TV2 vs Telenor

Svar
B.O.B.

TV2 vs Telenor

Legg inn av B.O.B. »

Da er vi i gang igjen. Hvert jævla år virker det som om det er en TV kanal som krangler med en leverandør. Da skal man gå dager eller uker siden de krangler, og alle vi som er kunder blir tatt som gissel. Det er samme greia hver gang, dette skulle vært forbudt. Men både Telenor og TV2 er to like jævler, og begge er i utgangspunktet på hatlisten så jeg sier bare at de begge kan kysse meg i ræven.

De kan bare holde på for jeg skiter i hvem som vinner Farmen, eller det dølle de sender på lørdager.

Vil du savne TV2 i kveld?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Ble infobilde her også gitt. Har Tv2play så blir ikke krise her.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

To ekstremt grådige og elendige selskap det der. Håper begge går konk.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Slår pjaltene mine sammen med deres - to stykk drittfirmaer begge to.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Absolutt møkk dette.

Har vært rot fra ende til annen på fakturaer, og så kommer dette i tillegg med nye løfter om kompensasjon som sikkert aldri kommer.

Få i land en avtale snarest. PL helgen begynner snart!!

Hun på tlf tidligere idag trodde det fort kunne bli enighet ikveld, men det ser jo helt bekmørkt ut.

Spent på hvor mye 60 poeng kan gi i TV-muligheter i telenors pakke som vi får ut mnd i morgen som erstatning. Skal også få 50 kr tilbake igjen fra styret i sameie slik jeg har forstått det.

Mens vi som har fotballkanalene får full erstatning for den tiden skjermene er svarte på neste faktura visstnok.

For en suppe. Her taper vel Telenor mer på kompensasjon enn det de krever av TV2 om dette varer for lenge.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ale skrev: fre des 03, 2021 5:16 pmHar ikke Telenor.
Hva er poenget?

Pernille

Legg inn av Pernille »

Dette var jo litt av en julepresang! Som plaster på såret gir TV2 bort en måned gratis-abonnement til TV2 Play mens Telenor gir kundene sine 60 ekstrapoeng for bruk på andre kanaler. Hohoho.

(Selv skal jeg bruke fridagene i jula til å spille dataspill fremfor TV-titting).

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Rexwiller skrev: fre des 03, 2021 5:21 pm To ekstremt grådige og elendige selskap det der. Håper begge går konk.
Det vil jo være krise for ganske mange.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Pernille skrev: søn des 05, 2021 11:14 am Dette var jo litt av en julepresang! Som plaster på såret gir TV2 bort en måned gratis-abonnement til TV2 Play mens Telenor gir kundene sine 60 ekstrapoeng for bruk på andre kanaler. Hohoho.

(Selv skal jeg bruke fridagene i jula til å spille dataspill fremfor TV-titting).
Vi får pengene tilbake sier dem, men det tror jeg ikke før jeg ser det. Har vært så mye rot og feil og kranling og brutte løfter om fakturaer og penger som foregår på nesten hver eneste faktura. Bare tull og tøys og løgn fra ende til annen. Man må virkelig stå på for å få det dem skylder.

Har fått discovery + ut mnd gratis , men forundrer meg ikke om de tar betalt for det også. Her må man følge med for å ikke bli svindlet. Ingenting skjer automatisk, den ene kundebehandleren sier det ene, sender oppdraget videre til en annen som gjør noe helt annet.

I sameiet der jeg bor skal visstnok også 50 kr trekkes fra neste husleie ifølge telenor. Noe jeg har mine tvil om kommer til å skje.

Tenk om de bare kunne gitt oss tv2 play gratis istedet frem til det ble enighet.

Snakket med en kundebehandler fredag kveld, hun trodde på enighet i løpet av kvelden, og hvertfall i løpet av helga. Er helt tyst. Virker som de har tatt helg alle mann og ikke jobber med saken i det hele tatt. Han Hartvig Børrestad bare lo av det hele i en tweet, og gjorde narr av en kunde som var irritert. Arrogant drittsekk.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Lumanza skrev: søn des 05, 2021 11:04 pm
Pernille skrev: søn des 05, 2021 11:14 am Dette var jo litt av en julepresang! Som plaster på såret gir TV2 bort en måned gratis-abonnement til TV2 Play mens Telenor gir kundene sine 60 ekstrapoeng for bruk på andre kanaler. Hohoho.

(Selv skal jeg bruke fridagene i jula til å spille dataspill fremfor TV-titting).


Tenk om de bare kunne gitt oss tv2 play gratis istedet frem til det ble enighet.

Ok, så Telenor skulle gitt deg TV2 play gratis i stedet? Kan ikke du forklare meg hvordan det skulle lønne seg for dem?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

B.O.B. skrev: man des 06, 2021 6:38 am
Lumanza skrev: søn des 05, 2021 11:04 pm
Pernille skrev: søn des 05, 2021 11:14 am Dette var jo litt av en julepresang! Som plaster på såret gir TV2 bort en måned gratis-abonnement til TV2 Play mens Telenor gir kundene sine 60 ekstrapoeng for bruk på andre kanaler. Hohoho.

(Selv skal jeg bruke fridagene i jula til å spille dataspill fremfor TV-titting).


Tenk om de bare kunne gitt oss tv2 play gratis istedet frem til det ble enighet.

Ok, så Telenor skulle gitt deg TV2 play gratis i stedet? Kan ikke du forklare meg hvordan det skulle lønne seg for dem?
Mindre sinte kunder. Trist at kundene blir gissel her. Er brudd på avtalen jeg betaler for

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jøss. Jeg har nettopp fått Telenor bredbånd og T-we-boks.
Rakk bare å finne TV2-kanalene, og vips! så var de vekk!
Jeg har ikke fått første regning ennå, da. Satser på at de ordner det eller at første regning blir lavere enn det den skulle være.
For meg personlig er det ikke noen stor greie, siden jeg har levd med kun NRK i noen år ;-)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.

Pernille

Legg inn av Pernille »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 6:59 pm Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.
Er ikke TV2-Play nå gratis ut måneden for alle Telenor-kunder som berøres av dette?

https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2 ... 3424214946

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Pernille skrev: man des 06, 2021 8:50 pm
Lumanza skrev: man des 06, 2021 6:59 pm Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.
Er ikke TV2-Play nå gratis ut måneden for alle Telenor-kunder som berøres av dette?

https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2 ... 3424214946
Rart jeg ikke har fått tilbud om dette ?

Men skal sjekke det ut!

Pernille

Legg inn av Pernille »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 8:53 pm
Pernille skrev: man des 06, 2021 8:50 pm
Lumanza skrev: man des 06, 2021 6:59 pm Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.
Er ikke TV2-Play nå gratis ut måneden for alle Telenor-kunder som berøres av dette?

https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2 ... 3424214946
Rart jeg ikke har fått tilbud om dette ?

Men skal sjekke det ut!
Jepp. Altså, jeg tror det bare er en måneds gratiskampanje som alle kan benytte seg av og du må oppgi et kredittkort, men det er bare å melde seg av før betalingen går i januar. Jeg trengte TV2 kun for å se The Julekalender så jeg aner ikke hva slags tilbud de ellers har utover det.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 8:53 pm
Pernille skrev: man des 06, 2021 8:50 pm
Lumanza skrev: man des 06, 2021 6:59 pm Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.
Er ikke TV2-Play nå gratis ut måneden for alle Telenor-kunder som berøres av dette?

https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2 ... 3424214946
Rart jeg ikke har fått tilbud om dette ?

Men skal sjekke det ut!
Det tilbudet har ligget der siden lørdag. Men det gjelder ikke pakka med PL.

12dd

Legg inn av 12dd »

Ser ut som folk klager på at de må betale hvis de har vært kunder tidligere. Selv tv2 ser ut til å bekrefte at tilbudet kun gjelder nye kunder, men jeg har ikke betalt noe for denne måneden og jeg hadde tv2 play for inntil 2 mnd siden.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Lumanza skrev: man des 06, 2021 6:59 pm Fortsatt helt steindødt om dette? Skal de bare ta det vekk for alltid? Synes ikke folk bryr seg så mye heller. Hvor er all klagingen i sosiale medier og de andre medienes fokus på dette? Skuffende.
Jeg synes det er meget rart at det er så stille rundt denne konflikten

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Kanskje det viser hvor irrelevant TV2 er i 2021?

Og ja, jeg er en av Telenor kundene som er rammet av dette.... og jeg bryr meg ikke. Med tanke på at de nærmest ikke viser noen Champions League kamper på noen av de billigere sports kanalene sine, så har jo nesten Champions League blitt irrelevant også. Samme som Premier League har vært så lenge de har priset folk ute. Kanskje de fleste sports fans har skjønt at man ikke kan tolerere så høye priser for fotball rettigheter, og dermed mistet lojaliteten til sine kunder etter år med utnytting fra de spekulative økonomene i TV2. Skal mye til å få Telenor til å se ut som good guys i en slik grådighets twist, men TV2 får det til.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

PUNQ skrev: tor des 09, 2021 9:34 am Kanskje det viser hvor irrelevant TV2 er i 2021?

Og ja, jeg er en av Telenor kundene som er rammet av dette.... og jeg bryr meg ikke. Med tanke på at de nærmest ikke viser noen Champions League kamper på noen av de billigere sports kanalene sine, så har jo nesten Champions League blitt irrelevant også. Samme som Premier League har vært så lenge de har priset folk ute. Kanskje de fleste sports fans har skjønt at man ikke kan tolerere så høye priser for fotball rettigheter, og dermed mistet lojaliteten til sine kunder etter år med utnytting fra de spekulative økonomene i TV2. Skal mye til å få Telenor til å se ut som good guys i en slik grådighets twist, men TV2 får det til.
Jeg låner TV2 play av to forskjellige personer, ettersom hvilket favorittlag av dem som spiller samtidig som mitt favorittlag. Ellers savner jeg ikke TV2. Kan like gjerne se på NRK for nyheter eller lese nettaviser.

Regningene blir veldig mye billigere også, siden jeg skal få igjen pengene for de dagene de har sperret sendingene på TV2 kanalene. Har i tillegg fått tilgang til discovery + ut måneden som følge av dette. Og det bør jo forlenges hvis konflikten også forlenges utover denne måneden.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Lumanza skrev: tor des 09, 2021 8:01 pm Regningene blir veldig mye billigere også, siden jeg skal få igjen pengene for de dagene de har sperret sendingene på TV2 kanalene.
Veldig mye billigere? Er 100 kr i rabatt for individuelle kunder og 50 kr for de kollektive.

Kom på at jeg ikke har switchet innom TV2 en eneste gang i løpet av denne perioden og heller ikke savnet noe program. Overraskende hvor irrelevant TV2 er.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BVB1909 skrev: tor des 09, 2021 8:09 pm
Lumanza skrev: tor des 09, 2021 8:01 pm Regningene blir veldig mye billigere også, siden jeg skal få igjen pengene for de dagene de har sperret sendingene på TV2 kanalene.
Veldig mye billigere? Er 100 kr i rabatt for individuelle kunder og 50 kr for de kollektive.

Kom på at jeg ikke har switchet innom TV2 en eneste gang i løpet av denne perioden og heller ikke savnet noe program. Overraskende hvor irrelevant TV2 er.
Vi som betaler TV2 sport premium får jo slettet all betaling som ligger på 799 kr mnd for de dagene skjermene er svarte.

Er kollektiv kunde, og skal altså få 50 kr i avslag på neste husleie. Tror det ikke før jeg ser det.

hauge23

Legg inn av hauge23 »

B.O.B. skrev: fre des 03, 2021 5:15 pm Da er vi i gang igjen. Hvert jævla år virker det som om det er en TV kanal som krangler med en leverandør. Da skal man gå dager eller uker siden de krangler, og alle vi som er kunder blir tatt som gissel. Det er samme greia hver gang, dette skulle vært forbudt. Men både Telenor og TV2 er to like jævler, og begge er i utgangspunktet på hatlisten så jeg sier bare at de begge kan kysse meg i ræven.

De kan bare holde på for jeg skiter i hvem som vinner Farmen, eller det dølle de sender på lørdager.

Vil du savne TV2 i kveld?
Har Telenor men har ikke savnet TV2 ett sekund den uka kanalen har vært borte. Er enige med de som er forarget, jeg mener folk blir lurt og herset med av en rekke leverandører av TV, mobil, strøm, osv. Slike selskap skulle vært satt under et steinhardt regime/regelverk hvor brudd kunne føre til inntil 20 års fengsel for de ansvarlige for de grådige ranene av abonnenter. Tegner man et tilsynelatende gunstig abonnement for mobil f.eks. kan du være trygg på at det går ikke lenge føravtalen blir lagt ned og så blir avtalen flyttet over til et dyrere abonnement. Jeg hadde ikke protestert ett sekund dersom de grådige måtte tilbringe 20 år bak murene for slikt bedragersk oppførsel.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Endelig! Fikk melding av Telenor kl. 21:30 i går om at de har kommet fram til en avtale. Det var på tide! Må si at jeg ikke har savnet kanalen så mye, eneste jeg har savnet var nyhetene og sportssendingene.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

TheBaseline skrev: lør jan 22, 2022 7:42 am Endelig! Fikk melding av Telenor kl. 21:30 i går om at de har kommet fram til en avtale. Det var på tide! Må si at jeg ikke har savnet kanalen så mye, eneste jeg har savnet var nyhetene og sportssendingene.
Jeg la merke til det i går kveld, ja.
Plutselig virket alle TV2-kanalene.
Visstnok skal Telenor-kunder i løpet av året få TV2 Play.
Montro hva man finner der?
Jeg ser de har forskjellige pakker. Sannsynligvis vil det bare bli den som er billigst?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Bra at Telenor sto i mot så lenge. TV2 kan steke i sitt eget fett der de betaler milliarder for fotballrettigheter og får problemer med å få andre til å være med på prisgaloppen.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

fargeblind skrev: lør jan 22, 2022 10:13 am
TheBaseline skrev: lør jan 22, 2022 7:42 am Endelig! Fikk melding av Telenor kl. 21:30 i går om at de har kommet fram til en avtale. Det var på tide! Må si at jeg ikke har savnet kanalen så mye, eneste jeg har savnet var nyhetene og sportssendingene.
Jeg la merke til det i går kveld, ja.
Plutselig virket alle TV2-kanalene.
Visstnok skal Telenor-kunder i løpet av året få TV2 Play.
Montro hva man finner der?
Jeg ser de har forskjellige pakker. Sannsynligvis vil det bare bli den som er billigst?
Er det så mye mer der enn at det fungerer som et arkiv? Total uinteressant for min del, hadde TV2 Play i tiden de nå var borte og ble ikke imponert eller interessert i å utforske heller.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

B.O.B. skrev: lør jan 22, 2022 3:59 pm
fargeblind skrev: lør jan 22, 2022 10:13 am
TheBaseline skrev: lør jan 22, 2022 7:42 am Endelig! Fikk melding av Telenor kl. 21:30 i går om at de har kommet fram til en avtale. Det var på tide! Må si at jeg ikke har savnet kanalen så mye, eneste jeg har savnet var nyhetene og sportssendingene.
Jeg la merke til det i går kveld, ja.
Plutselig virket alle TV2-kanalene.
Visstnok skal Telenor-kunder i løpet av året få TV2 Play.
Montro hva man finner der?
Jeg ser de har forskjellige pakker. Sannsynligvis vil det bare bli den som er billigst?
Er det så mye mer der enn at det fungerer som et arkiv? Total uinteressant for min del, hadde TV2 Play i tiden de nå var borte og ble ikke imponert eller interessert i å utforske heller.
Det er i det hele tatt lite å utforske.
Det er veldig mange kanaler, men sjeldent noe som fenger.
Men det er vel alderen, kanskje ;-)
Jeg skal i hvertfall gi TV2-nyhetene en sjanse, da, som et alternativ til NRK, AlJazeera, BBC, SVT og alle de andre.
Det er OK for meg at de snakker norsk.
I dag er det vel Grand Prix i TV?
Da er det jo alltids mulig å gå over til data og lete etter noe på Netflix eller Disney plus.
Eller kanskje sette på radioen.....eller finne noe spennende på Youtube.....eller bare spise seg i senk og sovne i soffan....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»