Helene sjekker ut - konservative muslimer

Svar
Knaberaps

Re: Helene sjekker ut - konservative muslimer

Legg inn av Knaberaps »

Ka9nen skrev: lør des 04, 2021 12:38 pm
Knaberaps skrev: lør des 04, 2021 12:23 pm
Usikker på om "folk flest" ønsker full stopp, men flertallet er iallfall skeptisk til ideologien de besitter. I motsetning til islam-svermerne her inne som selvsagt representerer en liten prosent, om ikke en promille.
Nei, det er faktisk riktig. 55% av europeere (spørreundersøkelse fra 10 europeiske land) ønsket i 2017 full stans av muslimsk innvandring til Europa. Så kategorisk er ikke jeg, selv om jeg mener grensen til Afrika og Midtøsten i hovedsak bør stenges.

Kun 20% er positive til muslimsk innvandring.

Tallene er fra Belgia, Tyskland, Hellas, Spania, Frankrike, Italia, Østerrike, United Kingdom, Ungarn og Polen. Altså de største og viktigste landene i Europa.

https://www.rights.no/2017/02/vil-stans ... il-europa/
Mer enn hva jeg trodde, faktisk. Det er flott å se at islamsk spredning ikke er velkomment. Har tenkt at folk flest kun var skeptisk til ideologien, men likevel ikke gikk for full stans. Dette viser noe annet. Dog overrasket at hele 20% var positive til dette, men det er antakelig for det meste muslimetr selv som har svart, og andre støttespillere til islam.

Link til linken i linken din.

https://www.chathamhouse.org/2017/02/wh ... mmigration

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Knaberaps skrev: lør des 04, 2021 12:56 pm
Dog overrasket at hele 20% var positive til dette, men det er antakelig for det meste muslimetr selv som har svart, og andre støttespillere til islam.
Ja det og. Alle stemmene til SV, MDG og R utgjør vel snart 20%? Så det er kanskje en viss andel av befolkningen, caffe latte drikkende mennesker som bor gjerne i knallhvite strøk og har god utdannelse, som vil være positive til det nærmest uansett. Spesielt siden det ikke får noen konsekvenser for dem selv direkte (jobben deres blir ikke utsatt for konkurranse iform av arbeidsinnvandring osv)

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Knaberaps skrev: tor des 02, 2021 1:51 pm Hva i all verden var vi vitne til i går fra statskanalen? Koseprat og "hjemme hos" reportasje fra salafistene i islam net? Det var kakespising, middag, hyggelige samtaler og renvaskelse av islamisters holdninger her til lands. Ikke ett seriøst kritisk spørsmål ble stilt, og en naiv forsker ved navn Olav Elgvin ble brukt som "medskyldig" til renvaskingen.

Fahad Qureshi presterte å si at man kan ikke bli radikalisert hos islam net, og at de bidrar sterkt til integrering, noe programleder Helene Sandvig nikket smilende til. Hun visste altså ikke at når man først er hos islam net, så ér man allerede radikalisert.

Hva er det med NRK og sin promotering av islam og islamisme? Hvorfor gjør de dette?
Da skal ikke jeg se dette.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

De har jo fått kritikk fra kringkastingsrådet for koseprat med islam.net tidligere også

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ser på det nå, det som slår meg er at den vestlige verden er ødelagt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gule... Han måtte jo dukke opp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»