulibaly
James Ruben Kova Chilwell
Havertz
Auba Sterling

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Potter og Koulibaly stiller til pressekonferanse om litt under en halv time.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Etter min mening er det verste Potter kan gjøre fremover nå, det er å fortsette med hyppige formasjon, posisjon og spillerbytter. Han trenger å få tid til å sette en ellever og spille en fast kjerne på 7-8-9 spillere i form. Deretter kan han starte med å rullere forsiktig.

Ønsker maks to forandringer mellom hver kamp fremover, med unntak av cupene.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jorginho og Havertz usikker til imorgen ifølge Potter. Puli eller Gallagher kommer nok inn for tyskeren om han må stå over, mens RLC eller Kante starter for Jorgi.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

https://theathletic.com/podcast/144-ath ... pisode=436

The Athletic ute med podcast angående Nkunku til Chelsea. Kan finnes på Spotify også derson man ikke har abonnement på The Athletic.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvor bindende og sikre er disse pre-kontraktene? Ser forresten at Nkunku har en anslått markedsverdi på £70m, i følge Transfermarkt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Fortsatt en stund til de er tilbake til prime Barcelona.

Screenshot_20221004-205615_Chrome.jpg

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

chelsea8 skrev: tir okt 04, 2022 5:55 pm Hvor bindende og sikre er disse pre-kontraktene?
Uvisst. Jeg tror ikke man skal legge så mye vekt på hvordan sportjournalister ordlegger seg ("agreement in principle"). Disse er ikke jurister og har ikke sett selve avtalene så det er urealistisk å tro at de skal klare å skille mellom en juridisk bindende avtale og en ikke-bindende avtale.

For meg høres det ut som at de er enige om "term sheet", dvs. en kort avtale med hovedpunktene i avtalen. Deretter skal det være ytterligere forhandlinger om gjenstående detaljer før en endelig avtale inngås.

Et "term sheet" kan være bindende eller ikke-bindende. Ofte er den ikke-bindende, men man kan spørre seg hva som er poenget med en ikke-bindende avtale i dette tilfellet. En ikke-bindende intensjon om å utløse klausulen vil være en avtale som er verdiløs både for kjøper og selger. Det er ingen grunn til å gjennomføre en "medical" hvis avtalen er så "tynn" så jeg tipper dette er en forpliktende avtale.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Da stemmer det godt med det inntrykket jeg selv har. Det ligger en form for enighet og forventninger der, men ingenting som er spikret eller bindende for noen av partene. En slik avtale er ikke verdt nesten noe som helst.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Christensen med en skade uten at noen var borti ham. Stakkars fyr.

Ellers spiller u21-laget vårt mot Oxford i en eller annen cup ikveld. Har snudd det mot slutten og leder nå 2-1 etter mål av Burstow og Hall (nok en gang). Hutchinson misset straffe. Casadei skadet, dette er laget:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tir okt 04, 2022 10:32 pm Christensen med en skade uten at noen var borti ham. Stakkars fyr.

Ellers spiller u21-laget vårt mot Oxford i en eller annen cup ikveld. Har snudd det mot slutten og leder nå 2-1 etter mål av Burstow og Hall (nok en gang). Hutchinson misset straffe. Casadei skadet, dette er laget:
Høydepunktene fra kampen. Fantastisk mål av Burstow, og Hall kan som jeg har sagt flere ganger bli spesiell. Håper han får bli med i noen kamptropper denne sesongen. Svak straffe, men ut ifra høydepunktene var Hutchinson veldig aktiv nok en gang. Har vært vår beste U21-spiller denne sesongen. Håper også han får sjansen i noen A-lagstropper i år.


Ellers er det i likhet med A-laget en must win for Chelsea sitt U19-lag mot Milan i YCL i dag etter kun 1 poeng på de to første kampene mot Zagreb og Salzburg. Tipper dessverre det blir et redusert lag mtp at flere av de mer profilerte U19-spillerne var med mot Oxford i går. Webster, Hall og Gilchrist startet igår og er nok ikke med i dag.

Når jeg ser på Milan sin kamptropp ser jeg at snittalderen er høyere enn for Chelsea som stiller med en drøss 15-17-åringer. Milan har 4-5 16-åringer, resten er 17-19 år. Det har mye å si på det nivået der.

Kampen vises uansett på UEFA.com og anbefaler Chelsea-fans å ta en titt på våre talenter selv om jeg blir overrasket om det blir noe annet enn tap. Tipper Castledine, Rak-Sakyi og 2-3 av U17-landslagsspillerne våre spiller.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: ons okt 05, 2022 10:40 am
Lew_Ashby skrev: tir okt 04, 2022 10:32 pm Christensen med en skade uten at noen var borti ham. Stakkars fyr.

Ellers spiller u21-laget vårt mot Oxford i en eller annen cup ikveld. Har snudd det mot slutten og leder nå 2-1 etter mål av Burstow og Hall (nok en gang). Hutchinson misset straffe. Casadei skadet, dette er laget:
Høydepunktene fra kampen. Fantastisk mål av Burstow, og Hall kan som jeg har sagt flere ganger bli spesiell. Håper han får bli med i noen kamptropper denne sesongen. Svak straffe, men ut ifra høydepunktene var Hutchinson veldig aktiv nok en gang. Har vært vår beste U21-spiller denne sesongen. Håper også han får sjansen i noen A-lagstropper i år.


Ellers er det i likhet med A-laget en must win for Chelsea sitt U19-lag mot Milan i YCL i dag etter kun 1 poeng på de to første kampene mot Zagreb og Salzburg. Tipper dessverre det blir et redusert lag mtp at flere av de mer profilerte U19-spillerne var med mot Oxford i går. Webster, Hall og Gilchrist startet igår og er nok ikke med i dag.

Når jeg ser på Milan sin kamptropp ser jeg at snittalderen er høyere enn for Chelsea som stiller med en drøss 15-17-åringer. Milan har 4-5 16-åringer, resten er 17-19 år. Det har mye å si på det nivået der.

Kampen vises uansett på UEFA.com og anbefaler Chelsea-fans å ta en titt på våre talenter selv om jeg blir overrasket om det blir noe annet enn tap. Tipper Castledine, Rak-Sakyi og 2-3 av U17-landslagsspillerne våre spiller.
Jeg likte Hall sitt mål best. Han viser nærteknikk, bevegelser, instinkter og et beslutningsmønster i den situasjonen som minner veldig mye om Phil Foden. Det er slike fotballhoder Chelsea trenger flere av. Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.

Bare for å ha det sagt, med dette har jeg ikke konkludert med noe som helst.

Skal følge med på ham videre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: ons okt 05, 2022 10:59 am Jeg likte Hall sitt mål best. Han viser nærteknikk, bevegelser, instinkter og et beslutningsmønster i den situasjonen som minner veldig mye om Phil Foden. Det er slike fotballhoder Chelsea trenger flere av. Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.

Bare for å ha det sagt, med dette har jeg ikke konkludert med noe som helst.

Skal følge med på ham videre.
Anbefales å følge med på! Han har en voldsom fysikk for størrelsen sin, noe vi så i debuten mot Chesterfield hvor han dyttet bort voksne menn som 17-åring. I motsetning til mange andre unggutter som skjuler mangler i spillet sitt bak at man får mye gratis av fysikken på ungdomsnivå, så har Hall også overraskende god ballbehandling og nærteknikk. Godt driv med ball og emm best som boks til boks-spiller. Har begynt å score litt i år også. Er kanskje ikke den mest elegante, men effektiv. Minner nesten litt om Reece James da han spilte sentralt for Wigan med en svakere venstrefot enn Reece sin høyrefot. Han virker veldig seriøst og mentalt sterk, selv om han uttalte at han skalv før debuten sin for A-laget.

Målet i sist YCL-kamp mot Salzburg viser litt av styrkene hans:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

GatlingGun skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.
Helt utrolig hvor mye en målfeiring sier om spillere og hvilken person de er. Fascinerende!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

chelsea8 skrev: ons okt 05, 2022 11:30 am
GatlingGun skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.
Helt utrolig hvor mye en målfeiring sier om spillere og hvilken person de er. Fascinerende!
Jeg minnes at Mario Balotelli ikke feiret målene sine når han scoret som 15-17 åring. Han bare hentet ballen fra nettet, løp med den tilbake til midtstreken og stilte seg opp for å begynne kampen igjen.

Egentlig ganske kult, men uhyre arrogant.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

chelsea8 skrev: ons okt 05, 2022 11:30 am
GatlingGun skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.
Helt utrolig hvor mye en målfeiring sier om spillere og hvilken person de er. Fascinerende!
Uenig. Jeg tror egentlig at man kun irriterer seg over målfeiringer som gjøres av spillere som man selv vurderer til å ikke være gode nok til og gjøre det og/eller at man ikke liker spilleren.

Ingen Chelsea-supportere hadde irritert seg over den dustete Haaland-feiringen hvis han spilte for oss. Ei heller Vinicius’ dansende lekenhet. Eller Drogba som spilte gitar med cornerflagget. Eller Zola som fikk pusset skoene sine av lagkameratene sine. Eller Anelkas sommerfugl-symbol. Vil påstå at de fleste på denne lista, hvis ikke alle, har beina greit plassert på jorda.

Og eksempelet til Jolla viser typ «eksemplarisk» feiring som ble mislikt, fordi fyren som gjør det er kvalm.

Med andre ord, jeg tror at det ikke feiringen som er problemet, men spilleren og den som tolker feiringene fra sofaen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Inbetweener skrev: ons okt 05, 2022 2:07 pm
chelsea8 skrev: ons okt 05, 2022 11:30 am
GatlingGun skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am Heller ikke noe tullefeiring, kun normal glede. Tyder på en gutt med beina på jorden.
Helt utrolig hvor mye en målfeiring sier om spillere og hvilken person de er. Fascinerende!
Uenig. Jeg tror egentlig at man kun irriterer seg over målfeiringer som gjøres av spillere som man selv vurderer til å ikke være gode nok til og gjøre det og/eller at man ikke liker spilleren.

Ingen Chelsea-supportere hadde irritert seg over den dustete Haaland-feiringen hvis han spilte for oss. Ei heller Vinicius’ dansende lekenhet. Eller Drogba som spilte gitar med cornerflagget. Eller Zola som fikk pusset skoene sine av lagkameratene sine. Eller Anelkas sommerfugl-symbol. Vil påstå at de fleste på denne lista, hvis ikke alle, har beina greit plassert på jorda.

Og eksempelet til Jolla viser typ «eksemplarisk» feiring som ble mislikt, fordi fyren som gjør det er kvalm.

Med andre ord, jeg tror at det ikke feiringen som er problemet, men spilleren og den som tolker feiringene fra sofaen.
Som stor fan av deg her inne, vær så snill - presiser at spillere som lager hjertetegn med hendene sine når de scorer ikke er ok.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Haha. Jeg foretrekker at de ikke gjør det, men det trenger ikke bety at de er uoppdragne eller i overkant høye på seg selv bare fordi de gjør kleine ting etter å ha scoret mål.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»