Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Svar
kibby

Re: Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Legg inn av kibby »

Helvetes drit med Ludvig tilbake, men utfallet av perseremonien kunne ikke gått bedre. På høy tid å få ut Maiken og Ådne :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Deilig twist på slutten av parseremonien.

Enda deiligere å se Amir dra.

kibby

Legg inn av kibby »

Æsj, har blitt spoilet om hvem som vinner. Så får vi se om det faktisk stemmer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: fre aug 20, 2021 12:09 am Æsj, har blitt spoilet om hvem som vinner. Så får vi se om det faktisk stemmer.
Kjipt å få den uka før ja.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Off-topic, men må man vente på HBO Max for å få sett Fboy Island? :roll:

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 11:09 pm Off-topic, men må man vente på HBO Max for å få sett Fboy Island? :roll:
Morsomt sammentreff. Så nylig en trailer og leste en anmeldelse. Virker lovende!

Tror dessverre at vi må vente på HBO Max. Når kommer det til Norge egentlig?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: lør aug 21, 2021 1:06 am
Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 11:09 pm Off-topic, men må man vente på HBO Max for å få sett Fboy Island? :roll:
Morsomt sammentreff. Så nylig en trailer og leste en anmeldelse. Virker lovende!

Tror dessverre at vi må vente på HBO Max. Når kommer det til Norge egentlig?
Haha, ja ser helt nydelig ut! Fant første episode på YouTube, men har ikke sjekket ut kvaliteten enda.

Det eneste jeg vet er at den skal rulles ut ila høsten, så en eller annen gang før desember? :?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nå når finaleuken er igang så merker man hvor elendig produksjonen har vært denne sesongen. Når de sitter å diskuterer hvem som kommer til å dra mye stemmer, så sitter man jo som seer å ikke forstår bæret av hvorfor noen er populære eller upopulære. Det at det blir nevnt at Shirin feks kommer til å dra inn mye stemmer, forstår jeg virkelig ikke (nå vet vel ikke de hvem som sitter i juryen, men). Sånn som jeg har oppfattet det så er det kun Rachel og Chris sin stemme hu har i en eventuell finale, men jeg aner jo ikke, fordi man har jo ikke fått sett noe av det som faktisk skaper relasjoner der inne, på godt og vondt.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: man aug 23, 2021 9:12 pm Nå når finaleuken er igang så merker man hvor elendig produksjonen har vært denne sesongen. Når de sitter å diskuterer hvem som kommer til å dra mye stemmer, så sitter man jo som seer å ikke forstår bæret av hvorfor noen er populære eller upopulære. Det at det blir nevnt at Shirin feks kommer til å dra inn mye stemmer, forstår jeg virkelig ikke (nå vet vel ikke de hvem som sitter i juryen, men). Sånn som jeg har oppfattet det så er det kun Rachel og Chris sin stemme hu har i en eventuell finale, men jeg aner jo ikke, fordi man har jo ikke fått sett noe av det som faktisk skaper relasjoner der inne, på godt og vondt.
Jeg tenkte noe av det samme. Men jeg lurer på om det er taktikkprat. Alle vet jo at Maiken/Victoria trekker flest stemmer. Og det er bare tull av Erik å si at kanskje ikke Maiken trekker flere stemmer enn Imani. Etter Imani sendte ut Ludvig er det ingen fra hennes "gamle allianse" som vil stemt på henne i en finale mot Maiken/Victoria. Derimot, hvis både Maiken og Victoria sto i en finale tror jeg det hadde blitt vanskeligere for dem.

Og jeg fikk sjokk; nestnest siste episode og den varer 28 minutter. Great. En vits av en produksjon. For tredje sesong på rad. Latterlig med disse minisesongene. Men bra for deltakerne da; lettere å vinne 500k. Det så man tydelig i går. I en "vanlig" sesong hadde ingen av jentene nølt med å legge Eriks bilde i kista, ei om hadde fortjent å vinne eller ikke, men av taktiske grunner fordi han er en stor konkurrent mot de andre gutta. I går valgte 3 av 4 jenter å legge Chris' sitt bilde der. Kun fordi han knapt har vært på hotellet og fordi han har fått tre (!) sjanser til å komme inn. Det er fair, men det dreper jo spillet Paradise Hotel bygger på.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: man aug 23, 2021 9:48 pm
Jeg tenkte noe av det samme. Men jeg lurer på om det er taktikkprat. Alle vet jo at Maiken/Victoria trekker flest stemmer. Og det er bare tull av Erik å si at kanskje ikke Maiken trekker flere stemmer enn Imani. Etter Imani sendte ut Ludvig er det ingen fra hennes "gamle allianse" som vil stemt på henne i en finale mot Maiken/Victoria. Derimot, hvis både Maiken og Victoria sto i en finale tror jeg det hadde blitt vanskeligere for dem.

Og jeg fikk sjokk; nestnest siste episode og den varer 28 minutter. Great. En vits av en produksjon. For tredje sesong på rad. Latterlig med disse minisesongene. Men bra for deltakerne da; lettere å vinne 500k. Det så man tydelig i går. I en "vanlig" sesong hadde ingen av jentene nølt med å legge Eriks bilde i kista, ei om hadde fortjent å vinne eller ikke, men av taktiske grunner fordi han er en stor konkurrent mot de andre gutta. I går valgte 3 av 4 jenter å legge Chris' sitt bilde der. Kun fordi han knapt har vært på hotellet og fordi han har fått tre (!) sjanser til å komme inn. Det er fair, men det dreper jo spillet Paradise Hotel bygger på.
Du har nok sikkert rett i at det er taktikkprat, men for meg som seer så er det så sinnsykt frustrerende, fordi jeg aner virkelig ikke. En vits av en produksjon.

Liker heller ikke dette minisesong-opplegget, og når de kutter ned såpass på tid på skjermen og jeg vet egentlig ikke helt hva vi har fått presentert, så er det egentlig utrolig at man har holdt ut til finaleuka i år. Som seer, altså. Dette med at deltagere også kan ende opp med å stå i en finaleuke etter å ha kommet inn tre ganger er fullstendig absurd for meg. At ikke feks Kristoffer kunne fått en ny sjanse i stedet skjønner jeg ingenting av, med mindre de selv takker nei til å sjekke inn igjen.

Nå sitter jeg her og håper egentlig at Erik og Markus kunne vunnet det sammen, fordi det er ingen av jentene jeg egentlig unner en seier.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: man aug 23, 2021 9:58 pm
kibby skrev: man aug 23, 2021 9:48 pm
Jeg tenkte noe av det samme. Men jeg lurer på om det er taktikkprat. Alle vet jo at Maiken/Victoria trekker flest stemmer. Og det er bare tull av Erik å si at kanskje ikke Maiken trekker flere stemmer enn Imani. Etter Imani sendte ut Ludvig er det ingen fra hennes "gamle allianse" som vil stemt på henne i en finale mot Maiken/Victoria. Derimot, hvis både Maiken og Victoria sto i en finale tror jeg det hadde blitt vanskeligere for dem.

Og jeg fikk sjokk; nestnest siste episode og den varer 28 minutter. Great. En vits av en produksjon. For tredje sesong på rad. Latterlig med disse minisesongene. Men bra for deltakerne da; lettere å vinne 500k. Det så man tydelig i går. I en "vanlig" sesong hadde ingen av jentene nølt med å legge Eriks bilde i kista, ei om hadde fortjent å vinne eller ikke, men av taktiske grunner fordi han er en stor konkurrent mot de andre gutta. I går valgte 3 av 4 jenter å legge Chris' sitt bilde der. Kun fordi han knapt har vært på hotellet og fordi han har fått tre (!) sjanser til å komme inn. Det er fair, men det dreper jo spillet Paradise Hotel bygger på.
Du har nok sikkert rett i at det er taktikkprat, men for meg som seer så er det så sinnsykt frustrerende, fordi jeg aner virkelig ikke. En vits av en produksjon.

Liker heller ikke dette minisesong-opplegget, og når de kutter ned såpass på tid på skjermen og jeg vet egentlig ikke helt hva vi har fått presentert, så er det egentlig utrolig at man har holdt ut til finaleuka i år. Som seer, altså. Dette med at deltagere også kan ende opp med å stå i en finaleuke etter å ha kommet inn tre ganger er fullstendig absurd for meg. At ikke feks Kristoffer kunne fått en ny sjanse i stedet skjønner jeg ingenting av, med mindre de selv takker nei til å sjekke inn igjen.

Nå sitter jeg her og håper egentlig at Erik og Markus kunne vunnet det sammen, fordi det er ingen av jentene jeg egentlig unner en seier.
Haha, jeg unner også Erik og Markus seieren + delvis Shirin, som har mistet alle sine og "alltid" vært i et utrygt par. Det var lol når Imani sa "det har jeg aldri opplevd" (å miste en partner). Hun har jo nesten stått med Markus siden hun kom inn og seilet gjennom siden dag 7 frem til hun sendte hjem Ludvig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Intervjuet med Carlos er årets høydepunkt! :lol: :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Shirin må være tidenes enkleste person å klippe.

Ellers skuffet over juryen i dag. Herregud, for en tafatt gjeng.

Deila

Legg inn av Deila »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 9:27 pm Intervjuet med Carlos er årets høydepunkt! :lol: :lol:
Var en artig vri :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Nå er det ganske klart at de som jeg ble spoilet vinner, faktisk vinner. Synd jeg ikke unner den ene personen seieren… :oops:

kibby

Legg inn av kibby »

Grøfterulleren skrev: tir aug 24, 2021 9:49 pm
Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 9:27 pm Intervjuet med Carlos er årets høydepunkt! :lol: :lol:
Var en artig vri :lol:
Ja, det var lol :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: ons aug 25, 2021 12:16 am Nå er det ganske klart at de som jeg ble spoilet vinner, faktisk vinner. Synd jeg ikke unner den ene personen seieren… :oops:
Haha, det stemte ja. Men det gjør ikke noe, for den personen fikk ikke med seg en eneste krone!

JAAAAAAAAAAAAAA, episk kuleslipp. I LOVE IT! Så ikke den komme. Markus som har vært så naiv hele sesongen, og jeg tenkte: "Please, ikke la Victoria slippe den på 400 000 som dere snakket om" og skrek til skjermen: "SLIPP, Markus, SLIPP!!!!!!" og da Erik sa 3, 2, 1, trodde jeg det var Victoria som skulle slippe. Men nei da. BAM! :lol:

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 Eneste som fortjente å vinne, i tillegg til Erik av de fire finalistene.

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

kibby skrev: ons aug 25, 2021 4:46 pm
kibby skrev: ons aug 25, 2021 12:16 am Nå er det ganske klart at de som jeg ble spoilet vinner, faktisk vinner. Synd jeg ikke unner den ene personen seieren… :oops:
Markus som har vært så naiv hele sesongen. Eneste som fortjente å vinne, i tillegg til Erik av de fire finalistene.
Helt uenig i dette faktisk. Markus har som du sier vært vanvittig naiv og av og til faktisk spilt litt på det også. Men av gjengen som var der inne, så var Erik og Imani det paret jeg krysset fingrene for siden det var gått omtrent halvveis, en tid der de nærmest sto på to forskjellige allianser.
Reven sjæl, Ludvig, sa også at han syntes de fortjente å ta det pga spill, men så valgte han å følge hjertet - som de så fint sier. Vet ikke om det han sa var ønsket fra produksjonen for å få det til å virke mer spennende. Hans stemme var vel nesten den klareste hadde det ikke vært for den analysen hans.
Av alle der inne var vel Markus den av gutta jeg ønsket minst å vinne pga den ambivalente oppførselen hans mot partnerne der inne. Erik har ikke vært en engel han heller, men han sier nå hvert fall sannheten.

Godt å ha sesongen unna veien så jeg kan bruke tiden min på bedre ting i det minste :lol:

MEN, er det noen som har informasjon om hvilken dame som lå i sengen helt på tampen av episoden? Er vel en av deltakerne til neste sesong denne høsten?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.

kibby

Legg inn av kibby »

Hansiso skrev: ons aug 25, 2021 6:26 pm MEN, er det noen som har informasjon om hvilken dame som lå i sengen helt på tampen av episoden? Er vel en av deltakerne til neste sesong denne høsten?
Jeg syns det så ut som Rachel. Håper hun er med. Alt er bra så lenge ikke Ludvig er med denne sesongen også :evil:

Hører rykter om at både Martin Heier (sesong 12) og Even Kvam (sesong 12 og 13) skal være med denne sesongen også.

Også er jeg spent på om sesong 15 blir kortere enn sesong 14 ettersom de måtte utsette innspillingen noen dager da det viste seg at en av de nye deltakerne til sesong 15 testet positivt på covid-19 ved ankomst i Mexico.

Noen som har hørt når sesong 15 starter? Må være ganske snart.

kibby

Legg inn av kibby »

Ale-Jet skrev: ons aug 25, 2021 6:48 pm Artig sesong i år :D
Ja, tildels. For min del var det Erik, Markus og Shirin (!) som reddet sesongen ;)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

oddvar_kjempebra skrev: ons aug 25, 2021 6:47 pm Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.
Fant ut hva?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Medioker sesong.

Når ble Rachel og Victoria BFFs der inne? Har sett små glimt av at de har kommet overens utenom alliansene, men utenom det så skjønner jeg ikke når de kom hverandre så nær.

Produksjonen har altså vært så elendig ræva, at jeg fortsatt sliter med å skjønne meg på relasjonene der inne. Ødelegger så ekstremt mye av gleden med å følge med.

Gøy at Markus tok det, har jo tydeligvis vært en type «alle» har ønsket å få ut (ut i fra intervjuene, for det er jo der man blir oppdatert i år tydeligvis), men som har klart å holde seg fast med Imani.

Synes jentene i år har vært skuffende også, ikke at gutta har vært så vanvittig mye bedre, men i det minste litt mer underholdning i dem enn girl squaden. Mye av spillet mellom Ludvig og Erik redder sesongen.

Tror jeg lander på en litt svak terningkast 3 i år. Fortjener ikke mer, fortjener ikke mindre.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 10:45 pm Når ble Rachel og Victoria BFFs der inne? Har sett små glimt av at de har kommet overens utenom alliansene, men utenom det så skjønner jeg ikke når de kom hverandre så nær.
Ja, det stusset jeg på også. Rachel er for øvrig den eneste som har skjønt at det er et spill. Erik sendte henne ut, men hun stemmer likevel på han i finalen. Respect!

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 10:45 pm Synes jentene i år har vært skuffende også, ikke at gutta har vært så vanvittig mye bedre, men i det minste litt mer underholdning i dem enn girl squaden. Mye av spillet mellom Ludvig og Erik redder sesongen.
Enig. Jentene har vært et stort gjesp, med unntak av Shirin.

Får vi queen-Bettina i sesong 15 også? :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: ons aug 25, 2021 10:46 pm
Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 10:45 pm Når ble Rachel og Victoria BFFs der inne? Har sett små glimt av at de har kommet overens utenom alliansene, men utenom det så skjønner jeg ikke når de kom hverandre så nær.
Ja, det stusset jeg på også. Rachel er for øvrig den eneste som har skjønt at det er et spill. Erik sendte henne ut, men hun stemmer likevel på han i finalen. Respect!
Absolutt, står stor respekt av det.

Ådne derimot, skjønner ikke hvorfor han lovet Erik å stille seg bak han, når han vet at han kommer til å gjøre det motsatte. Ser ikke verdien i å lyve om dette før finalen, særlig fra en som setter ærlighet så høyt som han sier det selv.

Kjip jury i år også, selv om det bare var en stemme som motvekt var det ganske tydelig hvor det kom til å gå etter Amir sin stemme. Aldri i nærheten at Erik og Imani kom til å vinne dette.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: ons aug 25, 2021 10:47 pm
Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 10:45 pm Synes jentene i år har vært skuffende også, ikke at gutta har vært så vanvittig mye bedre, men i det minste litt mer underholdning i dem enn girl squaden. Mye av spillet mellom Ludvig og Erik redder sesongen.
Enig. Jentene har vært et stort gjesp, med unntak av Shirin.

Får vi queen-Bettina i sesong 15 også? :lol:
Skjønner meg virkelig ikke på Shirin. Drama-Queen med en stor og feit D. Høydepunktet var da hun ikke skjønte reaksjonene til Amir, når hun har oppført seg helt likt ved absolutt alle parsermonier hun har mistet noen eller når spillet gikk litt i mot hun.

Ikke noen fantastisk deltager, men grei underholdning når resten av gjengen var relativt tam.

Bettina og Even Kvam inn hadde vært show.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

oddvar_kjempebra skrev: ons aug 25, 2021 6:47 pm Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.
Dette er jo totalt forkastelig, tiltalt for både voldtekt og å ha slått ei fjorten år gammel jente, denne sesongen skulle aldri blitt sendt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

seriemester2013 skrev: ons aug 25, 2021 11:02 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons aug 25, 2021 6:47 pm Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.
Dette er jo totalt forkastelig, tiltalt for både voldtekt Av og å ha slått ei fjorten år gammel jente, denne sesongen skulle aldri blitt sendt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

seriemester2013 skrev: ons aug 25, 2021 11:02 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons aug 25, 2021 6:47 pm Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.
Dette er jo totalt forkastelig, tiltalt for både voldtekt og å ha slått ei fjorten år gammel jente, denne sesongen skulle aldri blitt sendt.
Er dette sant?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»