Trøtt i mørketiden...

Svar
SlimWhitman

Trøtt i mørketiden...

Legg inn av SlimWhitman »

Det er til tider grusomt å bo i Finnmark, spesielt siden jeg opprinnelig er fra Oslo. Jeg har derved aldri blitt vant til mørketiden, og det tærer på både humøret og energinivået. Orker knapt å gjøre noen verdens ting for tiden. Er det noen kostholdseksperter her som kan gi meg tips til hva jeg kan innta for å få en energiboostsom varer resten av vinteren? Red Bull og annet skvip er fullstendig uaktuelt. Vitaminer? Kosttilskudd?

Queenie

Legg inn av Queenie »

SlimWhitman skrev: tir nov 30, 2021 9:21 am Det er til tider grusomt å bo i Finnmark, spesielt siden jeg opprinnelig er fra Oslo. Jeg har derved aldri blitt vant til mørketiden, og det tærer på både humøret og energinivået. Orker knapt å gjøre noen verdens ting for tiden. Er det noen kostholdseksperter her som kan gi meg tips til hva jeg kan innta for å få en energiboostsom varer resten av vinteren? Red Bull og annet skvip er fullstendig uaktuelt. Vitaminer? Kosttilskudd?
Føler med deg.. og der oppe er vinteren LANG! 😜 Kroppen trenger mer søvn under mørketiden, kanskje opptil 1-2 timer ekstra hver hver natt. Viktig å holde treningen litt vedlike for å booste endorfinproduksjonen, om du har kjæreste er det også en god kilde. Heldigvis er det ikke så lenge til solen snur nå
Sist redigert av Queenie den tir nov 30, 2021 9:29 am, redigert 1 gang totalt.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

SlimWhitman skrev: tir nov 30, 2021 9:21 am Det er til tider grusomt å bo i Finnmark, spesielt siden jeg opprinnelig er fra Oslo. Jeg har derved aldri blitt vant til mørketiden, og det tærer på både humøret og energinivået. Orker knapt å gjøre noen verdens ting for tiden. Er det noen kostholdseksperter her som kan gi meg tips til hva jeg kan innta for å få en energiboostsom varer resten av vinteren? Red Bull og annet skvip er fullstendig uaktuelt. Vitaminer? Kosttilskudd?
Kjøp deg en lysterapilampe og ta deg tid til å sitte og se på lyset litt hver dag. Det sies at det trigger hjernen til å bli litt muntrere.
https://iform.nu/sunn-livsstil/vurderer ... erapilampe

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Helse, Kosthold og Trening»