Real Madrid - Sevilla

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Real Madrid - Sevilla

Legg inn av Jolla »

Du, dette blir en kjekk kamp!

En av kampene jeg kjenner at jeg har gledet meg mest til i La Liga.

Bono
Montiel - Koundé - D Carlos - Acuña
Jordan - Fernando - Rakitic
Ocampos - Rafa Mir - Papu G

Det er rett og slett imponerende at Sevilla kan stille med en slik ellever. Fernando er ikke den han en gang var, og Diego Carlos har også tapt seg kontra når han var bortimot La Ligas beste stopper for et par sesonger siden, men det er rett og slett en førsteellever av høy internasjonal klasse i samtlige ledd. Jeg hadde gjerne byttet Atlético sitt forsvar mot det som Lopetegui råder over.
Benken deres ikveld når dessverre ikke helt opp. Gudelj og Delaney kan komme inn på midtbanen uten at det er noe voldsomt kvalitetsfall, men hvis Lopetegui skal gjøre noen mer offensive bytter så er det kun Óliver Torres på benken som jeg føler at fortjener spilletid.
En-Nesyri, Lamela og Suso er alle utilgjengelige, og Idrissi, Óscar og Munir er alle klare svekkelser kontra de som starter idag.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Den der...

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Det var jo som bare pokker også. Synes Sevilla var hakket bedre innledningsvis og fortjente ledelsen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Fikk ikke helt med meg en situasjon der, skulle Sevilla hatt straffe?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

For ei kasse. Demping og Tilslag er smukt

peraleks

Legg inn av peraleks »

VJ ass, mistenkte at det ville bli fryktelig bra så fort mannen ble vesentlig bedre foran mål.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Helt vill redning av Courtois, den mannen der har sammen med Jan Oblak vært en av verdens to beste keepere i lang tid nå.
Så vanvittig viktig for dette laget.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Rufsete start, men syns man er gode i andre omgang. Deilig å se innsatsen og det kollektive presset på slutten. Ble vanskelig for Sevilla å skape noe annet en dødballer da.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: søn nov 28, 2021 11:00 pm Rufsete start, men syns man er gode i andre omgang. Deilig å se innsatsen og det kollektive presset på slutten. Ble vanskelig for Sevilla å skape noe annet en dødballer da.
Enig, men får til en solid snuoperasjon.
4 poeng foran nærmeste mostander nå, jeg må si at jeg blir noe overrasket om man ikke vinner La Liga i år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»