Ble nektet å betale kontant, ansatt tilkalte vektere

Svar
Captain Morgan

Re: Ble nektet å betale kontant, ansatt tilkalte vektere

Legg inn av Captain Morgan »

B.O.B. skrev: ons des 01, 2021 7:00 am
Hva blir det neste? At en frikersønn skal få komme i butikken å bytte sanket sopp og bær i bytte med en bukse? Bare tullball, her var det en far som ikke fulgte de sosiale spillereglene med å utvise kontroll og høflighet. Konebanker!
Tok du for mye Möllers Tran i morges?

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

B.O.B. skrev: tir nov 30, 2021 9:28 pm
Queenie skrev: tir nov 30, 2021 9:17 pm
B.O.B. skrev: tir nov 30, 2021 9:05 pm

Så hysteriske pasienter er forbilledlige forbilder? Ja jøss, akkurat som anti-vaksinepappa som nekter å ta arbeid siden han mener at alle bør ha borgerlønn og som kjefter på kona fordi hun ikke tjener nok. Skikkelig forbilde.

Skal jeg skjelle ut min kebableverandør fordi han ikke har kjøttkaker, poteter og kålstuing? Er jeg da et forbilde for ungen?

Dere må bare rulle inn, dere driter dere ut. Butikken tar ikke kontanter og sånn er det bare, og da trenger du ikke stå å skrike.
Her var det veldig mye føleri og lite sak ;) vi vet ikke hva som ligger bak, men jeg har full forståelse for reaksjoner når barn møtes med urett. Alt det andre er urelevant
Det er vel ikke urett når det er rett? Uretten var det faren som sto for, så han burde ta det på sin kappe og løse dette på en måte så ungen lærer å løse situasjonen på best måte. Her kunne de tatt en burger på Macern, dratt farens kort eller løst det på en annen måte. Hva lærer denne gutten av sin far? Gi kjerringa en ørefik når han taper diskusjonen eller ikke får viljen sin. Klassisk taperoppdragelse.
Hadde nesten vært gøy å sett det ynkelige avkommet du har oppdratt.

willard

Legg inn av willard »

Alle butikker er forpliktet til å motta kontanter

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

B.O.B. skrev: ons des 01, 2021 7:00 am utvise kontroll og høflighet. Konebanker!
Oh - the irony....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»