Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
GatlingGun

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av GatlingGun »

SuperJoeCole skrev: fre okt 07, 2022 6:22 pm Klar for Brua i morgen 😎
Lykke til mr!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

SuperJoeCole skrev: fre okt 07, 2022 6:22 pm Klar for Brua i morgen 😎
Kos deg masse! Hvor sitter dere?

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Første tur med eldste avkom (6 år), stor stas😊
Ble Bonetti Suite denne turen, Rad F sete 133-134😎

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Heftig (!) rotering fra Potter.

Kepa
Azpi, Chalobah, Koulibaly, Cucurella
Loftus-Cheek, Jorginho, Gallagher
Mount, Havertz, Pulisic

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Heftig rotering, ja. Lukter en smell.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Kanskje den verste XI jeg har sett på flere år dette her. Rotere alt og alle utenom kongen av klippekory i tillegg

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Får Potter til dette så blir jeg imponert. Frykter dessverre at vi stanger, eventuelt får et baklengs relativt tidlig sånn at vi må jage. Men det er klart, på et tidspunkt må man rotere. Synes godt han kunne startet med Auba, som ikke har spilt fulle kamper eller løpt rævva av seg de kampene han har vært hos oss.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Føles unødvendig å gå fra en 70/30 kamp til en 50/50, og uenig i Broja på benk til fordel for Havertz.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jesus, hva er dette laget? Fullt fokus på Milan og håper denne gjengen er god nok til å gjøre jobben mot Wolves?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette blir en frustrerende ettermiddag tror jeg. Men vi har litt mer kreativitet og flair utpå idag kontra makkverket av et angrepsspill mot Milan.

MEN

Om det er en kamp der skadeplagede James, Chilly og gamlefar Silva skal hviles så er det jo denne. Resten skjønner jeg ikke noe av.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Blir tungt å gå fra James til Azpi på høyreback. Sliter med å se hvor våre sjanser skal komme fra.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

JORGINHO INDRELØPER.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skulle gjerne sett oss faktisk kjøpe Nunes i sommer da vi var linket. Speller.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Mye misnøye med Pulisic omkring. Får litt Barkley-vibber av "populariteten" hans

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Overraskende solid av reservene. Perfekt gjennomført.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Positiv og god kamp. Kan dette få Pulisic i nærheten av noe av hans beste? Herlig goal fra Broja. KK gjør det bra og ser ut som han er mer komfortabel som stopper i en 4er bak.

God helg alle sammen

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Potter har tydeligvis magiske evner. Vinne denne med så mange bytter er imponerende. Har begynt å bli gøy å se Chelsea igjen!

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

Meget imponert. Perfekt disponert kamp av Potter. Harry Potter. Men fra spøk til revolver; vi hviler halve laget, de tre spillerne som aller mest trenger mål scorer, Mount er tilbake i toppform og Chukwu får sin debut? Nei, fy flaten.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Den slaviske Shevchenko er moden for en start nå.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Deilig!!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette var et godt hakk opp fra midtukens kamp.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Uavgjort mellom Spuds og Brighton hadde vært en perfekt lørdag

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Inbetweener skrev: lør okt 08, 2022 5:54 pm Meget imponert. Perfekt disponert kamp av Potter. Harry Potter. Men fra spøk til revolver; vi hviler halve laget, de tre spillerne som aller mest trenger mål scorer, Mount er tilbake i toppform og Chukwu får sin debut? Nei, fy flaten.
Godt oppsummert. Enig og endelig et spill som får frem smil og ikke tårer!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Søren klype, hadde håpet at magikeren skulle bruke lenger tid på å lage tryllebygg til Chelsea-spillerne🥲

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Skikkelig Costa-goll den 3-0 skåringen egentlig.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Spurs snubler med seg tre bortepoeng mot Brighton. Enorm flyt.

Rory-r

Legg inn av Rory-r »

Igjen en kamp som gir oss ekstremt viktig og riktig input! Strålende jobb, Potter! Vi er maks uthvilte til Milan-kampen og en haug med spillere som har hatt en elendig sesongstart fikk en innsprøytning av selvtillit og lagfølelse. Altså, hvor mange topplag stiller med 4 egenproduserte spillere fra start? Kunne vært 5 med Reece. Regner vi Broja som egenprodusert? Vet ikke hvor gammel han var når han kom til klubben.

Orker ikke kommentere på alle spillerne, men må nevne noen som stakk seg ut:
- Gallagher . Får virkelig lov av Potter til å spille på styrkene sine og har masse frihet til å trekke både langt ned og opp på banen. Herregud, for en sinssyk presspiller han er! Når laget er mer samspilte under Potter så er jeg overbevist om at vi får veldig mye mer igjen for den enorme mengden høyintensitetsløpene han drar i gang. Litt nølende når han får ballen foran 16-meteren, men regner med det kommer seg med mer spilletid. Mason var også veldig god i dag og fikk litt ståpels når Gallagher og Mount småspilte seg sammen ut av Wolves-presset. De to sammen kan bli eksplosivt!

- Koulibaly. Bedre og bedre for hver kamp nå. Virker for meg som Potter har bedt han være mer aggressiv og frempå i duellene. Forrige kamp gikk det nesten litt over styr, men han styrte det nydelig mot Wolves. Hadde et par Rudiger-moments også, hvor han brøt høyt på banen og satte fart gjennom midtbanen. Har troa på at han blir en viktig spiller for oss.

- Pulisic. Jeg klarer ikke å avskrive han. Han har vært laber lenge, der er jeg enig. Men føler likevel at han kan treffe et toppnivå som få andre i stallen om alt klaffer for han. Tuchels angrepstaktikk og spillemønster spilte ikke på noen av styrkene angrepsspillerne våre. Alle sammen presterte dårligere og dårligere, og selv om spillerne har et ansvar selv så trenger de selvtillit, riktige forhold på banen og riktig oppfølging utenfor for å fungere. Kan i hvert fall si at Pulisic har manglet selvtillit og de riktige forholdene på banen de siste sesongene. Hvordan forholdene har vært utenfor banen aner jeg ingenting om, men om Potter kan gi han selvtilliten tilbake så håper jeg vi kan se han våge å utfordre igjen - slik han gjorde under Lampard.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lewis Hall med nok et mål da U21-laget vant 1-0 mot West Ham. Seiler opp som vårt største talent på U21-nivå (Carney A-lag), og har virkelig troen på ham.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Rory-r skrev: lør okt 08, 2022 8:45 pm Regner vi Broja som egenprodusert? Vet ikke hvor gammel han var når han kom til klubben.
Han er født i England og startet i Chelsea på U-9 laget (8 år) så ja, definitivt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Han var enorm i dag 💪🏿


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»