Hvorfor i &/()Y&(/%T&I(&/(/Y& har de endra designet på Chess24?

Svar
Kjetil-e

Hvorfor i &/()Y&(/%T&I(&/(/Y& har de endra designet på Chess24?

Legg inn av Kjetil-e »

Har spilt på Chess24 lenge men nå vurderer jeg å finne et annet nettsted. For det nye designet deres er jo bare helt grusomt. Noen som kjenner til årsaken til denne j(/&(/&(/&(/&() endringa.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Jeg spiller kun på Lichess, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.

12dd

Legg inn av 12dd »

Jeg spiller kun på chess.com, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

12dd skrev: man nov 29, 2021 7:56 pm Jeg spiller kun på chess.com, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.
Enig!

Jompa

Legg inn av Jompa »

Lichess/chess.com >>>>>> Chess 24

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

PowersIave skrev: man nov 29, 2021 7:53 pm Jeg spiller kun på Lichess, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.
Takk for tipset, har begynt å spille der nå. Langt bedre enn chess24 etter den forferdelige endringen av designet sitt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Lichess er mest seriøst, bra brukergrensesnitt på chess.com

Expekt

Legg inn av Expekt »

Liker både chess og lichess, men foretrekker lichess når jeg spiller på mobilen.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

12dd skrev: man nov 29, 2021 7:56 pm Jeg spiller kun på chess.com, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.
Jeg spilte der før, men etter at jeg oppdaget Lichess så kuttet jeg etterhvert helt ut chess.com. Lichess har bedre design og er mer brukervennlig.

Queenie

Legg inn av Queenie »

PowersIave skrev: ons des 01, 2021 6:31 pm
12dd skrev: man nov 29, 2021 7:56 pm Jeg spiller kun på chess.com, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.
Jeg spilte der før, men etter at jeg oppdaget Lichess så kuttet jeg etterhvert helt ut chess.com. Lichess har bedre design og er mer brukervennlig.
Mye mindre juks.

12dd

Legg inn av 12dd »

Queenie skrev: ons des 01, 2021 6:32 pm
PowersIave skrev: ons des 01, 2021 6:31 pm
12dd skrev: man nov 29, 2021 7:56 pm Jeg spiller kun på chess.com, synes det er den soleklart beste platformen for sjakk på nett.
Jeg spilte der før, men etter at jeg oppdaget Lichess så kuttet jeg etterhvert helt ut chess.com. Lichess har bedre design og er mer brukervennlig.
Mye mindre juks.
På Lichess?

Queenie

Legg inn av Queenie »

12dd skrev: ons des 01, 2021 7:17 pm
Queenie skrev: ons des 01, 2021 6:32 pm
PowersIave skrev: ons des 01, 2021 6:31 pm

Jeg spilte der før, men etter at jeg oppdaget Lichess så kuttet jeg etterhvert helt ut chess.com. Lichess har bedre design og er mer brukervennlig.
Mye mindre juks.
På Lichess?
Ja.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

Queenie skrev: ons des 01, 2021 12:05 am Lichess er mest seriøst, bra brukergrensesnitt på chess.com
Jeg spiller på lichess veldig god side. Men det er en ting der som irriterer meg. Og det er at spillerne har muigheten til å be om å angre trekk. Jeg avslår selvsagt alltid. (Flyttet er flyttet) og ber selvsagt heller aldri om å få angre trekk.

Men det er et iritasjonsmoment at det kommer opp og jeg må bruke tid på å avslå,. Men ellers veldig bra side.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sjakk»