Ralf vs MU og CP

Svar
Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Re: Ralf vs MU og CP

Legg inn av Crynix »

arknath skrev: søn des 05, 2021 4:55 pm Klarer bare såvidt å skvise en seier mot Palace. Kan ikke kalle det overbevisende.
Hadde ikke akkurat forventa væpna revolusjon etter to dager på treningsfeltet heller, men jeg synes spillerne jobber mer sammen nå enn tidligere. Skapte kanskje ikke all verden heller, men jeg synes helt klart dette var et steg i riktig retning. Synes det var en bedre kamp rent kvalitetsmessig enn mot Arsenal f.eks.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Viktig å få poeng ombord under tiden man jobber med hvordan man vil spille. Starten av første var nok et tegn på spillere som ville vise seg frem og et palace som var litt sjokket da man ikke helt visste hva som ville komme.

Tøft at Elanga ble kastet på når man jaget et resultat.....ser det som et tegn på hva som kommer i fremtiden.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

.
Sist redigert av Retnuh den søn des 05, 2021 5:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:02 pm Viktig å få poeng ombord under tiden man jobber med hvordan man vil spille. Starten av første var nok et tegn på spillere som ville vise seg frem og et palace som var litt sjokket da man ikke helt visste hva som ville komme.

Tøft at Elanga ble kastet på når man jaget et resultat.....ser det som et tegn på hva som kommer i fremtiden.
Enig. Det var litt surr og slurv første 15 også, men det var mye vilje. Synes det var ordentlig gøy med kamp. Synes heller ikke Elanga står tilbake or noen av de andre i angrepet i innhoppet sitt i dag.

Belinho

Legg inn av Belinho »

Crynix skrev: søn des 05, 2021 5:05 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:02 pm Viktig å få poeng ombord under tiden man jobber med hvordan man vil spille. Starten av første var nok et tegn på spillere som ville vise seg frem og et palace som var litt sjokket da man ikke helt visste hva som ville komme.

Tøft at Elanga ble kastet på når man jaget et resultat.....ser det som et tegn på hva som kommer i fremtiden.
Enig. Det var litt surr og slurv første 15 også, men det var mye vilje. Synes det var ordentlig gøy med kamp. Synes heller ikke Elanga står tilbake or noen av de andre i angrepet i innhoppet sitt i dag.
Under vanskelig forhold også hvor UTD slett med å etablere spill.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Hvor var Jesse i dag?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: søn des 05, 2021 5:12 pm Hvor var Jesse i dag?
Kan ikke skjønne annet enn at Jesse vil være et attraktivt alternativ for Ralf.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

missChance skrev: søn des 05, 2021 5:12 pm Hvor var Jesse i dag?
Vraket, sammen med bursdagsbarnet Martial.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Crynix skrev: søn des 05, 2021 5:05 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:02 pm Viktig å få poeng ombord under tiden man jobber med hvordan man vil spille. Starten av første var nok et tegn på spillere som ville vise seg frem og et palace som var litt sjokket da man ikke helt visste hva som ville komme.

Tøft at Elanga ble kastet på når man jaget et resultat.....ser det som et tegn på hva som kommer i fremtiden.
Enig. Det var litt surr og slurv første 15 også, men det var mye vilje. Synes det var ordentlig gøy med kamp. Synes heller ikke Elanga står tilbake or noen av de andre i angrepet i innhoppet sitt i dag.
Kjenner litt på det å kunne glede seg til kamper igjen. Se et lag som gradvis blir bedre i takt med tid/kamper går sin gang, selv om resultat nok kan svinge i prosessen. Palance er litt småjævlig lag å spille mot, så 3 pinner gir energi for fortsettelsen.

Regner med at Ragnick også blir bedre med lagguttak/rotasjon når han kjenner spillerne og hva han trenger for å få til det han ønsker, og slipper å spørre (det gamle regimet) som nå.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

missChance skrev: søn des 05, 2021 5:12 pm Hvor var Jesse i dag?
Småskader han og Martial

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:15 pm
Crynix skrev: søn des 05, 2021 5:05 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:02 pm Viktig å få poeng ombord under tiden man jobber med hvordan man vil spille. Starten av første var nok et tegn på spillere som ville vise seg frem og et palace som var litt sjokket da man ikke helt visste hva som ville komme.

Tøft at Elanga ble kastet på når man jaget et resultat.....ser det som et tegn på hva som kommer i fremtiden.
Enig. Det var litt surr og slurv første 15 også, men det var mye vilje. Synes det var ordentlig gøy med kamp. Synes heller ikke Elanga står tilbake or noen av de andre i angrepet i innhoppet sitt i dag.
Kjenner litt på det å kunne glede seg til kamper igjen. Se et lag som gradvis blir bedre i takt med tid/kamper går sin gang, selv om resultat nok kan svinge i prosessen. Palace er litt småjævlig lag å spille mot, så 3 pinner gir energi for fortsettelsen.

Regner med at Ragnick også blir bedre med lagguttak/rotasjon når han kjenner spillerne og hva han trenger for å få til det han ønsker, og slipper å spørre (det gamle regimet) som nå.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Crynix skrev: søn des 05, 2021 5:14 pm
missChance skrev: søn des 05, 2021 5:12 pm Hvor var Jesse i dag?
Vraket, sammen med bursdagsbarnet Martial.
Fant dette - så ikke vraket:
"Anthony Martial and Jesse Lingard weren't spotted arriving at the Lowry Hotel with the rest of the United squad on Saturday evening and both players seem to have lost the race against time for fitness to play versus Palace. "

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:16 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:15 pm
Crynix skrev: søn des 05, 2021 5:05 pm

Enig. Det var litt surr og slurv første 15 også, men det var mye vilje. Synes det var ordentlig gøy med kamp. Synes heller ikke Elanga står tilbake or noen av de andre i angrepet i innhoppet sitt i dag.
Kjenner litt på det å kunne glede seg til kamper igjen. Se et lag som gradvis blir bedre i takt med tid/kamper går sin gang, selv om resultat nok kan svinge i prosessen. Palace er litt småjævlig lag å spille mot, så 3 pinner gir energi for fortsettelsen for både spillere og fans.

Regner med at Ragnick også blir bedre med lagguttak/rotasjon når han kjenner spillerne og hva han trenger for å få til det han ønsker, og slipper å spørre (det gamle regimet) som nå.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Megapixsel skrev: søn des 05, 2021 5:15 pm
missChance skrev: søn des 05, 2021 5:12 pm Hvor var Jesse i dag?
Småskader han og Martial
Ja, fant det med litt leting :)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

arknath skrev: søn des 05, 2021 4:55 pm Klarer bare såvidt å skvise en seier mot Palace. Kan ikke kalle det overbevisende.
3p er det viktigste under en ny manager. Kan ikke forvente for mye i startfasen under Ralf utenom at man ser en plan over hvordan ting skal gjøres. Så da må man bare gi det tid frem til spillerne klarer å utføre denne planen på en god måte, inntil videre er det viktigste å plukke poeng.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

beklager dobble innlegg. er litt grønn i hvordan system fungerer :)

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ale skrev: søn des 05, 2021 5:14 pm Jesse blir nok solgt til Newcastle eller West Ham i januar.
Er West-Ham eller Newcastle så dumme?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm beklager dobble innlegg. er litt grønn i hvordan system fungerer :)
Bare trykk på " oppe i høyre hjørnet av innlegget du vil sitere.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Ale skrev: søn des 05, 2021 5:20 pm
greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm
Ale skrev: søn des 05, 2021 5:14 pm Jesse blir nok solgt til Newcastle eller West Ham i januar.
Er West-Ham eller Newcastle så dumme?
Newcastle med sine rike eiere blar nok opp nå. For venter dem til sommeren velger nok Jesse Hammers. Tiden vil vise.
Det hadde jo vært i overkant egentlig. Om Jesse vil.
Jeg ser han gjerne videre. Matcher motoren til Fred lett.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:21 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm beklager dobble innlegg. er litt grønn i hvordan system fungerer :)
Bare trykk på " oppe i høyre hjørnet av innlegget du vil sitere.
Men ikke trykk på den når man vil redigere! Det tror jeg mange gjør :)
Da må man trykke på blyanten.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Diogo Dalot

Dangerous at times down the right and whipped in a threatening cross before he almost scored with a left-footer. Another purposeful performance. 8

Gøy!

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

missChance skrev: søn des 05, 2021 5:25 pm
greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:21 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm beklager dobble innlegg. er litt grønn i hvordan system fungerer :)
Bare trykk på " oppe i høyre hjørnet av innlegget du vil sitere.
Men ikke trykk på den når man vil redigere! Det tror jeg mange gjør :)
Da må man trykke på blyanten.
Jepp. Viktig å få med ja. Da blir det fort klabb og babb.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:21 pm
TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm beklager dobble innlegg. er litt grønn i hvordan system fungerer :)
Bare trykk på " oppe i høyre hjørnet av innlegget du vil sitere.
Gjorde det, men når jeg så en åpenbar skrivefeil og småting jeg ville forandre på der, så ballet det seg på med innlegg.

Jeg tok rediger, gjorde de valgte forandringene og trykket send.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Første gang man holder nullen hjemme på 15 kamper, sier de på TV2.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

TrueTopRed skrev: søn des 05, 2021 5:15 pm Kjenner litt på det å kunne glede seg til kamper igjen. Se et lag som gradvis blir bedre i takt med tid/kamper går sin gang, selv om resultat nok kan svinge i prosessen. Palance er litt småjævlig lag å spille mot, så 3 pinner gir energi for fortsettelsen.

Regner med at Ragnick også blir bedre med lagguttak/rotasjon når han kjenner spillerne og hva han trenger for å få til det han ønsker, og slipper å spørre (det gamle regimet) som nå.
Bare på pressekonferansen ble det jo klart at man står foran store forandringer, og det er ikke gjort på en-to-tre. Det vil være variabelt fremover, vi kommer til å gå på noen smeller, men for meg virker det åpenbart at det er det som må til for at vi skal komme oss noe videre. Jeg har troen på RR og ideene hans.

Det går seg nok til, ja. Tror det er lurt at han beholder deler av teamet for kontinuiteten og kunnskapens skyld, men håper ikke det blir et hinder for at Rangnick tar med seg sine ønskede folk med kompetansen han søker.
missChance skrev: søn des 05, 2021 5:16 pm Fant dette - så ikke vraket:
"Anthony Martial and Jesse Lingard weren't spotted arriving at the Lowry Hotel with the rest of the United squad on Saturday evening and both players seem to have lost the race against time for fitness to play versus Palace. "
Vraket i min bok :lol:

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

"Tror det er lurt at han beholder deler av teamet for kontinuiteten og kunnskapens skyld, men håper ikke det blir et hinder for at Rangnick tar med seg sine ønskede folk med kompetansen han søker"

Ja, på kort sikt i det minste. I utgangspunktet er jeg veldig for å kvitte seg med det som ikke har fungert (sånn sett liker jeg carricks valg), sånn at spillerne får en fresh start, og slipper å høre de samme stemmene rundt seg som ikke fikk det til tidligere.

Regner med at Ragnick gjør en vurdering også av de som er igjen som med spillerne under resten av sesongen. Er McKenna noe som kan brukes videre også etter sesongen, så stoler jeg blindt på Ralf når det kommer til den vurderingen.

Expekt

Legg inn av Expekt »

greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:22 pm Det hadde jo vært i overkant egentlig. Om Jesse vil.
Jeg ser han gjerne videre. Matcher motoren til Fred lett.
Håper ikke skaden til Lingard setter han ut av spill i lang tid, for jeg håper han får prøve seg litt under Rangnick før han mest sannsynlig pakker sakene sine.
Men jeg synes faktisk han så litt tung ut, da han kom inn i sluttminuttene mot Chelsea. Det kunne nesten se ut som at han har bodd på styrkerommet de siste månedene, og det har han jo kanskje, for spilletid har det blitt lite av.

Merker Rashford får mye kritikk her inne etter dagens match, men jeg synes egentlig han virket friskere enn hva han har vært de siste ukene. Og det sier kanskje ikke så alt for mye, men jeg har uansett troen på at han kommer til å bli en viktig spiller under Rangnick.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Jeg så ikke kampen, men leste at der Solskjær var ubesluttsom i forhold til innbytter, så var Rangnick avventende og at i stedet for å maskere svakhetene, så var denne seieren starten på noe nytt. Er det en riktig måte å se det på?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hardy-guttene skrev: man des 06, 2021 10:30 am Jeg så ikke kampen, men leste at der Solskjær var ubesluttsom i forhold til innbytter, så var Rangnick avventende og at i stedet for å maskere svakhetene, så var denne seieren starten på noe nytt. Er det en riktig måte å se det på?
Dat Ragnick setter in Elanga når man jager resultat (0-0 når det skjedde) i en betydende kamp, er noe nytt i min bok. Det er klart at han må se spillerne mer før han vet hvor han har de og at byttene tilsvarer dette, men med akkurat det byttet opplever jeg som at han ikke er feig og at han forstår dynamikken i et lag. Har jo vært med en stund tyskeren.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:22 pm
Ale skrev: søn des 05, 2021 5:20 pm
greyserpent skrev: søn des 05, 2021 5:18 pm

Er West-Ham eller Newcastle så dumme?
Newcastle med sine rike eiere blar nok opp nå. For venter dem til sommeren velger nok Jesse Hammers. Tiden vil vise.
Det hadde jo vært i overkant egentlig. Om Jesse vil.
Jeg ser han gjerne videre. Matcher motoren til Fred lett.
God troppspiller. Burde få mer spilletid når Bruno eller Sancho trenger hvile som en av Rangs "interiors" Ville vært synd om han skulle gå gratis også.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»