Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Svar
kibby

Paradise Hotel, sesong 14 (2021)

Legg inn av kibby »

...og vi fortsetter diskusjonen her.

Er så pissed at Josh fikk komme tilbake!! Hvorfor ikke noen fra den andre alliansen? Stakkars Shirin. Nå har hun mistet Kristoffer, Rachel, Hansi, Marthe og Christopher.

Er så lei Ådne. Håpet han skulle ryke, men neida. Håper virkelig de tar ut Ludvig neste uke :evil:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: ons jul 21, 2021 7:57 pm
Stakkars Shirin.
Er hun fortsatt like håpløs?

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: ons jul 21, 2021 9:07 pm
kibby skrev: ons jul 21, 2021 7:57 pm
Stakkars Shirin.
Er hun fortsatt like håpløs?
Jeg syns hun har blitt bedre. Heier faktisk på henne og Erik nå. Vil ha ut Ludvig denne uka. Er så lei den fyren.

Smittz

Legg inn av Smittz »

Endelig kommet inn noen som ikke er besatt på at Erik skal ut. Alt for mange som ser seg blinde på at Erik har vært med tidligere og lar enda større konkurrenter seile seg gjennom sesongen.

kibby

Legg inn av kibby »

FOR EN TWIST :o :shock: :o :shock:

Glitrende spilt av Imani, som dolket hele sin allianse i ryggen.

Ding dong, the witch (eller troll i dette tilfellet) is gone! Kunne ikke vært bedre :D :lol:

Deila

Legg inn av Deila »

kibby skrev: ons jul 28, 2021 12:47 am FOR EN TWIST :o :shock: :o :shock:

Glitrende spilt av Imani, som dolket hele sin allianse i ryggen.

Ding dong, the witch (eller troll i dette tilfellet) is gone! Kunne ikke vært bedre :D :lol:
Det der er en av de sykeste twistene jeg har sett på paradise tror jeg.

Smittz

Legg inn av Smittz »

kibby skrev: ons jul 28, 2021 12:47 am FOR EN TWIST :o :shock: :o :shock:

Glitrende spilt av Imani, som dolket hele sin allianse i ryggen.

Ding dong, the witch (eller troll i dette tilfellet) is gone! Kunne ikke vært bedre :D :lol:
Glitrende av Erik også som benyttet muligheten til å teste om Maiken ville holde avtalen de hadde.

To hekser igjen nå med den barnsligste reaksjonen på en parseremoni jeg kan huske :shock:

kibby

Legg inn av kibby »

Smittz skrev: ons jul 28, 2021 1:23 am To hekser igjen nå med den barnsligste reaksjonen på en parseremoni jeg kan huske :shock:
Og ikke minst hvordan de oppførte seg i etterkant (jfr. senga til Imani).

Og ja, elsker Erik <3

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tar igjen litt episoder i dag, og har nå lært at Sheryl Crow tydeligvis var en del av Spice Girls.

Takk tekstere.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ikke at det hadde noe å si for quizen, men Marcus ble jo faktisk snytt for 400 poeng på 90-talls quizen siden Erik svarte feil.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor jul 29, 2021 8:58 pm Tar igjen litt episoder i dag, og har nå lært at Sheryl Crow tydeligvis var en del av Spice Girls.

Takk tekstere.
Jepp. Og Cheryl Cole ifølge Ludvig :lol: :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tor jul 29, 2021 11:09 pm
Chromeback skrev: tor jul 29, 2021 8:58 pm Tar igjen litt episoder i dag, og har nå lært at Sheryl Crow tydeligvis var en del av Spice Girls.

Takk tekstere.
Jepp. Og Cheryl Cole ifølge Ludvig :lol: :lol:
Ja, den stusset jeg også over/klødde meg i hodet, men der var man i hvert fall innom riktig land! Bare at gruppene har overlappet hverandre med årene :lol: :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Veldig bra med Rachel inn igjen. Shirins allianse begynner å vokse ;)

Og herlig at hun og Amir fikk makt til å gjøre et par konkurs. Håper de tar Maiken og Ådne, er så drittlei begge to.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Siden dette er en realitytråd spør jeg her. Er det ingen andre her som følger med på Love Island UK?

Inne i sin syvende sesong nå. Sesong 5 er det beste jeg har sett av Reality TV noen gang. Har også sett sesong 4 og 6, og følger med på sesong 7 nå sammen med UK.

Den norske versjonen er for øvrig noen elendige greier.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: ons aug 04, 2021 9:02 pm Siden dette er en realitytråd spør jeg her. Er det ingen andre her som følger med på Love Island UK?

Inne i sin syvende sesong nå. Sesong 5 er det beste jeg har sett av Reality TV noen gang. Har også sett sesong 4 og 6, og følger med på sesong 7 nå sammen med UK.

Den norske versjonen er for øvrig noen elendige greier.
Har sett igjennom de første sesongene (tror jeg det er). Syke greier.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Har ikke sett en eneste episode av de siste paradise sesongene, men det er veldig hyggelig å se at kibby har funnet frem til fridiskusjon

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Chromeback skrev: ons aug 04, 2021 11:17 pm
Kærlighed skrev: ons aug 04, 2021 9:02 pm Siden dette er en realitytråd spør jeg her. Er det ingen andre her som følger med på Love Island UK?

Inne i sin syvende sesong nå. Sesong 5 er det beste jeg har sett av Reality TV noen gang. Har også sett sesong 4 og 6, og følger med på sesong 7 nå sammen med UK.

Den norske versjonen er for øvrig noen elendige greier.
Har sett igjennom de første sesongene (tror jeg det er). Syke greier.
Hvis du har sett sesong 1 og 2 har du sett serien før den virkelig tok av i UK.

Anbefaler deg å starte med sesong 5 hvis du ikke har sett den! Tror ikke den er på Sumo lenger, men det finnes mange løsninger. Du kan se den ulovlig, eller så kan du bruke VPN og se den på itv.com.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kærlighed skrev: tor aug 05, 2021 1:41 am
Chromeback skrev: ons aug 04, 2021 11:17 pm
Kærlighed skrev: ons aug 04, 2021 9:02 pm Siden dette er en realitytråd spør jeg her. Er det ingen andre her som følger med på Love Island UK?

Inne i sin syvende sesong nå. Sesong 5 er det beste jeg har sett av Reality TV noen gang. Har også sett sesong 4 og 6, og følger med på sesong 7 nå sammen med UK.

Den norske versjonen er for øvrig noen elendige greier.
Har sett igjennom de første sesongene (tror jeg det er). Syke greier.
Hvis du har sett sesong 1 og 2 har du sett serien før den virkelig tok av i UK.

Anbefaler deg å starte med sesong 5 hvis du ikke har sett den! Tror ikke den er på Sumo lenger, men det finnes mange løsninger. Du kan se den ulovlig, eller så kan du bruke VPN og se den på itv.com.
Nei, faen, det er US jeg har sett. Må sjekke ut UK.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ale-Jet skrev: tor aug 05, 2021 1:45 am Tommy Fury. Kjekkas.
Hvem heier du på av Jake Paul og Tyron Woodley?

Tommy skal bokse litt

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Ale-Jet skrev: tor aug 05, 2021 1:44 am Har sett Love Island med en av Fury-brødrene.
Da har du sett sesong 5. Så du hele sesongen?

kibby

Legg inn av kibby »

Ale-Jet skrev: tor aug 05, 2021 1:44 am Har sett Love Island med en av Fury-brødrene.
Elsker Love Island UK. Sett sesong 4, 5 og 6, og holder på med 7 nå.

Tommy og Molly-Mae = <3

Men Maura er den råeste fra den sesongen!

kibby

Legg inn av kibby »

Kærlighed skrev: ons aug 04, 2021 9:02 pm Siden dette er en realitytråd spør jeg her. Er det ingen andre her som følger med på Love Island UK?

Inne i sin syvende sesong nå. Sesong 5 er det beste jeg har sett av Reality TV noen gang. Har også sett sesong 4 og 6, og følger med på sesong 7 nå sammen med UK.

Den norske versjonen er for øvrig noen elendige greier.
Jepp. ELSKER UK. Sett sesong 4, 5 og 6, og holder på med 7. Sesong 5 var veldig bra ja, men også sesong 6 (første gang mitt favorittpar vinner).

Syns sesong 2 av den norske var ok. Har også sett sesong 1 av US. Kort sesong, ikke like imponert. Men skal se sesong 2.

kibby

Legg inn av kibby »

seriemester2013 skrev: ons aug 04, 2021 11:50 pm Har ikke sett en eneste episode av de siste paradise sesongene, men det er veldig hyggelig å se at kibby har funnet frem til fridiskusjon
Takk :D ;)

kibby

Legg inn av kibby »

Og visste dere at Luke M fra sesong 6 er sammen med Lucie fra sesong 5? :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

Tilbake til topic: Hva var poenget med å sende inn Rachel igjen, for så å sende henne ut igjen? Teit.

Smittz

Legg inn av Smittz »

kibby skrev: tor aug 05, 2021 12:25 pm Tilbake til topic: Hva var poenget med å sende inn Rachel igjen, for så å sende henne ut igjen? Teit.
Dersom det var produksjonen som sendte henne ut og ikke de andre deltagerne kunne jeg kanskje svart på spørsmålet.

At Rachel røk fikk i det minste fram latteren min da Shirin sine krokodilletårer meldte sin ankomst.

kibby

Legg inn av kibby »

Smittz skrev: tor aug 05, 2021 11:21 pm
kibby skrev: tor aug 05, 2021 12:25 pm Tilbake til topic: Hva var poenget med å sende inn Rachel igjen, for så å sende henne ut igjen? Teit.
Dersom det var produksjonen som sendte henne ut og ikke de andre deltagerne kunne jeg kanskje svart på spørsmålet.

At Rachel røk fikk i det minste fram latteren min da Shirin sine krokodilletårer meldte sin ankomst.
Jojo, men burde jo fått en fredning eller mulighet til fredning da.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Det er vel ikke så vanlig å få fredning hvis man har kommet inn igjen etter å ha røket etter en parseremoni?

Nå har jeg langt i fra koll på dette, men føles ut som disse fordelene heller blir gitt ut til deltakere som har røket på en twist ila sesongen.

Nå er det uansett kun Erik som er likandes igjen der inne. Hun nye jenta virker forsåvidt ålreit også.

kibby

Legg inn av kibby »

Ååååå, jeg bare visste det. Orker ikke Ludvig :evil: :evil:

kibby

Legg inn av kibby »

Men liker for øvrig Stranger Things-tema denne uka! :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»