Kamptråd: Man Utd - Arsenal

Svar
qbah

Re: Kamptråd: Man Utd - Arsenal

Legg inn av qbah »

lsklars skrev: tor des 02, 2021 11:19 pm Big one. Lets go. Over to next.
Great effort. Proud of boys. Get in.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

KTBFFH skrev: tor des 02, 2021 11:17 pm
fugletitteren skrev: tor des 02, 2021 11:15 pm
KTBFFH skrev: tor des 02, 2021 10:46 pm

Drikk litt mindre, Arse jevnt over best i hele kveld
Hvorfor så sur?
Ta deg litt luft, du virker surrete i toppen.
Fordi dette er en kamp som burde endt U og om noen fortjente seieren så var det Arsenal.
Igjen, luft vil nok gjøre deg godt.
Takk for kampen!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Classy


qbah

Legg inn av qbah »

Lezah skrev: fre des 03, 2021 12:14 am Classy

Hadde de bare holdt seg til pizzakasting i kampene mot oss.

Søppel.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Ale skrev: fre des 03, 2021 12:15 am Arsenal-fansen med usmakelig oppførsel. Bombe.

Shithouse club.
Når ble du such a douche?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ale skrev: fre des 03, 2021 12:51 am
Kan ikke noe for det, men får litt frysninger.

bigwin

Legg inn av bigwin »

en ting som er helt klart er at det var riktig å sparke Ole Gunnar. Tror Manchester United kan komme til å henge med helt i toppen fremover nå , virker som annen spilleglede og motivasjon i laget etter byttet

DennisB

Legg inn av DennisB »

bigwin skrev: fre des 03, 2021 3:08 pm en ting som er helt klart er at det var riktig å sparke Ole Gunnar. Tror Manchester United kan komme til å henge med helt i toppen fremover nå , virker som annen spilleglede og motivasjon i laget etter byttet
Hva mener du med "helt i toppen"?

Det er tre lag som er mye bedre enn resten. United kommer ikke inn der uansett hvilken manager dere ender opp med. Det tviler jeg sterkt på.

Kampen vil nok stå om 4.plassen, og den er selvsagt innafor.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

DennisB skrev: fre des 03, 2021 4:30 pm
bigwin skrev: fre des 03, 2021 3:08 pm en ting som er helt klart er at det var riktig å sparke Ole Gunnar. Tror Manchester United kan komme til å henge med helt i toppen fremover nå , virker som annen spilleglede og motivasjon i laget etter byttet
Hva mener du med "helt i toppen"?

Det er tre lag som er mye bedre enn resten. United kommer ikke inn der uansett hvilken manager dere ender opp med. Det tviler jeg sterkt på.

Kampen vil nok stå om 4.plassen, og den er selvsagt innafor.

Vel talt, og i sterk konkurranse med de "vanlige" (Arsenal, Spurs, Leicester) og i en sesong der b.la. West Ham har startet godt.

Tippet før inneværende PL-sesong (i et annet forum) at det å skulle ta 4. plassen blir vanskelig nok og har ikke endret mening, selv om det er lenge igjen....

DennisB

Legg inn av DennisB »

InsVerderben skrev: lør des 04, 2021 12:31 pm
DennisB skrev: fre des 03, 2021 4:30 pm
bigwin skrev: fre des 03, 2021 3:08 pm en ting som er helt klart er at det var riktig å sparke Ole Gunnar. Tror Manchester United kan komme til å henge med helt i toppen fremover nå , virker som annen spilleglede og motivasjon i laget etter byttet
Hva mener du med "helt i toppen"?

Det er tre lag som er mye bedre enn resten. United kommer ikke inn der uansett hvilken manager dere ender opp med. Det tviler jeg sterkt på.

Kampen vil nok stå om 4.plassen, og den er selvsagt innafor.

Vel talt, og i sterk konkurranse med de "vanlige" (Arsenal, Spurs, Leicester) og i en sesong der b.la. West Ham har startet godt.

Tippet før inneværende PL-sesong (i et annet forum) at det å skulle ta 4. plassen blir vanskelig nok og har ikke endret mening, selv om det er lenge igjen....
Ja, det er åpenbart mange kamper igjen. Vi er ennå ikke halvveis.
Jeg tippet faktisk (på dette forumet) United utenfor topp 4 før sesongstart, litt hovmodig, men fordi jeg skviset inn Arsenal som nummer fire.

Jeg fikk en del pepper for å tippe United utenfor topp 4, og kommentarer om at "denne skulle trekkes fram når våren kom", etc..

Akkurat pr. i dag så har jeg faktisk truffet ganske godt.
Det sagt, United vil kanskje ta 4.plassen etter hvert, jeg hadde håpet på en hel Ole-sesong..

Hva Arsenal angår, så det veldig stygt ut i starten. Men akkurat nå sitter de på en 5.plass, ett poeng bak Hammers. Kanskje tipset mitt ikke var så heeelt ute allikevel?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

DennisB skrev: lør des 04, 2021 1:45 pm
InsVerderben skrev: lør des 04, 2021 12:31 pm
DennisB skrev: fre des 03, 2021 4:30 pm
Hva mener du med "helt i toppen"?

Det er tre lag som er mye bedre enn resten. United kommer ikke inn der uansett hvilken manager dere ender opp med. Det tviler jeg sterkt på.

Kampen vil nok stå om 4.plassen, og den er selvsagt innafor.

Vel talt, og i sterk konkurranse med de "vanlige" (Arsenal, Spurs, Leicester) og i en sesong der b.la. West Ham har startet godt.

Tippet før inneværende PL-sesong (i et annet forum) at det å skulle ta 4. plassen blir vanskelig nok og har ikke endret mening, selv om det er lenge igjen....
Ja, det er åpenbart mange kamper igjen. Vi er ennå ikke halvveis.
Jeg tippet faktisk (på dette forumet) United utenfor topp 4 før sesongstart, litt hovmodig, men fordi jeg skviset inn Arsenal som nummer fire.

Jeg fikk en del pepper for å tippe United utenfor topp 4, og kommentarer om at "denne skulle trekkes fram når våren kom", etc..

Akkurat pr. i dag så har jeg faktisk truffet ganske godt.
Det sagt, United vil kanskje ta 4.plassen etter hvert, jeg hadde håpet på en hel Ole-sesong..

Hva Arsenal angår, så det veldig stygt ut i starten. Men akkurat nå sitter de på en 5.plass, ett poeng bak Hammers. Kanskje tipset mitt ikke var så heeelt ute allikevel?

Nei, ser kampen om 4.plassen som helt åpen og Gunners er definitivt én av kandidatene!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»