Viaplay Vinter

Svar
Skraevadottir

Viaplay Vinter

Legg inn av Skraevadottir »

Jeg må si at dette funker i hvert fall tilnærma like bra som NRKs vintersportssendinger, og jeg syns også at de har fått på plass mange gode kommentatorteam og reportere. Langrenn og alpint er jo helt suverent, resten også ganske bra. Dessuten slipper man Morten Stenberg.

Hva sier dere, folkens? Hot or not?

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Bedre enn fryktet, men reklamen irriterer. Til tross for at de var rimelig diskre og ikke avbrøt noe som var veldig viktig.

Men NRK er fantastisk mye bedre. Rett og slett.

lund

Legg inn av lund »

Tusen ganger bedre enn TV2 i alle fall. Ingen tvil om det. Minus med Strømsvåg som studioanker, men er ikke akkurat den viktigste delen av sendingene.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

lund skrev: lør nov 27, 2021 7:07 pm Tusen ganger bedre enn TV2 i alle fall. Ingen tvil om det. Minus med Strømsvåg som studioanker, men er ikke akkurat den viktigste delen av sendingene.
Ja, TV2 var virkelig ikke bra. Jeg har sansen for Julie Strømsvåg, jeg, så jeg syns egentlig at studio også fungerer fint. Er mye tid å fylle, da, men slik er/var det jo på NRK også. Egentlig er man jo avhengig av gode gjester der. Fungerer knall når f. eks Almaas er på besøk i NRK. Var bra med Løfshus og A. Aukland i studio på TV3 også.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: lør nov 27, 2021 7:01 pm Jeg må si at dette funker i hvert fall tilnærma like bra som NRKs vintersportssendinger, og jeg syns også at de har fått på plass mange gode kommentatorteam og reportere. Langrenn og alpint er jo helt suverent, resten også ganske bra. Dessuten slipper man Morten Stenberg.

Hva sier dere, folkens? Hot or not?
Har kun vært innom sendingene, og ikke sett time etter time.
Men Stenberg er jo fullstendig krise så glad jeg slipper å høre på han.
Jeg er positivt overrasket så langt

hamplenedomplenedis
Innlegg: 801

Legg inn av hamplenedomplenedis »

Synes Nent har levert veldig bra så langt!

Studiosendingene fungerer bra, og man har fått tak i mange flinke reportere, kommentatorer og eksperter.

Tilstedeværelsen ute på arenaene er jo også veldig imponerende så langt. Hvor mange de har i Ruka vet jeg ikke, men det må være ganske så mange. Til og med til Lake Louise har man sendt både reporter, kommentator og ekspert, så det må jeg si er bra satsing!

mashadar

Legg inn av mashadar »

Bortsett fra reklamen så synes jeg det er ganske så ålreit.
Så har de også fått med noen gode navn fra NRK, i alle fall i alpint (K.A.Aamodt, Toft og Arnesen).

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Skraevadottir skrev: lør nov 27, 2021 7:01 pm Jeg må si at dette funker i hvert fall tilnærma like bra som NRKs vintersportssendinger, og jeg syns også at de har fått på plass mange gode kommentatorteam og reportere. Langrenn og alpint er jo helt suverent, resten også ganske bra. Dessuten slipper man Morten Stenberg.

Hva sier dere, folkens? Hot or not?
Bra dette her.

Man slipper Morten Stenberg - og gudhjelpe meg hvor mye bedre det er enn TV2 og Ernst A Lersveen.
Er det forresten lov å håpe på at han har gått over i pensjonistenes rekker :)

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Viasat kjører studio kl 10 om kvelden. Her satses det ja, så får vi se hvor lenge det varer.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Betydelig bedre enn fryktet, men kan jo hende de har blåst loaden allerede til 1. helg.

Litt vel mye pjatt på Dyrhaug og Go(-pro)-cam på Alexander Stöckl på lørdagen, men kan leve med reklamepausene under langrenn. Skippet kombinert og alpint denne helgen.

Er vel ordnede forhold på Viasat4 under skøytesendinger også, der de klarer å hold seg til vanningspausene. (har dog ikke sett en 10 000m enda)
Eneste aber er jo om alpint, langrenn og hopp kolliderer, men FIS prøver vel etter beste evne å unngå dette. Kommer ikke til å betale en dritt til Viaplay før jeg evt. ser hva PL-pakken vil koste hos de.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Antar at en del innhold fremover går på andre kanaler og plattformer enn TV3, noe som vil være negativt. Så lenge ting ikke kolliderer, så er det litt synd at de ikke satser på en av kanalene som vintersport-kanalen, men dette er vel nøye gjennomtenkt for å få flere over på andre viaplay-kanaler og på strømmetjenesten.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

PEF_1973 skrev: man nov 29, 2021 4:54 pm Betydelig bedre enn fryktet, men kan jo hende de har blåst loaden allerede til 1. helg.

Litt vel mye pjatt på Dyrhaug og Go(-pro)-cam på Alexander Stöckl på lørdagen, men kan leve med reklamepausene under langrenn. Skippet kombinert og alpint denne helgen.

Er vel ordnede forhold på Viasat4 under skøytesendinger også, der de klarer å hold seg til vanningspausene. (har dog ikke sett en 10 000m enda)
Eneste aber er jo om alpint, langrenn og hopp kolliderer, men FIS prøver vel etter beste evne å unngå dette. Kommer ikke til å betale en dritt til Viaplay før jeg evt. ser hva PL-pakken vil koste hos de.
De har vel mulighet til å kjøre på 5 kanaler samtidig. TV3, Viasport +, 1, 2 og 3.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Skraevadottir skrev: lør nov 27, 2021 7:01 pm

Hva sier dere, folkens? Hot or not?
Utøverne liker det i alle fall ikke, de taper hundretusener av seere når renna ikke går på NRK:
https://www.aftenbladet.no/sport/i/Poe5 ... enn-stuper
Sist redigert av Xpoolman den lør des 18, 2021 8:11 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det blir faktiskt FOR kaotiskt og for mange grener samtidig derfor stikker folk unna vintergrenene.....

Jeg har nesten alltid sett på vintersport men da hadde jeg mer kontroll nå er det null

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Laffano16 skrev: lør des 18, 2021 8:11 am Det blir faktiskt FOR kaotiskt og for mange grener samtidig derfor stikker folk unna vintergrenene.....

Jeg har nesten alltid sett på vintersport men da hadde jeg mer kontroll nå er det null
Det er jo en fin TV-tråd her inne som oppdateres foran hver helg:
https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=1658
Kudos til Kenrojo som legger ned en del arbeid i dette :!:

Ellers er jeg enig i at det er et jækla rot med så mange kanaler å zappe mellom :?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Xpoolman skrev: lør des 18, 2021 8:15 am
Laffano16 skrev: lør des 18, 2021 8:11 am Det blir faktiskt FOR kaotiskt og for mange grener samtidig derfor stikker folk unna vintergrenene.....

Jeg har nesten alltid sett på vintersport men da hadde jeg mer kontroll nå er det null
Det er jo en fin TV-tråd her inne som oppdateres foran hver helg:
https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=1658
Kudos til Kenrojo som legger ned en del arbeid i dette :!:

Ellers er jeg enig i at det er et jækla rot med så mange kanaler å zappe mellom :?
Jo vet det finnes oversikt men all den zappinga da...

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Laffano16 skrev: lør des 18, 2021 8:19 am
Xpoolman skrev: lør des 18, 2021 8:15 am
Laffano16 skrev: lør des 18, 2021 8:11 am Det blir faktiskt FOR kaotiskt og for mange grener samtidig derfor stikker folk unna vintergrenene.....

Jeg har nesten alltid sett på vintersport men da hadde jeg mer kontroll nå er det null
Det er jo en fin TV-tråd her inne som oppdateres foran hver helg:
https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=1658
Kudos til Kenrojo som legger ned en del arbeid i dette :!:

Ellers er jeg enig i at det er et jækla rot med så mange kanaler å zappe mellom :?
Jo vet det finnes oversikt men all den zappinga da...
Stemmer :lol:
Og så må jeg velge bort noe i mitt TV-abonnement og velge inn Viasat Sport som krever hele 40 av mine tilgjengelige 60 poeng :oops:
Håpløst :!:

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

https://www.vg.no/sport/i/bGa81e/tv-tal ... enn-stuper

Enig med de som er fornøyd med selve sendingene til Viaplay, men ikke akkurat overraskende at folk som gjennom generasjoner har blitt vant til et mønster, de ble aldri med over til Viaplay. Som forventet er det nordiske grener og alpinsporten som taper på dette, mens skiskyting vinner. De som er sånn midt-på-treet interessert, de gidder ikke lete etter dette.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Xpoolman skrev: lør des 18, 2021 8:09 am
Skraevadottir skrev: lør nov 27, 2021 7:01 pm

Hva sier dere, folkens? Hot or not?
Utøverne liker det i alle fall ikke, de taper hundretusener av seere når renna ikke går på NRK:
https://www.aftenbladet.no/sport/i/Poe5 ... enn-stuper
Ikke så overraskende at tallene går ned, men er dette medregnet strømmetall? Akkurat nå ser f. eks jeg på Viaplay, ikke på TV3.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Skraevadottir skrev: lør des 18, 2021 9:11 am men er dette medregnet strømmetall? Akkurat nå ser f. eks jeg på Viaplay, ikke på TV3.
Det står det ingenting om men jeg regner det er lineært.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Må skryte litt av programleder/reporter Regine Leenborg Anthonessen. Utrolig flink for alderen og ikke minst slående vakker!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Skraevadottir skrev: fre des 31, 2021 2:24 pm Må skryte litt av programleder/reporter Regine Leenborg Anthonessen. Utrolig flink for alderen og ikke minst slående vakker!
La merke til det samme, viktigst at hun er flink dog ;)

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sertono skrev: fre des 31, 2021 2:26 pm
Skraevadottir skrev: fre des 31, 2021 2:24 pm Må skryte litt av programleder/reporter Regine Leenborg Anthonessen. Utrolig flink for alderen og ikke minst slående vakker!
La merke til det samme, viktigst at hun er flink dog ;)
Tja, skal være enig i det. I hvert fall skriftlig. :)

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Svensk studio i dag! Haha, WTF?

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Skraevadottir skrev: søn feb 27, 2022 9:05 am Svensk studio i dag! Haha, WTF?
Men norsk på VSport1.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Skraevadottir skrev: søn feb 27, 2022 9:05 am Svensk studio i dag! Haha, WTF?
Enda morsommere å vinne da.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Puttemans skrev: søn feb 27, 2022 9:07 am
Skraevadottir skrev: søn feb 27, 2022 9:05 am Svensk studio i dag! Haha, WTF?
Men norsk på VSport1.
Nå fikk de fiksa det akkurat før rennet. Da slapp jeg å gå inn på Viaplay for å se.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»