Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Svar
Chromeback

Re: Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Legg inn av Chromeback »

Ah, nå fant jeg saken ja. Sjukt hvis det er sant. Fikk en skikkelig avsmak i munnen, nå. Forklarer også mye om hvorfor årets finaleepisode var så jævlig kort.

Nei, bare sykt.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 12:00 am
seriemester2013 skrev: ons aug 25, 2021 11:02 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons aug 25, 2021 6:47 pm Markus burde altså aldri ha vært med. Utrolig at de fortsatte å sende denne sesongen når de fant det ut.
Dette er jo totalt forkastelig, tiltalt for både voldtekt og å ha slått ei fjorten år gammel jente, denne sesongen skulle aldri blitt sendt.
Er dette sant?
Tydeligvis. Kan miste pengepremien: https://www.nettavisen.no/livsstil/para ... 3424170796

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 12:04 am Forklarer også mye om hvorfor årets finaleepisode var så jævlig kort.
Det forklarer også hvorfor VG, som alltid gir Pærra stor plass, og har bl.a et portrettintervju med Shirin i dag, ikke har skrevet et eneste ord om finalen og hvem som vant. Ikke som jeg ser på forsiden i hvert fall.

kibby

Legg inn av kibby »

LITT ironisk at det er snakk om Markus, som ble "hyllet" tidlig i sesongen får å ha "dobbeltspurt" Imani om samtykke første gangen de lå.

https://www.nettavisen.no/livsstil/para ... 3424145063

Bare trist nå! :cry:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tor aug 26, 2021 12:08 am
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 12:04 am Forklarer også mye om hvorfor årets finaleepisode var så jævlig kort.
Det forklarer også hvorfor VG, som alltid gir Pærra stor plass, og har bl.a et portrettintervju med Shirin i dag, ikke har skrevet et eneste ord om finalen og hvem som vant. Ikke som jeg ser på forsiden i hvert fall.
Se der ja, mange biter som faller på plass.

Det eneste jeg lurer på nå er hvordan en person på 20 år uten VGS klarer å få en stilling innenfor HR som krever bachelor-utdannelse.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 12:16 am Det eneste jeg lurer på nå er hvordan en person på 20 år uten VGS klarer å få en stilling innenfor HR som krever bachelor-utdannelse.
Jeg lurer mer på hvordan en 19-åring på EGENHÅND, uten vgs har fått kjøpt seg leilighet i Oslo. Arv?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tor aug 26, 2021 12:24 am
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 12:16 am Det eneste jeg lurer på nå er hvordan en person på 20 år uten VGS klarer å få en stilling innenfor HR som krever bachelor-utdannelse.
Jeg lurer mer på hvordan en 19-åring på EGENHÅND, uten vgs har fått kjøpt seg leilighet i Oslo. Arv?
Ja, det er også ett jævlig godt spørsmål. Må jo nesten være en solid arv inne i bildet, kan ikke skjønne noe annet. Men denne jobben klør jeg meg fortsatt i hodet av, jeg får det ikke til å gå opp.

Skjønner virkelig ikke hva slags HR-selskap som ville ansatt en 18-19-20 åringen uten VGS og Bachelorgrad, foran de x antall personene der ute med utdannelse og mer erfaring (som jo er viktig innenfor HR).

Jeg vet om noen som får sære stillinger uten særlig relevant utdannelse, men de har også som regel ikke mye konkurranse fra folk med utdannelse, for feltene er såpass nisje. Men HR faller liksom ikke inn under denne kategorien, i mitt hode.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Markus har blitt dømt i tingretten for voldtekt av en mindreårig jente nå, husj. Finner ikke helt ut om dommen er betinget eller ubetinget.

Fire år og fem måneder og 170.000 i erstatning ble det, dommen vil bli anket til lagmannsretten.

kibby

Legg inn av kibby »

Update: Sesongen fjernes fra Viaplay.

https://www.vg.no/rampelys/i/rEbqww/par ... ra-viaplay

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: man jan 10, 2022 7:18 pm Update: Sesongen fjernes fra Viaplay.

https://www.vg.no/rampelys/i/rEbqww/par ... ra-viaplay
Virkelig på tide.

Brukeravatar
Oddesen
Innlegg: 418

Legg inn av Oddesen »

Hvordan er det mulig å pådra seg en fengselsstraff på 4,5 år? For å pule noen?

kibby

Legg inn av kibby »

Oddesen skrev: man jan 10, 2022 10:32 pm Hvordan er det mulig å pådra seg en fengselsstraff på 4,5 år? For å pule noen?
Han var 20, hun var 14.

Deila

Legg inn av Deila »

Kommer det ny sesong av PH eller er det ferdig nå?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Chromeback skrev: man jan 10, 2022 3:25 pm Markus har blitt dømt i tingretten for voldtekt av en mindreårig jente nå, husj. Finner ikke helt ut om dommen er betinget eller ubetinget.
Skal ekstremt mye til for at voldtekt gir betinget. Det har jeg ikke hørt om før for overårige i alle fall. Også sjeldent at straff over 6 md er fullstendig betinget.

kibby

Legg inn av kibby »

Deila skrev: man jan 10, 2022 10:37 pm Kommer det ny sesong av PH eller er det ferdig nå?
Det kommer ny sesong.

Nytt navn, ny programleder, nytt hotell, nye regler.

Deila

Legg inn av Deila »

kibby skrev: man jan 10, 2022 10:48 pm
Deila skrev: man jan 10, 2022 10:37 pm Kommer det ny sesong av PH eller er det ferdig nå?
Det kommer ny sesong.

Nytt navn, ny programleder, nytt hotell, nye regler.
Spennende.

kibby

Legg inn av kibby »

Deila skrev: man jan 10, 2022 10:49 pm
kibby skrev: man jan 10, 2022 10:48 pm
Deila skrev: man jan 10, 2022 10:37 pm Kommer det ny sesong av PH eller er det ferdig nå?
Det kommer ny sesong.

Nytt navn, ny programleder, nytt hotell, nye regler.
Spennende.
https://www.vg.no/rampelys/tv/i/Bjw2dv/ ... rkriterier

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lok1 skrev: man jan 10, 2022 10:39 pm
Chromeback skrev: man jan 10, 2022 3:25 pm Markus har blitt dømt i tingretten for voldtekt av en mindreårig jente nå, husj. Finner ikke helt ut om dommen er betinget eller ubetinget.
Skal ekstremt mye til for at voldtekt gir betinget. Det har jeg ikke hørt om før for overårige i alle fall. Også sjeldent at straff over 6 md er fullstendig betinget.
Det var det jeg tenkte, men ville ikke si noe uten å være 100% sikker.

kibby

Legg inn av kibby »

Victoria, Rachel, Maiken, Erik og Ludvig støtter at sesongen ble fjernet.

https://www.vg.no/rampelys/i/dnpoyw/par ... ldtektsdom

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Lurer på om han synest det var verdt det med å lure seg inn på Paradise. Slik at han kanskje kunne bli kjendis?
Han mister premiepengene, namnet hans vil alltid bli forbundet med denne saken og heile Norge veit at du er ein drittsekk.

Gratulerer Markus. Du vant kanskje prisen årets idiot

Ellers håper eg verkeleg at jenta blir godt tatt vare på. For ein påkjenning dette må ha vært

kibby

Legg inn av kibby »

ms_8 skrev: ons jan 12, 2022 9:04 pm Lurer på om han synest det var verdt det med å lure seg inn på Paradise. Slik at han kanskje kunne bli kjendis?
Han mister premiepengene, namnet hans vil alltid bli forbundet med denne saken og heile Norge veit at du er ein drittsekk.

Gratulerer Markus. Du vant kanskje prisen årets idiot

Ellers håper eg verkeleg at jenta blir godt tatt vare på. For ein påkjenning dette må ha vært
Ironien i denne saken er til å ta og føle på: https://www.nettavisen.no/livsstil/para ... 3424145063

For øvrig flott at pengepremien er donert til et veldedig formål!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

kibby skrev: ons jan 12, 2022 9:48 pm
ms_8 skrev: ons jan 12, 2022 9:04 pm Lurer på om han synest det var verdt det med å lure seg inn på Paradise. Slik at han kanskje kunne bli kjendis?
Han mister premiepengene, namnet hans vil alltid bli forbundet med denne saken og heile Norge veit at du er ein drittsekk.

Gratulerer Markus. Du vant kanskje prisen årets idiot

Ellers håper eg verkeleg at jenta blir godt tatt vare på. For ein påkjenning dette må ha vært
Ironien i denne saken er til å ta og føle på: https://www.nettavisen.no/livsstil/para ... 3424145063

For øvrig flott at pengepremien er donert til et veldedig formål!
Ja det er kanskje det einaste positivt med dette.

William_S

Legg inn av William_S »

Hm er det ingen tråder for de nye sesongene som har kommet ut eller dvs rebrandingen som har skjedd. Men irriterende at pre 2022 er helt borte fra Viaplay.

kibby

Legg inn av kibby »

William_S skrev: fre mai 19, 2023 8:17 pm Hm er det ingen tråder for de nye sesongene som har kommet ut eller dvs rebrandingen som har skjedd. Men irriterende at pre 2022 er helt borte fra Viaplay.
Nei, prøvde meg litt på "sesong 1" (så den til og med ferdig), men alle mine favoritter røk ut (Eleah, Jeanette, Saba), og en av de slemme vant (nesten bare slemme i finalen). I tillegg var sesongen dritkjedelig, og masse tullete endringer (til det verre). Disse endringene endret (les: ødela) hele spillet, as we knew it (som i legendariske sesong 4, 5 og 6, i 2012, 2013 og 2014). Det ble bare helt feil. Og Tix var ikke akkurat Triana... Så nei. Gadd ikke engang å se "sesong 2".

Lurer på om det kommer en best of-sesong til høsten. Triana har visst vært tilbake som medprogramleder sammen med Tix, og følger man noen tidligere deltakere i SoMe kan det virke som i hvert fall Aurora og Ferdinand er med. De var begge lenge borte fra SoMe i samme periode, og "plutselig" hang de mye sammen da de kom "tilbake". Sikkert ikke tilfelle, men det er lov å håpe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»